Far Cry 2

اگر فکر میکنید Far Cry بازی خوش ساخت و عالی بود پس اظهارات سازندگان بازی دربارهFar Cry 2 را بخوانید.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
چند سال پیش وقتی سازنده آلمانی بازی یعنی Crytek با ساخت نسخه اول این بازی همه را شگفت زده کرد,ناشر فرانسوی بازی یعنی Ubisoft بعد از موفقیت اجتناب ناپذیر این بازی به جای تمدید قرار داد با Crytek برای نسخه های بعدی شروع به کار بر روی نسخه های کنسول این بازی کرد.در همین بین هم Crytek که به موفقیت عظیمی دست پیدا کرده بود بر روی موتور جدیدش همون کرای انجین 2 کار کرد و با بزرگترین ناشر آمریکایی و دنیا قرار داد ساخت بازی Crysis را بست.ولی Ubisoft بی کار ننشسته و از چندی پیش خبر ساخت نسخه وم این بازی را اعلام کرد.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
در زیر مصاحبه ای با Louis-Pierre Pharand : تولید کننده و Clint Hocking : کارگردان بازی
__________________________________________________________________________
Q:الان 3 سال از عرضه نسخه اصلی بازی می گذرد برای چی بعد از این زمان طولانی شرکت Ubisoft اعلام کرد که بر روی نسخه جدید این بازی برای PC کار میکند؟

Louis-Pierre Pharand:ما یک تعهد بزرگ داریم اون هم این است که ما قصد داریم دوباره Far Cry را درست و زنده کنیم و همچنین Ubisoft را به عنوان یکی از بهترین ناشران بازی مطرح کنیم پس به همین خاطر اخت این بازی زمان زیادی می گیرد.
__________________________________________________________________________
Q: بازی Far Cry یک بازی گیرا و تاثیر گذار بود و در بعضی جاها این صحبت بود که این بازی حتی از Half-Life 2 هم بهتر بوده و حالا آیا بازی Far Cry 2 به همون مقدار یا بیشتر تاثیر گذار و گیرا هست و آیا می تواند از بقیه بازی های هم سبک خودش در این دوره بهتر باشد؟

Pharand:ما می دانیم که توقع از بازی Far Cry 2 بسیار بالا هست.ما در این 2 سال اخیر خیلی خیلی سخت بر روی این بازی کار کردیم تا از بازی قبلی بسیار بهتر باشد و Ubisoft از این بازی یک high-quality title انتظار دارد.
در همین راستا برای رسیدن به هدفمان یک موتور کاملا اختصاصی و جدید همراه با تکنولوژی های بی نظیر برای این بازی طراحی کردیم.
صادقانه بگم با این موتور ما توانایی ساخت دنیایی به بزرگی 50 کیلومتر مربع را داریم.و همچنین ایم موتور شامل یک سیستم انیمشن جدید به نام LivePosture هست.با این موتور یک دنیای پویا طراحی کردیم.یعنی در این بازی گیاهان و ... قابلیت تخریب دارند همچنین همه عوامل بر روی هم تاثیر میگذارند.وهمچنین ما یک سیستم آب و هوای پویا نیز داریم.(بارندگی,طوفان,روز یا شب و همچنین سیستم ابرهای متحرک)
ما همچنین سیسمی برای آتش داریم که با وجود ین سیستم هر چیز قابل اشتعال در بازی قابلیت سوختن و آتش گرفتن دارد.
همه این المان ها برای واقعی تر و قابل باور تر کردن بازی ایجاد شده اند.

PCG178.pre_far.grab1--screenshot_large.jpg

__________________________________________________________________________
Q:ما انتظار داریم بیشتر گیمرها این بازی را با بازی عظیم Crysis ساخت شرکت Crytek مقایسه کنند آیا این بازی در برابر Crysis توانایی پیروزی را دارد؟

Pharand: ما وجه اشتراک زیادی بین این دو بازی برای مقایسه کردنشان نمی بینیم.ما یک بازی بزرگ برای گیمرها تهیه کردیم و مطمئن هستیم تمام PC بازها این دو بازی شگفت انگیز را در کنار هم تجربه میکنند.
__________________________________________________________________________
Q: یکم درباره خط داستانی بازی توضیح دهید و آیا ما دوباره قهرمان بی میل نسخه قبل یعنی Jack Carver را می بینیم؟
Pharand: شما در Far Cry 2 با Jack Carver بازی نمیکنید.همچنین هیچ کدام از شخصیت های اصلی و فرعی یا شخصیت هایی که روی نسخه کنسول بازی قبلی بودنند در این بازی حضور ندارد.
بازی در Far Cry 2 در منطقه ای از آفریقا دنبال می شود.که هنوز در آشوب به سر می برد.شما به این منطقه اعزام می شوید تا یک دلال اسلحه فراری که به دو طرفی که در حال جنگ هستند اسلحه می فروشد را پیدا کرده و دستگیر کنید تا به جنگ های داخلی پایان دهید.شما برای پیدا کردن این دلال اسلحه باید به طرفین جنگ باج یا رشوه بدهید یا ماموریتی برای انها انجام دهید.

PCG178.pre_far.grab2--screenshot_large.jpg

__________________________________________________________________________
Q:برای ما درباره تفنگ ها و ماشین ها و وسایل حمل و نقل توضیح دهید.

Pharand: Far Cry 2 چیزی بیشتر از 30 اسلحه مختلف را در بر دارد مثل machine guns, flamethrower, mortar or rocket launcher همچنین قابلیت آپگرید هم برای آنها در نظر گرفته شده.

در یک بازی open world مثل Far Cry 2 وسایل نقلیه خیلی مهم هستند.در این بازی چیزی حدود 14 ماشین وجود دارد مثل:4X4, jeeps, ATV, multiple water vehicles و البته glider! (همون هواپیمای بدون موتور)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________________________________________________________________
Q:یکی از کارهای بزرگ Crytek در بازی Far Cry هوش مصنوعی (AI) دشمنان در بازی بود کار شما در این زمینه چگونه است؟
Pharand:هوش مصنوعی بازی در 50 کیلومتر مربع بازی زنده است.ما در این بازی 24 ساعت واقعی در هر روز را داریم که با استفاده از سیستم آب و هوایی بازی ایجاد می شود. AI در این بازی به هر حرکتی که بازیکن انجام میدهد واکنش نشان می دهد.ما این امکان را برای بازیباز قرار دادیم که خودش تصمیم بگیرد چگونه بازی را انجام دهد:مخفیانه,بزن بکش یا حتی می تواند از مهلکه فرار کند.و AI آماده است تا با شما مقابله کند.
AI بازی این قابلیت را برای دشمنان شما ایجاد کرده که آنها می توانند برای پیدا کردن یا رسیدن به شما هر کاری که شما می توانید انجام دهید مثل پریدن بر روی ماشین یا بالا رفتن از ساختمان یا ... را انجام دهند.
__________________________________________________________________________


امیدوارم تا اینجا براتون جالب بوده باشه
مصاحبه های بعدی در پارت های بعدی:love:
 

eR67

کاربر سایت
Nov 25, 2007
139
من این بازی رو امروز Far Cry : Matto 4 خریدم گراف زیاد جالبی نداره...1dvd
اولش هم تویه بیمارستانه که دکترا دارن از بدنش گلوله درمیارن ...
اول Far Cry 1 همین طوری بوده؟
 

Ali Pacino

کاربر سایت
Jul 17, 2008
63
نام
علیرضا
فار کرای بازیه عالی بودش فقط مشکلی که داشت تو سیو بازی بودش
این نسخش فک کنم دیگه هیچ مشکلی نداشته باشه و می ترکونه:cheesygri
 

noctambulant

کاربر سایت
Feb 28, 2008
152
جالبه تو اون دموی جدید که مقایسه نسخه XBOX با PS3 هست همه چیز وجود داره به جز نوآوری و اکشن بازی فقط در حد یک بازی اکشن عالی معمولی باقی می مونه، البته RPG-7 به دست گرفتن و شلیک کردن و پرکردن این سلاح خیلی عالی از آب دراومده ومنم باهاش خیلی حال کردم ولی ناامید کننده ترین چیز هوش مصنوعی دشمنه که در حد مرغ می مونه و فقط بلدن یه جا بایستن و شلیک کنن و شما هم بپرید وسطشون و دخل همرو بیارید........واقعا این بازی با این وضع فعلیش اعتبار مونترال رو زیر سوال خواهد برد و سوال اینجاست که هدف مونترال چیه؟ آیا تدابیر بیشتری در جهت بهتر شدن این بازی در نظر داره یا خیر؟
هر چی باشه خدا کنه محصول نهایی یه چیز توپ باشه و مهمتر از اون یک بازی اکشن تکراری نباشه....
چرا اتفاقا توی کنسول هم رو گرافیکش خوب مایه گذاشتن ، farcry1 گیم پلیش به نظر من اصلا خوب نبود ، گرافیک بازی که واقعا عالیه . من یک techdemo ازش دیدم گرخیدم . برای چی زیر سوال ببره !؟ یکی از بهترین fps هایی که قراره بیاد همین farcry2 هست که من به crysis ترجیح میدمش . خدا نمیکنه ، یوبی باید بکنه تا یچیز توپ از آب در بیاد :biggrin1:
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,101
این بازی گرافیکش از کرایسیس سنگینتره؟ یعنی کارت گرافیک قویتری میخواد؟ (برای اجرا در بهترین حالت)
یه سوال دیگه:biggrin1:
گرافیکش تو X360 در بهترین حالته یا نه؟
 

Payman-m

کاربر سایت
Nov 22, 2006
139
این بازی گرافیکش از کرایسیس سنگینتره؟ یعنی کارت گرافیک قویتری میخواد؟ (برای اجرا در بهترین حالت)
یه سوال دیگه:biggrin1:
گرافیکش تو X360 در بهترین حالته یا نه؟

شک نکن که سبکتره

کرایسس لامصب Ende سنگینیه . با سیستم خداهم باز رو Very High کم میاره .

من که Quad Core 6600 و 4 گیگ رم باس 1066 و 4850 ATI دارم بازم رو Very High بعضی جاها افت فریم دارم !!!

معلومه که 360 در بهترین حالت نیست . پس PC و کارتهای جدید کشکن .
 

COMEX

کاربر سایت
Mar 12, 2007
183
Farcry 2 بازی ای ضعیف در حد SOF Payback

اون چیزی که من در Trailerها و پیش نمایش بازی دیدم ، یک بازی ضعیف در حد SOF Payback هست.
همونطور که میدونید ، UBISoft که یک شرکت ضعیف فرانسوی بود، توانست با امضای یک سری قراردادهای خوب برای سری بازیهای تام کلنسی و استفاده از تجارب یک سری شرکت لهستانی ، آلمانی و امریکایی خودش رو بالا بکشه (لوگوی شرکت از این پس ، از "رنگین کمان" به لوگوی امروزی تغییر یافت) و متاسفانه در حال حاضر یک سری قراردادها رو لغو کرده و پروژه های موفق حاصل از همکاری های بین شرکتی رو شخصی سازی کرده. به عقیدۀ من ، این کار به فروش و اعتبار UBI ضربه خواهد زد. و ما این را در Farcry 2 شاهد خواهیم بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر