FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
دوستان من پارسال شاتل داشتم اوایل سال مشکل واسه پیدا کردن حریف داشت اخرای سال درست شد رو همه ای اس پی ها حالا پارس انلاین دزد دهنم سرویس کرد داره روزی یک گیگ ازم میگیره میخوام عوض کنم برم صبا نت
سوال دوستانی که صبا نت دارن مشکلی واسه پیدا کردن حریف ندارن ؟
ممنون میشم جواب بدید
منم پارس انلاین داشتم هر روز یه گیگ کشکی میخورد عوضش کردم اگه روی 4 میزنی مشکلی برای حریف نداری
 
  • Like
Reactions: trust n1

amirdvb2

کاربر سایت
Dec 7, 2014
106
دوستان منم هم دمو رو تست کردم هم بازی اصلی رو .
تمامی بازی رو هنوز وقت نکردم کامل چک کنم ولی واقعا سیستم پاس ویارگیری از فیفا 16 بهتر شده .در مورد شوت واقعا اون شوتهای مسخره پشت 18 خیلی کمتر گل میشن (یعنی دروازبانها کمتر رو شوت از راه دور گل میخورن ) سرعت بازی هم خوب هست ولی این مه تو بعضی بازیها خیلی تو مخ هست یه دست تو فینال کاپ پارسا و اتلتیک افتادیم لباسها که شبیه بود و مه هم شد من چیزی نمیدیدم خوب :-s
کلا روند رو به جلو بوده و مکانیک و گرافیک بازی رشد کرده
 
  • Like
Reactions: NO ps3

king_nigh

کاربر سایت
Nov 2, 2012
17
نام
امیر
سلام من حاضرم اکانتم با کسی که فیفا 17 ریجن یک داشته باشه شر کنم لطفا اگه کسی تمایل داره بهم پیام بده
09365380355
بازی های اکانتم : nba 2k17 , no man sky, f1 2016 , nba 2k16, fifa 16 و چنتا بازی در پیت دیگه
مرسی
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
تو قسمت تمرینی journey دیروز تو تمرین شوت هانتر میدویید دنبال توپ هایی که ارسال میشد و‌میرفت بیرون ... باگاش خیلی بیشتر از نسخه های قبلیه
البته این قسمت journey کلی طنز برا خودش
یه بازیکن ۱۷ ساله اصلا توان بازی تو لیگ برتر نداره
باید رده های پایه یا حداقل دسته های پایین تر میزاشتن که مسخره به نظر نیاد ...
این بخش به نظر مشکلش از اونجا شروع میشه که مجبوری با الکس هانتر بازی رو شروع کنی
علتشم معلوم نیست چیه ... میتونستن برن سراغ یه شخصیت خیالی یا یکی که خودمون درست کنیم یا جوونی های یه بازیکن قدیمی که راحت میتونستن لایسینشو بگیره EA
خیلی ایده خوبی و دارم بازی میکنم ببینم چی میشه و اولین سال هم هست رفتن سراغش ... امیدوارم سال آینده ایده های جالب تری داشته باشن ... این بخش خیلی کشش داره
 

hamid1752

کاربر سایت
May 7, 2010
611
نام
حمیدرضا
اقا تو سیزن این کاپهایی که میگیری چیه قضیش؟ فقط برا من cup shield بازه اونا چطور باز میشه؟

توی سیزن هر چی بری دیویژن بالاتر هم ستاره هات بیشتر میشه هم کاپای بیشتری برات باز می شه.
این کاپا هم بهت کمک می کنه که ستاره هات بیشتر بشه. و هر 10 روز به مدت 2 الی 3 روز باز میشن.
 
  • Like
Reactions: sadegh44

trust n1

کاربر سایت
Jun 11, 2009
790
نام
فرشید
منم پارس انلاین داشتم هر روز یه گیگ کشکی میخورد عوضش کردم اگه روی 4 میزنی مشکلی برای حریف نداری
برخی از دوستان منو راهنمایی کردند در مورد وای فای و چگونه ایمن کردن اون
من کارم ای تی هست و کاملا برنامه ها و تمام موارد استفاده اینترنت را می دونم البته ممنون از دوستان
اما به جرات میگم که پارس انلاین سرویس خوبی داشت قبلا پینگ پایین اما الان پینگ بالا رفته و حداقل 200 شده که قبلا 160 بود و برای بازیهای انلاین بهترین گذینه بود اما سوخت شدن ججم اینترنت در زمان نبودن و داشتن چند برنامه برای چک کردن مودم از نظر هک منو قانع کرد که این سرویس مشکل داره
هرچند نمیخوام بحث فیفا را به بی راهه بکشونم جون خلاف قوانینن هست لزا از دوستان خواهش میکنم اگر کسی با هر ای اس پی مشکل پیدا کردن حریف داره با ذکر نام ای اس پی به همه خبر بده ممنون
 

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
من هم بازی خریدم بالاخره..
نکاتی که میتونم بگم خیلی خوب شده و عالی رو میگم...البته من کریر مود بازم و با داداشام هم بازی میکنم و آنلاین شاید سالی ۳۰ ۴۰ دست بزنم وقتی پلاس بخرم..
نکات مثبت:
۱.گرافیک و رنگ بندی خیلی بهتر شده به طوری که من هروقت night بازی میکردم انگار نور بازی و رنگاش تیره میشد اما تو این نسخه خیلی بهتر شده..
۲.منوی بازی کوچیکتر شده و کل صفحه رو نمیگیره وقتی میری تو بازی و عکس های زیبای بازیکنان حالت جذابی داده..
۳.بخش جرنی به نظر من خوبه و من کلشو بازی نکردم اما بازی اول تو اولین بخشش که بازی دوستانست خیلی خوب بالانسه واقعا انگار بازیکنای جوون هستن..
۴.واقعا صدا برداری و استادیوم های موجود عالی کار شدن عالی اما تماشاگرها در حدهnba 2k نیستن حداقل چنتاشون انتظارم ندارم ۸۰هزار نفر هرکدوم ی کار خاص بکنن از سری قبل بهتر هستن اما جا داشتن بهتر بشن..
۵.جای پا رو چمن دیگه عالی شده مثا ۱۵ و ۱۶ دیگه نیست..
۶.فیزیک بازی عالی کار شده و تو درگیری هوایی میشه حس کرد جوری که تو فیفا های قبلی تو درگیری هوایی خطا نمیشد اما این سری میشه..
۷.داورها به شدت نرمال شدن که من تعجب کردم انقد خوب شدن ..
۸.گلرها انیمیشن شیرجه ها خیلی پیشرفت دارن خیلی اما وقتی چیپ میزنی بهشون به توپ نمیرسن توپ میره تو گل باز رو زمین میشینن سر میخورن ی کوچولو ضایعست اما زیاد به چشم نمیاد..
۹...کرنرها رو میشه هر جا بخوای بفرستی این هم خوبه هم بد خوب وقتی که عقبی میشه روش حساب باز کنی و وقتی جلویی باید شدیدا مراقب باشی کرنر ندی چون میشه کرنر رو جایی فرستاد که حریف دوست داره اما زدن سر ها بسته به توانایی فرد داره چون دسته جلو دادن و به وقت پریدن هم مهمه نمیخوام از خودم تعریف کنم اما من کلا به سانتر علاقه دارم به جراتم میتونم بگم از ۱۰تا سر ۸تاشو میزنم چون قلق داره و زمان بندی برا پرش اما این فیفا سر ها راحت و محکم حتما به توپ نمیخوره و این کارو سخت کرده...
۱۰..تک به تک ها بخصوص زاویه بسته شوتو پر کنی اولا توپ نمیره تو چارچوب دوما گلرها نمیخورن زاویه بسته حالا شاید ۱۰۰تا بزنی ۴تاش گل بشه که تو فوتبالم میشه اما خیلی بالانس شده..
۱۱....سرعت بازی عجیب بالانسه خیلی خوبه خیلی بازیکنایی مثل ماتیچ و ایوانویچ کاملا کندن و میشه فهمید مثل واقعیتا..حتی هازاردو رونالدو هم مثل موشک دیگه نیستن...
۱۲..توپ گیری باحال شده اما این پشت به توپ وایستادن مهاجم توسطcpu حرص ادمو گاهی در میاره و دوست داری تکل از پشت بزنی..
۱۳..ضربات کاشته از اونجا که من کاشته زدنم متوسطه راحت میگم با تعیین وضعیت بازیکنی که ایستاده میشه توپو هر جا هرجا که بخوای با هر قدرتی بزنی واقعا عالی شده بخصوص برا من اما اینم بگم نه با هر بازیکنی مثلا دیگو کاستا بتونی خوب کاشته بزنی مثلا هازارد و ویلیان خوبن..
۱۴..کمتر شدن خیلی از باگ ها خیلی از باگ ها رفع شدن اما هستن باگ های خیلی کم اما جدی میگم خیلی بالانسه بازی باگها ۹۵درصد رفع شدن..
۱۵..اما توپ که برا خیلی ها مهمه توپ حرکتش سنگینه کافیه پاس عرضی بدین میفهمین شوت ها هم که سرعتی شدید نمیرن توسط هر بازیکنی..
من خودم ۱۰دست بازی کردم خود بازی من بهش ۹ میدم از ۱۰ تو بخش آفلاینش..
اما من خودم دوست داشتم مربی ها و کریر مود و لوگوی نتایج لیگ انگلیس و استادیوم نئو کمپ و فیس بعضی ها بهتر بود اما من در کل با همه خوبی ها و بدی هاش و چربش خوبی هلش بخصوص اتمسفر و گیم پلی بالنسش ۹ میدم کاریم ندارم ی عده مریض میرن به بازی ۰ میدن تو متاریکتیک اما اون فوتبال باز واقعی و فوتبال بین و دوست دار شبیه ساز میدونه این بازی جز بالانسترین فوتبال های فیفا هست و خیلیم پر رنگ و لعاب تر شده از نور و رنگ بندی تا باران و گیم پلیشم خوبه و متاش بین همون ۸تا ۹ هست..
بازم میگم نکات منفی تو گیم پلی کمتر شده خیلی کم
 
آخرین ویرایش:

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
دوستان این مشکل نور رو که دی
منم دیروز چندین دست بازی کردم بالاخره.فیزیک توپ عالی شده تو نسخه نهایی.من همونی بودم که از فیزیک توپ روی دمو خیلی ایراد میگرفتم.الانم دمو رو نگا میکنم فیزیک توپ افتضاحه.نمیدونم چرا اینطوریه چون بعضیا سر نسخه دمو هم فیزیک توپشون خوب بوده.مثلا من دموی پی سی رو تست کردم فیزیک توپ خوب بود داخلش.همینش واسم جالبه.ولی خیلی فیفای جذابیه.بهترین سری فیفا درواقع
اما در مورد نورپردازی بازی واقعا ایراد داره.با سند میگم.اون سری از فیلتر سفید روی بازی شات گذاشتم تو حالت شب اما این سری میخوام از نورپردازی تو روز شات بدم
دقت کنین که نور تو یه قسمت از بازی تمرکز داره.اونم جایی که توپ و دوربین هست.وقتی هم دوربین حرکت میکنه و هرجا توپ باشه این نوره همونجا میتابه و بقیه قسمت بازی تاریک میشه.انگاری یکی از بالا چراغ گرفته روی توپ.این قسمتو مشخص کردم که راحت مشخص باشه.اگه متوجه تغییر نشدین میتونم ویدیو بذارم از این قسمت ولی داخل عکس تابلوعه این قضیه
بازی تو سانتیاگو و ساعت 1 ظهر و تو حالت افتابی بدون ابر (clear) هستش.میتونین تست کنین.برا من که اینطوری بود.شاید مشکل ورزشگاه باشه شایدم چیز دیگه

دوستان این مشکل نور رو که گذاشتم رو فقط داخل ایتادیوم سانتیاگو دارم.نور شب این ورزشگاه هم تاریکه.نمیدونم نور این استادیوم رو چرا اینقد بد درآوردن
ورزشگاه های دیگه مثل اتحاد یا اولترافورد چه شب چه روز اصلا اینطوری نیست.سانتیاگوی سایر دوستانم نورش بده؟
چه گیری کردم سر این نور.بدبختی اینه تیم کریر منم رئاله -_-
=============
برای بازی کیک آف ساده راهی هست که هر سری که میخوام بازی کنم آپدیت ترکیب هفتگی رو دانلود نکنه؟ینی با ترکیب دیفالت بازی بازی کنم.چیزی رو باید آف کنم؟
سوال بعدی اینکه ممکنه با اپدیت ترکیب هفتگی، فیس هم اضافه بشه؟
 

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
منم دیجیتالی خریده بودم امروز چند دست بازی کردم . گرافیک بازی از نظر مدل سازی پیشرفت خیلی بزرگی داشته و عالی شده . از نظر گیم پلی هم خیلی خوب شده .
مشکلی که من دارم نورپردازی ورزشگاه هست که هاله داره مخصوصا تو شب و مثل اینه که تو ورزشگاه دود کردن . البته ورزشگاه تا ورزشگاه فرق میکنه .
دوستان بهترین ورزشگاهها از نظر نورپردازی کدومها هستن مخصوصا تو شب ؟


Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 

masoudmusic

کاربر سایت
Jan 23, 2012
72
نام
مسعود
سلام من و دوستم فیفا 17 رو به صورت قانونی خریدیم
من اکانت طرفیت 3 فیفا رو لوگین میکنم و بعد سوویچ یوزر میکنم رو اکانت اصلی خودم و میتونم راحت بازی کنم با توجه به اینکه اکانتی که بازی فیفا 17 داخلشه هم لوگینه
میخواستم ببینم آیا مشکلی نداره همزمان 2 اکانت در کنسول لوگین باشه؟ امکان بن وجود نداره؟
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
سلام من و دوستم فیفا 17 رو به صورت قانونی خریدیم
من اکانت طرفیت 3 فیفا رو لوگین میکنم و بعد سوویچ یوزر میکنم رو اکانت اصلی خودم و میتونم راحت بازی کنم با توجه به اینکه اکانتی که بازی فیفا 17 داخلشه هم لوگینه
میخواستم ببینم آیا مشکلی نداره همزمان 2 اکانت در کنسول لوگین باشه؟ امکان بن وجود نداره؟
هیچ مشکلی نیست عزیز، یه سال من FIFA 16 رو همینجوری بازی کردم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر