FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
دوستان حین بازی وقتی با شوک چپ(من حرکت بازیکنام با فلش مکان نمای دسته هستش) یه سری دستورات مثل high pressure یا تیم پرسینگ یا آفساید گیری یا ضدحمله و...(جمعا 8تا دستوره.4تا برا بالا و 4 تا هم برا پایین) رو وقتی که به تیم میدی آیا خودش اجراش میکنه یا برای اجرای اون دستور باید در همون لحظه موردنظر، دستور رو بزنیم؟
مثلا وقتی رو افساید گیری که میذارم دفاع این کارو اتومات انجام نمیده.ینی دستی باید شوکو بدم بالا تا افساید گیری کنه ولی در مورد تیم پرسینگ و high pressure چه اتومات و چه دستی اصلا تغییری نمیبینم.سواپ وینگرم خودش اتومات انجام میده.اجرای دستورات این قسمت به چه صورتیه؟اگه توضیح مبسوط بدین ممنون میشم
و اصلا فرق تیم پرسینگ و high pressure تو چیه؟
 
دوستان حین بازی وقتی با شوک چپ(من حرکت بازیکنام با فلش مکان نمای دسته هستش) یه سری دستورات مثل high pressure یا تیم پرسینگ یا آفساید گیری یا ضدحمله و...(جمعا 8تا دستوره.4تا برا بالا و 4 تا هم برا پایین) رو وقتی که به تیم میدی آیا خودش اجراش میکنه یا برای اجرای اون دستور باید در همون لحظه موردنظر، دستور رو بزنیم؟
مثلا وقتی رو افساید گیری که میذارم دفاع این کارو اتومات انجام نمیده.ینی دستی باید شوکو بدم بالا تا افساید گیری کنه ولی در مورد تیم پرسینگ و high pressure چه اتومات و چه دستی اصلا تغییری نمیبینم.سواپ وینگرم خودش اتومات انجام میده.اجرای دستورات این قسمت به چه صورتیه؟اگه توضیح مبسوط بدین ممنون میشم
و اصلا فرق تیم پرسینگ و high pressure تو چیه؟
کسی جواب این سوالمو نمیدونه ؟
 
کسی جواب این سوالمو نمیدونه ؟
تا اونجایی که من فهمیدم یه سری تاکتیک ها در لحظه اعمال میشه مثل تیم پرس یا افساید ترپ و یه سری دیگه مثل های پرس کلا تاکتیک اصلی تیم که توی تیم منیجمنت تنظیم میکنیم رو عوض میکنه مثلا اگه روی کاستوم تاکتیک بزاریم و تو بازی های پرس اعمال کنیم تاکتیک برای همیشه عوض میشه واسه اطمینان هم میشه بازی رو استوپ کنید و برین تو تیم منیجمنت ببینید.

حالا یه سوال من دارم چجوری داداش شما حرکت بازیکنا روی D-Pad گذاشتی؟ چون اونطوری واسه منم راحت تره تا آنالوگ سمت چپ و قبلا فیفاهای قدیمی رو هم با همون فلش ها بازی میکردم و الان خیلی مشتاقم بدونم چجوری میشه بازم با دی پد بازی کرد.
 
  • Like
Reactions: ehsas1
تا اونجایی که من فهمیدم یه سری تاکتیک ها در لحظه اعمال میشه مثل تیم پرس یا افساید ترپ و یه سری دیگه مثل های پرس کلا تاکتیک اصلی تیم که توی تیم منیجمنت تنظیم میکنیم رو عوض میکنه مثلا اگه روی کاستوم تاکتیک بزاریم و تو بازی های پرس اعمال کنیم تاکتیک برای همیشه عوض میشه واسه اطمینان هم میشه بازی رو استوپ کنید و برین تو تیم منیجمنت ببینید.

حالا یه سوال من دارم چجوری داداش شما حرکت بازیکنا روی D-Pad گذاشتی؟ چون اونطوری واسه منم راحت تره تا آنالوگ سمت چپ و قبلا فیفاهای قدیمی رو هم با همون فلش ها بازی میکردم و الان خیلی مشتاقم بدونم چجوری میشه بازم با دی پد بازی کرد.
دقیقا نکته مورد نظر منم همینه که بدونم چیا در لحظه کار میکنن و چیا در کل تاکتیک تغییر ایجاد میکنن.افساید گیری رو مطمئنم در لحظه اعمال میکنه اما بقیه رو تست کردم زیاد فرقی ندیدم.آخه آنلاین که بازی میکنم بعضیا به محض اینکه صاحب توپ میشم میرم تو زمینشون فورا پرس میکنن توپو میگیرن.تو کاستوم تاکتیک چندبازی پرس و اگریشن رو بالا گذاشتم بازم جوابی نگرفتم.گفتم شاید از این بخش یه کارایی میکنن که اینطوری پرس فشرده میکنن
===
در مورد گذاشتن رو فلش که کاری نداره.برو قسمت تنظیمات کنترلر بازی همونجایی که دکمه های بازی عوض میشن برو پایین میبینی که نوشته move playe اونجا جای L رو با فلش مکان نما عوض کن.عکس زیرو از نت برداشتم ولی مشخصه کجا باید بری.برو پایین همین بخش انجام بده.سرعتتم اگه R2 هست جاشو با R1 عوض کن اگه عادت داری که سرعت رو R1 باشه
 
  • Like
Reactions: FOXP2 and Dementia
سلام . من با چند isp مختلف در مکان های مختلف تست کردم بازهم مشکل گیر کردن در آرنا رو داشتم انواع اقسام dns و nat type رو امتحان کردم تفاوتی نکرد :(( با بقیه سرورهای eaمشکل ندارم مثل بتل و.... نمیدونم این فیفا رو باید چیکار کنم واقعا! بعد از این آپدیت اخیر حتی وصل شدن به سرور هم برام آرزو شده و در journey هم فیریز میکنه:(( خبری نیست که فیکس کنن این آپدیت اخیر رو ؟!
 
جالبه بعضی بازیها اینقدر اتفاقای خنده دار میوفته آدم میمونه.
الان داشتم با یکی بازی می کردم تو سیزن. بازی حساس هم بود. اینجوری گل زد به خودش. :دی

بعد سر یه باگ دیگه تو همین مایه ها من گل خوردم. ولی جالبیش اینه که تو هایلایت ها گل ثبت نشده. معمولا اینطوریه که گلایی که باگ تشخیص میده را خودش ثبت نمیکنه. یعنی اگه بازی را رکورد نکنی دوباره نمی تونی گلا ببینی. عجیبه سر گل اول، اونا باگ تشخیص نداده.
 
سلام . من با چند isp مختلف در مکان های مختلف تست کردم بازهم مشکل گیر کردن در آرنا رو داشتم انواع اقسام dns و nat type رو امتحان کردم تفاوتی نکرد :(( با بقیه سرورهای eaمشکل ندارم مثل بتل و.... نمیدونم این فیفا رو باید چیکار کنم واقعا! بعد از این آپدیت اخیر حتی وصل شدن به سرور هم برام آرزو شده و در journey هم فیریز میکنه:(( خبری نیست که فیکس کنن این آپدیت اخیر رو ؟!
داداش ربطی به اینترنت و isp نداره. خیلی جالبه توی ultimate team نه فریز داره و نه هیچ مشکل دیگه ای. چرا؟! خیلی سادست چون توش پول هست واسه EA. اینجوری مردم میرن ultimate team بازی میکنن بلکمم سکه خریدن به چیزی هم میره توی جیب سیاه چاله EA یه عده ابله هم همیشه هستند که‌ پول واقعیشونو میدن و سکه مجازی میخرن تعدادشونم توی دنیا کم نیست و ea خیلی خوب تیغشون میزنه . اگه مشکل از isp یا اینترنت باشه خب باید توی ultimate team هم مشکل داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: اروند 2520
دیدیم دوستان از تنظیمات کاکتیکی سوال میکنن دیدم بد نیست یه نوشته قدیمی که در بخش دیگه قرار داده بودم را اینجا براتون کپی کنم.

FIFA 15

دوستان عزیز

راهنمایی را برای انجمن تهیه کردم که شاید کمکی باشه برای دوستانی که اطلاعات بیشرتی راجع به کاستوم تاکتیک نیاز دارند. این متن در واقع ترجمه مطلب اصلی به همراه تغییراتی جزئی است. امیدوارم مفید باشد.

آشنایی و نحوه ساخت و استفاده از Custom Tactics

قبل از درست کردن یک کاستوم تاکتیک در فیفا به موارد زیر توجه کنید.

- ابتدا درباره خودتان کمی فکر کنید. چه نوع فوتبالی بیشتر مناسب شماست؟ بازیسازی سریع یا آهسته؟ شما به توپهای بلند علاقه دارید یا کوتاه؟به بازی روی توپ (پرس زیاد روی تیم مهاجم) یا بازی پشت توپ؟
- دوست دارید برای ایجاد موقعیت تیم شما حالت فیری فرمFree Form بازی کند یا همه بازیکنان سعی کنند که بیشتر در جای اصلی خودشان باشند؟ - البته پیشنهاد من بازی فیری فرم است. چون در این حالت بازیکنان میتوانند با حرکتهای آزادانه کانالهای نقوذ را باز کنند.
- در کاستوم تاکتیک هیچ وقت از اعداد خیلی زیاد (بالای 85) و یا خیلی کم (زیر 15) استفاده نکنید. با این کار برای خودتان دردسر اضافه درست کرده اید و بازی برای شما مشکل خواهد شد.
- علت اصلی باختن تاکتیک نیست بلکه تاکتیک فقط قرار است به شما جهت اجرای بازی خودتان کمک کند پس باید خودتان خوب بازی کنید که برنده شوید. لذا تغییرات زیاد به شما کمکی نخواهد کرد بلکه این شما هستید که با تمرین و تلاش روی یک تاکتیک خاص به نتیجه خواهید رسید.

خیلی مهم: بازی شما با تاکتیکی که طراحی کردید باید یکسان باشد.اگر شما بازیسازی آهسته به همراه پاسهای کوتاه و سانترهای کم تعداد را انتخاب کردید خب باید اینطور هم بازی کنید! پس اگر در طول بازی دائم از پاسهای بلند استفاده کنید من تضمین میکنم که نتیجه نخواهید گرفت!

در اینجا و قبل از شروع فرض میکنیم که همه دوستان با نحوه و محل درست کردن و تغییر دادن کاستوم تاکتیک ها آشنا هستند.

کاستوم تاکتیک به سه قسمت اصلی تقسیم میشود.

Build Up Play
-Speed
-Passing
-Positioning

Chance Creation
-Passing
-Crossing
-Shooting
-Positioning

Defence
-Pressure
-Aggression
-Team Width
-Defender line

Build Up Play
این قسمت تعیین میکند که تیم شما در دو سوم اول زمین چگونه بازی کند.

Speed:
بین 1 تا 32 باشد به معنی بازیسازی آهسته میباشد.
بین 33 تا 66 به معنی بازیسازی به سرعت متوسط می باشد.
بین 67 تا 99 به معنی بازیسازی سریع است.

Passing:
بین 1 تا 32 به معنی پاسهای کوتاه و ساده می باشد. تیکی - تاکا !
بین 33 تا 66 به معنی مخلوطی از پاسهای کوتاه و بلند می باشد.
بین 67 تا 99 هم به معنی پاسهای بلند میباشد.

در واقع جاگیری بازیکنان به شکلی است که خود را برای نوع پاسی که شما در کاستوم تاکتیک مشخصی کرده است آماده میکنند.
توجه کنید که اگر شما سرعت (اسپید) را روی 30 و پاس را روی 80 بگذارید خب مشخص است که راه حل خوبی نیست! همه اعداد باید با هم هماهنگ باشند. در واقع با اینکار شما به تیم خود میگویید که بازیسازی آهسته کن اما تا جایی که میتواند پاسهای بلند صادر شود! هیچ منطقی پشت اینکار نیست. نهایت اختلاف بین سرعت و پاس باید 35 تا 40 واحد باشد. نه بیشتر!
برای مثال با سرعت 65 و پاس 34

Positioning
موقعیت سازی در واقع تعیین کننده نحوه حرکت توپ در زمین است.

سازمان یافته (اورگنایزد) Organized
در این حالت حرکتهای توپ محدود شده است. بازیکنان در جای اصلی خود قرار دارند و سعی میکنند در همان محدوده خودشان بهترین فضا سازی ممکن را انجام دهند. یعنی یک هافبک دفاعی تا آنجا که بتواند عقب بازی میکند و یا یک هافبک راست سعی میکند همیشه کنار خط باشد.

فرم آزاد (فیری فرم) Free Form
در این حالت بازیکنان آزادی حرکتی بیشتری دارند و با حرکتهای مختلف سعی در فضا سازی میکنند. حفظ نظم تیمی در این حالت مشکل تر است اما موقیعتهای پاس بیشتری فراهم میشود. مثلا یک هافبک راست به داخل هم می آید و میتواند پاسهای کشنده و خطرناکی به مهاجمان بدهد.

Chance Creation
موقعیت سازی
Passing:

این قسمت تعیین کننده این است که آیا بازیکن شما میتواند خودش را با حرکتهای سریع و ریسکی در موقعیت دریافت پاسهای بلند و عمقی قرار دهد یا خیر. هر چقدر که این عدد بیشتر باشد بازیکنان شما فرارهای بیشتری انجام میدهند.

عدد اگر بین 1 تا 32 باشد به معنی بازی با پاسهای ساده و آرام است مثل بارسلونا
بین 33 تا 66 مخلوطی از پاسهای کوتاه و عمقی
از 67 تا 99 هم به این معنی است که بازیکنان تا آنجا که امکان دارد فرارهای عمقی میکنند و خود را در موقعیت دریافت پاسهای بلند و عمقی قرار میدهند.

Crossing
این قسمت تعیین کننده نوع حرکت مهاجمهای تیم میباشد وقتی که یک بال کناری در حال نزدیک شدن به محوطه 18 قدم حریف است. آگر روی زیاد (های) باشد به محض نزدیک شدن بال به محوطه حریف مهاجم شما به سرعت به درون 18 قدم رفته و منتظر ارسال سانتر است. اگر این آپشن روی کم باشد مهاجم شما ترجیه میدهد بیرون 18 قدم پرسه بزند و یا نهایتا خیلی دیر به داخل محوطه برای دریافت سانتر برود.

بین 1 تا 32 به معنی حرکت مهاجم به سمت بازیکن کناری برای دریافت پاس است.
بین 33 تا 66 به معنی این است که مهاجم بر اساس نوع موقعیت بازی یا به داخل 18 قدمرفته منتظر سانتر می ماند یا به بال کناری نزدیک میشود برای دریافت پاس.
بین 67 تا 99 به این معنی است که مهاجم در هر حالتی و به سرعت به داخل 18 دویده و منتظر سانتر می ماند.

Shooting
بین 1 تا 32 یعنی بازیکنان خود اقدام به شوت زنی نمیکنند و بجای آن خود را برای دریافت پاس کوتاه به توپ نزدیک میکنند و منتظر میشوند تا بقیه بازیکنان به خط حمله برسند.
بین 33 تا 66 یعنی اینکه بازیکنان خود تعداد منطقی و محدودی شوت میزنند. مخلوطی از حضور در محوطه 18 قدم و بیرون آمدن از محوطه و قرار گرفتن در موقعیت شوت زنی.
از 67 تا 99 یعنی اینکه بازیکنان تا آنجا که بتوانند خودشان شوت میزنند و این کار را معمولا با بیرون آمدن از محوطه 18 قدم و ایستادن در لبه این محوطه انجام میدهند. در واقع شما به بازیکنان خود میگویید که به محض دریافت توپ شوت بزنند! و برای قرار گرفتن در این موقعیت تلاش هم بکنند.

Positioning
این قسمت دقیقا مشابه بخش قبلی بود که توضیح داده شد.

Defence
دفاع

Pressure
تعیین میکند که تیم شما تا کجای زمین جهت فشار روی توپ جلو برود.

بین 1 تا 32 تیم شما عقب بازی میکند
بین 33 تا 66 تیم شما تا وسط زمین برای پرس جلو می آید.
از 67 تا 99 تیم شما تا آنجایی که بتواند برای پرس جلو می آید.

Aggression
تعیین کننده این است که تیم شما در هنگام دفاع چقدر روی پای بازیکنان حریف برود.

بین 1 تا 32 یعنی اینکه بازیکنان شما سعی میکنند بجای روی توپ رفتن بازیکن حریف را با فاصله مشایعت کنند.
بین 33 تا 66 یعنی اینکه بازیکنان شما سعی میکنند نزدیک به بازیکن حریف بازی کنند.
بین 67 تا 99 یعنی اینکه بازیکنان شما نه تنها روی پای حریف میروند اغلب با کمک هم (دو یا چند نفری) این کار را انجام میدهند.
اگر پرس و دفاع من-تو-من شما خیلی کم و زیر 25 باشد دفاع شما خیلی عقب بازی خواهد کرد. این اتفاقا مفید هم هست مخصوصا وقتی با کسی که زیاد از پاسهای عمقی استفاده میکند. عملا در این حالت پاسهای عمقی کارکرد بسیار ضعیفی خواهند داشت.

Team Width
تعیین کننده این است که تیم شما چقدر باز بازی کند.

بین 1 تا 32 یعنی اینکه تیم شما روی بازیکن حریف صاحب توپ تمرکز میکند. در این حالت یک دفاع چپ ممکن است در موقعیت دفاع مرکزی قرار بگیرد چرا که خود دفاع مرکزی به سمت بازیکن صاحب توپ یورش برده است و کل تیم به آن سمت حرکت کرده است. خب توجه داشته باشید که در این حالت سمت چپ شما کاملا خالی میشود اما بازی برای حریف هم خیلی سخت خواهد بود. مخصوصا حریفی که عادت به پاسهای کوتاه دارد.
بین 33 تا 66 تیم شما بالانس بازی کرده و علاوه بر فشار روی توپ حریف سعی میکند که زیاد فضاهای خالی ایجاد نشود.
بین 67 تا 99 یعنی اینکه تیم شما تا آنجا که بتواند باز بازی میکند و اغلب بازیکنان را در موقعیت های اصلی خودشان نگه میدارد. دفاع چپ همان دفاع چپ بازی میکند.

Defender Line
نوع چینش دفاعی

Cover
یعنی اینکه دفاع های تیم همدیگر را پوشش میدهند. مثلا اگر دفاع وسط-چپ شما خیلی زیاد به سمت چپ برود دفاع دیگر شما که وسط-راست بازی میکند خود را برای پوشش حفره خالی می رساند.

Offside trap
یعنی اینکه دفاع شما هنگام فرار مهاجم حریف به طور هماهنگ جلو می آید.

چند مثال
بازی به سبک حفظ توپ و موقعیت
برای این نوع بازی باید تاکتیک زیر را استفاده کنید. این تاکتیک بیشتر وقتی مفید است که شما یک گل جلو هستید و لازم است که بتوانید حفظ توپ کنید.

Build Up Play

-Speed: 28
-Passing: 25
-Positioning: Organized

Chance Creation

-Passing: 20
-Crossing: 25
-Shooting: 25
-Positioning: Organized

Defence

-Pressure: 20
-Aggression: 35
-Team Width: 60
-Defender line: Cover

ضد حمله
برای ضد حلمه تاکتیک زیر پیشنهاد میشود. برای وقتی که شما باید توپ را از مهاجم حریف گرفته و یک حمله سریع را طراحی کنید.

Build Up Play

-Speed: 80
-Passing: 45
-Positioning: Organized

Chance Creation

-Passing: 70
-Crossing: 65
-Shooting: 80
-Positioning: Free Form

Defence

-Pressure: 70
-Aggression: 85
-Team Width: 40
-Defender line: Cover

همه یا هیچ!
وقتی که به یک گل نیاز مبرم دارید و زمان زیادی هم به پایان بازی نمانده این تاکتیک پیشنهاد میشود. برای اینکه این تاکتیک خوب عمل کند باید تیم را در حال آلترا آفنسیو قرار دهید.

Build Up Play

-Speed: 70
-Passing: 85
-Positioning: Free Form

Chance Creation

-Passing: 80
-Crossing: 85
-Shooting: 65
-Positioning: Free Form

Defence

-Pressure: 80
-Aggression: 85
-Team Width: 20
-Defender line: Cover

موفق باشید

لینک اصلی:
EA Forums
 
داداش ربطی به اینترنت و isp نداره. خیلی جالبه توی ultimate team نه فریز داره و نه هیچ مشکل دیگه ای. چرا؟! خیلی سادست چون توش پول هست واسه EA. اینجوری مردم میرن ultimate team بازی میکنن بلکمم سکه خریدن به چیزی هم میره توی جیب سیاه چاله EA یه عده ابله هم همیشه هستند که‌ پول واقعیشونو میدن و سکه مجازی میخرن تعدادشونم توی دنیا کم نیست و ea خیلی خوب تیغشون میزنه . اگه مشکل از isp یا اینترنت باشه خب باید توی ultimate team هم مشکل داشته باشه.

دوست عزیز باور کنید توطئه ای در کار نیست و‌ علت مشکل شما کیفیت اینترنت و از جمله "ف یل تر ینگ" است. سیزن و بقیه بخشهای آنلاین به خوبی کار میکنن. هم راحت حریف پیدا میشه و هم از باگهایی مثل توی آرنا موندن خبری نیست - البته به شرط داشتن یک اینترنت بدون مشکل و ف یلت ر.

موفق باشید
 
داداش ربطی به اینترنت و isp نداره. خیلی جالبه توی ultimate team نه فریز داره و نه هیچ مشکل دیگه ای. چرا؟! خیلی سادست چون توش پول هست واسه EA. اینجوری مردم میرن ultimate team بازی میکنن بلکمم سکه خریدن به چیزی هم میره توی جیب سیاه چاله EA یه عده ابله هم همیشه هستند که‌ پول واقعیشونو میدن و سکه مجازی میخرن تعدادشونم توی دنیا کم نیست و ea خیلی خوب تیغشون میزنه . اگه مشکل از isp یا اینترنت باشه خب باید توی ultimate team هم مشکل داشته باشه.
من خودم جز اون دسته بودم که حریف واسم خیلی کم پیدا می کرد و مدام فریز می کرد تو آرنا. همیشه وقتی پینک 8.8.8.8 می گرفتم طرفای 250 بود. شاتل دارم. الان چند ماهی هست که نمی دونم چی شده ولی پینک 8.8.8.8 اومده زیر 150. الان به ندرت تو آرنا گیر می کنه و تا حالا کلی بازی انجام دادم. فقط سیزن بازی می کنم. بخاطر همین از آلتیمت خبر ندارم چجوریه. کلا پینک 8.8.8.8 چک کنید ببینید چنده.
 
  • Like
Reactions: atzoriha and ehsas1
درمورد آرنا و فیریز کردن و مشکلاتش خارجی هاهم تایید میکنند که گرفتار این موضوع ند . فکر میکنم مشکل از سرورها باشه . من که صرف نظر کردم از آنلاینش بعضی موقع ها جوری فیریز میکنه که close application هم نمیشه کرد! x-(

به لطف آپدیت اخیر حتی آفلاین ش هم مشکل دار شده


جالبه بعضی بازیها اینقدر اتفاقای خنده دار میوفته آدم میمونه.
الان داشتم با یکی بازی می کردم تو سیزن. بازی حساس هم بود. اینجوری گل زد به خودش. :D

بعد سر یه باگ دیگه تو همین مایه ها من گل خوردم. ولی جالبیش اینه که تو هایلایت ها گل ثبت نشده. معمولا اینطوریه که گلایی که باگ تشخیص میده را خودش ثبت نمیکنه. یعنی اگه بازی را رکورد نکنی دوباره نمی تونی گلا ببینی. عجیبه سر گل اول، اونا باگ تشخیص نداده.

فاجعه ست یعنی از قدیم الیام هوش مصنوعی فیفا و سیستم دفاعی و خود درگیری مدافعین فاجعه بوده:D عادیه ....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or