FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
یعنی بازی واسه بخش آنلاین به دلیل اون تاخیر میشه خوراک نوبایی که توپو بگیرن و با یه بازیکن همه رو دریبل کنن. فرقی هم نداره با رونالدو دریبل کنی یا داوید لوییز بازی دریبل خورش ملسه. البته اگه گیم پلیش مثل دمو بمونه
شما رو چه درجه ای بازی میکنی؟
والا شاید دسته ما خار داره که رو legendry یا بازیکن دریبل نمیخوره یا بخوره هم بلافاصله خطا می کنه
 
شما رو چه درجه ای بازی میکنی؟
والا شاید دسته ما خار داره که رو legendry یا بازیکن دریبل نمیخوره یا بخوره هم بلافاصله خطا می کنه
عزیزم شما داری با cpu بازی میکنی. بهتره با چند نفر بازی کنی متوجه میشی. تازه توی آنلاین دیگه غیرقابل مهار میشه تا بخوای با اولین مدافع جلوشو بگیری سه بازیکنت دریبل خورده.
 
  • Like
Reactions: alex17
عزیزم شما داری با cpu بازی میکنی. بهتره با چند نفر بازی کنی متوجه میشی. تازه توی آنلاین دیگه غیرقابل مهار میشه تا بخوای با اولین مدافع جلوشو بگیری سه بازیکنت دریبل خورده.
من این دمو هم 2 نفره بازی کردم و اصلا شکلی نیست که شما میگی ابزار خود بازیکن با هوش مصنوعی یکیه اگه بازیکن مهارت داشته باشه میتونه مثله هوش مصنوعی دریبل نخوره
همونطور که من با دوستم بازی میکنم هیچکی جرعت دریبل نداره
 
بازی تازه امروز در فروشگاه های دوبی موجود شده ! برای خرید ریجن 2 در تهران از یکشنبه به بعد اقدام کنید !
 
من این دمو هم 2 نفره بازی کردم و اصلا شکلی نیست که شما میگی ابزار خود بازیکن با هوش مصنوعی یکیه اگه بازیکن مهارت داشته باشه میتونه مثله هوش مصنوعی دریبل نخوره
همونطور که من با دوستم بازی میکنم هیچکی جرعت دریبل نداره
ماشین حساب هم یه نوع cpu هست که توی یه ثانیه کار ده دقیقه ای انسان انجام میده. ابزارش هم همونه!

به هر حال از ما گفتن بود! یه ماه دیگه این پست من یادتون باشه و این تاپیک رو ببینید!

اصلا واسه تست، شما فیفا ۱۶ رو بیار، با زلاتان عمرا بتونی کورس بذاری و دریبل کنی و مجبوری فورا پاس بدی ولی توی ۱۷ زلاتان همه کار میکنه. مگه میشه با افزایش سن سرعت بازیکن هم افزایش پیدا کنه؟!

متاسفانه بابد پذیرفت گیم پلی ۱۶ واقع گرایانه تر بود. البته بازم میگم اگه گیم پلی اصلی هم مثل دمو باشه.
 
آخرین ویرایش:
ماشین حساب هم یه نوع cpu هست که توی یه ثانیه کار ده دقیقه ای انسان انجام میده. ابزارش هم همونه!

به هر حال از ما گفتن بود! یه ماه دیگه این پست من یادتون باشه و این تاپیک رو ببینید!

اصلا واسه تست، شما فیفا ۱۶ رو بیار، با زلاتان عمرا بتونی کورس بذاری و دریبل کنی و مجبوری فورا پاس بدی ولی توی ۱۷ زلاتان همه کار میکنه. مگه میشه با افزایش سن سرعت بازیکن هم افزایش پیدا کنه؟!

متاسفانه بابد پذیرفت گیم پلی ۱۶ واقع گرایانه تر بود

کی همچین حرفی زده ؟
شما با زلاتان رو درجه لجندری هر کاری بخوای میکنی ؟
ممنون میشم از گیم پلیتون یه فیلم بگیرید و بذارید اینجا ما هم از بازی خیره کننده ی شما لذت ببریم !

اتفاقا بازی در اوج واقع گرایانه بودن ساخته شده و تنها کاری که از زلاتان به صورت انفرادی ساختست استفاده از قدرت بدنی خارق العادشه که میتونید یه شیلد ایمن باهاش هر جای زمین ایجاد کنید !
 
کی همچین حرفی زده ؟
شما با زلاتان رو درجه لجندری هر کاری بخوای میکنی ؟
ممنون میشم از گیم پلیتون یه فیلم بگیرید و بذارید اینجا ما هم از بازی خیره کننده ی شما لذت ببریم !
عزیزم من با cpu بازی نمیکنم و برام لذت بخش نیست. من فقط آنلاین و با دوستان بازی میکنم.
 
مجودی امروز در امارات، احتمالا بازی از فردا در تهران خواهد بود. من هم همچنان مشغول دانلود ۴۰ گیگ با این وضعیت اینترنت ...!!

b56dexivo2ros8je916e.jpg
 
من عادت ندارم صورت مسئله رو پاک کنم. اونم با کسانی که ۷ ساله دارن دائم باهام بازی میکنن

اینی که شما یبار نرفتی تست کنی ببینی با زلاتان آیا میشه مقابل سطح لجندری که حداقل به شکل استاندارد میتونه دفاع رو مقابل شما نمایش بده تکنیکی خرج کرد یا نه پاک کردن صورت مسئلست.
 
  • Like
Reactions: A.F.G 11
اصلا واسه تست، شما فیفا ۱۶ رو بیار، با زلاتان عمرا بتونی کورس بذاری و دریبل کنی و مجبوری فورا پاس بدی ولی توی ۱۷ زلاتان همه کار میکنه. مگه میشه با افزایش سن سرعت بازیکن هم افزایش پیدا کنه؟!

من هم با درجه ی لجندریش بازی کردم هم با افرادی که می دونم قوین و بعضا تو مسابقات انلاین سایت ها و مسابقات کشوری مثل انتخاباتیه Escw حضور دارن. این حرفی که می زنی درسته به شرطی که حداقل 5.6 تا اسکیل مختلف بازی رو بتونی تو چند ثانیه بزنی , همین کار رو به نظرت چند نفر می تونن انجام بدن؟!
من دوستان خاطرشون باشه سر فیفا 15 از مشکل دفاع بازی خیلی ناله می کردم تو تاپیک ولی خداروشکر ea حرف مارو شنید و الان دو فیفای اخیر (17 نسخه ی اصلی بیاد ببینیم فعلا بر اساس دمو نظر می دم) اگر واقعا رو دفاعت کار کنی بدونی چه موقع باید یارگیری کنی و فضا بببندی و چه موقع پرس کنی و ...... هیچ کسی نمی تونه یه بازیکنو بگیره یا علی بدوه سمت دروازت. حالا اینکه طرفت سر توپ بزنه یا بخواد با pace control دریپلت بزنه یا دریپل L و اسکیلای دیگه بر می گرده به مهارت طرف در زدن این اسکیل ها و البته اینکه همه نمی تونن اینکارو کنن. کلا اینطور بهت بگم. اسکیل در زمان مناسبش زده بشه (درست مثل فوتبال واقعی که بعضی دریپل ها در بعضی جا ها قطعا می گیرن و نمیشه کاریشون کرد مگر اینکه خطا کنی رو بازیکن) ممکنه باعث بشه تمرکز حریفت در دفاع به هم بخوره و تازه بتونی از سد بازیکناش رد بشی. تازه اینم بر می گرده به همون حالت سوپرایز چون اگر دفاع پوششی بلد باشه تا بازیکن اولت رو حریفت با اسکیل رد کرد (اگر دقت بکنی همین اولی رو هم نمی تونه رد بکنه به این سادگیا) اگر و اگر تمرکزت جمع باشه می تونی با بازیکن دومت دفاعش کنی.
______________
این بخش از صحبتم حالت کلی داره و شخص خاصی مورد نظرم نیست. اینکه یه سری از دوستان نمی تونن دفاع کنن و بازیکنای سرعتی به راحتی پشت سرشون می ذاره بر می گرده به الگوی اشتباهی که برای دفاع ازش استفاده می کنن. یه مثال ساده می زنم. گاهی اوقات میشه مهاجمای حریف دو به تک میشن با شما. خیلی ها رو دیدم صبر ندارن و سعی می کنن تا با بازیکن نزدیک حریف بشن تا توپشو بزنن خب طبیعیه حریف به سادگی با یه پاس تک به تک می کنه خودشو با دروازبان. فرد می تونه بازیکنو تا حد الامکان بیاره عقب خودتون می بینین که همون لجندری هم بعضی اوقات با این کار شما اشتباه می کنه و توپو بهتون میده. اگر فرد رو به رو تون هم به اندازه ی کافی حرفه ای بود که دیگه چاره ای نیست باید تا می تونین با دفاعی که دارین زاویه رو ببندین و باقیشم به گلر واگذار کنین. اینم در نظر بگیرین که این بازی رایانه ایه و مثل هر چیز دیگه ای درصد اشتباه توش بالاست. ممکنه نتونین همیشه الگوی دفاعی دست رو پیاده کنین.
من خودم به شخصه با نحوه ی جای گیری بازیکنا تو فیفا 15 مشکل داشتم ( ال 1 مثلث مینداختین گوشه ها دفاع گوش قشنگ می ایستاد از بالا سرش رد بشه در حالی که تو 16 و البته تا حدودی دمو 17 دفاع در این چنین صحنه هایی یه حرکت رو به عقب می کنه و باعث میشه به این سادگی ها جا نمونه) ولی تو 16 و 17 این مشکل بر طرف شده.
______________________
فقط دو تا مشکل من دیدم در فیفا 17 دمو یکی حضرت ناواس که سر تا پاش مشکله ( اینقدری که گل زشت ناواس توی این 80.90 دستی که دمو رو با بچه ها زدیم خورد خدایی سوشا نخورده تو کل دوران بازیگریش=))) یکی هم سویچینگ بازیکنا که این مشکل تا حدودی تو 16 هم بود امیدوارم بر طرفش کنن ( چه با ال 1 چه با انالوگ راست حین دفاع کردن بخواین بازیکن سویچ کنین گاهی اوقات یه گزینه ی پرت در اختیارتون می ذاره و اذیت می کنه.) اینم بگم بین دموی 14 , 15 , 16 و البته 17 , دموی 17 کمترین مشکل رو داشته برای من یکی حداقل. نظر کاملا شخصی هست ممکنه مخالف هم داشته باشه من به نظرات دوستان احترام می ذارم.
____________________________
بهترین تیمای بازی هم اینطورین از نظر من ( بر اساس دمو )

1. بایرن
2. منچستر
3.رئال (اگر گلرش در حد جو هارتم بود دوم می ذاشتمش. خیلی بد ساختن ناواس رو. البته تو 16 هم ناواس تعریفی نداشت)
4.یووه

بهترین خط دفاعی رو قطعا یووه داره بدون شک و بهترین خط حمله رو رئال. بهترین مهاجما زلاتان و رونالدو. زین الدین پوگبا هم بهترین هافبک بازیه. :D
 
البته جا داره اینجا اعلام کنم منچستر رو زیاد بهش بها ندین با اینکه خودم یونایتدی هستم ولی متاسفانه منچستر تو نسخه اصلی بسیار بسیار ضعیف تره
چون تمام نقاط قوت یونایتد تو نسخه اصلی اوورالشون حسابی کم میشه (حدود ۲ یا ۳ شماره !)
بازیکنانی مثل رونی ، میختاریان ، دخیا ، اسمالینگ
 
  • Like
Reactions: -----moh-----
دخیا که فکر کنم یه دونه کم شده زیاد حالا فرقی نمی کنه ولی میخیتاریان رو چرا کم کردن :|

والا دقیقا چیزی که من نمیتونم درک کنم همین کم شدن اورال جناب میختاریانه !‌ :|
بابا بذارید یارو جوهر امضای قراردادش با منچستر خشک بشه بعد به اوورالش دست بزنید :)) البته برعکسشم پل پوگبا هستش که اوورالش از ۸۷ شده ۸۸ ! دلیل اینم نمیفهمم :))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or