FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
متوجه نشدی چی می گم من. وزن توپ و گرانش هیچ مشکلی نداره و نداشته هیچوقت، چون نیوتون و گالیله Frameworkـی رو درست کردن که شما نیرو رو میدی به قانون دوم نیوتون، با حساب کردن جرم یه بردار شتاب بهت می ده، بردار شتاب نیرو های وارده(شوت کردن و گرانش و هوا) رو جمع می کنی که یه بردار شتاب کامل داشته باشی، بعد با فرمول های مرتبط با حرکتی که گالیله درست کرده سرعت توی اون لحظه رو به دست میاری و توپ رو حرکت می دی. در واقع اینجا از نظر وزن توپ (که حاصل ضرب جرم توپ و گرانشه) هیچوقت مشکلی نبوده، چون 2 تا مقدار اندازه گیری شده و همیشه ثابت هستن. مشکلی که شما دارین اینه که نیرو هایی که موقع شوت کردن و نیروی مقاومت هوا وارد می شه درست محاسبه نمی شه.
شما از روی این ویدیو تشخیص دادید که نیروی مقاومت هوا و نیروی شوت و..... درست محاسبه نشدن؟!
 
نمیدونم کسی دقت کرده یا نه ولی تو تریلری که رودریگزه موقع زدن پنالتی گوشه سمته چپو نگاه کنین به ( نقطه های غیر هم سطح زمین) خیلی بد درست شده
 
دوستان عزیز بعضی اوقات حتی ویدئو هایی که طرف تیم سازنده منتشر میشه شاید کنتراست و روشنایی بازی کم و یا زیاد باشه !!!

دوستان این عکس رو نگاه کنن ! الان نور بازی کم هستش ؟؟ من اصلا نور بازی رو دست نزدم و از گیم پلی بازی گرفتم ! ( کاری به کیفیت این عکس نداشته باشین و فقط دارم روشنایی بازی رو بهش اشاره میکنم ) به نظر من یکی نور پردازی شب تو فیفا 17 واقعا عالی هستش و این زیادی و کم بودن روشنایی تو تریلر ها و گیم پلی های بازی چیز عجیبی نیست و مهم نور پردازی نور بازی رو تمامی سطوح بازی هستش که به نظرم تو فیفا 17 عالی کار شده و این کم و زیاد کردن روشنایی بازی رو با تنظیمات تلوزیون میشه تغییر داد ......... FIFA 17.jpg

و یا مثلا این یکی عکسی که از یه ویدئوی دیگه گرفتم روشنایی بازی توش کم تر هستش !

FIFA 17 gameplay multiplayer from E3 2016.mp4_snapshot_02.46_[2016.07.15_01.16.43].jpg
 
دوستان عزیز بعضی اوقات حتی ویدئو هایی که طرف تیم سازنده منتشر میشه شاید کنتراست و روشنایی بازی کم و یا زیاد باشه !!!

دوستان این عکس رو نگاه کنن ! الان نور بازی کم هستش ؟؟ من اصلا نور بازی رو دست نزدم و از گیم پلی بازی گرفتم ! ( کاری به کیفیت این عکس نداشته باشین و فقط دارم روشنایی بازی رو بهش اشاره میکنم ) به نظر من یکی نور پردازی شب تو فیفا 17 واقعا عالی هستش و این زیادی و کم بودن روشنایی تو تریلر ها و گیم پلی های بازی چیز عجیبی نیست و مهم نور پردازی نور بازی رو تمامی سطوح بازی هستش که به نظرم تو فیفا 17 عالی کار شده و این کم و زیاد کردن روشنایی بازی رو با تنظیمات تلوزیون میشه تغییر داد .........View attachment 62403

و یا مثلا این یکی عکسی که از یه ویدئوی دیگه گرفتم روشنایی بازی توش کم تر هستش !

View attachment 62404
واقعا امیدوارم در این حد باشه نور پردازی این یه ضعف بزرگ تو سریای فیفا بود که اکثرا ترجیح می دادیم بازی رو در حالت غروب و روز بازی
کنیم ولی خب بر عکس تو واقعیت بازی تو شب چشم نواز تر از تو روزه بر عکس فیفا ولی خب با این عکس امیدوار شدم بعدش چیز دیگه ای که
امیدوارم درست بشه این حالت های استادیوم که قبل از بازی شب و روزشو و یا عصرشو تعیین میکنیم درست کنن آخه وقتی بازی رو واسه غروب انتخاب میکرم بازی تو شب برگزار میشد....:|
 
من خیلی تو تاپیک دو عنوان فوتبالی امسال پست نمیدم چون ایمان دارم جفتشون بهترین عناوین 5سال گذشتشون رو رونمایی میکنن
شما هم خیلی به تور و نورپردازی و.... سخت نگیرید، امسال سال ما فوتبالیاس دوستان

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
واقعا امیدوارم در این حد باشه نور پردازی این یه ضعف بزرگ تو سریای فیفا بود که اکثرا ترجیح می دادیم بازی رو در حالت غروب و روز بازی
کنیم ولی خب بر عکس تو واقعیت بازی تو شب چشم نواز تر از تو روزه بر عکس فیفا ولی خب با این عکس امیدوار شدم بعدش چیز دیگه ای که
امیدوارم درست بشه این حالت های استادیوم که قبل از بازی شب و روزشو و یا عصرشو تعیین میکنیم درست کنن آخه وقتی بازی رو واسه غروب انتخاب میکرم بازی تو شب برگزار میشد....:|
آقا اون ساعتی که شما تو غروب انتخاب میکردین و بعدش میدیدن تو شب برگذار میشد بخش بزرگیش مربوط میشد به فصلی که توش دارین بازی میکنین !

به عبارتی مثلا اگه تو زمستان غروب بازی رو ساعتی زود تر انتخاب کنین خب بازی شب برگذار میشه چون تو فصل زمستان همون طور که هممون میدونیم زمستان هوا زود شب میشه و به این موضوع توجه داشته باشین . مثلا همون ساعت غروب رو تو فصل بهار انتخاب کنین بازی همون غروب برگذار میشه و ساعت غروب فصل زمستان رو باید زود تر انتخاب کنین !

و درباره گرافیک فیفا تو شب ! شما شک نداشته باشین گرافیک بازی تو شب امسال عالی هستش و تیم سازنده امسال بیشتر تبلیغاتش رو تو شب داره نشون میده چون قشنگ میدونن که گرافیک شب فیفا رو چقدر خوب در آوردن به لطف موتور جدید ! در صورتی که در نسخه های قبلی بیشتر تبلیغات بازی تو روز نشون میدادن و میدونستن که گرافیک بازی تو شب چنگی به دل نمیزنه !

اصلا ایراد گرفتن گرافیک شب تو فیفا 17 به طور کلی کفر محسوب میشه از دید من یکی حداقل :D
 
آخرین ویرایش:
شما از روی این ویدیو تشخیص دادید که نیروی مقاومت هوا و نیروی شوت و..... درست محاسبه نشدن؟!
مشکلی که شما دارین اینه که نیرو هایی که موقع شوت کردن و نیروی مقاومت هوا وارد می شه درست محاسبه نمی شه.
من خودم کلا 1 ساعت 16 زدم تا الان، 15 هم شاید 20-30 ساعت نهایتا. مشکلی هم ندارم با توپ.
 
آقا اون ساعتی که شما تو غروب انتخاب میکردین و بعدش میدیدن تو شب برگذار میشد بخش بزرگیش مربوط میشد به فصلی که توش دارین بازی میکنین !

به عبارتی مثلا اگه تو زمستان غروب بازی رو ساعتی زود تر انتخاب کنین خب بازی شب برگذار میشه چون تو فصل زمستان همون طور که هممون میدونیم زمستان هوا زود شب میشه و به این موضوع توجه داشته باشین . مثلا همون ساعت غروب رو تو فصل بهار انتخاب کنین بازی همون غروب برگذار میشه و ساعت غروب فصل زمستان رو باید زود تر انتخاب کنین !

و درباره گرافیک فیفا تو شب ! شما شک نداشته باشین گرافیک بازی تو شب امسال عالی هستش و تیم سازنده امسال بیشتر تبلیغاتش رو تو شب داره نشون میده چون قشنگ میدونن که گرافیک شب فیفا رو چقدر خوب در آوردن به لطف موتور جدید ! در صورتی که در نسخه های قبلی بیشتر تبلیغات بازی تو روز نشون میدادن و میدونستن که گرافیک بازی تو شب چنگی به دل نمیزنه !

اصلا ایراد گرفتن گرافیک شب تو فیفا 17 به طور کلی کفر محسوب میشه از دید من یکی حداقل :D
درسته اینو میدونم ساعتاشو :D حرفم اینه همون حالت گرافیکی نشون بدن حالت استادیوم رو تو اون ساعت بهتره مثلا تو حالت غروب چند نوع سایه تو ورزشگاهایی مثل اولدترافورد ،برنابئو و... داره که نسبت به ساعت تغییر میکنه چه خوبه که اینارو بشه واضح قبل استارت بازی دید:D
بعدش اینا چند ساله وعده داینامیک بود ساعت بازی و آب و هوا رو دادن که عملی نکردن ولی اگه بشه به شدت تاثیر داره رو جذابیت بازی مثلا بازی تو حالت ابری
توی غروب برگزار میشه بعدش کم کم نور افکانا از دقیقه ۳۰ روشن شه و نم نم بارون و باقیه ماجرا:D..
 
تو سایت EA برای تعیین ستاره روی کاور فیفا 17 رای گیری داره میشه تا از بین مارسیال و هازارد یکی بره رو کاور بازی....شخصا مارسیال رو ترجیح میدم
بنظرم با این ویدئوهایی که بیرون دادن و خیلی روی مارسیال مانور دادن، روی کاور هم به احتمال خیلی زیاد مارسیال باشه، یجورایی ازش بعنوان رونالدوی بعدی یاد میکنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or