Fifa Manager 08

من این بازی رو به همه ی کسایی که فوتبال رو دوست دارن پیشنهاد می کنم
و عجیبه که تا به حال تاپیکی ازین بازی ندیدم اینجا

اگه دوستان طرفدار این بازی هستند و این بازی رو دارند بگن که با هم در مورد این بازی صحبت کنیم

یه پچ هم اومده که مشکلات بیشمار این بازی رو رفع می کنه
بعدا معرفیش می کنم
 
سلام
چرا من خیلی هارو میشناسم که فیفا منیجر بازی می کنند
ولی نمی دونم چرا اکتیو نیستن
اگه هم میخوای مدیر ها بهت گیر ندن فارسی تایپ کن
;)

منتظر بقیه منیجر باز ها هستم که بحث رو شروع کنیما
 
این 08 خیلی بهتره ولی خیلی هم با 07 فرقی نکرده
تازه کلی هم باگ داره که یه پچ براش اومده 71 مگ
اگه ADSL دارید حتما دانلود کنید
http://fm08.de/en/?rubrik=dls&site=downloads&fid=125&cid=35

البته من دانلودش کردم
ولی وقتی می خوام نصبش کنم میگه نمیشه
بعد تحقیق که کردم دیدم باید مثل همه پچ ها رو exe اصلی بازی نصب بشه
ولی بازی من از اول کرک شدس
حالا اگه کسی تونست پچ کنه اینو حتما خبر بده
منتظرم


راستی هرکی بگه با چه تیمی داره بازی می کنه و بهترین خرید های جوون و گم نامش کیا بودن
 
راهنمايي

:laughing:من اولين بار هست كهfifa manager بازي مي كنم اگر مي شود يك راهنمايي براي من بنويسي كه چطور بايد بازي كرد و چطوري مي شود بازي فوتبال را نگاه كرد ؟
 
خیلی طول می کشه که بازی بیاد دستتون
خیلی اولش سنگینه

برای دیدن بازی وقتی که میرید تو پیج بازی
که لباس دو تیم نشون داده میشه
سمت راست زده که چجوری بازی نشون داده بشه
فقط نتیجه داده بشه
بصورت نوشته ای
و یا انکه بازی رو کلا ببینی 3d Match فکر کنم

در مورد پچ کردم منتظرماااا
بگید تونستید یا نه
بای
 
این 08 خیلی بهتره ولی خیلی هم با 07 فرقی نکرده

کجاش بهتره؟ تنها تفاوتی که کرده اینه که رنگ بکگراندش سیاه شده و سیستم Trainingاش هم واقعا مزخرف شده حالم بهم خورد :sick:
بنظرم Football Manager که قبلا بازی میکردم و دوبعدی بود از این خیلی بهتر بود!
 
کجاش بهتره؟ تنها تفاوتی که کرده اینه که رنگ بکگراندش سیاه شده و سیستم Trainingاش هم واقعا مزخرف شده حالم بهم خورد :sick:
بنظرم Football Manager که قبلا بازی میکردم و دوبعدی بود از این خیلی بهتر بود!

مگه تو fifa یا pes هر شمارشو میگیری فرقه خیلی زیادی با قبلی هاش کرده؟؟؟

تو این شماره اسکات ها کارایشون بهتر شده
تو این شماره توی ترکیب چیدن اگه روی عکس بازیکن موس رو نگه داری
یه پنجره باز میشه میگه تو اون پست چه بازیکنی فورم بهتری داره
و خیلی تغیرات دیگه الان حضور ذهن ندارم

هنوز کسی این پچ رو نصب نکرده ببینه می شه یا نه؟:confused:
 
منم طرفدار پروپا قرص سری منیجر هستم . هر سالم میگیرمش . فقط یه مشکل داره . همیشه برای نشون دادن بازی از نسخه ی سال پیش Fifa استفاده میکنه که معمولا دیگه غیر قابل تحمله با اومدن نسخه ی جدید . اگه به خاطر کم نشدن فروش Fifa نبود فکر کنم اونم میذاشتن ولی اگه بذارن خوب همه منیجر میخرن دیگه
 
سلام
آروین منم هستمت .
من از fifa manager 2001 بود فکر کنم ( همون که عکس تراپاتونی رو کاورش بود ) دارم بازی میکنم .
این جدیده هم خیلی بهتر شده .
سیستم استعداد یابی و احداث مراکز جوانانش خیلی پیشرفت کرده .
رو بازیکنات تسلط بیشتری داری .
برای گرفتن اسپانسر دستت بازتره .
به امکانات career چیزهای جالبی اضافه شده .
=====
بهترین خریدهام " اینیستا " و " زلاتان " هستن .
یه مهاجم 16 ساله بلغار هم از تیم جوانانم آوردم که خیلی خوب گل میزنه .
تیمم هم " آث میلان " هست .
کمپ جوانانم تو اهواز رو هم همین امروز افتتاح کردم .
 
دوستان منم یکی از طرفدارای پروپاقرص این بازی هستم ولی واقعآ 08 در حد انتظار نبود یعنی مثل قبلی نبود به نظر من بهترین سری Manager بازی TOTAL CLUB MANAGER مال سال 05 بود به نظر من که واقعآ یه منیجر واقعی بود
 
کسی پچ های این بازی رو نصب کرده
همون پچ هایی که تو سایت EA هست ؟؟؟؟
----------------------------------

من خودم منچستر رو دارم
بهترین خرید هام به قول پرهام :
سمیر نزری - سرجیو اگوئرو - گرت بیل - تیندو دائو و..............

یه هافبک 16 ساله هم آوردم تو تیم که تو 17 سالگی 9 میلیون پوند ( نه دلار ) میارزه
بهترین بازیکن تاریخ کشورش :biggrin1:

واقعا سرمایه گذاری رو جوانان حال میده :love:


خرید هایی که نتونستم بکنم : ( به دلیل بد بودن تیمم باهاشون )
میکا ریچاردز و 2-3 تا بازیکن پرورش یافته از منچستر سیتی
کریم بنزما : چون مهاجم زیاد داشتم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or