FIFA 17 Ultimate Team

سری فیفا در نسل هفت توانست یک مد معتاد کننده رو بنا کند مدی که در آن هر پلیر میتواند تیم مورد علاقه خود را بسازد و با بقیه پلیرهای دیگر بصورت انلاین با تیم ساخته شده انها بازی کند.
در نسل هشتم این مد گشترده تر شد تا شاهد پلیرهای بیشتری در این بخش باشیم.در فیفای سال قبل درفت اضافه شد و در فیفا 17 مدهای قهرمانی و اخر هفته که جایزه های بزرگی دارند.
در ابتدا سوال همیشگی که التیمیت چیست را توضیح میدهیم التیمیت یک مد انلاین/افلاین فیفا هست شما یک تیم ضعیف و یا تیم نه چندان قوی تحویل گرفته و رفته رفته با استفاده از شرکت در بازیهای انلاین یا افلاین سکه دریافت کنید و رفته رفته به قویترکردن تیمتان دست پیدا می کنید البته دستتان خیلی هم باز نیست زیرا که کمیستری(هماهنگی تیم)هم مهم است و برای این منظور شما باید بازیکنانی که خریداری میکنید یا از یک لیگ باشند یا از یک ملیت البته اگر از یک تیم باشیند ویا از یک ملیت دریک لیگ باشند هماهنگی بازیکنان شما بیشتر میشود واحد پول بازی کوین(سکه)هست البته یک راه میانبر دیگر برای شما باز هست انهم استفاده از پک هست که محتویات قرارداد فیتنس لباس و چند بازیکن دارد شما بسته به شانستان میتونید این پک هارا یا با استفاده از فیفاپوینت(پول واقعی)یا با استفاده از سکه بازی یک سری پک بزنید و شانس خودتان را امتحان کنید.
بازیکنان در التیمیت دارای قرارداد هستند همچنین دارای فیتنسی هستند که میزان انرژی شان را نشان میدهد و این پارامترها در هربازی کمتر میشود و شما باید قرارداد تهیه کنید و برای انرژی (فیتنس) یا کارت فیتنس بخرید یا بازیکن مورد نظر را توی ذخیره بگذارید تا چند شماره ای به انرژی اش اضافه شود همچنین هر بازیکن یک پست دارد و تقریبا استفاده از پست غیر تخصصی بازیکن باعث میشود کارایی آن بازیکن کم شود اما سیستم یک سری آیتم به بازی اضافه کرده از فیفا14 که میشود پست بازیکنان را تاحدودی تغییر داد مثلا شما میتوانید پست RM را به RWو RF تبدیل کنید یا پست CM را به CDM CAM CF و ST متاسفانه این پست عوض کردن بازیکنها زیاد دست پلیر نیست البته یه سری بازیکنها هم از پک در می آیند بسته به شرایط بازیهای واقعی که رنگی هستند یا بازیکنهای آپگریدی که EA در ژانویه میفرستد در پستی که آن بازیکن در تیم هفته یا بهترین بازیکن زمین در بازیهای مهم جا داده است می آیند بازیکنان مشکی همان بازیکن های تیم هفته هستند که در بازی تیمشان بهترین بازیکن زمین شناخته شده اند بازیکنان نارنجی هم بهترین بازیکنان زمین در چمپیونز لیگ یا حذفی یا یورو لیگ شده اند که این بازیکنان معمولا خیلی قمیت بالاتری دارند شما باید بدانید بازیکنتان هیچ پیشرفتی نمیکند برای آپگریدش باید کارت رنگی آن بازیکن را تهیه کنید البته میتوانید یه سری قابلیت های بازیکنتان را با کمیستری استایلها افزایش دهید که در عمل اتفاق میافتد ان هم به شرط کمیستری بازیکن.
روشهای دریافت کوینز عبارت است از 1-بعد هر بازی چه افلاین چه انلاین یه سری پک به شما داده میشود که معمولا حدود 400تا 450 سکه است 2-تورنامنت افلاین\انلاین که مانند جام حذفی است معمولا 3-سیزن انلاین /افلاین که مانند بخش سیزن ده بازی دارد و بعد کامل کردن آن بازیها مقداری جایزه بهتان تعلق میگیرد 3- مود درفت که از فیفا16 اضافه شد که شما در این بخش باید طبق اسکواد شانسی و رندوم یه سری بازیکنها را انتخاب کنید و با پلیرهای دیگر به بازی بپردازید اگر هر چهار بازی را ببرید قهرمان میشید و جایزه تان پکهای اعلا تر هست این بدین معنی هست که حتی اگر همان بازی اول هم بازی را واگزار کنید باز هم پک دریافت میکنید ولی پکهای نه چندان خوب پکهایی که شما بعد از بردن هر چهاربازی بدست میاورید خیلی عالی تر هستند تا پکهای اولیه4_امسال شاهد چمپیونز هست و یه سری جامهای پرتعداد که جایزه های بسیار بزرگ تری نسبت به قسمت های دیگر میدهد
در این تاپیک قصد داریم در مورد این مد به بحث و تبادل نظر بپردازیم همچنین اسکوادهای دوستان را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد همچنین تیم هفته را هر هفته نمایش میدهیم و تجزیه و تحلیل میکنیم.
FIFA17POSTCOVER.jpg
 
آخرین ویرایش:

saber7

کاربر سایت
Nov 5, 2016
5
یه باگیه که انجام میدن...نکنی این کارو بهتره...ea بعد چند بار تکرار اخطار میده و بعد احتمال جریمه و بن کردن یوسر هست و ارزش ریسکشم نداره
چه کاریه اخه !
منم نمیخوام استفاده کنم ولی بعضی بازیابرام کلا صحنه آهسته میشه حالا از نتمه یا هرچی نمیدونم برا اون مواقع میخوام حالا شما نمیدونی چجوری کار میکنه ؟ همینکه لفت بدم حله؟
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
منم نمیخوام استفاده کنم ولی بعضی بازیابرام کلا صحنه آهسته میشه حالا از نتمه یا هرچی نمیدونم برا اون مواقع میخوام حالا شما نمیدونی چجوری کار میکنه ؟ همینکه لفت بدم حله؟
نه لفت نده از بازی برو قسمت power..بعد Log Out کن .. یه ذره واسا ..یه6/7 ثانیه ..بعد رفتی تو یوسرت برو تو بازی
البته این واسه چند روز پیشه ..نمیدونم هنوز میشه از این راه استفاده کرد یا نه..شاید ea باگو فیکس کرده باشه ..به هر حال روش اصلیش همینه
 

saber7

کاربر سایت
Nov 5, 2016
5
نه لفت نده از بازی برو قسمت power..بعد Log Out کن .. یه ذره واسا ..یه6/7 ثانیه ..بعد رفتی تو یوسرت برو تو بازی
البته این واسه چند روز پیشه ..نمیدونم هنوز میشه از این راه استفاده کرد یا نه..شاید ea باگو فیکس کرده باشه ..به هر حال روش اصلیش همینه
مرسی عزیز
 

Radiance

کاربر سایت
Sep 19, 2007
1,663
نام
امین
نمیدونم ربط داره یا نه ولی فکر میکنم انقدر ملت چیت زدن جوایز درفت رو کم کردن.سه تا قهرمانی آخرم،دو بار یک پک پرمیوم پلیر(3 تا ریر) و یک مگا پک(پک قرارداد:D) داده و یکبارم دو تا ریر پک معمولی!به جز یک استوریج که از یکیش در اومد روی هم 20ک هم چیزی توشون نبود.
بعد جالبه یبار تو نیمه نهایی باختم جایزم یک پرمیوم پلیر و یک جامبو پک بود که فرقش فکر کنم 6 تا کارت ریره با مگا پک که معمولا هم قرارداده!

دیشب یک داوید لوییز هم از جوایز چمپیونز در آووردم.خوب خوش شانس بودم.:D
 

.:Zangetsu:.

کاربر سایت
Jun 3, 2011
537
نام
Hamzeh
تاخیر موجود توی قسمت فوت چمپیونز رسما نمونده همه چی رو!
چندتا سرچ کردم و ظاهرا مشکل فقط مختص ما نیست و غالب کشورای دیگه من‌غیر آمریکا و اکثر اروپاییا، مشکلی از این بابت ندارن به لطف پینگ تخیلی‌شون. بقیه جاها اما از استرالیا و نیوزیلند گرفته تا مشخصــا خاورمیانه، Delay از 1 تا 3 ثانیه ریـده به بازی!
اصل مشکل هم از اینجا نشات میگیره که تو حالت عادی، سیستم آنلاین بازی کردن به شکل هاست شدن هست. برای همین بسته به نزدیک یا دور بودن حریف، لتنسی متغییر میشه. فوت چمپیونز اما سرور براش در نظر گرفتن و هر دو طرف به یک سرور جهت بازی متصل میشن، برای همین فارق از مسافت، اکثرا یا سبز هست یا زرد.
و اینجاس که شما بهتره با پینگ 200 که شرایط بازی رو تبدیل به یک خوددرگیری میکنه، خداحافظی کنی.
 

R_rreezzaa

کاربر سایت
Nov 27, 2010
83
نام
رضا
دوستان هرچی سعی کردم با اپ نمیتونم به اکانت وصل بشم میزنه یا وارد التیمیت شو یا یکی بساز.دوتا سوال دارم یکی اینکه چطور میشه از یک اکانت اوریجین دیگه توی ps4 استفاده کنم و اینکه اطلاعات الان بازیم مثله لول و غیره در صورت استفاده از اکانت دیگه اوریجین از بین نمیره کسی میتونه لطفا کمک کنه
 

.:Zangetsu:.

کاربر سایت
Jun 3, 2011
537
نام
Hamzeh
  • Like
Reactions: .::PUИK::.

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
دو تا سوال

۱- رفقا کسی از شکل تاثیر چمیستری روی بازی اطلاع داره ؟
رو اوورال تاثیر داره به نظرتون ؟

۲ـ این حالت درفت کلا چندتا فرصت در اختیارت قرار میده ؟ همین ۴ تایی که با برد جاییزشو میده یا بیشتره ؟
 

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
.::PUИK::. قیمت رو واست خصوصی فرستادم
-------------------
کسی کوین خواست برای التیمیت کنسول ps4 میتونه خصوصی بده واسش اوکی کنم ( زیر دو میلیوین موجوده فعلا )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر