Fifa Manager 08

من این بازی رو به همه ی کسایی که فوتبال رو دوست دارن پیشنهاد می کنم
و عجیبه که تا به حال تاپیکی ازین بازی ندیدم اینجا

اگه دوستان طرفدار این بازی هستند و این بازی رو دارند بگن که با هم در مورد این بازی صحبت کنیم

یه پچ هم اومده که مشکلات بیشمار این بازی رو رفع می کنه
بعدا معرفیش می کنم
 
منم از عاشقان بازي منجر هست:love:
ميدونيد از كي از اين بازي خوشم اومد؟ از وقتي كه يكي از دوستام يه سي دي بهم داد كه پر از بازي هاي ورزشي بود يكي از اون بازي ها منيجر بود كه فكر كنم سال 1998 بود كه من بازيم رو با يه تيم اسكاتلندي شروع كردم كه اسم تيم دقيقا يادم نيست ولي توش wall داشت!:biggrin1:

به نظر من 08 سيستم تمريني ضعيفي داره نسبت به 07 يا حداقل اين كه من كه اينقدر اين بازي رو انجام مي دم هنوز نتونستم سيستم تمرينش رو خوب ياد بگيرم:confused: شايدم من زيادي خنگم نه؟!!:(

اگه ميشه يكي سيستم تمرين 08 رو به صورت ساده آموزش بده چون من تيما از نظر Long passing ضعيفه ولي هرچي تمرين ميزارم رو اين قضيه قدرت تيم در اين زمينه يه ذره هم رياد نميشه!!!:blushing:

من الان با West ham هستم

كمكم كنيد
 
بلخره پیدا کردم
من دیوانه ی این بازیم
یه سوال دارم از اساتید فن
بهترین راه سرمایه گزاری چیه؟
منظورم ساخت و ساز توی شهره برج؟ هتل؟ فروشگاه؟ کدومش
 
به نظر من 08 سيستم تمريني ضعيفي داره نسبت به 07 يا حداقل اين كه من كه اينقدر اين بازي رو انجام مي دم هنوز نتونستم سيستم تمرينش رو خوب ياد بگيرم:confused: شايدم من زيادي خنگم نه؟!!:(

اگه ميشه يكي سيستم تمرين 08 رو به صورت ساده آموزش بده چون من تيما از نظر Long passing ضعيفه ولي هرچي تمرين ميزارم رو اين قضيه قدرت تيم در اين زمينه يه ذره هم رياد نميشه!!!:blushing:
اولین کاری که باید برا تیمت انجام بدی استخدام 2 تا کمک مربی خوب و یه مربی دروازبانهاست! بعد بازیکنات رو توی گروه های جدا باید تمرین بدی (مهاجمها و هافبکها و مدافعین) و تمرینات رو هم جوری باید بزاری که آخر هفته پیغام خسته کننده بودن تمرینات رو بهت نده (Boring Training Session) یعنی باید تمرینات متنوعی رو برای بازیکنات برنامه ریزی کنی همچنین درصد تمرین تاکتیک رو روی 30 بزار (توی تمام گروههای تمرینی) و موقع بازیهای فصل حداقل 30 درصد هم روی ریکاوری بزار.... البته تمام اینا بستگی به وضع تیمت داره مثلا تیم من با همین درصدهایی که بالا گفتم بعد از نیم فصل تمام تاکتیکهام روی 5 بود!
بلخره پیدا کردم
من دیوانه ی این بازیم
یه سوال دارم از اساتید فن
بهترین راه سرمایه گزاری چیه؟
منظورم ساخت و ساز توی شهره برج؟ هتل؟ فروشگاه؟ کدومش
هیچکدوم!ساخت و ساز خیلی طول میکشه تا پولش برگرده! مثلا شما 2 ملیون پول ساخت یه هتل میدین که در ماه 10هزارتا براتون سود داره که با این حساب 200 ماه! طول میکشه تا پول اولیتون برگرده! بهترین راه اینه که روی تیم جوانانت سرمایگذاری کنی و با تبدیلشون به بازیکنهای ملی بفروشیشون(البته خودت باید مربی تیم ملی هم باشی تا اینا رو دعوت کنی :biggrin1:
 
یعنی باید تیم جوانان خودمو دعوت کنم تیم ملی ای که مربیشم تا بازیکن ملی بشن دیگه

حالا چجوری باید روشون سرمایه گزاری کنم؟ چیزی مثل ساخت مدرسه فوتبال یا آموزش زبان به تیم جوانان یا جوره دیگه؟ ممکنه یکم توضیح بدی؟:eek:
 
حالا چجوری باید روشون سرمایه گزاری کنم؟ چیزی مثل ساخت مدرسه فوتبال یا آموزش زبان به تیم جوانان یا جوره دیگه؟ ممکنه یکم توضیح بدی؟
اگه واقعا تیمت وستهامه پس حتما باید ساختمون تیم جوانانتو ارتقا بدی (الان یادم نیست چی بود اسمش) مدرسه فوتبال هم توی کشورهای دیگه خیلی خوبه البته برا موقعیه که میخوای حداقل 10 سال تو اون باشگاه مربی گری کنی و آموزشگاه زبان هم اگه کمپ تو جایی از دنیا نداری اصلا نزن...
یه چیز دیگه هم هست حتما حتما برا بازیکنای جوانانت که بیشتر از 3 ستاره میگیرن Private Trainer (مربی شخصی) بزار (تو قسمت مشخصات اون بازیکن)
و حتما هم مربی جوانان Hugely Experienced بگیر...
 
اين سرمايه گذاري ها رو كجا ميشه انجام داد؟

كدوم قسمت بازي هست اينا؟
Facility>Extend Facilities یا یه چیزی تو همین مایه ها :biggrin1:
وقتی وارد این صفحه شدی روی ساختمونات کلیک کن تا Upgrade ساختمونات اون پایین سمت چپ بیاد حالا بسته به پولت ارتقا بده ساختمونات رو!
 
Facility>Extend Facilities یا یه چیزی تو همین مایه ها :biggrin1:
وقتی وارد این صفحه شدی روی ساختمونات کلیک کن تا Upgrade ساختمونات اون پایین سمت چپ بیاد حالا بسته به پولت ارتقا بده ساختمونات رو!
خب اين كه سرمايه گذاري نميشه دوست عزيزم:confused:
اين فقط ارتقا امكانات باشگاه هست
 
من عاشق این بازیم.
خوب رمز بازی برای دوستان گل:
برید به این ادرس:user-objectives-house .وقتی این را اوردید در خط اخر عدد اخری را سه چهار تا صفر بهش اضافه کنید و یک علامت منفی هم بگزارید.بعدشسیو کنید و بیایید در داخل بازی و در قسمت خرید خانه.اولین خانه را که بخرید بهتون پول اضافه میکنه.هر نوع مشکلی بود به خود من بگویید.
ممنون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or