FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:
اونایی که ادعا میکنند بی طرف هستن اما در حقیقت پس فن هستن این چیزا رو نمیبنند که توجه به جزییات خارق العادس و همش قصد ترول بازی رو دارن
 
اینم یه ویدیو در مورد پلیر ایدی تو حالت دویدن اصن حس دوندگی تو پس نیست بسیار مصنوعی واقعا
من نه فیفا بازی میکنم ونه PES ، چند سالی میشه دست به هیچ کدوم نزدم.
اما واقعا از این ویدئو چجوری امکان داره یک نفر به این برسه که بگه انیمیشن تو فیفا بهتره و PES مصنوعی هست؟!!!
درواقع داری تو روز روشن به خورشید اشاره میکنی میگی خاموش شده، تفاوت یک نسل هست کیفیت انیمیشن تو این 2تا ویدئو.
همون 30 ثانیه اول برای کسی که تا حالا هیچکدوم بازی نکرده کافیه که بتونه قضاوت کنه.
اگر کسی اصلا هیچی از انیمیشن و ... هم سردر نیاره، دیگه بابا فوتبال که بازی کرده، لااقل 2تا فوتبال که از TV دیده!
 
نمیدونم منبع این حرفتون از کجاس اما چیزی که من تو این انجین میبینم تو فیفا ساخته شده با این انجین قبلا واقعا وجود نداشت به طور مثال فیزیک لباس ها تخریب پذیری چمن که به جرات میگم زیبا ترین شبیه سازی تو بازی های ورزشیه بعید میدونم اینا برای ایمپکت انجین باشه اما خو خبرهای امده که برای بازی های ورزشی دارن فراست بایت رو کار میکنند اما خو قطعا از تمام قدرت این انجین هنوز استفاده نشده واگرنه انجین فوق العاده هست فراست بایت تا حالا به نظرم هیچ سازنده به جز خالق خود این انجین ینی دایس خروجی بی نظیر نگرفته من بیشتر بحثم در مورد این بود که این دوستمون یه جورایی این انجین زیر سوال بردن
زیبا ترین فیزیک لباس ها رو که به راحتی هر چه تمام تر NBA 2K در اختیار داره اونم با فاصله بسیار زیاد در بازی های ورزشی ! و موتور فیزیک استفاده شده در اون بازی یوفوریا هستش که مهندسین مربوط به خودش رو میخواد و کم تر استدیویی تو جهان هستش که از اون موتور فیزیک قدرتمند استفاده میکنه .

فیزیک چمن ؟! این که از همون نسخه 2015 چمن بازی در طول زمان خراب میشد ( رو همین نسخه تبلیغات خراب شدن چمن رو روش مانور داده بودن ) و ربطی نداره اصلا به موتور FB و قبل این موتور گرافیکی هم فیزیک چمن بود ( فیزیک چمن در ضمن ربط بیشترش به موتور گرافیکی هستش و استفاده از تکنیک های گرافیکی مثل 3D Grass و Volumetric grass و و بسیاری از تکنیک های دیگه گرافیکی که موتور های گرافیکی توانایی پردازششون رو دارن ) و همون سال اول سازندگان بازی اومدن گفتن ما از موتور گرافیکی به نام ایگنایت استنفاده کردیم ( یعنی تو یه نسل اینا دو بار اعلام کردن که ما موتور گرافیکی رو عوض کردیم و فقط برای تبلیغات بود به خصوص اون ایگنایت که قشنگ کلاه گشاد سر همه گذاشتن و همین طور همین موتور گرافیکی FB که اصلا مشکل داره با بازی های سوم شخص و ... توضیحات رو دادم ) منبع خبرم باید تو همین بازیسنتر بگردم و یکی دو تاپیک نیست و شما میتونی بری بگردی پست تاپیک مربوط به بازی کنسل شده استاروارز رو بخونی و همین طور فرم های خارجی و سایت های خارجی که خب من دیگه سیو نکردم ! درباره موتور گرافیکی این بازی که با بازی های سوم شخص مشکل داره و تو یکی دو تا تاپیک نیست و همین طور فرم ها و سایت های خارجی گه دربارش صحبت میشه !

حالا شما پست های صفحه های قبل من رو هم خونده باشی خودم درباره FB قشنگ صحبت کرده بودم مدت ها پیش و گفته بودم از بخش توانایی هاش استفاده نکردن هنوز و بخشی دیگش هم این که این موتور با بازی های سوم شخص مشکل داره کلا و موتور فیزیک بازی عوض نشده !

دایس هم از این موتور گرافیکی استفاده بهینه میکنه چون خودش این موتور گرافیکی رو به وجود آورده و کاملا بر اساس بازی های اول شخص ساخته شده ! و خروجی این موتور روی بازی های اول شخص وحشتناک عالیه !

نمونه مثال میخوای درباره افتضاح این موتور به خصوص روی انیمیشن ها و اونم آخرین عنوان مس افکت بود که از این موتور گرافیکی بر روی اون بازی استفاده شد و در بخش انیمیشن ها و .... در اینترنت کلی دربارش صحبت شد و ویدئوهای ترولش رو در یوتیوب میتونید برید ببینید .

الان ما دو موتور فیزیک قدرتمند داریم در صنعت گیم و اکثریت استدیو های قدرتمند در جهان ( موتور های فیزیک دیگه هم هستن به صورت اختصاصی برای استدیو ها ولی این دو موتور فیزیک بیشترین استفاده رو در استدیوهای جهان داره حتی بهترین استدیو ها که نامشون رو هم بردم ) از این دو موتور استفاده میکنن! مثلا استدیوی ND موتور فیزیکش HAVOK هستش و سازندگان ویچر از موتور فیزیک NVIDIA PHYSX استفاده میکنن و کلی از این دست مثال ها میشه زد

و مثلا بازی UFC رفته از تکنولوژی بسیار پیشرفته انیمیشن سازی Motion Matching استفاده کرده که دربارش توضیحات دادم قبلا ! ولی فیفا ؟ اصلا دست نزده ! موتور فیزیک ( انیمیشن ها مربوط به موتور فیزیک هم میشه بخش بزرگیش ) همون نسل هفت هستش که فقط بهبود هایی توش داده و قبلا ها قشنگ دربارش توضیحات رو داده بودم .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Milad_HW and ehsas1
این مقایسه انیمیشن های دو بازی ! یعنی شگفت انگیزه که یه سری از دوستان انیمیشن های فیفا رو از PES بهتر میدونن !!! :o ( در نسخه 2019 دو بازی که فاصله کیفیت انیمیشن ها به شدت بیشتر هم شده ) و پست های مردم سراسر جهان رو درباره انیمیشن های این دو بازی اون پایین ببینید و نگاه کنید گفتن کدوم بهتره ! توضیح بیشتری واقعا نمیشه داد ! واقعا چه تلاشی هستش برای این کار !!؟؟ برام به شدت عجیبه ؟! مثلا من بیام بگم که صدا گذاری و جو و اتمسفر و حاشیه ها و کارگردانی صحنه های آهسته و پرزنتیشن ها و حتی مد ها در PES از فیفا بهتره :o و روی این موضوع پا فشاری هم کنم ! :|

هر دو بازی نواقص خودشون رو دارن و بار ها و بار ها دربارش صحبت کردیم . اون پست کاربرا زیر همین فایل ویدئوی یوتیوب در قسمت نظرات دوست داشتید بخونید .

 
آخرین ویرایش:
اونایی که ادعا میکنند بی طرف هستن اما در حقیقت پس فن هستن این چیزا رو نمیبنند که توجه به جزییات خارق العادس و همش قصد ترول بازی رو دارن
صد در صد فیفا در بخش حواشی و همین جزئیات مختلف از PES به مراتب بهتر کار کرده ! تو یه سری موارد مثل توپ جمع کن و نیمکت ذخیره های به نسبت پویا و مربی کنار زمین و اسپره و کارگردانی صحنه های آهسته و یکپارچگی کارگردانی بازی در زمان بازی و بسیاری موارد دیگه در فیفا بهتره ! این رو هم خودمون بار ها و بار ها گفتیم ! و اشاره کردیم . :|

وقتی میگیم حاشیه ها تو فیفا بهتره منظورمون دقیقا چیه ؟! خب همین هاست دیگه ! شما دوستان پافشاری میکنید رو نقاط ضعف های فیفا که حتی میخواین اون بخش ها رو هم بهتر جلوه بدین و دقیقا اون بخش ها مثل انیمیشن ها و چهره و مدلینگ و ...... در مقابل فیفا حرفی برای گفتن نداره ! ولی خب شما میگید داره ! وقتی میاید درباره انیمیش های نسل هفتمی بازی ازش دفاع میکنید پس تیم سازنده هم حق داره که هر سال بازی ای بده که کم ترین میزان پیشرفت رو داره ! چون طرفدار هاش بر این باورن که کلا بیشتر بخش ها در فیفا عالیه و بی نظیره و !!! ... شما حتی میگی فیزیک پارچه فیفا بهترینه در بازی های ورزشی که خب نیست دوست من و این بخش فیزیک پارچه در NBA 2K برنده بی چون و چرای بازی های ورزشی هستش .

چیزی که خوب باشه میگیم خوبه ! مگه کسی گفت این بخش ها تو PES بهتره ؟؟!!! خودمون رو کشتیم و هزار بار توضیح دادیم و .....
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: noorihamid99
هرکی منطق داشته باشه و چشم، تو همه این ویدیو های بالا میتونه ببینه که انیمیشن های فیفا مشکل داره، یک پارچه نیست پردازششون مشکل داره مثلا وقتی دروازبان پرتاب دست داره حرکات دست نرم نیست تیک داره و موقع پرتاب توپ یهو لحظه خارج شدن از دست چند پله میاد بالا و یه مسیر از پیش تعیین شده رو طی میکنه در همین حین لنگ دروبازبان با یه حالت تیک دار و لگ دار که عدم پیوستگی انیمیشن ها رو میرسونه ب فرم افتضاحی حرکت میکنه همین مشکل در تمامی انیمیشن ها و فیزیک بدن بازیکنا تو فیفا هست برا همین کلا بهتره تو فیفا ریپلی نکنین چون صحنه اهسته ها که ریز میتونه بشه ادم رو جزییات بدتر زده میشه همون از نمای واید همه چی آرومه من چقد خوشحالم. صحبت هم که میکنیم یه عده فن بوی که مشخصه طرفداری کورکورانه دارن بهمون انگ استخدامی میزنن :)) خوبه من هر جفت بازیارو هم میخرم هم بازی می‌کنم از بیرون هم با دوتا کلیپ دیدن و سرچ زدن با این تیتر که انیمیشن های فوق العاده فیفا که کار یوتیوبرها همینه فکت نمیدم، الان منم بزنم انیمیشن های فک برانداز پس صدتا کلیپ میاد ایا این شد دلیل؟ چشم داریم و تو دنیای واقعی هم فوتبال زیاد شده این روزا کاملا میشه فهمید کدوم بازی انیمیشن و فیزیک بهتری داره. تاکید میکنم فیفا مشکل موتور داره این فراستبایت ب درد این بازی نمیخوره انیمیشن ها کاملا یکم تعصب رو بذارین کنار یکپارچه نیست تیکه تیکه پردازش و اجرا میشه در همه بخش ها هم صورت بازیکنا تو انیمیشن حالت درستی نمیگیره مثلا هازارد مصدوم شده نشسته زمین چهره ش همونه که ی دقیقه قبل و بعد مصدومیتش میبینیم و صورتا حالت ربات گونه دارن با تیک و بدون پیوستگی پله پله اجرا میشن این خیلی واضحه.
واقعا نمیفهمم چرا اصرار دارین بخشایی از فیفا نظیر گرافیک، انیمیشن و فیزیک بازی رو بگین بهتره. نه آقا نیست در عوض مسایل دیگه ش صد پله جلوتر از پس هست که بارها منه ب اصطلاح فن بوی و حقوق بگیر که چند ساله از ابتدای معرفی بازی تا معرفی نسخه بعدی اینجا هستم سوال میکنم اطلاعات میدم بازی رو گاها نسخه های قبل زودتر هم تهیه کردم ولی اونایی که فقط این موقعها سر و کله شون پیدا میشه تو تاپیک با دوتا فن بوی فن بوی گفتن که خودشونن میخوان صورت مساله پاک کنن!!! نمونه های بهتر بودن فیفا از پس کارگردانی عالی، اتمسفر بینطیر ورزشگاه، صداگذاری وحشتناک خوبش، مدهای متنوع و سرگرم کننده در بازی نطیر پرو کلاب و التیمیت ک خودش دریاییه، جورنی و ... کریر بسیار واقع گرایانه تر و ... خیلی ساده س آدم منطقی باشه و تعصب نداشته باشه منم هرسال جفتشو بازی میکنم چون هرکدوم نقات قوطی دارن ولی ترول کنین آدم با ترول مجبور حواب بده فرقی نداره پس باشه یا فیفا من اونورم ایرادایی که هستو گرفتم
پس لطفا دیگه از گرافیک و فیزیک و انیمیشن فیفا دفاع نکنین توروخدا ادم خنده ش میگیره

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and Romell
برنده واقعی کمپانی هستش که اول از motion matching استفاده کنه به نظرم
باید صبر کرد


Sent from my iPhone using Tapatalk
اینو بعید این نسل تو بازی های ورزشی ببینیم ، احتمالا میره نسل بعد البته اگه ea ،کونامی باز یه نسل نخوان با پیشرفت لاک پشتی سر ملت کلاه بذارن :|
 
نه همه ی دوستان اما متاسفانه بعضی افراد از هر دو دسته اومدن اینجا مسخره کردن خودشون رو.
مث اینکه KONAMI یا EA ارث پدرشونه
یعنی اگه کمپانی یه تیکه آشغال بندازه جلوشون باز هم کورکورانه ازش دفاع میکنن...دقیقا مث پیروای بعضی مذاهب که دین خودشون رو بهترین و کاملترین مذهب میدونن و زیر بار هیچ انتقاد و حرفی نمیرن و تازه فقط میتونن به دیگری حمله کنن.



خود من شخصا هر دو بازی رو تهیه و بازی میکنم چون هم با کسایی که FIFA بازن و هم کسایی که PES بازن بازی میکنم و نمیخوام بهونه ای دستشون بدم.
سالهایی بوده فیفا رو ترجیح دادم و سالهایی هم پس رو...چون " فن " نبودم و فقط دنبال لذت بردن بودم.

این چند سال هم سالهایی داشتیم که یا FIFA بازی برتر بوده و هم سالهایی که PES و بعضا هم پیش اومده که هر دو بازی خوب بودن و هردو از لحاظ بصری تونسته بودن خودشون رو به واقعیت اون زمان نزدیک کنن ( وایه من حداقل این موضوع خیلی مهم بود) و توی اون زمان اصلا مقایسه دو بازی عملا کار اشتباهی بود چون تفاوتشون گیم پلی بود...یکی شبیه ساز و اونیکی آرکید...یکی لذت تجربه ی واقعی بودن رو داشته و دیگری لذت هیجان...یعنی عملا جوری مسیرشون جدا میشد که مقایسشون مث مقایسه پیتزا و قرمه سبزی میموند!!!!


-----------------
این حرفها به کنار حالا شرایط چطوره؟
طی سال گذشته من خودم شخصا فیفا ۱۸ رو ترجیح دادم به دلایل زیاد
اما یه سری عیب توی بازی هست که نمیشه براحتی ازشون گذشت و یه جورایی " بد جور توی ذوق می زنن"
بعضی مشکلات گیم پلی از قبیل پاسکاری و یا طراحی بعضی انیمیشن چهره ها و... به کنار.

اما خداییش هیچ کدوم مث این نورپردازی بازی من رو آزار نداده اگه اشتباه نکنم داستان تاریکی بی
ش از حد از فیفا ۱۶ یا ۱۷ بود شروع شد.
نور ورزشگاهها زمان روز کم نور و توی شب فاجعه بود.
مشکل از فراست بایت نیست مشکل از سازنده ی بازیه واسه ای حرفم دلیل دارم:
به این یه نکته توجه کنید:
" توی واقعیت تلویزیون وقتی توپ به قسمت سایه ورزشگاه میرسه و زمانی که توپ به قسمت آفتابی میرسه میزان روشنایی فرق میکنه....توی فیفا همین مکانیزم پیاده میشه اما ای کاش میشد اون رو جوری تنظیم کرد توی قسمت آفتابی هم نور همونطور میموند و اینقدر تاریک نمیشد (یعنی نورپردازی کل بازی باید کلا همونطور باشه).
نورپردازی شب رو هم که فقط کافیه شب که فوتبال میبینید رو مقایسه کنید با چیزی که توی بازی میبینیددتا به عمق فاجعه پی ببرید"



Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m3rdak

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or