Epic Games: امسال آقای Tim Sweeney و Mark Rein وارد تالار مشاهیر بزرگان خواهند شد !

HosseinBrusli

کاربر سایت
epiclogo610.jpg


ماه آینده طی مراسمی قرار است 2 تن از شخصیت های بزرگ صنعت گیم ، آقای Tim Sweeney و Mark Rein به عنوان ممتاز ترین شخصیت های این صنعت معرفی و جوایزی به آنها اهدا شود . به همین دلیل بنیانگذار Epic Games' و مدیر عامل این شرکت ، آقای Tim Sweeney را به عنوان مدیر فنی و Mark Rein را به عنوان سرپرست کل توسعه دهندگان انتخاب کرد . این 2 شخصیت برای اولین بار در تاریخ 10 ژوئیه ، اسمشان وارد لیست مشهور ترین توسعه دهندگان صنعت گیم در مجله Develop magazine شد .

Epic قرار است تحت نام Sweeney و Rein علامتی جاودانه در صنعت بازیهای ویدئویی ، نه برای بازی خود ، بلکه با موتور Unreal Engine خلق کند . برنده گان قبلی این جایزه مشهور عباتند از : Peter Molyneux, Ian Livingstone, David Perry, and Phil Harrison. و امسال هم Tim Sweeney و Mark Rein به لیست برترین سازندگان وتوسعه دهندگان تاریخ اضافه خواهند شد .


Tim-Sweeney-300px_.jpg
sandbox_Mark_Rein_300.jpeg



برای اطلاعات بیشتر از جوایز توسعه دهندگان به official website مراجعه کنید . برای دیدن اسامی کامل اعلام شده برای Epic هم به اینجا بروید .


منبع
 
آخرین ویرایش:
اینها تو صنعت گیم انگشت کوچیکه کلیف بی هم نمی شن حالا چرا اینها رو انتخاب کردن نمی دونم..

تو این لیست تا جایی که من دیدم ، جان کارمک بزرگ و استاد میکامی و کوجیما و... خبری ازشون نیست . بیشتر این لیست فکر کنم به طراحان یا اونایی که تیم بازیسازی رو هدایت میکنن مربوط بشه . شما داری میگی کلیف بلزینسکی !!! این کلیف به گرد پای میکامی و مخصوصا کارمک نمیرسه . زمانی که کارمک اومد بازی QUAKE و دنیا رو متحول کرد ، کلیف داشت بازی بچگانه میساخت که خودش و تو صنعت گیم مطرح کنه !!!!

کلیف تنها کار بزرگش ساخت سری " گرز اف " بوده ! همین و بس ! که البته باشانس خیلی زیاد تونست این بازی رو بسازه ! ( رجوع شود به امضای خودم )

Irrational games , Rocksteady , Bioware و .... که بهترین بازیهای این نسل رو ساختن مجبورشون کرده بودن که از Unreal Engine استفاده کننن؟؟؟؟؟؟
نمیدونم ملاک بهترین انجین بودن چیه به غیر از استفاده انجین در بیشتر استدیو ها و ساخته شدن بازیهایی بزرگی مثل Mass Effect , Bioshock , Batman و ...
--
الان مترو چه ربطی داره به Unreal Engine؟؟
موتور اختصاصی 4A Engine رو با Unreal Engine مقایسه میکنی؟؟
همون بازی که نام بردی پر بود از باگ های مختلف و از نطر گرافیکی هم روی کنسول به Judgment نمی رسید

Mass Effect , Bioshock , Batman بازیهای واقعا بزرگی هستن . ولی اصلا اینجا منظور این بازیها نیست . منظور افرادی هست که مثلا با یه بازی نوآوری جدید یا چیزی جدیدی رو وارد صنعت گیم کردن . ضمن اینکه 4A Engine موتور توسعه یافته بازی " استالکر " هست که تو سال 2004 و زمانی که Unreal Engine داشت جون میکند ، از DX 10 پشتیبانی میکرد . دقیقا یه سال تاخیر تو انتشار " استالکر " باعث شد بازی ای مثل مثلا " آنریل تورنومنت یا همین گرز آف وار " از نظر جلوه های تکنیکی و ... مطرح بشه .
اگر اعضای استدیو 4A GAME فقط 1 سال زودتر و طبق قرارشون اون بازی رو میدادن بیرون الان این " Unreal Engine " اینقدر بزرگ نمیشد بیخودی .

- - -ویرایش - - -

ترول چیه دوست عزیز
من دارم میگم موتوری که نتونه از قدرت pc های روز و متوسط و حتی ضعیف استفاده کنه موتور نیست . اگر بایوشک قابلیت این رو داشت که چیز بهتری نسبت به آخرین ورژن بایوشک ارائه بده سازنده ها دریغ نمیکردن .
شما آخرین ورژن بایوشک روی pc رو بزار بقل گرافیک نسخه pc بازی هایی مثل بتلفیلد - کرایسیس 3 و 2 - مترو لست لایت - و...
ببین چی میبینی ؟

شما بگو چی میبینی !!! اصلا سبک گرافیکی بایوشاگ " معماری GOTHIC " هست . چه ربطی به یه بازی خطی مثل " بتل فیلد " داره ؟!!!!!! اصلا سبکاشون ربطی به هم نداره . بازی ایجاب میکنه اونطوری ساخته بشه . کرایسیس هم همینطور . یه بازی نمیه اپن ورلد هست و اصلا قابل مقایسه با اون 2 تا بازی نیست ! رو چه حسابی اینا رو با هم مقایسه میکنی !؟
 
تو این لیست تا جایی که من دیدم ، جان کارمک بزرگ و استاد میکامی و کوجیما و... خبری ازشون نیست . بیشتر این لیست فکر کنم به طراحان یا اونایی که تیم بازیسازی رو هدایت میکنن مربوط بشه . شما داری میگی کلیف بلزینسکی !!! این کلیف به گرد پای میکامی و مخصوصا کارمک نمیرسه . زمانی که کارمک اومد بازی QUAKE و دنیا رو متحول کرد ، کلیف داشت بازی بچگانه میساخت که خودش و تو صنعت گیم مطرح کنه !!!!

کلیف تنها کار بزرگش ساخت سری " گرز اف " بوده ! همین و بس ! که البته باشانس خیلی زیاد تونست این بازی رو بسازه ! ( رجوع شود به امضای خودم )



Mass Effect , Bioshock , Batman بازیهای واقعا بزرگی هستن . ولی اصلا اینجا منظور این بازیها نیست . منظور افرادی هست که مثلا با یه بازی نوآوری جدید یا چیزی جدیدی رو وارد صنعت گیم کردن . ضمن اینکه 4A Engine موتور توسعه یافته بازی " استالکر " هست که تو سال 2004 و زمانی که Unreal Engine داشت جون میکند ، از DX 10 پشتیبانی میکرد . دقیقا یه سال تاخیر تو انتشار " استالکر " باعث شد بازی ای مثل مثلا " آنریل تورنومنت یا همین گرز آف وار " از نظر جلوه های تکنیکی و ... مطرح بشه .
اگر اعضای استدیو 4A GAME فقط 1 سال زودتر و طبق قرارشون اون بازی رو میدادن بیرون الان این " Unreal Engine " اینقدر بزرگ نمیشد بیخودی .

- - -ویرایش - - -



شما بگو چی میبینی !!! اصلا سبک گرافیکی بایوشاگ " معماری GOTHIC " هست . چه ربطی به یه بازی خطی مثل " بتل فیلد " داره ؟!!!!!! اصلا سبکاشون ربطی به هم نداره . بازی ایجاب میکنه اونطوری ساخته بشه . کرایسیس هم همینطور . یه بازی نمیه اپن ورلد هست و اصلا قابل مقایسه با اون 2 تا بازی نیست ! رو چه حسابی اینا رو با هم مقایسه میکنی !؟

الان مقایسه من چه ربطی به گیم پلی داشت .
بایوشوک از نظر طراحی بصری خوب بود . ولی اگر نسخه pc بازی رو با عناوین مطرح pc مقایسه کنیم مثل گوشکوبیدس ;;)
 
الان مقایسه من چه ربطی به گیم پلی داشت .
بایوشوک از نظر طراحی بصری خوب بود . ولی اگر نسخه pc بازی رو با عناوین مطرح pc مقایسه کنیم مثل گوشکوبیدس ;;)

من کجا از گیم پلی !!! حرف زدم !؟ میگم بازیهایی که داری مقایسه میکنی اصلا ربطی به هم ندارن !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or