Epic Games مشغول کار بر روی یک ip جدید است - انتشار یک آرت جدید از شخصیت “Samaritan”

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
news_samaritan-640x300.jpg


استدیو Epic Games طی کنفرانس خود در همایش GDC اعلام داشته که مشغول کار بر روی یک ip جدید است و این موضوع را با یک آرت از شخصیت دموی فنی موتور Unreal Engine 4 یعنی “Samaritan” به نمایش در آورد.
سایت Polygon در گزارش خود از یک پنل با نام “Animation Bootcamp: Animation Prototyping for Games” نام برده که در آن انیماتور ارشد استدیو Epic یعنی آقای Jay Hosfelt وجود ip جدید را تایید کردند که بدون همکاری با ناشرین ساخته و عرضه خواهد شد. تصویری که در زیر مشاهده می کنید از کنفرانس نام برده تهیه شده است که همانند قهرمان دموی فنی “Samaritan” است. با همان سلاح و لوازم:

unreal_engine_4_samaritan.jpg


همچنین دموی فنی “Infiltrator” نیز به نمایش در آمده است که احتمال می رود هر دوی این دموها به ip جدید مربوط باشند. طبق گفته های آقای Hosfelt این بازی از سیستم نمونه سازی Epic که در آن موارد مختلف به سرعت ساخته و بهینه می شوند بهره می برد. دیگر بازی که Epic Games مشغول کار بر روی آن است Fortnite نام دارد که انتظار می رود یک جور معرفی صورت گیرد.
VG247

----------
آپدیت:
آقای Paul Meegan در رابطه با این موضوع در توئیتر گفته اند:
ما از بابت شوق و هیجان مردم مسرور هستیم اما این بازی یک عنوان کاملا جدید خواهد بود و ربطی به دموی Samaritan ندارد.
آقای Wes Phillips به طور رسمی گفته اند:
جلوه هایی که در GDC شاهد آن هستید نمونه کارهایی از Unreal Engine 4 هستند که به دریافت کنندگان لایسنس موتور ارائه می کنیم. با اینکه حتی بحث از نمونه سازی به میان آمد، هیچ یک جلوه های نمایش داده شده با بازی معرفی نشده ما ارتباطی ندارند.
با این حساب ساخت یک بازی تحت عنوان Samaritan کنار گذاشته شد. به نظر شما بازی جدید چگونه خواهد بود؟
MCV
 
آخرین ویرایش:

Mr. Worldwide

کاربر سایت
Feb 10, 2014
562
نام
Profesoer Charles Francis Xavier
به نظر میاد Samaritan برای نسل قبل و UE3 در نظر گرفته شده بود که روند توسعه بازی تغییر کرد و بازی برای کنسول های نسل بعد با UE4 ساخته میشه
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
چه عجب یه خبری از Epic بیرون اومد ! :D
برعکس نسل قبل که رسماً نصف بازی ها بوی Epic و UE3 میداد ، این نسل خیلی ساکت هستن. خودشون که هنوز بازی ای بیرون ندادن (Fortnite هم که کلاً ناپدید شد) و بازی های خیلی زیادی هم با UE4 ساخته نشده.
 

.Maximum.

کاربر سایت
Oct 1, 2010
298
Samaritan یه Tech Demo برای نشون دادن قابلیتهای DX11 موتور Unreal Engine 3 بود که به صورت کاملا REAL TIME روی یه سیستم با 3way SLI GTX 580 اجرا شد نمایش اولیه این دمو حیرت انگیز بود از قابلیتهای PhysX هم در این دمو استفاده شده بود.Infiltrator هم که با یه کارت 680 اجرا شد و نمایش خیره کننده ایی داشت.اسمی از پلتفرم های بازی نیومده ولی با توجه با همکاری اینا با انویدیا میشه حدس زد پلتفرم اصلی بازی PC هست.
 
آخرین ویرایش:

D@SHR3ZA

کاربر سایت
Nov 4, 2006
1,810
نام
محمد رضا
پس با این حساب که دموی تکنیکی بازی سال 2011 نشون دادن پس بازی تقریبا 2-3 سالی در حال توسعه بوده که امید به انتشار در سال 2014 و یا اوایل 2015 هست.

منتظر تایید Infiltrator هم هستیم.
 

Dark PS

کاربر سایت
Mar 14, 2014
59
وقتی که مایکروسافت:x Gears of War رو از Epic Games خرید انگار باد اینا خالی شده،=((یعنی واقعا هم خیلی سخته بتونند چیزی در حد GEOW رو خلق کنند.:-/
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
عقل مایکرو ام تاب برمیداره بعضی وقتا , اینهمه پول میده یه IP واسش بسازن , که اونم معلوم نیست همیشه تو انحصارش بمونه , بعدنم مجبور میشه بره کل فرنچایز رو گرون تر بخره ...واقعا فکر نمیکنه مثلا از GEOW 1 بره استدیو رو بخره که بعدن نیفته تو دردسر اینقد!؟ :| یا مثلا بانجی و بایوور ... موقعیت خریدشم کاملا داشت و نخرید :-؟ این 3 تا استدیو رو اگه داشت تو خریدش اصن شک نمیکردم

البته کلا دستش به خرید استدیو ام نمیره , اگرم بره پَر پَرش میکنه مثه Rare که اصن معلوم نیس بیچاره ها دارن چیکار میکنن الان...یه بارم که داد بچه های lionhead در اومده بود که مایکرو دست سازنده ها رو باز نمیزاره ... :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر