FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
احتمالا کمیستری بین بازیکنات خیلی پایین بوده
نه اتفاقا مدافع هام پیکه و ماسکرانو بودن دفاع راست و چپ هم از لالیگا دروازبانم ترشتگن یعنی از این بهتر نمیشد ولی فیفا همیشه سوپرایزم میکنه خدایی از این زورم میاد که من با هزار پاسکاری و بدبختی به خط دفاع میرسم از هر 10 تا موقعیت صد در صد یکی گل میشه اونوقت طرف میندازه پشت دفاع مدافع قاطی میکنه و گل میشه .
 
آقا رو کنسول هم یه چیزایی پیدا کردم برای وارد کردن فیس :D
ولی فقط برای هر اکانت یه دونه فیس میشه وارد کرد که هر کسی بتونه فیس خودشو تو بازی وارد کنه ...
البته من چون فیفا 16 رو فقط دموشو دارم نتونستم تو بازی تست کنم
ولی میرید اینجا تو سایت EA عکس خودتونو وارد میکنید و فیس خودتونو میسازید ... بعد با کنسول دانلودش میکنید (اونطور که شنیدم فکر میکنم تو مود های be a pro و career قابل استفاده باشه)
یکی از دوستان امتحان کنه ببینه فیس شو تو فیفا 16 میتونه وارد کنه یا نه ...
EA SPORTS Game Face - Home
 
این نوشته یکی از اعضای گیم اسپاته که تو E3 بازی رو امتحان کرده فقط طولانیه میزلرم تو اسپویل
"به قلم Nathan Ditu از وبسایت Gamespot"

پرتاب دست های بازی متحول شده اند! بعد از سال ها! اما این یک مورد کوچک از تغییرات فیفا 17 است؛ چیز های بسیار بزرگ تر و مهم تر از این ها را در بازی فوتبال محور شرکت EA قرار است ببینیم. به طور مثال علاوه بر اینکه بخش داستانی بازی ایجاد شده است، بازی با یک موتورگرافیکی کاملا جدید ساخته می شود اما خب بعضی چیز های کوچک نیز برای گیمر ها مهم است و این موارد نیز در نسخه جدید دستخوش تغییر شده است.

فیفا 16 پس از عرضه خود، آپدیت های سنگین فراوانی را برای بهبود گیم پلی به خود دید که بوسیله آن بطور کامل روش فوتبال بازی کردن در این بازی را تغییر می داد. اما هم اکنون می توانم بگویم بر اساس چند ساعتی که فیفا 17 را تجربه کردم این بازی قرار است برخی مرز ها را جابجا کند. این طبیعت برنامه ریزی سالانه ی فیفا است، هر سال برروی آپدیت های مختلف و ویژگی های جدید کار می شود و هر سالی که می گذرد یک فیفا جدید نیز معرفی می شود. یکی از پروژه هایی که زمان زیادی است برروی آن کار شده، استفاده از موتور Frostbite برای ساخت بوده است.

هنوز کاملا مشخص نیست که ساخت بازی با موتور جدید برای گیم پلی نسخه ی جدید فیفا چه منافعی دارد. این سوال از تهیه کننده بازی پرسیده شد و او نیز در مورد اتمسفر و درام بازی صحبت کرد. فعلا، حداقل تمرکز آن ها برروی بهبود سطح بصری این بازی است. در نقطه ای از نمایش بازی تیم سازنده تصاویری زیبا از ورزشگاه "الد ترافورد" نشان داد که بهبود سطح بصری و گرافیکی بازی را به رخ می کشید.

3076065-fifa17_xb1_ps4_eaplay_james_corner_wm.jpg


بر اساس حرف های تهیه کننده بازی، موتور Frostbite کلید ساخت بخش داستانی فیفا 17 می باشد. بخش Journey یک قدم بزرگ برای FIFA است؛ یک بخش داستانی که درباره‌ی یک بازیکن جوان که قرار است در لیگ برتر انگلستان پیشرفت کند. اما علیرغم همه این نکات کمی عجیب است که EA برای بخش تک نفره سرمایه گذاری کرده است در حالی که پول ساز ترین و جذاب ترین بخش فیفا همواره Ultimate Team بوده است.

سازندگان در مورد علل چنین تصمیم جالبی گفته اند که "مردم این را از ما می خواستند". سازندگان بازی پیش از شروع فرآیند ساخت فیفا 17 این سوالات را از خود کردند:

" چه چیزی می تواند با اضافه شدن به فیفا، تبدیل به یک جهش بزرگ شود؟ چه چیزی می تواند فیفا 17 را بسیار نو و متفاوت نشان دهد؟ جواب یک چیز بود! بخش داستانی"

این بخش که با اسم Journey (جِرنی) شناخته می شود که شما را در نقش بازیکنی جوان به نام "الکس هانتر" (Alex Hunter) قرار می دهد. شما تنها در زمین فوتبال نیستید بلکه در این "بخش داستانی" مکان های متفاوتی وجود دارد. این بازیکن با ادامه روند بازی تبدیل به یک بازیکن حرفه ای می شود و در این مسیر با دوست بچگی خود همراه است. "الکس" می تواند با بازیکنان دیگر و مربی ها تعامل داشته باشد. همینطور تیم سازنده با استودیو Bioware (خالق Dragon Age) در مورد سیستم انتخاب دیالوگ نیز مشورت هایی کرده است. در نهایت الکس به فوتبالیستی بزرگ تبدیل می شود و قابلیت های او قابل ارتقا هستند.

3076079-screen+shot+2016-06-10+at+11.01.33+am.png


همینطور در هر بازی فوتبال ماموریت هایی را برای انجام دادن دارید، درست مثل Pro mode در نسخه های کنونی دوربین بازی برروی Alex قفل شده است و گیمر فقط کنترل او را به عهده دارد. به علاوه اینکه بازی نسبت به مهارت شما پاسخ می دهد، اگر بد بازی کنید ممکن است سر از دفتر سر مربی در بیارید و بلعکس! تنها با صرف زمان زیاد برای کامل بازی کردن این مد می توان عمق این پیامد های مختلف را سنجید. در بخشی که من آن را بازی کردم، الکس تازه آغاز به کار کرده بود، او برروی نیمکت نشسته و به همراه دوست نزدیکش آماده برای به صف شدن می شدند. درست پیش از شروع بازی تصمیم گرفتم که اعتماد به نفس خودم را به مربی نشان دهم و در انتخاب دیالوگ، آن که بیشتر از همه شجاعانه تر بود را انتخاب کردم!

در نهایت من در دقیقه 70 بازی از نیمکت بیرون آمده و به داخل بازی رفتم و در این 20 دقیقه واقعا می خواستم برنده شوم. بازی به زیبایی حس و انگیزه پیشرفت یک بازیکن جوان را به مخاطب منتقل کرده است و ما به طور کامل با الکس همذات پنداری می کنیم. اگر Journey برای رسیدن به اوج ساخته شده، اما سازندگان فراموش نکرده اند که گیم پلی یک عنصر مهم در فیفا می باشد و به گفته آنها چه در بخش داستانی و چه در بخش های کلاسیک تکامل و پویایی گیم پلی فراموش نشده است.

یکی دیگر از تغییرات بزرگ در فیفا بوجود آمدن ایجاد حالت های متفاوت برای زدن کرنرها، ضربات ایستگاهی و پرتاب های اوت است. این نه تنها یک چیز پر زرق و برق است بلکه در این بخش بسیار لازم است که از پرتاب های بازی شروع می شود! اکنون می توانید در جهات مختلف نگاه کنید و حتی حریف را در پرتاب توپ گول بزنید. این کمی واقع گرایانه تر است و به تیم کنترل بیشتری برروی توپ می دهد. همینطور کرنر ها دارای جهت شده اند که باعث می شود پرتاب ها با دقت بیشتری انجام شوند.

3076089-fifa17_xb1_ps4_eaplay_old_trafford_wm_hi_res.jpg


علاوه بر سیستم پاس با قدرت و دقت که در سال پیش به فیفا 16 اضافه شد، سیستم های کنونی به من این قدرت را دادند تا سانتر های بهتری را برای یک ضربه ی سر انجام دهم. اما خب آن ضربه به گل نرفت ولی در کل راضی کننده بود!

اکنون ضربه های آزاد و پنالتی ها بسیار تغییر کرده اند. دوربین در کنار شانه ی بازیکنی که ضربه ی آزاد می زند قرار دارد که نمای بهتری برای گل شدن توپ ارائه می دهد. پنالتی ها هم دیگر تبدیل به بخشی از بازی معمولی شدند، این بدین معناست که در هنگام زدن ضربه شما می توانید بازیکن خود را کنترل کنید و در هنگام نزدیک شدن به توپ می توانید سرعت او را کم یا زیاد کنید و در نهایت ضربه ی نهایی قدرتمند و جهت دار را درست مانند ضربه های معمولی به ثمر برسانید. یک سری تغییراتی در قلب گیم پلی نیز ایجاد شده است. این تغییرات آن هایی هستند که هر سال در فیفا ایجاد شده تا کیفیت بازی را تضمین کنند. در این نسخه نیز بالانس ها و تغییراتی ایجاد شده است که به گیم پلی قبلی لطمه نمی زند.

یکی از چیز هایی که در کنفرانس EA در E3 امسال عنوان شده بود؛ بهبود فیزیک بازی بود. فیزیک بازی کاملا باز طراحی شده است و آزادی شما در تعامل با بازیکن بسیار بیشتر شده است. وقتی بازیکن ها به دنبال توپ می دوند، فیفا 17 می تواند بهتر به محاسبه نیرو هایی که بر بدن هر بازیکن وارد می شود ، بپردازد. این بار اگر می خواهید که به بازیکنی برای گرفتن توپ فشار وارد کنید یا از توپی که در اختیار دارید حفاظت کنید می توانید از کلید L2 استفاده کنید. البته به شخصه کمی برایم سخت بود که به این کلید عادت کنم. همیشه برای اولین بار بازی کردن یک فیفا جدید کمی عجیب بنظر می رسد.

3076087-screen+shot+2016-06-10+at+11.00.01+am.png


در فیفا من از L2 برای قابلیت Precision Dribbling استفاده می کردم. اما الان L2 حرکات فیزیکی بازیکن را تنظیم می کند. معمولا احساس می کردم توپ در زیر پای من گیر کرده است و متوجه شدم که نمی توانم از خط دفاعی تیم حریف با چند تغییر جهت ساده بگذرم. چیزی که می خواهم بگویم این است که در کل تلاش بیشتر برای این کار ها بد نیست، تصور کنید چقدر سیستم فیزیک بازی بزرگ طراحی شده است. حتی در زمانی که کار ها برایم سخت می شد باز هم از خیلی چیز های جدید لذت می بردم: مسدود کردن راه بازیکن های دیگر ، تکل کردن برروی توپ، به چالش کشیدن دروازه بان ها بصورت فیزیکی در موقعیت های 50/50 و بسیار صحنه های دیگر که در این نسخه برای شما پیش می آید.

سایر تغییر ها آنچنان مخفی شده و دفن شده در گیم پلی بازی هستند که حتی بعد از ساعت ها بازی کردن باز هم فقط با توجه به صحبت های تیم سازنده متوجه وجود آن ها هستم. سازنده بازی در مورد "سیستم هوش مصنوعی فعال" نیز توضیحاتی را ارائه کرد. این سیستم یک ارتقا پیچیده برای آن برنامه ای است که به فیفا می گوید چطور همزمان با هر بیست و دو بازیکن، فوتبال بازی کند. واقع گرایانه بودن فیفا از یک سیستم هوش مصنوعی می آید که به بازیکن بهترین مکان و بهترین حرکت را برای هر موقعیت می گوید. اکنون سیستم هوش مصنوعی فعال درک بهتری از سودمند بودن مکان های مختلف برای هر بازیکن در هر لحظه دارد و این باعث می شود در زمان تجربه بازی، بازیکنان شما در بهترین موقعیت ممکن قرار گیرند.

در نهایت همه‌ی این ها به ما چه می گویند؟ یک موتور جدید که جلوه های بصری فیفا را بسیار بهبود می دهد. یک مد جدید که برای اولین بار علیرغم عجیب بودن آن، داستانی را دنبال می کنیم و یک لیست بزرگ از انواع تغییرات و بهبود های مختلف مربوط به بازی که خبر از این می دهد که EA هنوز هم از منابع زیادی استفاده می کند تا فیفا هر سال بهبود یابد.
 
الان داشتم آلتیمیت بازی میکردم سره نیمه نهایی کاپ دقیقا 90 بزور مساوی کردم دقیقه 94 سه تابازیکنم خواستن توپو دفع کنن تنونستن توپ خورد به بازیکن حریف بعدم به بازیکن خودم رفت تو کل یعنی تا یه ساعت هنگ بودم چجوری گل شد یعنی اون فیفا 14 به اون خوبی رو چطور تونستن به همچین آشغالی تبدیل کنن .
واقعا نمیدونم چه طور با اینا اثبات کردی بازی آشغاله. خوب عزیزم آیا بیماری وقت و انرژیتو میذاری رو یه آشغال خوب بندازش دور. بعدشم بازیکنا هیچوقت خودشون توپو دور نمیکنن حتما شما دکمه رو زدی توپ دورشه. خوب یه طرف دیگه دور کن. والا لابد میخوای طراح بازی بیاد واست توپو دور کنه؟؟؟؟؟؟؟ بندازش دور اون آشغالو
 
آقا رو کنسول هم یه چیزایی پیدا کردم برای وارد کردن فیس :D
ولی فقط برای هر اکانت یه دونه فیس میشه وارد کرد که هر کسی بتونه فیس خودشو تو بازی وارد کنه ...
البته من چون فیفا 16 رو فقط دموشو دارم نتونستم تو بازی تست کنم
ولی میرید اینجا تو سایت EA عکس خودتونو وارد میکنید و فیس خودتونو میسازید ... بعد با کنسول دانلودش میکنید (اونطور که شنیدم فکر میکنم تو مود های be a pro و career قابل استفاده باشه)
یکی از دوستان امتحان کنه ببینه فیس شو تو فیفا 16 میتونه وارد کنه یا نه ...
EA SPORTS Game Face - Home
اگه اشتباه نکنم اون مال be pro انلاین هست من الان خیلی وقته یه فیس برای خودم ساختم هر فیفا از توی بازی میرم دانلودش میکنم
 
  • Like
Reactions: اروند 2520
واقعا نمیدونم چه طور با اینا اثبات کردی بازی آشغاله. خوب عزیزم آیا بیماری وقت و انرژیتو میذاری رو یه آشغال خوب بندازش دور. بعدشم بازیکنا هیچوقت خودشون توپو دور نمیکنن حتما شما دکمه رو زدی توپ دورشه. خوب یه طرف دیگه دور کن. والا لابد میخوای طراح بازی بیاد واست توپو دور کنه؟؟؟؟؟؟؟ بندازش دور اون آشغالو
داداش من که با ea یا فیفا صنمی ندارم من فقط وقت آزادمو صرف گیم میکنم برای سرگرمی از فیفا 11 هم آنلاین بازی میکنم ولی تو این دو نسخه ی آخر همه اونایی که بازی کردن میدونن که بازی دیگه خیلی به کار تاکتیکی وابسته نیست و بیشتر به اتفاقات و شانس بستگی داره درسته که من خیلی حرفه ای نیستم ولی آمار گل های عجیب و قریب خیلی رفته بالا ، کسایی که آلتیمیت بازی میکنن میفهمن چی میگم در ضمن من نظرمو راجع ب بازی گفتم و از همه بیشتر امیدوارم که این مشکلات تو نسخه ی جدید فیفا برطرف شه
کلا شما چرا انقد زود داغ میکنید :-??
 
  • Like
Reactions: abt
داداش من که با ea یا فیفا صنمی ندارم من فقط وقت آزادمو صرف گیم میکنم برای سرگرمی از فیفا 11 هم آنلاین بازی میکنم ولی تو این دو نسخه ی آخر همه اونایی که بازی کردن میدونن که بازی دیگه خیلی به کار تاکتیکی وابسته نیست و بیشتر به اتفاقات و شانس بستگی داره درسته که من خیلی حرفه ای نیستم ولی آمار گل های عجیب و قریب خیلی رفته بالا ، کسایی که آلتیمیت بازی میکنن میفهمن چی میگم در ضمن من نظرمو راجع ب بازی گفتم و از همه بیشتر امیدوارم که این مشکلات تو نسخه ی جدید فیفا برطرف شه
کلا شما چرا انقد زود داغ میکنید :-??
من خودم از فیفا 14 آلتیمیتو بازی میکنم اگه دقت کرده باشی گیم پلی آلتیمیت یکم آرکید تره حتما امتحان کن متوجه میشی. شما اگه سیزن بازی کنی تاکتیک نمود پیدا میکنه.
آره زود عصبی میشم مشکلیه؟؟؟؟ x-(شوخی کردم نه بابا چه عصبیتی؟؟؟;)
 
  • Like
Reactions: hat3ck
برای اینکه بازیکنی مثل رونالدو بره رو جلد بازی باید باهاش قرارداد می بستن....به نظرم قرار گرفتن این چهار بازیکن رو جلد بازی به بخش داستانی مربوط میشه
 
  • Like
Reactions: NO ps3
چرا واقعا مارسیال باید رو جلد بازی باشه اخه قدرتش 78!!!!! چرا کریس رونالدو رو جلد نذاشتن در تعجبم عکس راشوردم نذاشتن شاید چهرشم درست نکردن

1yf_clab6brwgaare_s.jpg

این اورالا مربوط به دموئه و هر سال توی دموی بازی اورالا رو آپدیت نمیکنند. احتمالا تا 84 اورالش بیاد بالا طبق عکسی که قبلا از منوی آلتیمیت تیم لیک شده بود.
 
چرا واقعا مارسیال باید رو جلد بازی باشه اخه قدرتش 78!!!!! چرا کریس رونالدو رو جلد نذاشتن در تعجبم عکس راشوردم نذاشتن شاید چهرشم درست نکردن

1yf_clab6brwgaare_s.jpg
این اصلا بیلد نهایی نیست بیلد نهایی رو همیشه تو نمایشگاه گیمزکام نشون میدن
 
یکی از دوستام رفته بود E3 فیفا هم چند دقیقه بازی کرد گفتش حس بازی همون فیفا 16 گرافیک بهتر شده انیمیشن ها رون تر ولی بازم عالی نیست مشکل داره به شخصه چهره ها برام مهمه ازش پرسیدم گفت بعضی از چهره ها رو درست کردن وخیلی عالی هم در امده ولی بیشتر چهر ها همون 16 هست
 
  • Like
Reactions: ehsas1

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or