Far Cry :Ubisoftهای بیشتری خواهد آمد

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
63365892788159701488.jpg


Tony Key مدیرارشد و معاون بخش فروش و بازاریابی Ubisoft در گفتگو با IGN اعلام کرد:"
این فرنچیز تبدیل به یک برند بزرگ شده است و Ubisoft به ساخت آن ادامه خواهد داد. این را درنظر داشته باشید این فرنچیز یک برند بزرگ برای ما است، Far Cry ‌های زیادی از مثل Blood Dragon را در آینده خواهیم دید."

Key درمورد Far Cry 3 گفت:"
ما می‌دانستیم که این کار ممکن است بهتر باشد، ولی بازی بهتر از چیزی بود که ما انتظار آن را داشتیم، بازی فروش بسیار خوبی داشت، همچنین یک موفقیت بزرگ برای ما به وجود آورد. خوب حالا این برند تجاری یک fan base دارد، که بازی را دنبال می‌کنند، من فکر می‌کنم وقتی ما یک عنوان دیگر از این سری را نمایش دهیم آنان خوشحال خواهند شد. از نظر ما Far Cry هنوز راه زیادی را دارد Ubisoft هر زمان بخواهد این فرنچیز را منتشر کند خوشحال می‌شود."

او همچنین ادامه داد:"
Far Cry 2 واقعا بازی خوبی بود، ما ما علاقه داشتیم بیشتر درمورد مسائل open world مواردی را یادبگیریم. با این حال بازی برخی چالش‌های رو پیش رو داشت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ولی همه گیمران نتوانستند با آن ارتباط برقرار کنند و ما امیدوار شدیم. در Far Cry 3 چیز‌هایی ساخته شد که واقعا خوب بودند. این بازی یک تجربه بزرگ برای ما بود. وقت زیادی برای کار برروی بازی گذاشته شده بود. ما واقعا درمورد چیز‌هایی که قرار است برای این فرنچیز پیش بیاید خوشحال هستیم. ما بسیار خوشحال هستیم زیرا بازی بیشتر از آن چیزی بود که ما انتظار آن را داشتیم."
Ubisoft تایید کرد که Far Cry 3 تا ماه May حدود 4.5 میلیون نسخه فروخته است. آخرین بازی از این سری نیز Far Cry 3: Blood Dragon بود.

منبع
 
آخرین ویرایش:

M0HAMAD

کاربر سایت
Jul 1, 2009
842
نام
محمد
far cry 1 & 3 که خارق العاده بودند
فقط امیدوارم به این زودی نسخه جدیدی ازش بیرون ندن که به کیفیت بازی ضربه بخوره....
پ.ن: از اول سال تا حالا 10 تا بازی خریدم ولی فقط Far cry 3 رو بازی کردم... خیلی اعتیاد آور بود
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
فروش 4.5 میلیون ـی زیاد خوب نبوده براشون وگر نه این یوبیسافتی که من میشناسم همین امسال
یه شماره دیگه ازش عرضه میکرد :d
اسسین کرید 3 :d
 

alcatraz

کاربر سایت
Apr 2, 2010
154
نام
مجتبی
تجربه نشون داده هر بازی که یوبی دست رو ادامه هاش گذاشت به گند کشیده میشه!!!! با این اوصاف باید از این به بعد دعا کرد بازی های یوبی فروش خیلی بالایی نداشته باشن تا حداقل این کمپانی دوستدار گیمر ها (!) به فکر دوشیدن مردم نباشه)xاز یه IP توی یه نسل 4 نسخه به علاوه نسخه های ویتا ، PSP ، موبایل و ... ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر