FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
بچه ها واقعا جدا از بلف شما هر هفته معمولا چه رنکی میشید تو فوت چمپیون من تا حالا کلا یعنی از هفنه اول تا این هفته گلد 3 شدم این هفته داشتم گلد 2 میشدم یعنی 16 تا برد داشتم و 3 تا بازی باقیمانده که 3 تاشو باختم یجورایی انگار نباید و نمیشه بالاتر رفت
اینجوری که میگی نیس که مثلا نزاره به هیچ وجه گلد دو یا بالاتر شی .. این ک اینجوری میشه دلیلش اینه واقعا خوبن بعد گلد 3 .. اصلا خیلی سطحشون بالاتره و یه اشتباه کوچیک کنی تمامه کارت.. . امسالم ریز کاریای بازی خیلی بیشتر از قبل شده و این باعث میشه هر کسی یه حرکت یا کاریو تو بازی خیلی خوب بلد باشه راحت بتونه دهنتو سرویس کنه یه جورایی :D

همون فینس شوت در نظر بگیر تا اسکیل زدن و کلی چیز دیگه .. یا سوییچ دروازه بان .. مثلا تو گلد سه قبلش من اصلا ندیدم هیچکدوم این پلیرا خوب گلرو سوییچ کنن .. اما وقتی برسی گلد دو یا یک واقعا خوب سوییچ میکنن ..به موقع و با دقت .. حالا رو همه چی همینو در نظر بگیر دفاع کردن خوب ..نت خوب و تیم قوی هم کنارش بزار .. من خودم گلد یک شدم این هفته اما یه جاهاییش دیگه دست خود ادم نیس وقتی دیلی هستش یارو ایکان داره .. خوبم بازی میکنه .. در کل به نظرم باید زیادی رو اعصابت کار کنی وقتی داره فیفا بازی میکنی

چون امروز با یکی بازی کردم .. منی که اصلا عصبی نمیشم سر بازی کاری کرد بعد اینکه 2 تا زد تو 45 دقیقه اول از بازی اومدم بیرون .. من مطمعنم این یارو راحت جز الیت 1 2 میشه :D چون یه جوری بازی میکرد فقط داشت رو روان ادم میرفت .. تیمشم بهترین ایکانا رو داشت .. اما اینم بهت بگم نت خیلی تاثیر داره . و این دیلی عملا بازی رو برای ما نابرابر کرده
 

samadi741

کاربر سایت
Sep 23, 2017
716
نام
محمد
بچه ها واقعا جدا از بلف شما هر هفته معمولا چه رنکی میشید تو فوت چمپیون من تا حالا کلا یعنی از هفنه اول تا این هفته گلد 3 شدم این هفته داشتم گلد 2 میشدم یعنی 16 تا برد داشتم و 3 تا بازی باقیمانده که 3 تاشو باختم یجورایی انگار نباید و نمیشه بالاتر رفت

من سیلور دو شدم البته پنج تا بازی نکردم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
یعنی بازیکن فروختن تو کریر مود مصیبت عظماس! هیچ وقت EA تلاش نکرد سیستم نقل و انتقالات بازی رو درست بکنه!!! دائم آفرهای مناسبتی و رنگارنگ تو بخش پوک و بی محتوی آلتیمت! گندشو درآوردن رسما
 
  • Like
Reactions: ehsas1

alexamir

کاربر سایت
Nov 16, 2014
375
نام
Alex
منم روی PC بازی میکردم الان تقریبا یک هفتس بازی رو آنیستال کردم ... ولی این اعتیاد لعنتی نمیزاره و هنوز پیگیر بازی هستم و امیدوارم که این مشکل برطرف بشه...
کلا شما پینگ خیلی بالایی داری اینترنت روی گوشی بدرد بازی آنلاین نمیخوره اصلا من همون ip که شما تست گرفتی بین 110 تا 120 متغیر هستش پینگم با tdlte ایرانسل و معمولا دوتا خط latency داشتم... اما تنها مشکل از پینگ ما نیست سرور های EA هم شلوغه و از ما دور
ممنون برای پاسخت... اره نت من هم درسته اوکی نیست با اینکه سرعت دانلود و اپلود ایرانسل خوبه اما این پینگ مخصوصا تاثیر مستقیم داره تو انلاین بعدشم سرعت اپلود... پارسال 18 که وایفای داشتم یک خط میگرفتم اما بعدش ایرانسل رو مثل الان از گوشی شیر کردم جالبه یک مدتی حتی 3 خط سبر گرفتم که بعد مدتی بازی نکردم و اپدیت داد و 1 خط میداد با 4g+ الانم جابجا شدیم فعلا وایفای نداریم مجبورم از همین نت گوشی تست کنم ولی این تاخیر تو انلاین لذت رو شاید 90 درصد پایین میاره حداقل اگه چند صدم ثانیه هم دیلی پایین تر بود یخورده میشد تحملش کرد.. من فک میکنم چون خیلیای دیگه هم این مشکل دیلی رو دارن سروراشون هم یه مشکلاتی داره و فقط کسایی که نت خیلی خیلی قوی دارن میتونن راحت بازی کنن.. وقتی fut channel رو میبینی که مثل افلاین بازی میکنن حسرت میخوری.. واقعا این فیفا19 با مشکلاتی که داره خیلی خیلی از 18 برای من لذت بخش تره خدا کنه این مشکل دیلی برطرف شه
 

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
یعنی بازیکن فروختن تو کریر مود مصیبت عظماس! هیچ وقت EA تلاش نکرد سیستم نقل و انتقالات بازی رو درست بکنه!!! دائم آفرهای مناسبتی و رنگارنگ تو بخش پوک و بی محتوی آلتیمت! گندشو درآوردن رسما

دوست عزیز محبوبترین بخش همین آلتیمیت هستش حالا شما خوشت نمیاد دلیل نداره بگی پوچ و بی محتوا!!
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
دوست عزیز محبوبترین بخش همین آلتیمیت هستش حالا شما خوشت نمیاد دلیل نداره بگی پوچ و بی محتوا!!
من نظرمو گفتم و از نظر من پوچ و بی محتواس ... حالا با این حال پول خوبی از این به جیب میزنEA ولی باید یه فکری به حال کریر بکنن که ریشه این بازیه و طرفدارهای خودشو داره نه اینکه بیان بگن هرهر امسال هیچ تغییری نداریم تو کریر بعدم هیچ ساپورتی نکنن و با اپدیت بعدیشون تر بزنن توش!
 
  • Like
Reactions: ehsas1 and Siamak61

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
برخلاف پارسال من امسال مشکلی بابت فروختن بازیکن تو کریر ندارم :D فقط یک بازیکن اکادمی بود خیلی اذیت میکرد که از اخر هم فروخته شد رفت وگرنه باقی خوب فروش میشن :D
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
دوست عزیز محبوبترین بخش همین آلتیمیت هستش حالا شما خوشت نمیاد دلیل نداره بگی پوچ و بی محتوا!!
کاری به بی محتوا بودن یا نبودن مد التیمیت ندارم ( البته کریر و مسترلیگ دنیای واقعی فوتبال رو شبیه سازی میکنه و همین چیزاش برای من جذاب تر هستش البته اگه درست حسابی روش کار کنن و بخش التیمت کلا فازش یه چیز دیگست و برای امثال من جذاب نیست حداقلش !! ) و صد البته این مد هم طرفدارهای خودش رو داره و EA هم از این بخش هر سال نجومی داره سود میکنه و مد پر طرفدار آنلاین هستش و روی صحبتم این چیزا نیست و چون بحث من اینا نبود و پست شما رو نقل قول کردم درباره محبوب ترین مد فیفا که گفتین التیمت هستش و کاملا دارین اشتباه میکنین و محبوب ترین مد فیفا کریر مد هستش و بعدش التیمیت . مد داستانی هم در نوع خودش جالب هستش که در رده آخر قرار داره و نظر سنجی خودش داره خیلی چیزا رو نشون میده .

پستی که قبلا در این باره گذاشتم و دوست داشتین میتونین توضیحاتش رو بخونین .

FIFA 19

و اینم آخرین نظر سنجی سایت fifa-infinity که درباره محبوب ترین مد در فیفا شده ! داستان سر محبوبیت مسترلیگ و مای کلاب هم به همین منوال هستش و هر جایی رای گیری شده مسترلیگ مبحبوب ترین مد شده و بعدش مای کلاب .کم کم هم داره نسل بعد سر و کلش پیدا میشه و تغییرات گسترده مد ها و این چیزا رو باید در کنسول های بعد ببینیم و سازنده ها رو همین چیزا میخوان با اولین نسخه های بازی فوتبالی نسل بعدیشون روی کنسول های بعدی مانور بدن و باقی داستان .....

Capture566556.PNG
 
آخرین ویرایش:

AhmadGr

کاربر سایت
Jan 17, 2014
984
نام
Ahmad
ببخشید توی این بحثتون من هم نظر و سلیقه خودم رو میگم
من خودم به شخصه کریر رو از همه لحاظ بیشتر میپسندم
چون سلیقه ام بیشتر چیزای واقع گرایانه رو دوست داره
مثلا توی کریر لیگ مثل واقعیت برگزار میشه
نیم فصل داری بازی های پیش فصل داری و ...

میدونم تقریبا غیر ممکنه بشه توی مسابقات آنلاین همچین کاری کرد مثلا لیگ درست کنن 20 تا پلیر باهم توی اون لیگ بازی کنن و جدول داشته باشه و اینچیزا

اما تنها دلیلی که التیمیت بازی میکنم آنلاین بودنشه
وگرنه صد درصد از نظر من هم کریر بهتره
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
این نظرسنجی بین 13 هزار ادم که معلوم نیست از کجا اومدن صورت گرفته الان از دید بازیبازان دنیا فورتنایت بهترین بازی سال انتخاب شده و توی سرچ یوتوب و ویدئو واینا اول هست والا من توی پی اس ان دوست خارجی زیاد دارم بجز یه عده که بحساب تروفی هانتر هستن بقیه شون کلا عاشق انلاین هستن طرف لِول 42 هست توی پی اس ان همش داره فورتنایت میزنه شما مطمئن باش نسل بعد از این نسل انلاین تر خواهد بود و بازیهای انلاین طرفداران بیشتری خواهند داشت یه زمانی یه بابایی توی مایکروسافت اومد گفت بازیهای صرفا افلاین در حال نابودی نیستن ولی وضعیتشون پیچیده هست کل بی سی اومد به یارو فحش داد که نه اشتباه میگی چون نمیتونی بازی افلاین بسازی گذشت تا همین چند وقت پیش دیوید جِف هم گفت بازیهای افلاین محور کلا در حال نابود شدنه حالا اینکه ما بخوایم حقایق رو قبول نکنیم و به اخلاق و رفتار افلاین خودمون مراجعه کنیم و همه رو مثه خودمون بدونیم حتی خارجیا یه بحث دیگه ست شما میخوای برو توی ea بگو اصلا بخش انلاین رو تعطیل کنن و صدتا مد افلاین برات بذارن همون کونامی هم که توش کار میکنی میبینی هرسال داره چیکار میکنه
حالا این بحث تموم میشه و استاد دوباره مغزش ریست میشه باز میاد از فواید انلاین صحبت میکنه و انلاین بازهارو نوب خطاب میکنه
 
  • Like
Reactions: aslirezahddd

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
کاری به بی محتوا بودن یا نبودن مد التیمیت ندارم ( البته کریر و مسترلیگ دنیای واقعی فوتبال رو شبیه سازی میکنه و همین چیزاش برای من جذاب تر هستش البته اگه درست حسابی روش کار کنن و بخش التیمت کلا فازش یه چیز دیگست و برای امثال من جذاب نیست حداقلش !! ) و صد البته این مد هم طرفدارهای خودش رو داره و EA هم از این بخش هر سال نجومی داره سود میکنه و مد پر طرفدار آنلاین هستش و روی صحبتم این چیزا نیست و چون بحث من اینا نبود و پست شما رو نقل قول کردم درباره محبوب ترین مد فیفا که گفتین التیمت هستش و کاملا دارین اشتباه میکنین و محبوب ترین مد فیفا کریر مد هستش و بعدش التیمیت . مد داستانی هم در نوع خودش جالب هستش که در رده آخر قرار داره و نظر سنجی خودش داره خیلی چیزا رو نشون میده .

پستی که قبلا در این باره گذاشتم و دوست داشتین میتونین توضیحاتش رو بخونین .

FIFA 19

و اینم آخرین نظر سنجی سایت fifa-infinity که درباره محبوب ترین مد در فیفا شده ! داستان سر محبوبیت مسترلیگ و مای کلاب هم به همین منوال هستش و هر جایی رای گیری شده مسترلیگ مبحبوب ترین مد شده و بعدش مای کلاب .کم کم هم داره نسل بعد سر و کلش پیدا میشه و تغییرات گسترده مد ها و این چیزا رو باید در کنسول های بعد ببینیم و سازنده ها رو همین چیزا میخوان با اولین نسخه های بازی فوتبالی نسل بعدیشون روی کنسول های بعدی مانور بدن و باقی داستان .....

View attachment 99115

یک نظرسنجی با 13k نفر برای یک بازی که این همه پلیر داره به نظر من قابل استناد نیستش... البته سایتی هم که این نظرسنجی رو برگذار کرده سایت بزرگ و پر بازدیدی نیست من خودم اولین بار بود اسمش رو میشنیدم چک کردم دیدم رنک بالایی هم نداره به نسبت سایت های دیگه در حال حاضر رنک این سایت 188,925 هستش در مقابل سایت futbin که رنکش 1089 و سایت futhead که رنکش 2594 هستش بازدید بسیار بسیار پایینی داره... در مورد اینکه career هم طرفدارهای خودش رو داره جای بحث نیستش ولی فکر کن یکی از اون دو سایتی که من گذاشتم این نظرسنجی رو برگذار کنن نتیجه چی میشه؟؟
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
این نظرسنجی بین 13 هزار ادم که معلوم نیست از کجا اومدن صورت گرفته الان از دید بازیبازان دنیا فورتنایت بهترین بازی سال انتخاب شده و توی سرچ یوتوب و ویدئو واینا اول هست والا من توی پی اس ان دوست خارجی زیاد دارم بجز یه عده که بحساب تروفی هانتر هستن بقیه شون کلا عاشق انلاین هستن طرف لِول 42 هست توی پی اس ان همش داره فورتنایت میزنه شما مطمئن باش نسل بعد از این نسل انلاین تر خواهد بود و بازیهای انلاین طرفداران بیشتری خواهند داشت یه زمانی یه بابایی توی مایکروسافت اومد گفت بازیهای صرفا افلاین در حال نابودی نیستن ولی وضعیتشون پیچیده هست کل بی سی اومد به یارو فحش داد که نه اشتباه میگی چون نمیتونی بازی افلاین بسازی گذشت تا همین چند وقت پیش دیوید جِف هم گفت بازیهای افلاین محور کلا در حال نابود شدنه حالا اینکه ما بخوایم حقایق رو قبول نکنیم و به اخلاق و رفتار افلاین خودمون مراجعه کنیم و همه رو مثه خودمون بدونیم حتی خارجیا یه بحث دیگه ست شما میخوای برو توی ea بگو اصلا بخش انلاین رو تعطیل کنن و صدتا مد افلاین برات بذارن همون کونامی هم که توش کار میکنی میبینی هرسال داره چیکار میکنه
حالا این بحث تموم میشه و استاد دوباره مغزش ریست میشه باز میاد از فواید انلاین صحبت میکنه و انلاین بازهارو نوب خطاب میکنه
که 13 هزار نفر آدم معلوم نیست از کجا اومدن ؟؟!!!

بهترین بازی سال هم که بین دو تا ای پی بزرگ آفلاین بو و همین بازی هایی مثل گاد اف وار و رد دد 2 صنعت گیم رو زنده نگه داشتن و هزار بار هم اومدیم گفتیم بازی های آنلاین باید باشن و دنیا عوض شده و صنعت گیم داره قشنگ نشون میده چه خبره و بازی های آفلاین هم نمردن و جناب جفی هم برای خودش یه چیزی گفته و فکتی نیست رو حرفاش و گاد و ردد و حتی اسسین جدید و امثال این بازی ها هم اومدن و هم تو فروش و هم تو بسیاری از موارد دیگه خودشون رو بازم ثابت کردن و بخش آفلاین و آنلاین در کنار هم باید کار کنن . و در ضمن ! برنده این نسل کنسول سونی بود که با بازی های آفلاین داستان محور خودش تونست باعث و بانی این بشه کنسولش فروش عالی بکنه و در کنارش بازی های آنلاین خوب هم بود و باز هم در ضمن کنسول مایکرو که با اون فاجعه تمام آنلاین اول نسلش و تمرکز بیش از حد روی دو بازی هیلو و گیرز روی بخش آنلاین و فدا کردن بخش داستانی و توجه نکردن به بازی های داستانی و .... باعث و بانی این شد که این نسل هشتم در حد و اندازه های خودش نباشه .

مایکرو اول نسل همین ذهنیت تک بعدی شما رو داشت که با کله خورد زمین . رد دد اومده و ترکونده بعد میگن بخش آفلاین و داستانی مرده ! گاد اومد ترکوند ای پی عالی هورایزن اومد ترکوند و خدایا توبه ! .... برای بار هزارم آنلاین و آفلاین باید در کنار هم به صورت متعادل کار کنن و این فکتی هستش که داره قشنگ نشون میده هر کمپانی ای به این دو بخش به صورت متعادل رسیدگی کنه برنده بی چون و چرا هستش ! بقیه صحبت ها باد هوا هستش ....

پست بسیار زیبایی دادی و اصلا ارزش جواب دادن بیشتر نداره ! و انقدر همه چیز داره خودش رو واضح نشون میده که نیازی به توضیح بیشتری نیست !!!

اون 13 هزار تا هم خس و خاشاک هستن ! یا شایدم هم ربات باشن !!! ........... شما راست میگی ........
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
یک نظرسنجی با 13k نفر برای یک بازی که این همه پلیر داره به نظر من قابل استناد نیستش... البته سایتی هم که این نظرسنجی رو برگذار کرده سایت بزرگ و پر بازدیدی نیست من خودم اولین بار بود اسمش رو میشنیدم چک کردم دیدم رنک بالایی هم نداره به نسبت سایت های دیگه در حال حاضر رنک این سایت 188,925 هستش در مقابل سایت futbin که رنکش 1089 و سایت futhead که رنکش 2594 هستش بازدید بسیار بسیار پایینی داره... در مورد اینکه career هم طرفدارهای خودش رو داره جای بحث نیستش ولی فکر کن یکی از اون دو سایتی که من گذاشتم این نظرسنجی رو برگذار کنن نتیجه چی میشه؟؟
دوست عزیزمون فقط توی کار افلاینه و عاشق خبرهایی هست که میگن افلاین خوبه مثه اینکه شما شناختی نداری چند وقت پیشا هم غیر مستقیم انلاین بازهارو نوب خطاب کرد
 
  • Like
Reactions: aslirezahddd

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
که 13 هزار نفر آدم معلوم نیست از کجا اومدن ؟؟!!!

بهترین بازی سال هم که بین دو تا ای پی بزرگ آفلاین بو و همین بازی هایی مثل گاد اف وار و رد دد 2 صنعت گیم رو زنده نگه داشتن و هزار بار هم اومدیم گفتیم بازی های آنلاین باید باشن و دنیا عوض شده و صنعت گیم داره قشنگ نشون میده چه خبره و بازی های آفلاین هم نمردن و جناب جفی هم برای خودش یه چیزی گفته و فکتی نیست رو حرفاش و گاد و ردد و حتی اسسین جدید و امثال این بازی ها هم اومدن و هم تو فروش و هم تو بسیاری از موارد دیگه خودشون رو بازم ثابت کردن و بخش آفلاین و آنلاین در کنار هم باید کار کنن . و در ضمن ! برنده این نسل کنسول سونی بود که با بازی های آفلاین خودش تونست باعث و بانی این بشه کنسولش فروش عالی بکنه و در کنارش بازی های آنلاین خوب هم بود و باز هم در ضمن کنسول مایکرو که با اون فاجعه تمام آنلاین اول نسلش و تمرکز بیش از حد روی دو بازی هیلو و گیرز روی بخش آنلاین و فدا کردن بخش داستانی و توجه نکردن به بازی های داستانی و .... باعث و بانی این شد که این نسل هشتم در حد و اندازه های خودش نباشه

پست بسیار زیبایی دادی و اصلا ارزش جواب دادن بیشتر نداره ! و انقدر همه چیز داره خودش رو واضح نشون میده که نیازی به توضیح بیشتری نیست !!!

اون 13 هزار تا هم خس و خاشاک هستن ! یا شایدم هم ربات باشن !!! ........... شما راست میگی ........
بهترین بازی سال از نظر گیمرها فورتنایت شد بعدشم رد دد هم متای بالایی گرفت و فروش بالایی کرد بخاطر مهر راک استار که بازیهاش از نظر کیفیت بیمه هستن و مهترین عامل اینه که با استفاده از بخش انلاین تونسته بازیهاش رو زنده نگه داره والا من هرچی رفیق خارجی دارم از وقتی که بخش انلاین رد دد اومده همه افلاین رو بیخیال شدن رفتن انلاین
برنده این نسل هم سونی بود چرا چون همون روز اول مایکرو گور خودشو کند با کنسول ضعیف دادن با کنسول گرون دادن با کنسولی که قرار بود بازیهای دست دوم رو بلاک کنه و سونی اومد گفت از این خبرا نیست با کنسولی که دی ار ام داشت و اگه سونی هم حمایت میکرد الان کنسول هکی ای وجود نداشت و برای فروش یه بازی پی اس 4 توی این مملکت لازم نبود کل مردگانشو ادم ببینه در ادامه هم مایکروسافت نتونست عناونین 3rd party خوبی داشته باشه انحصاریهاشم تکراری شده بود ولی شما ببین نسل بعد با قدرت مایکروسافت و استودیوهای جدید و از همه مهمتر اهمیت دادن به بخش انلاین چجوری قافله رو مبیره شما نمیتونی پیروز سونی رو صرفا به انحصاریهاش نسبت بدی میدونی کلی بازی 3rd party برای وان نیومده ؟مایکروسافت همون اول کار اشتباهاتی داشت کنسول ضعیفشم مزید بر علت شد همش عقب بیوفته
من خدایی خسته شدم همش این مسائل رو توضیح میدم شما باز بیا حرف خودتو بزن
 
  • Like
Reactions: aslirezahddd

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
دوست عزیزمون فقط توی کار افلاینه و عاشق خبرهایی هست که میگن افلاین خوبه مثه اینکه شما شناختی نداری چند وقت پیشا هم غیر مستقیم انلاین بازهارو نوب خطاب کرد
من اتفاقا التیمت هم میزنم ولی خیلی فانتزیه و اونچیزی که ازش لذت میبرم کریرمود هست که شبیه سازی خوب و دقیقی از دنیای واقعی ارائه میکنن حالا بحث اصلا این نیست که التیمت نباشه و کریر باشه! بحث اینه که نباید کریر رو ول کنن من به شخصه اگر این بازی کریر نداشته باشه نمیخرمش باید حمایت بشه ازش اخرین اپدیتی که دادن خراب کرده بخش کریر رو
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر