Error 0x80a40010 | مشکل در وارد شدن در اکانت

از نظر امنیتی هم برای اکس باکس اشتباهه .منکه تمام بازیهاتون رو دیسکی خریده باشید که اگه اکانتتون هک شد نهایتا اشتراک گلد و گیم پس و ... از دستتون بره ولی نه کلی بازی که بصورت الکتریکی خریدین
توجه داشته باش هر بازی با دلار ۱۴تومن چقدر میشه!
کاملا درست میگی
ولی اگر ورود دو مرحله ای فعال کنید فکر نکنم مشکلی پیش بیاد
 
عجیبه که من وقتی روی مودم ام ست نیست مشکل دارم.
فقط وقتی مشکلم حل میشه که هم روی مودم هم روی اکس باکس ست شده باشه.
راه کاری داره؟
بعد که ست کردی اکس باکس ری استارت کن
ولی کلا هر اینترنت و منطقه ای فرق میکنه
مثلا خیلیا با dns اولی مشکلشون حل شد یا بعضیا dns دومی ۸.۸.۸.۸ زدن حل شد
ولی کلا راه حل داعمی نیست ، موقتی...
 
  • Like
Reactions: R3D_R4N9ER
کاملا درست میگی
ولی اگر ورود دو مرحله ای فعال کنید فکر نکنم مشکلی پیش بیاد
وقتی یوزر نیم و پسوردت رو دارن راحت میتونه تلفن و الترنیتیو ایمیل و پسورد ... رو تغییر بده.
من که ترجیح میدم صبر کنم .
گفتگو جدید من با بخش ساپورت گفت که روش دادن کار میکنن
Thank you for bringing this matter to our attention. Our internal team is currently investigating and working for a fix about this issue. We appreciate your patience and understanding about this matter. We’ll send you an update as soon as we can”
 
وقتی یوزر نیم و پسوردت رو دارن راحت میتونه تلفن و الترنیتیو ایمیل و پسورد ... رو تغییر بده.
من که ترجیح میدم صبر کنم .
گفتگو جدید من با بخش ساپورت گفت که روش دادن کار میکنن
Thank you for bringing this matter to our attention. Our internal team is currently investigating and working for a fix about this issue. We appreciate your patience and understanding about this matter. We’ll send you an update as soon as we can”
نه عزیز حتی در صورت داشتن پسوورد، برای وارد شدن به اکانت نیاز به کد امنیتی هست که فقط برای تلفن همراه شما فرستاده خواهد شد
امکان ورود بدون کد امنیتی که دست شماست وجود نخواهد داشت مگر اینکه cia تلفن شما رو هک کنه!
 
من دوباره با ساپورت صحبت کردم همون حرف ی هفته پیشو میزنه
Thank you for bringing this matter to our attention. Our internal team is currently investigating and working for a fix about this issue. We appreciate your patience and understanding about this matter. We’ll send you an update as soon as we can. May I ask for the best contact email address where we can reach you?
بعد گفتم چرا پس تو Xbox live status هم چه اکیه گفت
That's a question that we're getting lately. As for this one, we're still gathering more information's on how we can resolve it before we can post it to the Xbox Live Status. It's a good thing that you have contacted us here to let us know about your concern. This is expected to be resolved within a few days/.
1:47 pm
 
من دوباره با ساپورت صحبت کردم همون حرف ی هفته پیشو میزنه
Thank you for bringing this matter to our attention. Our internal team is currently investigating and working for a fix about this issue. We appreciate your patience and understanding about this matter. We’ll send you an update as soon as we can. May I ask for the best contact email address where we can reach you?
بعد گفتم چرا پس تو Xbox live status هم چه اکیه گفت
That's a question that we're getting lately. As for this one, we're still gathering more information's on how we can resolve it before we can post it to the Xbox Live Status. It's a good thing that you have contacted us here to let us know about your concern. This is expected to be resolved within a few days/.
1:47 pm

انشالله که طبق گفتشون عمل کنند و طی چند روز مشکل رو حلش کنند .
 
  • Like
Reactions: pcgamer
انشالله که طبق گفتشون عمل کنند و طی چند روز مشکل رو حلش کنند .
امیدوارم ولی منکه خیلی ناامید شدم ازشون . حتی روسها هم تو انجمن نوشتن که باید تعداد زیاد باشه تا اهمیت بدین! راستی بجز اوکراین و ایران عراق هم از دیروز اضافه شده
 
  • Like
Reactions: amir_k2m
من دوباره با ساپورت صحبت کردم همون حرف ی هفته پیشو میزنه
Thank you for bringing this matter to our attention. Our internal team is currently investigating and working for a fix about this issue. We appreciate your patience and understanding about this matter. We’ll send you an update as soon as we can. May I ask for the best contact email address where we can reach you?
بعد گفتم چرا پس تو Xbox live status هم چه اکیه گفت
That's a question that we're getting lately. As for this one, we're still gathering more information's on how we can resolve it before we can post it to the Xbox Live Status. It's a good thing that you have contacted us here to let us know about your concern. This is expected to be resolved within a few days/.
1:47 pm
اینا کپی پیست میکنن همینارم بمن‌مدام‌میگن و باید بشون بگی لطفا کپی پیست نکنید و جواب منو بدین تا زحمت بکشه تایپ کنه .بشون ریت ۱ستاره بده .
همشم میگن‌نگران نباش نگران نباش ..مسخرها .
جالب این هست که اینا کارشناس نیستن اوپراتور پاسخ گوهستن و حتی امکان تماس با مهندسین و ما فوق خودشونم ندارن .فقط مطالب مهم و مفیدو براشون ارسال میکنن و یک سری دستور عمل بشون میدن که مثلا در مورد کد a40010 این اطلاعاتو بدین که همیناست که کپی پیست میکنن
 
با ساپورت صحبت کردم میگه این مشکل تو کشور هایی به وجود اومده که خدمات لایو ارائه نمیشه و گفت قراره یه اپدیت بدن و یه سری کشور هارو به لیست پشتیبانی لایو اضافه کنن
That's a good question. It is actually a problem to all the region that don't have Xbox live service. We are just having some update because we might upgrade or add more countries to our Xbox live services. :)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or