FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
امشب حسابی پر و پیمون دموی فیفا رو بازی کردم !
همه چی قابل قبول بود تا اینکه برای اولین بار ريال رو برداشتم (و برای اولین بار با سیستم 433 که بهش عادت دارم بازی کردم ... رو تیمای دیگه چون زمان بازی کم بود و ری استارت هم نداشت سیستم رو دیگه عوض نمیکردم ...)
ريال-ريال تمام بازیامو بردم !!! با اینکه مدت زیادیه فیفا باز نیستم و عدات نداشتم ... !! فقط کافیه آدم یه کم قلقش دستش بیاد !! همین ! تموم شد و رفت !!
تو همین زمان 4 دقیقه هیییچکدوم از بازیامو کمتر از 2 تا نزدم !!
2-0
3-0
2-1
2-0
همه بازی ها هم رو لجندری ...
بازیم هم آنچنن قوی نیست که بخوایم بگیم به خاطر اون اینجوری شد ...
فیفا 17 رو سیستم 433 با وینگر های سرعتی یک میگ میگ خالصه !!! فقط بنداز و برو !!! حداقل جلو سی پی یو که اینجوریه ...
خندیدیم ... :))
انتظار نداشته باش این نقدای یک طرفه و از پایه هدفت ترول کردنه رو اینجا میکنی همه بگیم دست درد نکنه
خنده داره این نظرت .. قبلا اینقدر مستقیم نمیکوبیدی..انگار یه سری از دوستان راست میگن..ایندفعه فک کنم از دست در رفت !
چون همین که از این بازی ایراد میگیری ..اونم ایرادای کاملا الکی مشخص میشه خیلی چیزا
به نظرم همون پیس افلاین رو بازی کن لذت ببر..دیگه هر کی یه سطحی داره =D>
 

srhd021mhr

کاربر سایت
Jan 13, 2013
63
نام
مهران
من دمو رو بازی نکردم هنو
از اخبار بازی زیاد اطلاع ندارم
تو نسخه نهایی نیوکمپ رو داره یا نه
تاریخ انتشار دقیق کی هست
لیگ برزیل اضاف شده؟
 

navid_x360

کاربر سایت
Jun 1, 2007
2,700
نام
نوید
آقا من بعد این همه انتقاد ازcpu رفتم باهاش بازی کنم خداوکیلی خیلی بازیش باcpuناجور بود جالب بود برام همیشه سختی cpu فیفا طوری برام بود که میرفتم اسلایدرارو دست میزدم اما اینبار!وسط بازی بودم از بازی افتاد بیرون تا پلی کردم یه آپدیت 555مگی داده بودن!فیفا دونفرش خیلی عالی بود خیلی اماcpu!فکر کنم یادشون رفته حالت لگندری فعال کنن:D
 
  • Like
Reactions: pbgame

7Mohammad7

کاربر سایت
Jul 2, 2016
397
من دمو رو بازی نکردم هنو
از اخبار بازی زیاد اطلاع ندارم
تو نسخه نهایی نیوکمپ رو داره یا نه
تاریخ انتشار دقیق کی هست
لیگ برزیل اضاف شده؟
نیوکمپ نیست
۲۷ سپتامبر ده روز دیگه
بله لیگ برزیل هست

آقا من بعد این همه انتقاد ازcpu رفتم باهاش بازی کنم خداوکیلی خیلی بازیش باcpuناجور بود جالب بود برام همیشه سختی cpu فیفا طوری برام بود که میرفتم اسلایدرارو دست میزدم اما اینبار!وسط بازی بودم از بازی افتاد بیرون تا پلی کردم یه آپدیت 555مگی داده بودن!فیفا دونفرش خیلی عالی بود خیلی اماcpu!فکر کنم یادشون رفته حالت لگندری فعال کنن:D
نمی دونم چرا iq دروازه بان CPU در حد جلبکه درحالت لجندری. ولی دروازه بان خودی عالیه
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
شاید میخوان بگم مه هست !!! :D
ولی اره این شاید از دستشون در رفته باشه
------
راجب توپ حس میکنم همینجور بمونه و تغییرش ندن..نمیدونم چرا میگین سبکه...اخه نه سبکه نه سنگین این توپی که داریم بازی میکنیم..یعنی شما میگید تو 16 سنگینی توپ جور دیگه بود ؟؟ چون چند ماهه فروختم نمیتونم برم اونو بازی کنم
ولی تا حدودی که یادمه توپ اونجا هم همین سبک بود..شاید یه مقدار سنگین تر ..نه تا حدی که بشه گفت خیلی فرق داره با 17
من به اولین چیزی که تو بازی فوتبال دقت میکنم فیزیک توپه.چون حس میکنم فیزیک توپ میزون باشه گیم پلی عالی تری رو شاهد هستیم.اما الان گیم پلی فوق العاست اما فیزیک توپ نه سبکه نه سنگین.یه حالت لش بودن مایل به سبکی داره.تنبل یجورایی.
یه چیز جالب در مورد فیزیک توپ بگم .دموی 16 رو اول روی کنسول بازی کردم دیدم توپ چقد سبکه.حالم بهم خورد.بعد از 3-4 روز رفتم از دوستم دموی پی سی رو گرفتم نصب کردم دیدم وزن توپ خوبه.اصلا به حس و اینام ربطی نداشت.چون بدون اینکه به دوستم قضیه رو بگم تو این چالش قرار دادمش و تایید کرد که البته تو نسخه نهایی بازی این قضیه بصورت کامل درست شد.
بنظر من سنگینی توپ 16 خیلی بهتر بود
من هنوز سر حرفم هستم که بازی حداقل برای یک ماه پیشه و اینا تو نسخه نهایی دست میشه ولی اون فیلتر سفیدو بعید میدونم درست کنن
سلام
بنده حقیر بودم که کلی هم فحش خوردم :D به خراب بودن چشم و مانیتور و کنسول هم متهم شدم . انگ فن بازی هم بهم زده شد در حالیکه فن اصلی فیفا هستم . بگذریم
آره منم این مورد رو دیدم ولی فقط توی صحنه های آهسته این اتفاق میافته و منم 1-2 بار این رو دیدم باقیش رو اسکیپ می کنم . ولی اون مشکل که از بتا گفتم همین عکسیه که شما گذاشتی منتهی رو کل بازی و از نمای بازی با هر دوربین تو حالت گیم پلی که خیلی رو مخ بود. احتمالا به قول شما از دستشون در رفته این بخش. یاد فیفا 06 یا 07 میفتم اون موقع ها که روی پی سی میزدم بخاطر همین فیلتر که رو بازی مخصوصا پیرهن بازیکنا بود انگار سفیدک زدن :D کلا لذت بازی از بین میرفت ... امیدوارم درستش کنن.
-------------------------
یه نکته دیگه هم بگم من قبل از عرضه بازی PES , و دموی FIFA یادتون باشه زیاد پست میذاشتم و غز میزدم چون احساس می کردم اون موقع فایده داره شاید نظراتم به گوش سازنده ها یا دوستانی که میخوان بازی رو بخرن یا تجربه کنن برسه . ولی با تجربه دموی PES 'گفتم که این بازی واقعا ارزش خرید داره و پیشرفت خوبی کرده و همزمان هم بتای فیفا رو تجربه کردم وقتی که خیلی از دوستان تو همین تاپیک فقط داشتن از یوتیوب فیلماشو میدیدن و حرفمو مسخره میکردن و به نفهمی متهمم میکردن گفتم امسال بهشت ما گیمرهای فوتبال دوسته چون فیفا هم همیشه خرید لازمه و توش نباید شک کرد.
باز هم تاکید میکنم امسال این دو بازی برای "طرفدارانشون" تاکید موکد می کنم برای طرفداران سبکشون فوق العاده ست و تا الان به این کاملی نبودن جفتشون. پس به جای اینکه بیاین به هم بپرین و از بازی بد بگین بیاین قبول کنیم که هر دو بازی تو یه بخش های قوی هستن و صاحب سبک و تو یه بخشایی ضعف دارن که به چشم فن های رقیب بزرگ میاد و به چشم عشاق و یا همون طرفداران قابل چشم پوشی ... پس یا مثل من هر دو بازی رو بخرین و از اینکه تو سال و زمانی هستین که تنها دو کمپانی فوتبال ساز دنیا بهترین اثرشون تا به امروز رو ارائه دادن لذت ببرین و یا اینکه با زیر سوال بردن هر دو بازی فقط اعصاب خودتون و بقیه رو خورد کنین. چون منه نوعی که سالهاست فیفا بازی می کنم مطمئنا این نسخه ضعف هاش در حدی نیست که بخوام ازش چشم بردارم برم سراغ PES و همینطور بالعکس. بشینین از دو سبک متفاوت از "بازی" فوتبال لذت ببرین.انقدر هم درگیر آرکید و سیمولیشن نباشین چون هیچکدومشون نه آرکید خالص هستند نه سیمولیشن کامل. و هیچ کدوم هم به هم برتری ندارن که بگیم یه نسخه اگر به سیمولیشن نزدیک تره پَس بهتره ! حواسمون نیست که اینا فقط یه بازی هستن و برای لذت بردن و گذران وقت ما و البته خالی کردن جیب ما و پر کردن جیب دوستان ساخته میشن.
هر دو بازی در این نسخه 2017 خوب نیستند! عالی هستند ! و نوع و سبک هر کدوم کاملا سلیقه ایه و ربطی به ضعف اون بازی نداره. اگه یکی استایل دویدن پس برای مسخره میاد و فیفا رو کامل میبینه نشان از ضعفش بازی نیست سلیقه شه به اضافه ی چاشنی فن بازی. یکی اگه از شوت های توو چارچوب فیفا و دریبلینگ راه دست تره فیفا ناراضیه دلیل ضعف بازی نیست سلیقه ست من شاید عاشق اینم با توپ توی بازی لاس بزنم و توی پس نمیتونم اینکار رو بکنم پس فیفا برام جذابه ولی دلیل نمیشه پس به درد نخور باشه.
بگذریم. زیاد حرف زدم. من خواستم به عنوان کسی که کوچیک همتون هستم و نسخه اصلی پس رو الان دارم و بتا و دموی فیفا 17 رو هم بازی کردم و نسخه اصلیش رو هم خواهم گرفت انشاالله عمری باشه بگم که هر دو بازی به قدری قوی و خوب هستن که ارزش خرید دارن. پس اگر میتونین جفتش رو تهیه کنین اگر هم نمیخواین یا نمیتونین به سلایق هم احترام بذارین. حتما بازی خوب ساخته شده که نمره خوبی گرفته. همینطور فیفا که مطمئنم از نسخه های قبلیش امسال متای بالاتری میگیره و فروش بهتری به هر دلیل که نیاز به بحثش نیست و همه میدونیم ، داره هر سال... بشینین و لذت ببرین.
درضمن من با اینکه احترام زیادی برای دوست عزیز و زحمت کشمون دارم بگم که اینکه شما توانایی و قدرت برد با نتایج پرگل در بالاترین کلاس یک بازی رو در مقابل CPU داری دلیل بر ضعف گیم پلی نیست. امروزه کسی با CPU بازی نمیکنه یا کم بازی میکنه مگر بخواد کریر یا مستر بزنه چون حال بازی به دو نفره یا آنلاینشه چرا که هر بازی با یه تفکر جدید یه شخص جدید با روش ها و متود های تکنیکی و تاکتیکی خاص مواجه میشی مثه فوتبال واقعی یه روش روی همه جواب نمیده تو بازی آنلاین یا دو نفره چون طرف مقابلت هم تجربه داره و هوشمنده و میتونه سبکشو عوض کنه یا بازی خونی کنه. البته چون نسخه دمو هست نمیتونستین آنلاین بزنین و بالاجبار باید با CPU بازی میکردین ولی باگ های بازی هم تو PES هم تویFIFA تو آنلاین در میاد.
البته توانایی فردی هم یه چیز غیر قابل انکاره که نشون میده شما بازیت خیلی عالیه.
مثال میزنم اینکه یه نفر به قدری توی اسنایپ قوی هست که تا سرت میاد بالا میزنتت دلیل ضعف بازی کالاف یا بتل نیست . حرفه ای بودن شوتر رو میرسونه و اینجا هم نشون دهنده سطح بازی شماست که با این همه سال تجربه گیم غیراین باشه تعحب داره. بی ادبی و جسارت بنده رو ببخشید.
یا علی!
آره داداش گلم.شما بودی.اسمت دقیق یادم نبود ولی تو ذهنم بود که شما هستی :D
نگرانیت بی دلیل نبود.این دمو یجورایی همزمان با بتا اومد که زمان گیمزکام بود.امیدوارم تو این یه ماه یه حرکتی بزنن
 
  • Like
Reactions: pbgame

navid_x360

کاربر سایت
Jun 1, 2007
2,700
نام
نوید
نیوکمپ نیست
۲۷ سپتامبر ده روز دیگه
بله لیگ برزیل هست


نمی دونم چرا iq دروازه بان CPU در حد جلبکه درحالت لجندری. ولی دروازه بان خودی عالیه
داداش بخدا فکر میکردم الکی گیر میدین بهcpuمادر مرده رفتن بازی کردم عمق فاجعه رو دیدم اما جالبه دونفرش زندگی بود خوب میشد سوراخارو بست چه شوت چه سرعت!الانم دانلود کردم آپدیت بشینم ببینم چیشده!
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
آقا من بعد این همه انتقاد ازcpu رفتم باهاش بازی کنم خداوکیلی خیلی بازیش باcpuناجور بود جالب بود برام همیشه سختی cpu فیفا طوری برام بود که میرفتم اسلایدرارو دست میزدم اما اینبار!وسط بازی بودم از بازی افتاد بیرون تا پلی کردم یه آپدیت 555مگی داده بودن!فیفا دونفرش خیلی عالی بود خیلی اماcpu!فکر کنم یادشون رفته حالت لگندری فعال کنن:D
داداش فیفا آپدیت داده برای دمو؟من الان چک کردم خبری نبود.آخه صفحه پیشم میگفتن اپدیت 600مگی.نمیدونم داده یا نه
چه رجینی داری شما؟
 

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
داداش فیفا آپدیت داده برای دمو؟من الان چک کردم خبری نبود.آخه صفحه پیشم میگفتن اپدیت 600مگی.نمیدونم داده یا نه
چه رجینی داری شما؟
روی اکس باکس وان داده . دارم آپ میکنم ولی ۴ رو چک کردم نداده هنوز
 
  • Like
Reactions: ehsas1

navid_x360

کاربر سایت
Jun 1, 2007
2,700
نام
نوید
داداش فیفا آپدیت داده برای دمو؟من الان چک کردم خبری نبود.آخه صفحه پیشم میگفتن اپدیت 600مگی.نمیدونم داده یا نه
چه رجینی داری شما؟
داداش اومده فکر کنم براهمه بیاد دیگه آپدیته راندومی که نداریم!داریم؟! وسط بازی با cpuبودم افتاد بیرون پلی کردم دیدم آپدیت داده 595مگ نسخه وان ریجن1
 
  • Like
Reactions: ehsas1

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
داداش اومده فکر کنم براهمه بیاد دیگه آپدیته راندومی که نداریم!داریم؟! وسط بازی با cpuبودم افتاد بیرون پلی کردم دیدم آپدیت داده 595مگ نسخه وان ریجن1
ناموسا الان چک کردم نیومده بود.همین الان.2دقیقه هم نمیشه.فکر کردم پلی4 داری.پس بقول دوستمون آقا مرتضی برا وان اومده و برا پلی 4 نیومده هنوز
 

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
کسی متوجه تغییرات آپدیت دمو شده؟! ۶۰۰ مگ خیلیه پس باید یه تغییر جدی کرده باشه چون آپدیت های ۱۶ به ندرت این حجم رو داشتن . اینکه کل دنو خودش اصن ۸ کیگه
 
  • Like
Reactions: ehsas1

srhd021mhr

کاربر سایت
Jan 13, 2013
63
نام
مهران
بارسایی نیستم ولی حیفه نیوکمپ نباشه
در مورد فیفا و پس هم بگم ک هرکی هرکدومو دوس داره بازی کنه
تخریب فایده نداره
هرکدوم هرچی باشن برا هواداراشون قابل احترامن
 
  • Like
Reactions: yonestm and pbgame

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر