FIFA 16

Untitled5a59c.png

طبق رسم هرساله امسال هم شاهد فیفا هستیم.
اضافه شدن تیم ملی زنان به بازی تایید شده.
بازی شامل 12 تیم بانوان هست که باید روبروی هم دیگه بازی کنن.مثلا نمیشه رئال بشیم و با زنان بازی کنیم
:d.کلا توی این مدها قابل بازی ـن:match day , offline tournament , and online friendly matches.
12 تیم هم عبارتند از:

Germany, USA, France, Sweden, England, Brazil, Canada, Australia, Spain, China, Italy, Mexico.
که بصورت کامل همه ی بازیکنان اسکن شدن.

====
DEFENSIVE AGILITY
arrowd.gif




چالاکی و فرز بودن بودن مداقعان :

امسال در فیفا 16 مجموعی از25تغییر بنیادین در ویژگی ها مدافعین لحاظ شده به طوری که با ایجاد مدافعان فرز در تقابل با بازیکنان و مهاجمین سرعتی لحاظ شده به عنوان نمونه وقتی بازیکنان و مهاجمین سرعتی با سرعت در زمین مانور میدن و تغییر مسیر ناگهانی میدن از این به بعد مدافعان هم میتونن به همان مقدار در تغییر ناگهانی مسیر فرز و چالاک باشن ! مدافعین زین پس میتونن به طرز ناگهانی تغییر مسیر بدن و سرعت و شتاب خوبی در کندن از زمین دارن !!


DEFEND AS A UNIT
arrowd.gif


دفاع به عنوان واحد ، دفاع کمکی ، یار پوششی : دفاع پوششی از همدیگه و دفاع کمکی و یا به تعبیری همان یار پوششی یکی از بهترین راه ها و ترفند ها در پوشش و مهار بازیکن مقابل هستش ! در فیفا 16 هوش مصنوعی جدید برای این منظور در نظر گرفته شده به صورتی که از این بعد به بعد دفاع آگاه از فضای باز و جایی هست که احساس خطر کنه به طور مثال وقتی یک دفاع داره به صورت تقابل یک به یک با حریف در حال جنگیدن هستش دفاع دیگری برای پوشش فضا و کمک میاد و به دفاع دیگه کمک میکنه ! یعنی یک دفاع روی پا میره و دفاع دیگه پوشش و بستن فضا رو بر عهده میگیره یعنی به عبارتی دفاع گروهی و کمک به یکدیگه !

INTERCEPTION INTELLIGENCE
arrowd.gif


هوش درکی تیمی بهتر و جامع تر : در نسخه جدید هم تیمی های شما به صورت بهتر و چشمگیر تری میتونن درک کنن که فضای خالی زمین کجاست و همین طور کجا بمونن که پاس بهتری دریافت کنن و پیش بینی پاس رو بهتر درک کنن البته این موضوع هم در هنگام دفاع کردن وجود داره و هم در حمله کردن و این موضوع باعث به وجود آمدن بالانس بیشتری در بازی میشه ، مثلا هنگامی که بازیکن خط حمله سعی میکنه به فضای خالی و باز زمین سوق داده بشه با سرعت پیش بره در این هنگاه دفاع ها هم برای بستن و پوشش دادن این مناطق دست به کار میشن و سعی و تلاش میکنن ، بازیکنان میانی به سرعت در بررسی فضای باز در زمین دست به کار میشن و بازیکن هم تیمیشون رو برای یورش به سوی دروازه حریف آماده میکنن و بازی رو به سرعت راه میندازن ، البته میشه در قسمت تنظیمات بازی هم برای بازیکنان تعاریف شخصی سازی نوع حرکتی در زمین برنامه ریزی کرد و باعث بهتر شدن بازی تیمی در بازی بشه .........

DYNAMIC CROSSING
arrowd.gif


و باز هم در ضمن که میخوان امسال یک بالانس عالی بین فاز دفاعی و حمله ایجاد کنن !! و همین طور سیستم پاس دهی پاس های هوایی به صورت کامل دچار تغییر شده و سیستم داینامیک پاس هوایی روش گذاشته شده که پاس های هوایی بسیار متنوع هستن و نوع چرخش توپ و حرکتی توپ در این پاس های هوایی هم دست خوش تغییرات زیادی شده و همین طور بازیکن های خط حمله امسال به صورت چشمگیری خودشون رو برای توپ های هوایی به تکاپو میندازن و وقتی توپ هوایی ارسال شد چه دفاع ها و چه بازیکن های حمله برای توپ های هوایی تلاش زیادی برای زدن ضربه به توپ میکنن !

PASSING WITH PURPOSE
arrowd.gif


یک تغیر دیگه ای هم که دربازی ایجاد شده سیستم پاس دهی بازی هستش که وقتی میخواین پاس بدین وقتی در جهت اون بازیکنی باشین که میخواین پاس رو بهش بدین شدت و سرعت توپ بهتر میشه و در کل سیستم پاس دهی بازی سخت تر شده ، همین طور گفته شده مکانیک جدید سیستم پاس دهی بازی طوری شده که در فضای های باز و بسته نوع و شدت پاس تغییر میکنه و ارور و خطای پاس ها در فضا های مختلف با توجه به شرایط تعداد بازیکن و باز بودن و بسته بودن فضا فرق های زیاد داره !!

NEW TACKLING FUNDAMENTALS
arrowd.gif


و مورد دیگه بازی اسلاید تکل ها هستش که در بازی بسیار انیمیشن هاش بیشتر شدن و توپ گیری در این بخش خیلی بیشتر میشه و همین طور توپ گیری ساده که انیمیشن های بیشتری بهش اضافه شده و دفاع ها امسال در بازی هوش خیلی بالایی دارن و آزادی عمل بسیاری در توپ گیری در بازی دارن و همین طور بازیکن های سرعتی رو با توجه به هوش و توان بدنی که دارن از کار میندازنشون .


پ.ن:با تشکر از امین عزیز

====

Argentine Primera División

  • La Bombonera - Boca Juniors
  • El Monumental - River Plate [NEW]
Barclays Premier League

  • Anfield - Liverpool FC
  • Boleyn Ground - West Ham United
  • Britannia Stadium - Stoke City
  • Carrow Road - Norwich City [NEW]
  • Emirates Stadium - Arsenal
  • Etihad Stadium - Manchester City
  • Goodison Park - Everton
  • King Power Stadium - Leicester City
  • Liberty Stadium - Swansea City
  • Old Trafford - Manchester United
  • Selhurst Park - Crystal Palace
  • St. James' Park - Newcastle United
  • St. Mary's Stadium - Southampton
  • Stadium of Light - Sunderland
  • Stamford Bridge - Chelsea FC
  • The Hawthorns - West Bromwich Albion
  • Vicarage Road - Watford [NEW]
  • Vitality Stadium - Bournemouth [NEW]
  • Villa Park - Aston Villa
  • White Hart Lane - Tottenham Hotspur
English Championship

  • Loftus Road - Queens Park Rangers
  • The KC Stadium - Hull City
  • Turf Moor - Burnley
English League Two

  • Fratton Park - Portsmouth [NEW]
Bundesliga

  • Allianz Arena - Bayern München, TSV 1860 München
  • BORUSSIA-PARK - Borussia Mönchengladbach [NEW]
  • Volksparkstadion - Hamburger SV
  • Olympiastadion - Hertha BSC
  • Signal Iduna Park - Borussia Dortmund
  • Veltins-Arena - FC Schalke 04
Eredivisie

  • Amsterdam ArenA – Ajax
International Stadium

  • Wembley Stadium – England
La Liga

  • Camp Nou - FC Barcelona
  • Estadio Vicente Calderon - Atlético de Madrid
  • Mestalla - Valencia
  • Santiago Bernabéu - Real Madrid
Liga MX

  • Estadio Azteca - Club América
Ligue 1

  • Parc des Princes - Paris Saint-Germain
  • Stade Gerland - Olympique Lyonnais
  • Stade Vélodrome - Olympique de Marseille [NEW]
Major League Soccer

  • BC Place Stadium - Vancouver Whitecaps
  • CenturyLink Field - Seattle Sounders FC [NEW]
Serie A

  • Juventus Stadium - Juventus
  • San Siro/Stadio Giuseppe Meazza - AC Milan, Inter
  • Stadio Olimpico - Lazio, Roma
Saudi Abdul Latif Jameel League

  • King Abdullah Sports City - Al-Ittihad & Al-Ahli [NEW]
  • King Fahd International Stadium - Al Hilal, Al Nassr, Al Shabab
Rest of the World

  • Donbass Arena - Shakhtar Donetsk
Generic Stadiums
Available in Kick-Off, FIFA Ultimate Team, Career Mode and during skill games.


  • Al Jayeed Stadium
  • Aloha Park
  • Arena del Centenario
  • Arena d'Oro
  • Court Lane
  • Crown Lane
  • Eastpoint Arena
  • El Grandioso
  • El Libertador
  • Estadio de las Artes
  • Estadio El Medio
  • Estadio Presidente G.Lopes
  • Euro Park
  • Forest Park Stadium
  • Ivy Lane
  • Molton Road
  • O Dromo
  • Sanderson Park
  • Stade Municipal
  • Stadio Classico
  • Stadion 23. Maj
  • Stadion Europa
  • Stadion Hanguk
  • Stadion Neder
  • Stadion Olympik
  • Town Park
  • Union Park Stadium
  • Waldstadion
====
50 - دیماریا
49-چک
48-کاوانی
47-کمپانی
46-الابا
45-گودین
44-تری
43-نالدو
42-توره
41-کازورلا
40-پیکه
39-هوملز
38-اشنایگر
37-رویس
36-رونی
35-ویدال
34-مولر
33-بنزما
32-کورتوا
31-پوگبا
30-کاستا
29-بوسکتس
28-دی بروین
27-توز
26-دخیا
25-سانچز
24-ریبری
23-گرت بیل
22-لواندوفسکی
21-کیلینی
20-لام
19-مودریچ
18-اوزیل
17-راموس
16-فابرگاس
15-بواتنگ
14-کروس
13- جیمز رودریگز
12-اگوئرو
11-اینیستا
10-داوید سیلوا
9-تیاگو سیلوا
8-نیمار
7-زلاتان
6-هازارد
5-روبن
4-نویر
3-سوارز
2-رونالدو
1-مسی
====
تیم های قابل بازی:

    • Chelsea FC

    • Manchester City

    • FC Barcelona

    • Real Madrid

    • Borussia Dortmund

    • Borussia Mönchengladbach

    • PSG

    • Inter Milan

    • River Plate

    • Seattle Sounders FC


    • United States(تیم ملی زنان)

    • Germany(تیم ملی زنان)
استادیوم ها:



    • Borussia-Park

    • Santiago Bernabeu

    • CenturyLink Field
تنظیمات:



    • Half Length: 4 minutes

    • Difficulty Level:Professional/World Class

    • Season: Autumn / Fall

    • Weather: Rain/Clear

    • Time of Day: Day/Night
همچنین دمویی از fut draft قابل بازی ـه
تاریخ عرضه:8 و 9 سپتامبر
====
Untitled2.png


تاریخ عرضه ی بازی: 22 سپتامبر
قابل دسترس برای: Xbox One-Play Station 4-Xbox 360-Play Station 3-PC
پ.ن:با اومدن اطلاعات جدید این پست تکمیل میشه.
پ.ن2:این تاپیک فیفا ـه نه فوتبال.چون در آینده درمورد اورال ها بحث زیاد پیش میاد از دوستان خواهش میکنم رعایت کنند.

image.img.jpg
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Miniature Rose
IGN's Best of E3 2015 Awards

best of show : star war battlefront


best ps4 game : horizon zero dawn

best xone game : cuphead

best wii u game : super mario maker

best pc game : fallout 4

best action game : uncharted 4 , for honor

best shooter : star war battlefront

best fightinig game : SFV

best platformer game : super mario maker , cuphead

best sport game : fifa 16

best racing game : need for speed


:bighug:
 
منابع نور توی شب خیلی بیشتر میشن. توی روز شما فقط یه خورشید رو دارید که اگه سایه های ناشی ازون منبع نور رو توی بازی ببینید، نسبت به چیزی که توی دنیای واقعی میبینید کیفیت قابل قبولی ارائه میده.
اما اگه بخواید توی شب هم تصویری مشابه با واقعیت ببینید باید سایه های ناشی از منابع نور بیشتری (ده ها نور افکن، تبلیغات کنار زمین، ماه و ...) تولید بشن که مسلماً پردازش بیشتری میطلبه.
توی اکثر بازیها همینطوره، شما اگه با PC هم بازی کنید، وقتی که Shadow رو روی بالاترین حالت بزارید، بار پردازشی توی شب خیلی بیشتر از روز تغییر میکنه چون منابع نور و سایه های ناشی ازونا خیلی بیشتر میشن.

در مورد گرافیک بهترِ بسکتبال هم چند مورد دخیله، اول این که تعداد تماشاگرا شاید نصف تماشاگرای Fifa باشه، شبیه سازی زمین با توجه به نداشتن چمن سه بعدی خیلی راحت تره، و تعداد AI در حال پردازش به جای 22 عدد، 10 عدده. همه اینا با هم باعث میشن خروجی گرافیکی خیلی بهتر شه.

خب مساله اینه که میتونن از کیفیت سایه ها کم کنن و بازی رو پرنور تر کنن
چون تو استادیوم های معروف اینقدر نورافکن زیاده و از همه طرف نور میتابه که دیگه تقریبا سایۀ واضحی به اون شکل وجود نداره و سایه ها کمرنگ هست
پس اگر هم خیلی روش حساس نباشن مشکل خاصی از نظر بصری به چشم نمیاد
maxresdefault.jpg


maxresdefault.jpg


همونطور که میبینید سایه ها در شب بسیار کمرنگ تر از روز هست و زیاد به چشم نمیاد

ضمنا در واقعیت نور بیشتر و سایه ها حتی کمرنگ تر و تقریبا نامرئی هست:
maxresdefault.jpg


پس میتونن با کمتر اهمیت دادن به سایه ها در سب (یا حتی حذف سایه به شکل فعلی) حتی پتانسیل برای پرداختن به چیزای دیگه آزاد کنن
 
خب مساله اینه که میتونن از کیفیت سایه ها کم کنن و بازی رو پرنور تر کنن
چون تو استادیوم های معروف اینقدر نورافکن زیاده و از همه طرف نور میتابه که دیگه تقریبا سایۀ واضحی به اون شکل وجود نداره و سایه ها کمرنگ هست
پس اگر هم خیلی روش حساس نباشن مشکل خاصی از نظر بصری به چشم نمیاد




همونطور که میبینید سایه ها در شب بسیار کمرنگ تر از روز هست و زیاد به چشم نمیاد

ضمنا در واقعیت نور بیشتر و سایه ها حتی کمرنگ تر و تقریبا نامرئی هست:


پس میتونن با کمتر اهمیت دادن به سایه ها در سب (یا حتی حذف سایه به شکل فعلی) حتی پتانسیل برای پرداختن به چیزای دیگه آزاد کنن

متوجه هستم چی میگید، ولی شما به همون عکسی که از شب گذاشتید دقت کنید، از همه طرف سایه تشکیل شده در حالی توی روز فقط سایه از یه طرف تشکیل میشه. در کل ایرادی که میشه به فیفا گرفت، توی مدل بازیکنا، انیمیشنا و این جور چیزاست. از نظر نورپردازی به نظر من مشکل خاصی نداره و در حد و اندازه توان کنسول ها خروجی گرفتن.
 
دوستان عزيزي كه در مورد نورپردازي بازي ايرادگيري ميكنن حرفشون درسته ولي من فكر ميكنم اين مشكل نور رو فقط ما كه كنسول PS4 داريم هستش!!!!!! چون من بازيرو با xbox one ديدم واقعاً نورش خوب بود من فكر ميكنم علت كم نوري يكيش به خاطر همين كنسول بازيه چون از روز اول يكي از مواردي كه داشتن فرق اين كنسولها تو روشنايشش بود كه xbox one روشنايي بيشتري تو گرافيك نشون ميده اما PS4 كم نورتر اما با جزييات بيشتر!!!!
 
دوستان عزيزي كه در مورد نورپردازي بازي ايرادگيري ميكنن حرفشون درسته ولي من فكر ميكنم اين مشكل نور رو فقط ما كه كنسول PS4 داريم هستش!!!!!! چون من بازيرو با xbox one ديدم واقعاً نورش خوب بود من فكر ميكنم علت كم نوري يكيش به خاطر همين كنسول بازيه چون از روز اول يكي از مواردي كه داشتن فرق اين كنسولها تو روشنايشش بود كه xbox one روشنايي بيشتري تو گرافيك نشون ميده اما PS4 كم نورتر اما با جزييات بيشتر!!!!

این حرفتو قبول دارم شدید چون فیفا 09 من ps3 که داشتم سال 88 با یک 360 عوض کردم و فیفا رو برا 360 گرفتم همون موقع یادمه فیفایه 360 نور پردازیش بهتر بود ...
 
یه چیز دیگه هم امسال بود رنگ پیراهنا یه سری رنگا اصلا فرقی نداشتن تو بازی و کاملا قاطی میشدن و بخاطر همین تیره بودن مشکل پیش میومد..فکر کنم متوجه شده باشین خودتون..
مثلا رنگ مشکی یا آبی کاملا یه جور بودن تو یه سری لباسا و یه سری رنگای دیگه که تو نسخه های قبلی اصلا اینطور نبود..اینم فکر کنم بخاطر همین بحث نورپردازیه چون تاثیر داره رو این موضوع
 
شما یه مورد خیلی مهم رو در نظر نمیگیرید. بله، AW خیلی نورپردازی خفنی داشت اما به چه قیمتی؟! رزولوشنِ زیر 720p! و فریم ریتی که روی 30 ثابت نبود!
از طرفی توی بازی AW هیچ موقع 22 نفر AI در حال پردازش نبودن و 10-15 هزار کرکتر سه بعدی هم پردازش نمیشدند!

توی یه بازی ورزشی که فریم ریت حتی 1 ثانیه هم نباید زیر 60 بیاد خیلی مواقع مجبورن از سر و ته گرافیک بازی بزنن. چیزی که بیشتر ناراحت کنندست انیمیشن های روبُتیکِ بازی هست که اصلاً در حد و اندازه های یه بازی نسل 8ـی نیست. NBA2K نسل قبل انیمیشنای به مراتب بهتر و متنوع تری داشت! واقعاً تو این زمینه کم کاری میکنن. همینطور مدل بازیکنا که واقعاً با جزئیات پاینی هستن. اینا خیلی راحت میتونن LOD بازیکنا رو برای صحنه های آهسته و وقتی که دوربین نزدیک میشه بالا ببرن تا بازی خیلی بهتر به نظر بیاد ولی حتی این کارم نمیکنن. با توجه به این که تو صحنه های آهسته و خوشحالی های بعد از گل و ... بازی 30 فریم میشه این یه مورد قابل دستیابی هست. کم کاریشونو توی این قسمتا میبینم، ولی نورپردازی رو باور کنید به تکنولوژی بستگی داره که فعلاً به اونجا نرسیدیم.
مشکل رزولیشن و فریم توی alan wake american nightmare با یکم کار حل شد اون قسمت 10-15 هزار تا نیاز به سایه ندارن و راحت با یه تکنیک میتونن اونا رو نادیده بگیرن و فقط همون 23 نفر زمین کافی هستش...با انیمیشن ها باهاتون موافقم....اما گرافیک ....واقعا منم فکر نمیکردم قدرت کنسول نسل 8 سونی اینقدر باشه شما لازمه فقط به فیزیک و تخریب پذیری انچارتد 4 توی همین E3 توجه کنید من فکر میکنم تو تک دمو های NVIDIA فقط این چنین فیزیکی رو دیدم...،بماند وسعت بازی .... به نظرم فیفا هنوز یه بازی کراسجن هستش و تا زمانی که EA طمع کنسولای قدیم رو داره، نمیشه انتظار گرافیک و فیزیک بهتری داشت...
 
متوجه هستم چی میگید، ولی شما به همون عکسی که از شب گذاشتید دقت کنید، از همه طرف سایه تشکیل شده در حالی توی روز فقط سایه از یه طرف تشکیل میشه. در کل ایرادی که میشه به فیفا گرفت، توی مدل بازیکنا، انیمیشنا و این جور چیزاست. از نظر نورپردازی به نظر من مشکل خاصی نداره و در حد و اندازه توان کنسول ها خروجی گرفتن.

ایراد من فقط به فیفا نیست ... pes هم همین ایراد رو در شب داره
در مورد اون 4 تا سایه درست میگید، ولی همونطور که میبینید در تصویر پایینی که از فوتبال واقعی گذاشتم دیگه خبری از 4 تا سایه نیست و در استادیوم های پیشرفته دیگه اصلا سایه به اونصورت وجود نداره
میتونن تو بازی هم اون 4 تا سایه رو اصلا حذف کنن (یا فقط یه هالۀ بسیار کمرنگ و محو باشه) که در نتیجه نیاز به محاسبات بسیار کمتری داره ... در نتیجه حتی پردازش نور بازی سبک تر هم میشه و میتونن اون قسمت از قدرت سخت افزاری کنسول رو به پردازش چیزای دیگه اختصاص بدن

اما در کل حرفتونو قبول دارم که مشکل اصلی همون مدل سازی هیکل بازیکن ها و انیمیشن هاست، البته تعداد انیمیشن ها خوبه ولی کیفیت شون زیاد جالب نیست
 
دوستان عزيزي كه در مورد نورپردازي بازي ايرادگيري ميكنن حرفشون درسته ولي من فكر ميكنم اين مشكل نور رو فقط ما كه كنسول PS4 داريم هستش!!!!!! چون من بازيرو با xbox one ديدم واقعاً نورش خوب بود من فكر ميكنم علت كم نوري يكيش به خاطر همين كنسول بازيه چون از روز اول يكي از مواردي كه داشتن فرق اين كنسولها تو روشنايشش بود كه xbox one روشنايي بيشتري تو گرافيك نشون ميده اما PS4 كم نورتر اما با جزييات بيشتر!!!!

دوست عزیز اونی که شما میگی Saturationـه. شما توی تنظیمات تلویزیون Saturation رو بالا ببرید همونجوری میشه.
در ضمن فراموش نکنید که تنظیمات RGBـه PS4 مشکل داره، به صورت پیشفرض روی Auto هست و بعضی وقتها حتی اگه مانیتور/تلویزیون Full RGB رو ساپورت کنن روی Limited میمونه. شما از تنظیمات تصویر کنسول، RGB رو بزارید روی Full رنگ ها خیلی بهتر به نظر میان (اگه پخش کنندتون ساپورت کنه).
 
حالا خارج از هر بحث من فيفا 15 رو ديجيتالي خريدم و با خود كنسول دانلودش كردم به نظرتون امسال چيكار كنيم بهتره ؟ بازي دوباره به همين شكل بگيريم يا DVD بياد بخريم نظرتون چيه ؟ ( پارسال هم به دليل قيمتهاي زيادي كه دلالها ميگرفتن مجبور به خريد اينشكلي شدم هرچند كه ديگه من فيفا رو هرسال نميفروشم )
 
به نظرم تیم سازندگان باید بیشتر به صحبت های گیمر ها توجه کنن و این مواردی که بهشون میگن تحت عنوان WishList رو انجام بدن که خیلی روی راضی بودن گیمر ها تاثیر میزاره هر ساله هزاران WishList میدن که هیچکدام هم عملی نمیشه ولی امیدواریم در این نسخه و در نسخه های سال های آینده این کار ها را انجام بدن سازندگان.
 
دوست عزیز اونی که شما میگی Saturationـه. شما توی تنظیمات تلویزیون Saturation رو بالا ببرید همونجوری میشه.
در ضمن فراموش نکنید که تنظیمات RGBـه PS4 مشکل داره، به صورت پیشفرض روی Auto هست و بعضی وقتها حتی اگه مانیتور/تلویزیون Full RGB رو ساپورت کنن روی Limited میمونه. شما از تنظیمات تصویر کنسول، RGB رو بزارید روی Full رنگ ها خیلی بهتر به نظر میان (اگه پخش کنندتون ساپورت کنه).

من اين مورد كه شما گفتي انجام دادم تلویزیون منم از قابليت RGB Full هم پشتيباني ميكنه تغيير كرد اما بازم نه به ميزان نورپردازي يه كنسول نسل جديد ، به نظرم كاري به اين چيزها نداره اصل مطلب مشكل از نورپردازي خود فيفا 15 هستش اگه اينجوريه چرا پس فيفا 14 اينجوري نبود ؟!!!! در كل بهتره بازم منتظر فيفا 16 باشيم تا ببينيم چطوريه اون موقع ميشه فهميد .
 
به نظرم تیم سازندگان باید بیشتر به صحبت های گیمر ها توجه کنن و این مواردی که بهشون میگن تحت عنوان WishList رو انجام بدن که خیلی روی راضی بودن گیمر ها تاثیر میزاره هر ساله هزاران WishList میدن که هیچکدام هم عملی نمیشه ولی امیدواریم در این نسخه و در نسخه های سال های آینده این کار ها را انجام بدن سازندگان.

دقیقا !
من نمیدونم چرا هیچکدوم از دو شرکت زیاد به این WishList ها توجه نمیکنن ... در حالیکه خیلی میتونه به راضی بودن مشتری کمک کنه و ممکنه خیلی نکته ها از توش دربیاد که حتی هزینه و کار زیادی احتیاج نداشته باشه ...
البته چند سال پیش میگفتن EA توجه میکنه به این اطهارات کاربرا، ولی تو سالهای اخیر اینطوری نبوده

حالا نمیشه همه شو برآورده کرد اما میتونن حداقل چند نفر رو مامور کنن که آمار بگیرن پرتقاضا ترین درخواست ها چی بوده ... مسلما رو بهبود کیفیت بازی خیلی موثره
 
فیفا 15 از خیلی لحاظ یه افتضاح تمام عیار بود و مشخص شد که تیم سازنده فقط صرفا خواسته به رسم هر سال یه نسخه از این بازی رو بده بیرون .البته این به این معنی نیست بازی پیشرفت نداشته ولی به گیم پلی بازی خیلی ایرادات میشه گرفت.مخصوصا وقتی انلاین بازی میکنید
نمونه هایی از عیب ها ( نظر شخصی ) :
شوت از راه دور = گل & شوت + R1 در 70 درصد مواقع = گل
باگ مسخره دروازه بان ها که تو تک به تک وقتی مثلث رو میگیریم میان جلو و از کنار بازیکن حریف رد میشن و یا گل زاویه بسته میخورن ( توپ میخوره بهشون و 90 درجه تغییر مسیر میده میره تو گل )
دفاع های مسخره مثلا یکی از دفاع ها با پا انداختن توپ حریف رو منحرف میکنه و توپ میخوره به یکی دیگه از دفاع های خودمون و میوفته جلو پا مهاجم
یا زمان دفاع کردن دفاع ها قاطی میکنن و بهم برخورد میکنن
تبدیل شدن زمین چمن به پیست دو و میدانی توسط سرعت الکی زیاد رونالدو و مسی و بیل و روبن و ....اینا معروفاشون بودن.تو تیم های دیگه هم دست کم یه نفر توشون هست که مدال طلا دو و میدانی داشته باشه !
داوری چرت که کوچکترین برخوردی خطاست ! تو محوطه که 100 درصد پنالتی میگیره
و و و و
اگر بخوایم عیب های فیفا 15 رو بگیم چند جلد کتاب میشه !
این بازی فقط برای بازی کردن با فامیل مناسب بود و کسانی که روی رنک انلاین حساس هستند این بازی چیزی جز اعصاب خوردکنی نبود.بازی کردن با Cpu هم که خودتون آگاه هستید بجز لجندری ، درجه های سختی دیگه فقط پاسکاری محض میکنه حتی تک به تم رو هم چندبار دیدم پاس رو به عقب داد !
حداقل انتظاراتم اینه که تو نسخه بعدی بیشتر این مشکلات حل بشه !

پ . ن : من از فن های فیفا هستم و صرفا انتظاراتم رو گفتم از نسخه بعدی.نیاید بگید pes بازی که جز pes 2008 هیچکدوم از نسخه های دیگش رو بازی نکردم :l
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or