Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
ولی عجب پست تاثیر گذاری گذاشتم ها 8 تا پست در امتداد فهوای پیام من گذاشتید :D :p

حالا بچه خواهر زادم 10 سالشه براش دارک سولز 3 رو نصب کردم اوایل بازی نمیکرد بعد من چنباری همینجوری رفتم اونجا اونم گرفت یخورده بازی کردش خوشش اومدش الان رسیده به اخراش به باس دوال پرینس تو قصر گیر کرده هفته پیش اونجا بودم خودمم نتونستم بزنمش ولی تعجب کردم تا اونجا رسیده بود البته راه هاش رو بعضی جاهاش رو کمکش کردم ولی چنتا از باس هاش رو خودش تنهایی زده بودش از جمله
Pontiff Sulyvahn
Dancer
Dragon slayer
و ...
 
آخرین ویرایش:
ولی عجب پست تاثیر گذاری گذاشتم ها 8 تا پست در امتداد فهوای پیام من گذاشتید :D :p

حالا بچه خواهر زادم 10 سالش براشون دارک سولز 3 رو نصب کردم اوایل بازی نمیکردند بعد من چنباری همینجوری رفتم اونجا اونم گرفت یخورده بازی کردش خوشش اومدش الان رسیده به اخراش به باس دوال پرینس تو قصر گیر کرده هفته پیش اونجا بودم خودمم نتونستم بزنمش ولی تعجب کردم تا اونجا رسیده بود البته راه هاش رو بعضی جاهاش رو کمکش کردم ولی چنتا از باس هاش رو خودش تنهایی زده بودش از جمله
Pontiff Sulyvahn
Dancer
Dragon slayer
و ...
برای اون باس کافیه لاک کنی رو باس، بری جلو، عملا بچسبی بهش، با دقت، با دقت زیاد، ریتم ضرباتش رو بگیری (ریتمیک میزنه کاملا عین اهنگ) و با ریتم ضرباتش محکم داج بدی،

باس ضربه میزنه تو داج میدی بعد سریع کانتراتک بهش ضربه میزنی، یک حالت داینامیک ترن بیسد،

باس میزنه => داج میدی => ضربه میزنی => باس میزنه => داج میدی => ضربه میزنی
همین روند رو ادامه بده، من همینطوری زدمش، میتونی جای داج پری کنی، بینهایت داج تو این باس تمیز هست و عملا کلاس درس داج دادن هست،

چقدر این باس رو دوست داشتم، غمگین در عین حال با شکوه. موسیقی شاهکار، هارمونی بین پرینس ها بینظیر، لورین لوتریک... یادش بخیر...
 
آخرین ویرایش:
شما حالا صبر کن یه مدت بگذره عین روز اول دلتنگش می شی.
دیشب NG+2 رو هم تموم کردم ، وقتی تموم شد بازم‌ دلم نمیاد NG+3 رو نرم 🫤
سر هیچ‌ بازی ای اینطوری نشدم، ولم کن میخوام برم :دی
 
دیشب NG+2 رو هم تموم کردم ، وقتی تموم شد بازم‌ دلم نمیاد NG+3 رو نرم 🫤
سر هیچ‌ بازی ای اینطوری نشدم، ولم کن میخوام برم :دی
یکی از لذتهای من تو این بازی جدا از ته و توی خود گیم رو درآوردن، بستن بیلدهای مختلف بود. یعنی با دانش خودم و آزمون و خطا اینکارو انجام می دادم و واقعا حس فوق العاده ای بود. چون به معنای واقعی کلمه فقط تو همین سولز هست که بیلد بستن معنا پیدا می کنه. حتی بقیه ی سولزهای فرام و سولزلایکهایی که بازی کردم (به جز کازان که بازی نکردم هنوز) ندیدم چنین چیزی رو.

اگه اینکارو نکردی پیشنهادش می دم. بعد با بستن این بیلدها برو به بقیه هم سر باس زدن کمک کن. بیلد و اسکیل رو که به رخ بقیه می کشی باز لذتش چند برابر می شه! لول :D
یکی دوتا NG هم این می برتت جلو. :D
 
یکی از لذتهای من تو این بازی جدا از ته و توی خود گیم رو درآوردن، بستن بیلدهای مختلف بود. یعنی با دانش خودم و آزمون و خطا اینکارو انجام می دادم و واقعا حس فوق العاده ای بود. چون به معنای واقعی کلمه فقط تو همین سولز هست که بیلد بستن معنا پیدا می کنه. حتی بقیه ی سولزهای فرام و سولزلایکهایی که بازی کردم (به جز کازان که بازی نکردم هنوز) ندیدم چنین چیزی رو.

اگه اینکارو نکردی پیشنهادش می دم. بعد با بستن این بیلدها برو به بقیه هم سر باس زدن کمک کن. بیلد و اسکیل رو که به رخ بقیه می کشی باز لذتش چند برابر می شه! لول :D
یکی دوتا NG هم این می برتت جلو. :D
آره بیلد بستن هارو که قبول دارم ولی کلا به سمت مجیک اینا عمرا نمیرم ، حالا یه سری اسپل واسه تنوع دارم کنار دستم استفاده میکنم، ولی اینکه خالص مجیک شم اصلا نمیخوام، بیلدم الان هایبرید شده رسما
از دوگانه گذشته سه گانه شده lol ، بیلد پایه م کلا Strength بود ، رفته رفته مخصوصا بعد از ورود حضرت blasphemous blade :دی که همه میشناسنش، رفتم سمت ارتقا Faith و Dexterity ، لامصب با اون قابلیت Heal کردنش عملا کم پیش بیاد با فلاکس خودم رو هیل کنم! سر همین بسختی میتونم سوییچ کنم روی سلاح دیگه ای!
با اینکه کلی سلاح خفن و جذاب دیگه با Ash of war های باحال شون رو تست میکنم حتی فول آپگریدشون هم کردم ولی جدی بخوام پلی بدم blasphemous دوباره میاد وسط! خیلی محدود شدم سر این مدل پلی دادنم! دنبال راهیم تنوع اساسی بدم، شاید رفتم سمت کاتانا و راه و رسم سامورایی !😎
...
از اول بازی عاشق این سوار/شوالیه های شب شدم😎، چه طراحی خفنی ، چه اباهت و جذابیتی و چه موزیکی موقع فایتش !
(شبیه یکی از کارای معروف ونجلیس هستش)
لامصب بار اولی که باهاش توی تاریکی شب همون اوایل مواجه شدم یادم نمیره یه ساعت درگیرش بودم 😅 c0ee04a8151d59cc6db9cb5f5e7be7f4.jpg
934c5a81f1dfd207355a0077f1b778d3.jpg
وقتی ست آرمورش رو گرفتم در پوست خودم نمی‌گنجیدم! حیف که اسب خودمون رو نمیشه کاستوم کرد رو کنسول وگرنه اون با اسبش خیلی خفن تر میشه🤤
 
آخرین ویرایش:
آره بیلد بستن هارو که قبول دارم ولی کلا به سمت مجیک اینا عمرا نمیرم ، حالا یه سری اسپل واسه تنوع دارم کنار دستم استفاده میکنم، ولی اینکه خالص مجیک شم اصلا نمیخوام، بیلدم الان هایبرید شده رسما
از دوگانه گذشته سه گانه شده lol ، بیلد پایه م کلا Strength بود ، رفته رفته مخصوصا بعد از ورود حضرت blasphemous blade :دی که همه میشناسنش، رفتم سمت ارتقا Faith و Dexterity ، لامصب با اون قابلیت Heal کردنش عملا کم پیش بیاد با فلاکس خودم رو هیل کنم! سر همین بسختی میتونم سوییچ کنم روی سلاح دیگه ای!
با اینکه کلی سلاح خفن و جذاب دیگه با Ash of war های باحال شون رو تست میکنم حتی فول آپگریدشون هم کردم ولی جدی بخوام پلی بدم blasphemous دوباره میاد وسط! خیلی محدود شدم سر این مدل پلی دادنم! دنبال راهیم تنوع اساسی بدم، شاید رفتم سمت کاتانا و راه و رسم سامورایی !😎
...
از اول بازی عاشق این سوار/شوالیه های شب شدم😎، چه طراحی خفنی ، چه اباهت و جذابیتی و چه موزیکی موقع فایتش !
(شبیه یکی از کارای معروف ونجلیس هستش)
لامصب بار اولی که باهاش توی تاریکی شب همون اوایل مواجه شدم یادم نمیره یه ساعت درگیرش بودم 😅View attachment 410472
View attachment 410473
وقتی ست آرمورش رو گرفتم در پوست خودم نمی‌گنجیدم! حیف که اسب خودمون رو نمیشه کاستوم کرد رو کنسول وگرنه اون با اسبش خیلی خفن تر میشه🤤
در مورد کاستوم اسب قراره محتوای اضافه تارنیشد ادیشن تو شهریورماه برای بقیه ی کنسول ها هم بیاد که داخلش داره اینو.
 
یکی از لذتهای من تو این بازی جدا از ته و توی خود گیم رو درآوردن، بستن بیلدهای مختلف بود. یعنی با دانش خودم و آزمون و خطا اینکارو انجام می دادم و واقعا حس فوق العاده ای بود. چون به معنای واقعی کلمه فقط تو همین سولز هست که بیلد بستن معنا پیدا می کنه. حتی بقیه ی سولزهای فرام و سولزلایکهایی که بازی کردم (به جز کازان که بازی نکردم هنوز) ندیدم چنین چیزی رو.

اگه اینکارو نکردی پیشنهادش می دم. بعد با بستن این بیلدها برو به بقیه هم سر باس زدن کمک کن. بیلد و اسکیل رو که به رخ بقیه می کشی باز لذتش چند برابر می شه! لول :D
یکی دوتا NG هم این می برتت جلو. :D
چه بیلدی جالب هستش؟ جادو استفاده نمیکنم
من سری اول بازی رو با Bloodhund تموم کردم تو قسمت Dlc هم ترکیب Bloodhund با backhand blade
 
  • Like
Reactions: soltanmasoud
چه بیلدی جالب هستش؟ جادو استفاده نمیکنم
من سری اول بازی رو با Bloodhund تموم کردم تو قسمت Dlc هم ترکیب Bloodhund با backhand blade
یکی از چیزایی که امتحان می کردم و خوب جواب می داد با استفاده از سلاح claw of night بود. اینو بردار بعد برای talisman از shard of alexander و axe talisman و smithing talisman استفاده کن به همراه magic charm scorpion.

استت هات رو هرچی Dex بالاتر ببری بهتره. 80 بذاری خیلی خوبه. بقیه اش دلخواهت. اضافه داشتی بده به int.

برای میکس فیزیک از اونایی که چارج اتک رو بوست می کنه و مجیک رو افزایش می ده استفاده کن.

باف هم golden vow با flame grant me strength.

نحوه ی بازی کردن باهاش هم چارج اتک و اسکیل سلاح.
این یه بیلدی بود که خودم اجراش می کردم و نه یه چیز op بود که باس رو نشه اصلا دید و نه اصلا ضعیف، بلکه خیلی خوب دمیج می داد. حسابی حال می داد. در کنارش می شد اون کاتانا دارک که از دی ال سی می گرفتیم رو هم استفاده کرد البته باید تلیسمان مربوط به بوست پرتابی ها (smithing) رو برداری.

باز یه چیز قوی تر هم اگه خواستی ببندی از سلاح beast claw می تونی استفاده کنی که اسکیلش مالنیا رو نابود می کرد. اون با strength اسکِیل می شد.

OP بخوای همیشه بیلد بلاده (ردویا، ریوز آو بلاد و...) ولی این بیلدا در عین اینکه قوی هستن یونیک و جوری ان که می تونی مبارزه هم بکنی و کلا بازی خسته کننده نشه دیگه.
مثلا بیلد استگر کردن با استفاده از سلاح star fist از بازی اصلی و blood fiend از دی ال سی هم خیلی حال می داد. اینو خودت یه امتحانش بکن ببین مثلا باتوجه به scale این سلاح ها و اینکه باید انمی رو استگر کنن چیا بچینی که قوی ترش کنه. قطعا بهت حال می ده اینکار اگه الدن رینگ رو دوست داشته باشی.
این بیلد بستن خودش خیلی کار باحالیه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or