نماینده ESRB, آقای Eliot Mizrach توضیح داد که آنها چگونه بازیها را درجه بندی میکنند، و این هیچ ربطی به بازی کردن عناوین گوناگون و تجربه کردن آنها توسط خودشان، ندارد.
بنا به گفتهای Mizrach, دلایل زیادی وجود دارد که چرا ESRB بازیهایی را که درجه بندی میکنند، هیچ بازی نکرده و یکی از دلیل واضح، تنگی زمان برای آنها میباشد.
"هنگامی که بازی ای به ESRB ثبت میشود، امکان دارد که این بازی هنوز کامل یا مورد تست کامل قرار گرفته نشده باشد." آقای Mizrach به IGN گفت." به همین دلیل ممکن است که باگهایی در بازی وجود داشته باشد که آن را بسیار سخت، اگر نه غیر ممکن، برای اتمام رسیدن از اول تا پایان میکند."
"دوما، ما بیش از هزار بازی را در طی یک سال درجه بندی میکنیم و بیشتر بازیها بیش از ۵۰ ساعت طول میکشند و اینکار بسیار وقت گیر برای میباشد. چیز مهم اینست که درجه بندی کننده قسمتهای اصلی را ببیند که نتنها شامل داستان، مراحل و میان پرده، بلکه شامل خشونت آمیزترین قسمتها نیز میباشد."
" بازی کردن بازیها توسط درج بندی کننده ها، همیشه منجب به دیدن تمام بازی توسط آنها نمیشود."
Mizrach همچنین گفت که ESRB نیاز به بستن قرار داد با منتشر بازی، در مورد محتویات و درج بندی بازی، دارد و این قرار داد " به ESRB اجازه وادار کردن سیستم درج بندی خود میدهد، و شامل توانایی جریمه کردن ناشر، اگر ناشر تمام چیزهایی را که در زمان درجه بندی بازی باید نشان بدهد، را نداده است، میباشد."
" اگر درجه بندی بازی نیاز به تغییر، پس از آشکار شدن محتویات مخفی نگاه داشته شده توسط ناشر، باشد، نتنها ESRB قادر به جریمه کردن شرکت به بیش از یک میلیون دلار میباشد، بلکه بازیای را که قبلا منتشر و پخش شده، را میتواند دوباره درجه بندی کند، که خرج زیادی مسلما برای ناشر خواهد داشت و یکی از عوامل ترس بزرگی برای ناشر میباشد تا همیشه تمام چیزهایی را که باید به ESRB نشان دهند،را نشان دهد."
آخرین ویرایش: