FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
من اینکه بگیم چون موتورش Frosbite هست پس تضمینی خوبه یا تضمینی بده رو قبول ندارم.

چون موتور بازی یک ابزار در دست سازندست. بستگی داره چقدر بتونه ازش بهره برداری کنه. شما میتونی لامبورگینی رو بدی دست یه نفر که رانندگی بلد نیست برونه و یه پیکانم بدی دست یکی مثل شوماخر. مسلما در این شرایط پیکان پیروز میشه. به هرحال امیدوارم فیفا خوب از آب در بیاد(چشمم آب نمیخوره). ما این اوضاع رو سالهاست داریم توی تاپیکای فیفا میبینیم. صد صفحه اول تعریف و تمجید و هایپ، از اون به بعد انتقاد و اعتراض !
بیا یه لطفی کن، وقتی تا حالا موتور بازی سازی از نزدیک ندیدی خواهشا نظر نده در موردش.
 
بیا یه لطفی کن، وقتی تا حالا موتور بازی سازی از نزدیک ندیدی خواهشا نظر نده در موردش.
خخخخ ناموسا دمت گرم کلی خندیدم. حالا شما که دیدی بگو بینم چند سیلندره؟ چندتا سوپاپ داره؟ بنزین سوزه یا گاز سوز؟ چند زمانس؟ خخخ
 
خخخخ ناموس دمت گرم کلی خندیدم. حالا شما که دیدی بگو بینم چند سیلندره؟ چندتا سوپاپ داره؟ بنزین سوزه یا گاز سوز؟ چند زمانس؟ خخخ
من که دیدم می تونم بگم سیستم نورپردازی چیزیه که داخل موتور وجود داره و چه بلد باشی چه نباشی از همون استفاده می کنی. پس آره، چون موتور بازی فراست بایته قطعا نورپردازی خفنی داره.
 
  • Like
Reactions: PEDRAMGOLCHIN
من که دیدم می تونم بگم سیستم نورپردازی چیزیه که داخل موتور وجود داره و چه بلد باشی چه نباشی از همون استفاده می کنی. پس آره، چون موتور بازی فراست بایته قطعا نورپردازی خفنی داره.
یعنی شما میگی نورپردازی Plants vs Zombies خیلی خوبه و با نورپردازی BF یکیه دیگه؟

در ضمن نورپردازی فوتبال در شب یکمی فرق داره. شما باید 4 تا منبع نور در 4 گوشه در نظر بگیری و همچنین چندین منبع نور دیگر با ویژگی های منحصر به فرد. حالا منم میگم امیدوارم نورپردازیش در شب مثل اونچیزی که در عکس میبینیم نباشه و درست باشه همین.
 
ببین عزیز اولا من که نمیدونم کجا به شما بی ادبی شده که ناراحت شدین.

دوم اینکه Brightness یک مقدار استاندارد داره کمتر و بیشتر از اون کیفیت رو میاره پایین و احساس میکنی یک لایه ای روی تصویر ظاهر شده. اصلا اگذ اینطور نبود اول اکثر بازیها نمیومدن یه تصویر بذارن بگن زمانی که تصویر رو به وضوح دیدید تایید کنید.
حالا بنده هم نگفتم از فیفا بدم میاد. من گفتم هرچقدر نورپردازیش توی شب افتضاحه توی روز خیلی خوبه. من نمیدونم چرافقط قسمت اول حرفو گرفتین.
کسی هم pes fan نیست. اتفاقا pes هم همین مشکلو داره اما برعکسه. یعنی درشب خیلی خوبه در روز افتضاحه بعلاوه کلی مشکلات دیگه.

این تصاویر In Game هستند و در بهترین حالت ممکن گرفته شدند.

من خودم سر قضیه تورها اصلا موافق ایراد نیستم چون اصلا مهم نیست. سنگینی توپ هم تا بازی نکنی معلوم نیست.

بعضیا فکر میکنن ایراد گرفتن از fifa یعنی طرفدار بودن pes من اینارو نمیفهمم.

من نمیدونم چجوریه که میشه قبل از اینکه بازی بیاد ازش تعریف کرد ولی نمیشه ایراد گرفت چون میگن هنوز بازی نیومده چجوری ایراد میگیری؟!

حالا میون حرفاتون بگم:
اتفاقا تو pes هم مشکل تقریبا همین شکلیه، برعکس نیست
تو اکثر استادیوم ها نور شب کمه و کلا نورپردازی روزش بهتره ...
البته تو بعضی استادیوم ها نور شب به نسبت بهتره
ولی بعضیام هم تو شب کم نوره هم تو روز
کلا تا 2016 که هیچکدوم تو نورپردازی شب خوب نبودن (البته فیفا 14 نسل 8 خوب بود به نظرم، نمیدونم چرا از 15 دوباره خراب شد)
حالا ببینیم 2017 چیکار میکنن
فیفا 17 که تو بعضی ویدئو ها کم نور به نظر میاد و تو بعضیاش بهتر بنظر میاد
ولی چند تا نکته هست
1 اینکه حداقل نوع پخش شدن نور طبیعی تر از قبل به نظر میاد و ممکنه با انجام تنظیمات دیگه به اون مشکل تار شدن نسبی تصویر برخورد نکنیم، و ممکنه خیلی لازم نباشه نور رو زیاد کنیم
2 اینکه مثلا تریلر رویس در استادیوم دروتمند بود که در واقعیت هم یه مقدار نورش کمتر از مثلا آلیانز آرنا ست
...
البته منکر این نیستم که تریلر های فیفا جوری ساخته میشن که از بازی اصلی بهتر به نظر بیان
ولی خب اینم هست که تو هر دو بازی خروجی کنسول رو تلویزیون معمولا از این ویدئو هایی که ما الان تو مونیتور یا موبایل میبینیم، بهتره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: 7Mohammad7
یعنی شما میگی نورپردازی Plants vs Zombies خیلی خوبه و با نورپردازی BF یکیه دیگه؟

در ضمن نورپردازی فوتبال در شب یکمی فرق داره. شما باید 4 تا منبع نور در 4 گوشه در نظر بگیری و همچنین چندین منبع نور دیگر با ویژگی های منحصر به فرد. حالا منم میگم امیدوارم نورپردازیش در شب مثل اونچیزی که در عکس میبینیم نباشه و درست باشه همین.
بازم می گم، تا وقتی ایده ای در مورد ساختن بازی و موتور ندارین نظر ندید در موردش. نورپردازی PvZ و BF تا حد زیادی یکسانه، اینی که شما می گید متریال ها و شیدر ها هستن که فرق می کنن و واسه Art Styleـه PvZ به اون حالت در اومدن. ولی Fifa و BF آرت استایل یکسانی دارن و لازم نیست شیدر مخصوصی نوشته بشه.

نورپردازی در شب هم مشکلی ایجاد نمی کنه، بازم بدون داشتن اطلاعات کافی نظر دادید:)
 
  • Like
Reactions: a.messi10
بازم می گم، تا وقتی ایده ای در مورد ساختن بازی و موتور ندارین نظر ندید در موردش. نورپردازی PvZ و BF تا حد زیادی یکسانه، اینی که شما می گید متریال ها و شیدر ها هستن که فرق می کنن و واسه Art Styleـه PvZ به اون حالت در اومدن. ولی Fifa و BF آرت استایل یکسانی دارن و لازم نیست شیدر مخصوصی نوشته بشه.

نورپردازی در شب هم مشکلی ایجاد نمی کنه، بازم بدون داشتن اطلاعات کافی نظر دادید:)
نور پردازی در شب مشکلی ایجاد نمیکند؟! مرد مومن توی روز شما یک منبع نور خورشید دارید ولی توی شب اینطوری نیست. پس نور پردازیش مشکل تره و سخت تره و در نتیجه درست در آوردنش سخت تره. البته برای فوتبال میگم.

من که بین نورپردازی اون دو بازی اختلاف زیادی میبینم. هردوشونم زیاد بازی کردم. حالا شما رو نمیدونم.

حالا بازم میگم امیدوارم نورپردازی شبش مثل اون عکس نباشه.
 
مرد حسابی اول رفقای شما به من میگن مگه بازی کردی که میگی نورپردازی شب بده؟! منم در جواب به اونا گفتم مگه شما بازی کردین که میگین خوبه؟ بعد شما اومدی به جای نقل قول کردن اون آقا منو نقل قول کردی!

منم دارم در مورد گرافیک نظر میدم نه گیم پلی! میگم در تصویر In Game منتشر شده توسط خود EA نورپردازی شبش خوب نیست خوب نیست که چه عرض کنم فاجعست مگر اینکه تا روز انتشار تغییری درش ایجاد کنند.



من اینکه بگیم چون موتورش Frosbite هست پس تضمینی خوبه یا تضمینی بده رو قبول ندارم.

چون موتور بازی یک ابزار در دست سازندست. بستگی داره چقدر بتونه ازش بهره برداری کنه. شما میتونی لامبورگینی رو بدی دست یه نفر که رانندگی بلد نیست برونه و یه پیکانم بدی دست یکی مثل شوماخر. مسلما در این شرایط پیکان پیروز میشه. به هرحال امیدوارم فیفا خوب از آب در بیاد(چشمم آب نمیخوره). ما این اوضاع رو سالهاست داریم توی تاپیکای فیفا میبینیم. صد صفحه اول تعریف و تمجید و هایپ، از اون به بعد انتقاد و اعتراض !
شما واقعا اطلاعات ندارید درباره یه انجین چون اگه داشتید این مثال رو نمیزدید اقا جان مگه انجین میسازند خام میسازند ؟ نخیر برای اون انجین دستورها و برنامه نویسی ها میکنند این انجین هم هم ساخته دایس بوده و کاملا اماده هست با برنامه نویسی و دستورات کامل و تو زمینه نور پردازی و خیلی چیزها دیگه امتحان پس داده اس بله بهره برداری از یه انجین خیلی مهمه مثلا راک استدی میاد با انریل نهایت قدرت انجین ازش میکشه بیرون یه شرکت دیگه با همون انریل میاد یه بازی با گرافیک بسیار ضعیف تر میسازه اما بحث من این نیست من میگم این انجین به صورت پیش فرض نورپردازی فوق العاده ای داره درست مثل انریل
 
شما واقعا اطلاعات ندارید درباره یه انجین چون اگه داشتید این مثال رو نمیزدید اقا جان مگه انجین میسازند خام میسازند ؟ نخیر برای اون انجین دستورها و برنامه نویسی ها میکنند این انجین هم هم ساخته دایس بوده و کاملا اماده هست با برنامه نویسی و دستورات کامل و تو زمینه نور پردازی و خیلی چیزها دیگه امتحان پس داده اس بله بهره برداری از یه انجین خیلی مهمه مثلا راک استدی میاد با انریل نهایت قدرت انجین ازش میکشه بیرون یه شرکت دیگه با همون انریل میاد یه بازی با گرافیک بسیار ضعیف تر میسازه اما بحث من این نیست من میگم این انجین به صورت پیش فرض نورپردازی فوق العاده ای داره درست مثل انریل
حالا ما بی صواط شما با صواط. چیزی که تصویر In Game نشون میده در شب، فاجعه است!
 
  • Like
Reactions: 4058423
حالا ما بی صواط شما با صواط. چیزی که تصویر In Game نشون میده در شب، فاجعه است!
فن های عزیز FIFA کلا اینجوری هستن ! من با دیدن تریلر بازی نظر دادم که گیم پلی بازی به نظرم جالب نیست ! کلی حرف و حدیث که تو نمیدونی بازی چیه ! تورو چه به نظر و ... ! حالا طرف عکس گذاشته زیرش نوشته گیم پلی بازی عالیه ! من نفهمیدم چطوری از روی عکس گیم پلی رو تشخیص دادن :D
 
  • Like
Reactions: 7Mohammad7
نورپردازیِ شب در زمین‌های مختلف، مختلف هست. میانگین اما کمبود روشنایی دیده میشه.
آخرین نسخه‌ای که از طریق تنظیمات داخل بازی می‌شد بطور دستی روشنایی و کنتراست رو تغییر داد FIFA10 بود، که دیگه این تنظیمات در نسخه‌های چندسال اخیر حذف شده.
 
نمیدونم چرا احساس میکنم نورپردازی حالتی مه مانند داره
احساس نیست! واقعا وجود داره. در نصویر IN GAME در شب یک هاله ی نور در بالای تصویر کاملا مشهود است. یادمه PES 2010 مشکل هاله نور رو در بالای دروازه ها داشت درست مثل این بود. البته شاید در این مورد آب و هوای بازی رو در حالت مه گذاشته باشند به همین دلیل نمیشه با قطعیت در موردش نظر داد.

نورپردازیِ شب در زمین‌های مختلف، مختلف هست. میانگین اما کمبود روشنایی دیده میشه.
آخرین نسخه‌ای که از طریق تنظیمات داخل بازی می‌شد بطور دستی روشنایی و کنتراست رو تغییر داد FIFA10 بود، که دیگه این تنظیمات در نسخه‌های چندسال اخیر حذف شده.

اصلاً شما فکر کن با تغییر Brightness مشکل صد در صد برطرف شه (که نمیشه). فکر کن داری آنلاین بازی می کنی. یهو میبنی شبه! باید انر انر بازی رو Pause کنی تنظیمات رو تغییر بدی بعد بازی کنی! بعد بازی بعدی میبینی شد روز باید هلک و هلک دوباره Pause کنی و تنظیمات رو تغییر بدی! بازی بعدی ممکنه غروب باشه! دوباره انر انر باید بشینی تنظیمات رو تغییر بدی! و این اتفاق تا بی نهایت ادامه پیدا میکنه.

البته این اتفاقات در صورتی میفته که نسخه نهایی مثل تصاویر IN GAME بازی مشکل تاریک بودن داشته باشه. ما در این مورد خاص پیش داوری نمیکنیم!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: اروند 2520

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or