FIFA 17 | PC

60937


FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

60935

60942

ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

60940


نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

60938


سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

60934


تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

60941

اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




60939

این قسمت آپدیت خواهد شد.
 

soroush110

کاربر سایت
Jun 2, 2011
67
بچه ها مشکل من هنوز پابرجاست...اینترنتم ایرانسله 4g و باقندشکن ک.ر.ی.و متصل میشم...ویندوز رو هم عوض کردم حالا دیگه آفلاین هم نمی تونم بازی کنم چه برسه به آنلاین...کسی اگه قند شکن دیگه ای که مطمئن باشه به 4g ایرانسل وصل میشه رو بهم معرفی کنه...ممنون
داداش واسه منم اینطوری شده بود.شما کلا یه بار اریجین رو انیستال کن و بعد دوباره اخرین نسخه رو نصبش کن.من این کارو کردم درست شد
 

sazeee

کاربر سایت
Dec 24, 2007
63
اول ببین فایلی که دانلود کردی حجمش درسته؟ بازی برای من از اوریجین زده بود 29.13 گیگ در حالی که من چیزی حدود 39 گیگ دانلود کرده بودم..برای اینکه درست شه..از اوریجین گذاشتم اول دانلود شه بعد یکم که رفت(20 مگ) پاوس کردم بعد یکم از فایلها رو در حد 1گیگ کپی کردم بعد دوباره ریسیوم کردم فایلها رو که شناخت دوباره پاوس کردم همین جور ادامه دادم تا رسیدم به پوشه data/win32/superbundlelayout اینجا 8تا پوشه حجیم بود دونه دونه همون کار رو کردم تا تو پوشه آخری تو اوریجین زد 2 گیگ دیگه مونده در حالی که اون فولدر حجمش خیلی بیشتر بود یکم دقت کنی میفهمی که فقط یه پوشش رو اوریجین نیاز داره eu همون رو کپی کردم درست شد..

صفحه 15 به بعد رو بخون بازم اگه خواستی کاملتر گفتیم
سلام
لطف ميكني بيشتر راهنمايي كني
با تشكر


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Darksiren.s

کاربر سایت
Aug 2, 2012
110
نام
بارمان
دوستان آفلاین باز سلام و درود
کسایی که در جریان آسونی بیش از حد بازی در کریر مود روی حالت legendary و حتی worldclass هستند
مژده مژده
توی سایت های خارجی و فروم ها رو بررسی می کردم به یک راه حل برخوردم تا به اینجای کار که 5 الی 6 تا بازی رو انجام دادم مثل اینکه جواب میده
راه حل : اول سرعت بازی رو بزارید روی medium یا بیشتر یعنی slow نباشه بعدش هم توی تنظیمات دقت و سرعت پاس ، شوت و ... که توی آخرین برگ های تنظیمات هست برای قسمت user و قسمت cpu تنظیمات رو به گونه ای تغییر بدید که خودتون رو یه خورده ضعیف و کامپیوتر رو یه خورده قوی کنید ....!!!!
مثلا من برای سرعت خودم 5 واحد کم کردم برای کامپیوتر 5 واحد زیاد کردم .... خطای شوت خودم رو 5 واحد زیاد کردم و برای کامپیوتر 5 واحد کم و به همین ترتیب فقط به 5 واحد اکتفا کنید که تفاوت زیاد محسوس نشه و دیگه لااقل بشه بازی کرد....
من با این کارهایی که گفتم به نتیجه مطلوب رسیدم و الان دیگه بازی هیجانی شده و به زور میتونم تیم ها رو ببرم و بازی خداییش سخت شده
و در آخر اینکه شاید این روش روشه معقولی نباشه ولی بالاخره مشکل رو حل می کنه و باتوجه به اینکه easport فعلا موضعی در قبال این مشکل اعلام نکرده تنها راه حل موجوده ....
.... نکته ..... : بازی واقعا بی نظیره ... خداییش از لحظه لحظه بازی لذت می برم انیمیشن های زیبا ، استایل بازیکنا فوق العاده و همه و همه و همه
خدایی بازی عالی و فوق العاده هست البته همین اینها رو من در حالت افلاین عرض کردم خدمتتون ولا غیر
 

Steven

کاربر سایت
Oct 24, 2007
472
منم همینم. اولین بارم که مطرح کردم مثل اینکه فقط من و شما این مشکل رو داریم! نت شما واسه چه شرکتیه؟ من آسیاتک دارم
مشکل در حدی عذاب اوره که از اون روز تا حالا یه بارم نرفتم تو بازی چون اعصاب این مشکل رو ندارم

فکر کنم همه اشتراکی خریدن

من اوروجینال خریدم فقط به امید انلاین تا الان با بدبختی فقط دو تا بازی کردم و بردم ولی همش میپره بیرون مثلا دیروز بازی کردم وسط بازی میپرید بیرون مخصوصا موقعی که میرم توی ترکیب بین بازی


ولی بازی فیفا 16 رو راحت راحت بازی میکنم برای امتحان توی فیفا 16 دقیقا 7 تا بازی پشت سر هم انجام دادم بدون مشکل توی این مشکل داره نمیدونم فقط ما ایرانی ها این مشکل رو داریم یا بقیه دنیا هم این مشکل رو دارن

ممنون میشم اگر راحلی پیدا کردید منو در جریان بزارید حتی کاهش پینگ هم خریدم فایده ای نداشت ویندوز هم عوض کردم اخرین اپدیت رو ریختم بازم فایده ای نداشت اگر از نت بود باید فیفا 16 هم نمیشد

کسی دیگه هم این مشکل رو توی ea مطرح کرده ؟؟؟؟؟
 

salazar.st

کاربر سایت
Oct 8, 2009
92
نام
محسن
سلام
لطف ميكني بيشتر راهنمايي كني
با تشكر


Sent from my iPhone using Tapatalk
دوست عزیز لطف کنی اگه از صفحه 15 به بعد رو مطالعه کنی کامل بحث شده دربارش دیگه اگه به لار دیگه بنویسیم فک کنم اسپم باشه..


فکر کنم همه اشتراکی خریدن

من اوروجینال خریدم فقط به امید انلاین تا الان با بدبختی فقط دو تا بازی کردم و بردم ولی همش میپره بیرون مثلا دیروز بازی کردم وسط بازی میپرید بیرون مخصوصا موقعی که میرم توی ترکیب بین بازی


ولی بازی فیفا 16 رو راحت راحت بازی میکنم برای امتحان توی فیفا 16 دقیقا 7 تا بازی پشت سر هم انجام دادم بدون مشکل توی این مشکل داره نمیدونم فقط ما ایرانی ها این مشکل رو داریم یا بقیه دنیا هم این مشکل رو دارن

ممنون میشم اگر راحلی پیدا کردید منو در جریان بزارید حتی کاهش پینگ هم خریدم فایده ای نداشت ویندوز هم عوض کردم اخرین اپدیت رو ریختم بازم فایده ای نداشت اگر از نت بود باید فیفا 16 هم نمیشد

کسی دیگه هم این مشکل رو توی ea مطرح کرده ؟؟؟؟؟
من کلا همچین مشکلی ندارم..یعنی بره تو بازی دیگه مشکلی نداره و اصلا تاحالا از بازی بیرون نیومده..فقط مشکلم همونه که اول اگه تو زمین خودم باشه ارور میده میاد بیرون..
راستش زیادم اذیتم نکرده تاحالا روزی حداقل 5 تا بازی میکنم راحت..
چشم داداش راه حلی بود میگم شما هم اگه پیدا کردی بگو..مشکلم همه جای دنیا هست انگار برای ایران نیست فقط تو فروم ea هم دیدم بعضیا اینجور شده بودن
 
  • Like
Reactions: Steven

EAnoSports

کاربر سایت
Apr 20, 2016
88
نام
Annabelle
فکر کنم همه اشتراکی خریدن

من اوروجینال خریدم فقط به امید انلاین تا الان با بدبختی فقط دو تا بازی کردم و بردم ولی همش میپره بیرون مثلا دیروز بازی کردم وسط بازی میپرید بیرون مخصوصا موقعی که میرم توی ترکیب بین بازی


ولی بازی فیفا 16 رو راحت راحت بازی میکنم برای امتحان توی فیفا 16 دقیقا 7 تا بازی پشت سر هم انجام دادم بدون مشکل توی این مشکل داره نمیدونم فقط ما ایرانی ها این مشکل رو داریم یا بقیه دنیا هم این مشکل رو دارن

ممنون میشم اگر راحلی پیدا کردید منو در جریان بزارید حتی کاهش پینگ هم خریدم فایده ای نداشت ویندوز هم عوض کردم اخرین اپدیت رو ریختم بازم فایده ای نداشت اگر از نت بود باید فیفا 16 هم نمیشد

کسی دیگه هم این مشکل رو توی ea مطرح کرده ؟؟؟؟؟

من و دوستم هم این مشکل رو داریم، من جدیدا ارور جدید هم میگیرم که الان یادم نیست، کانکشن جفتمون هم هیچ مشکلی نداره دوستم خوره ی بازیه و به صراحت میگه وقتی عقب هستند این اتفاق میفته ولی میگه تو سیزن مشکلی نداره و خیلی کم میپره بیرون
من همه قسمت های انلاین مشکل دارم
چمن هم که کلا موکته انگیزه ای برای بازی ندارم
خلاصه این اولین و آخرین خرید اورجینال من خواهد بود
 

Eghball

کاربر سایت
Nov 3, 2014
489
نام
اقبال
بالاخره اولین آپدیت رسمی فیفا اومد برای Pc
دوروبر 850مگابایت حجمشه
کسی اگه راجب اطلاعات آپدیت چیزی میدونه اعلام کنه
Hey FIFA Fans,

Addressed the following in gameplay:
A situation where cancel was unresponsive after requesting a clearance.
A rare situation where the penalty shootout should have ended earlier.
Increased the CPU AI tendency to attack directly.
An issue where players sometimes overrun the ball after a skill move.
Increased the chance of error from ground crosses (triple tap).
Improvements to ball physics where shots off the goal posts lose too much speed.
Goalkeeper positioning for corner kicks.
Improvements made to player switching from corners and free kicks.
An issue where the player would control the ball instead of attempting a clearance.
Improvements to contested headers logic from corner kicks.
General fixes for player controlled celebrations.
Cut scene for contentious fouls can now be skipped.
Improved the general responsiveness of shooting.
Minor improvement to passing responsiveness when the ball is in the air.

In Pro Clubs, we:
Increased experience required for the higher overall ratings in Pro Clubs. *
Addressed an issue where a player's customised facial features did not display properly in game.

In Ultimate Team:
FUT Single Player difficulty no longer defaults to your CPU setting.
Addressed an issue where the player is forced to substitute an injured player in FUT online matches.
Corrected the shooting and crossing text in custom tactics

In Career mode, we:
Addressed a situation where the CPU AI would frequently leave star players on the bench.

Visual changes include:
Added new components of the 2016/17 Premier League broadcast package.
Updated team kits, banners and flags for Velez Sarsfield and Tigre.
The goalkeeper now correctly celebrates after catching the final penalty in a shootout.
Addressed an issue where the selected kit isn't the one used in-game.
Addressed frame-rate issue during pre-match skill game.
Addressed an issue where the fog from a player's breath was detached from their position.
General overlay fixes.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: tinkering

abdolreza1365

کاربر سایت
Oct 14, 2016
2
با سلام وخسته نباشید
واسه من مشکل اینه که اگه بخای بری توی بازی باید قند شکن باشه تا منو فیفا 17 بیاد بالا بعد خاموش کنی تو بازی میره
یا باید کلا اینترنت قطع باشه تا افلاین تو بازی بره
کسی میدونه مشکل از چیه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر