FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

keyvan1370

کاربر سایت
Oct 16, 2014
149
این رندوم بودن بازی هم رو اعصابه هم بازی رو جالب می‌کنه. نقریبا می‌شه گفت هیچ راهی وجود نداره که شما مطمئن باشید 100 در 100 از اون طریق می‌تونید گل بزنید. پارسال تو محوطه جریمه Low Driven Shot می‌زدی قطعا گل می‌شد ولی امسال تک به تک‌ها هم بعضا از دست می‌رن که از یه دید خوبه و بازی رو به واقعیت نزدیک می‌کنه و از یه دید هم بده که آدم یه موقعیت عالی رو از دست می‌ده و یه موقعیت نصفه و نیمه رو گل می‌خوره و احساس می‌کنه به ناحق عقب افتاده. در کل ولی سیستم شوت‌زنی امسال که تو هیچ موقعیتی نمی‌تونی مطمئن باشی که حتما داری گل می‌زنی رو دوست دارم و به سال‌های پیش ترجیح می‌دم.

از نکات عجیب امسال هم اینه که به نظر میاد در مجموع بازی‌های Weekend League از Division Rivals آسون‌تره! پارسال بالاترین سطح بازی WL بود ولی امسال من تو دیویژن 5 DR بازی‌های به مراتب سخت‌تری داشتم تا این WL. البته تا الان از 20 تا بازی فقط نصفش رو بردم ولی خب اونایی که باختم به جز یکیش واقعا خیلی نزدیک بودن و می‌تونستم تو همشون برنده باشم ولی DR هر بازی کل آبا و اجداد آدم میاد جلو چشمش انقدر بازی‌ها سخته و رقابت نزدیکه :D

این میزان زیاد از برگردون که احتمال خیلی زیاد با آپدیت حل می‌شه ولی تو توضیحاتی که داده بودن هیچ اشاره‌ای به دفاع کردن AI نبود و اگه نخوان کمش کنن بد می‌شه واقعا. الان سیستم‌های 4 دفاعه و 5 هافبکه با پرس بالا رو واقعا سخت می‌شه باز کرد اونم نه به خاطر قدرت دفاعی حریف به خاطر اینکه AI کمک می‌کنه انقدر سخت شده. یه شوت از پشت محوطه می‌زنی سه تا بازیکن فوتبال شائولین‌طور می‌پرن رو هوا بلاک می‌کنن توپ رو! بعد می‌بینی خود بازیکن تحت کنترل حریف داشته نگاه می‌کرده این صحنه رو و اصلا کاری نکرده ولی توپ اومده دستش.
سرعت بازیکنا هم فقط یه ذره اگه متعادل‌تر بشه و بازیکن‌های سرعتی که چند متر جلوتر از دفاعن باز بتونن یه کم فاصله‌شون رو حفظ کنن و دفاع سریع بهشون نرسه خوب می‌شه. بیشتر از این بخوان تغییرش بدن می‌شه 18 که دفاع کردن تقریبا بی‌معنی بود توش.
پنالتی و شوت‌های از دروازه هم فکر کنم ایراد داره یهو خیلی قدرت و ارتفاع می‌گیرن که اینم با آپدیت حل می‌شه.
این خصوصیت جا به جا کردن دروازه‌بان با R3 هم عالیه واقعا هم می‌شه اکثر شوت‌های فینس پشت محوطه رو باهاش گرفت هم تو کرنر می‌شه گلر رو آورد رو سر بازیکن حریف نزدیک تیر 1 و توپ رو دفع کرد.

در کل برای من فیفا 19 نکات مثبتش خیلی بیشتر از نکات منفیشه و با اینکه یه وقتایی واقعا حرص می‌ده آدمو ولی به شخصه چند برابر این حرصا دارم ازش لذت می‌برم مخصوصا که امسال انقدر همه چیز رقابتی شده و مدام با پلیر‌های هم‌سطح خودمون داریم بازی می‌کنیم.
به نظرم برای لذت بیشتر از بازی باید چیز‌هایی که از قبل تو ذهنمون هک شدن و از روی عادت تو بازی اجراشون می‌کنیم رو بذاریم کنار و چه تو دفاع و چه تو حمله سعی کنیم به قابلیت‌های جدید بازی عادت کنیم. من خودم هفته‌ی اول خیلی مشکل داشتم اونم به خاطر اینکه هم خیلی می‌خواستم شبیه فیفاهای قبلی دفاع کنم، پاس بدم، حمله کنم و گل بزنم هم اینکه ترکیب‌هایی که تو اون بازیا استفاده می‌کردم رو اینجا هم انتخاب می‌کردم که اصلا به درد نمی‌خوردن اما چند روزه هم ترکیب دیگه‌ای که قبلا اصلا استفاده نمی‌کردم ولی اینجا برای بازی من جواب می‌ده رو می‌چینم هم جور دیگه‌ای دفاع می‌کنم و دیگه سعی می‌کنم تا مطمئن نیستم پاس ندم که لو نره و برای گل‌زنی با اینکه رندوم‌ترین بخش بازیه ولی تا حد خوبی سعی کردم روی روش‌هایی که باهاشون راحت‌ترم بیشتر مانور بدم مثل پاس رو به بیرون از گوشه‌ی محوطه جریمه و آمارم رو بهتر کنم.

بخش زیادی از ناراحتی دوستان کاملا به حقه ولی فکر می‌کنم یه بخشیش هم به خاطر این باشه که شما هم مثل من دارید همون جوری بازی می‌کنید که تو فیفاهای قبلی(به خصوص تو فیفا 18) بازی می‌کردید و این اصلا تو فیفا 19 جواب نمی‌ده و اگه چند روزی صرف نظر از نتیجه وقت صرف کنید روی ترکیب‌های مختلف و کاستوم تاکتیک‌های متنوع بازی و بدون ذهنیت قبلی با پاس و فرست تاچ و شوت‌زنی جدید کار کنید خیلی زود یه سری از مشکلاتی که با بازی دارید حل می‌شه و هم بهتر بازی می‌کنید و نتیجه می‌گیرید و اعصابتونم کمتر داغون می‌شه. (نمی‌شه کلا نشه:)))
 

aliagha2020

کاربر سایت
Aug 15, 2017
158
من یه فیفا باز معمولی هستم هیچ ادعایی هم ندارم ولی بارها شده تو بازی حزیفو به توپ بستم توپ به صورت عجیبی گل نشده طرف با یک موقعیت بهم گل زده ولی در نهایت من بازیو بردم.
این همون هندیکپه
دوستان اگر شما هر وقت این شرایط پیش میاد میبازید برید بازیتونو بهتر کنید خیلی راحت.
ما ایرانی ها ذاتا اینجوری هستیم وقتی میبارزیم زمین کج بوده فدراسیون مفصر بوده داور پول گرفته بوده و..... ما هیچ مشکلی نداشتیم ما برترین هستیم حقمونو میخورن.
ما فکر میکنیم کل پلیر های دنبا میان اینجا واز اینجا تقضیه میشن نه عزیزم اگه اعتراضها به هندیکپ و یه سری مشکلات زیاد بود فیفا حتما اون موردو برطرف میکرد اونا بیشتر دنبال سود هستن اگه ببینن با این چیزا طرفداراشون کم میشن حذف میکنن این مواردو.
یه عده که کلا حرف مضحک میزنن چون طبیعت فوتبالو نمیفهمن برای اونا مهم اینه که برتر هستن باید برنده بشن اتفاقات فوتبال براشون معنی نداره به این جمع بندی رسیدن من وقتی برترم باید برنده بشم.. بازم میگم فیفا برا شماها ساخته نمیشه.
فیفا بخواد به حرف شما گوش بده تبدیل میشه به گیم بی مصرف که بعد از سه ماه تکراری میشه باید انداخت دور
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,352
نام
بابک
خداروشکر بازیو نگرفتیم
تازه این نکات منفی که گفته میشه قبل آپدیتاس
آپدیت هاشم هر کدوم یه داستانه
۱۸ بازی کنید،ورلد کاپم داره :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
من یه فیفا باز معمولی هستم هیچ ادعایی هم ندارم ولی بارها شده تو بازی حزیفو به توپ بستم توپ به صورت عجیبی گل نشده طرف با یک موقعیت بهم گل زده ولی در نهایت من بازیو بردم.
این همون هندیکپه
دوستان اگر شما هر وقت این شرایط پیش میاد میبازید برید بازیتونو بهتر کنید خیلی راحت.
ما ایرانی ها ذاتا اینجوری هستیم وقتی میبارزیم زمین کج بوده فدراسیون مفصر بوده داور پول گرفته بوده و..... ما هیچ مشکلی نداشتیم ما برترین هستیم حقمونو میخورن.
ما فکر میکنیم کل پلیر های دنبا میان اینجا واز اینجا تقضیه میشن نه عزیزم اگه اعتراضها به هندیکپ و یه سری مشکلات زیاد بود فیفا حتما اون موردو برطرف میکرد اونا بیشتر دنبال سود هستن اگه ببینن با این چیزا طرفداراشون کم میشن حذف میکنن این مواردو.
یه عده که کلا حرف مضحک میزنن چون طبیعت فوتبالو نمیفهمن برای اونا مهم اینه که برتر هستن باید برنده بشن اتفاقات فوتبال براشون معنی نداره به این جمع بندی رسیدن من وقتی برترم باید برنده بشم.. بازم میگم فیفا برا شماها ساخته نمیشه.
فیفا بخواد به حرف شما گوش بده تبدیل میشه به گیم بی مصرف که بعد از سه ماه تکراری میشه باید انداخت دور
خوب شد راه حل دادی واقعا مونده بودیم توش

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: le0_1O and pedram13

Dementia

کاربر سایت
Jun 11, 2010
270
نام
علی کتیرایی
سلام اقا من این بازیو گرفتم ولی نه میتونم حمله کنم نه دفاع هزارتا اموزش هم دیدم یوتیوب و .. چجوریه بارها شده دوتا گل هم زدم ولی اخر بازی همش باختم کل بازیها همش پرس شدید روم داره انگار باید حتما گل بخورم و راه فراری نیست.. هرچی سیزن انلاین هم میزنم همشو میبازم خلاصه بازیم ضعیفه یه مرجعی چیزی سراغ دارید بریم یاد بگیریم؟

Sent from my PRA-LA1 using Tapatalk
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,810
نام
malek
یه عده که کلا حرف مضحک میزنن چون طبیعت فوتبالو نمیفهمن برای اونا مهم اینه که برتر هستن باید برنده بشن اتفاقات فوتبال براشون معنی نداره به این جمع بندی رسیدن من وقتی برترم باید برنده بشم.. بازم میگم فیفا برا شماها ساخته نمیشه.
فیفا بخواد به حرف شما گوش بده تبدیل میشه به گیم بی مصرف که بعد از سه ماه تکراری میشه باید انداخت دور
داداش من فیفا باز معمولی هم نیستم آماتورم ولی با این کامنتت قوانین فیزیکم میبری زیر سوال.کسی که بازیش خوبه قطعا باید یه آماتور رو ببره .حالا ۱۰۰ بازی یه بارم باخت مشکلی نیست.
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

aliagha2020

کاربر سایت
Aug 15, 2017
158
چند سالت هست حالا عمویی؟ انقد قوپی میای؟ سیک کن تو قفست بابا

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

تو هم برو تو طویلت به بابات بسپار میخ طویلتو محکم بکوبه زمین در نری
گرفتی چی شد؟
از ادمین میخام پستای منو حذف کنه پستای این احمق قاشقی رو نگه داره بخندیم
 
  • Like
Reactions: mohsen 24

mohsen 24

کاربر سایت
Nov 19, 2015
787
اینارو میدونم ..رو 60فریم قفل میکنم و 60 فریم رو کامل دریافت میکنم ولی به روونی کنسول نیستش
اولا که شما سیستمتون چیه بعدشم 60 فریم 60 فریمه کنسول پی سی نداره بازی رو پی سی هم در گیم پلی 60 فریمه هم در کات سین ها اما این مورد باید از تنظیمات کارت گرافیک اوکی کنی تا کات سین ها 60 فریم شه اما تو کنسول کات سین ها 30 فریمه اینکه میگید روون نیست احتمالا بخاطر اینه که نوسان فریم پیدا میکنید برای گرافیک رو اولترا و با رزولوشن 1080 هم باید رم 8 داشته باشید هم گرافیک در حد سری 700 هم سی پیو i5 نسل 2 به بعد
 

7Mohammad7

کاربر سایت
Jul 2, 2016
397
هندیکپ یه چیز ثابت شدست و در وجودش هیچ شکی نیست جدیدا حتی به PES هم سرایت کرده.

واقعا توقع دارید شرکت سازنده بیاد بگه من هندیکپ گذاشتم؟:|

توی فیفا ۱۸ قسمت جام جهانی برید ایرانو بیارید تا نیمه نهایی راحت با هندیکپ میرید بالا اصلا هم مهم نیست حریفت آلمان باشه یا برزیل یا عربستان مثلا با مهدی طارمی شوت میزنی از پشت محوطه گل میزنه!
سردار آزمون که اصلا هیچی دیگه از زلاتانم بهتر شوتاش گل میشه.

ولی توی فینال هندیکپشو خیلی خیلی کم میکنه.

اصلا اگه توجه کنید سرعت بازی توسط بازی کنترل میشه یه بازی میبینی چقدر سرعت بازیکنات بالاست یه بازی میبینی با همون ترکیب چقدر بازیکنا لش شدن! و عملا تیمت قفل میشه.

بارها توی سیزن از سه بازی آخر یک امتیاز خواستم که صعود کنم، هندیکپ نذاشته! مجبور شدم امتیاز بخرم.

اینکه دفاع به بازیکن سرعتی «پابه توپ» برسه منطقیه چون که بازیکنی که توپ زیر پاشه سرعتش کمتر از حالتی میشه که صاحب توپ نیست و فقط میدوه.
 

amirroz2012

کاربر سایت
Sep 15, 2013
459
نام
امیر
داداش من فیفا باز معمولی هم نیستم آماتورم ولی با این کامنتت قوانین فیزیکم میبری زیر سوال.کسی که بازیش خوبه قطعا باید یه آماتور رو ببره .حالا ۱۰۰ بازی یه بارم باخت مشکلی نیست.
شما معنی فوتبال و بازی غیر قابل پیش بینی رو متوجه نیستی اانگار. بله تو ورزشی مثل والیبال چنین مسئله احتمالش زیاده ولی طبق قانونی ک شما میگی رئال نباید به آلاوز ببازه ! بارسا هم نباید با والنسیا مساوی کنه. فوتبال همینه. فیفا هم شبیه ساز فوتباله نه ورزش دیگه . والسلام
 
  • Like
Reactions: david10069

MR.mohammad8

کاربر سایت
Mar 11, 2017
146
هندیکپ یه چیز ثابت شدست و در وجودش هیچ شکی نیست جدیدا حتی به PES هم سرایت کرده.

واقعا توقع دارید شرکت سازنده بیاد بگه من هندیکپ گذاشتم؟:|

توی فیفا ۱۸ قسمت جام جهانی برید ایرانو بیارید تا نیمه نهایی راحت با هندیکپ میرید بالا اصلا هم مهم نیست حریفت آلمان باشه یا برزیل یا عربستان مثلا با مهدی طارمی شوت میزنی از پشت محوطه گل میزنه!
سردار آزمون که اصلا هیچی دیگه از زلاتانم بهتر شوتاش گل میشه.

ولی توی فینال هندیکپشو خیلی خیلی کم میکنه.

اصلا اگه توجه کنید سرعت بازی توسط بازی کنترل میشه یه بازی میبینی چقدر سرعت بازیکنات بالاست یه بازی میبینی با همون ترکیب چقدر بازیکنا لش شدن! و عملا تیمت قفل میشه.

بارها توی سیزن از سه بازی آخر یک امتیاز خواستم که صعود کنم، هندیکپ نذاشته! مجبور شدم امتیاز بخرم.

اینکه دفاع به بازیکن سرعتی «پابه توپ» برسه منطقیه چون که بازیکنی که توپ زیر پاشه سرعتش کمتر از حالتی میشه که صاحب توپ نیست و فقط میدوه.
امتیاز بخری منظورت چیه؟
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,810
نام
malek
شما معنی فوتبال و بازی غیر قابل پیش بینی رو متوجه نیستی اانگار. بله تو ورزشی مثل والیبال چنین مسئله احتمالش زیاده ولی طبق قانونی ک شما میگی رئال نباید به آلاوز ببازه ! بارسا هم نباید با والنسیا مساوی کنه. فوتبال همینه. فیفا هم شبیه ساز فوتباله نه ورزش دیگه . والسلام
ببینم آلاوز تا حالا قهرمان اسپانیا شده؟یا لیگ اروپا؟رئال چطور؟پس تز صادر نکنید که فوتبال همینه و بازیه اتفاقات هستش.بله رئال هم میبازه ولی وقتی که بد بازی کنه و تیم حریف خوب بازی کنه نه برعکسش.اگه فوتبال بازیه اتفاقاته پس تیمهایی مثل بارسا و رئال احمق تشریف دارن که این همه هزینه میکنن تا حرفه ای باشن.برن از سر کوچه ۱۱ نفر پیدا کنن تا شاید قهرمان شدن.هندیکپ یه مسعله ثابت شدست و کاملا هم جنبه های اقتصادی داره واسه بازیساز تا اونایی که به خاطر فان بازی میکنن هم حال کنن با بازی
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
یکی بگه تو FUT چجوری باید پولدار شد؟:|رفتم تیری آنری رو بخرم. می بینم زده 3.5 میلیون. اونوقت برای هر برد 700 تا نهایت میده:|میشه یکی بگه چجوری باید پولدار بشیم؟
 

JAVAD20

کاربر سایت
Dec 20, 2012
555
نام
Javad
یکی بگه تو FUT چجوری باید پولدار شد؟:|رفتم تیری آنری رو بخرم. می بینم زده 3.5 میلیون. اونوقت برای هر برد 700 تا نهایت میده:|میشه یکی بگه چجوری باید پولدار بشیم؟
1- فیفا پوینت بخری
2-پک شانس بیاری
3-از صبح تا شب بازی کنی
4-توی مارکت دلالی کنی
 
  • Like
Reactions: u.s.a

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر