Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
از دیروز Omnipotent، اینسایدر معروفی که اطلاعات سکیرو و الدن رینگ رو لیک کرده بود برگشته به ریست ارا و چندتا پست داده. در مورد بعضی چیزا خیلی مفصل صحبت کرده ولی چیزی رو از داستان لو نداده. اطلاعاتی که توی اسپویلره عموما مربوط به گیمپلی/جهان بازیه و چیزی رو از روایت لو نمیده. (البته یه سری موارد قبلا در موردش صحبت شده بود ولی به هر حال من تقریبا همرو یه جا کردم)

بازی شبیه دارک سولزه و به قول معروف یه دنباله معنوی براش محسوب میشه، اما جهشی که از دارک سولز به الدن رینگ قراره به وجود بیاد از جهشی که از دیمنز سولز به دارک سولز به وجود اومد بزرگ تر هست. هیچوقت قرار نبوده که الدن رینگ همه چیو زیر و رو کنه.

یه دکمه اختصاصی براش پرش وجود داره که برای جابجایی و گردش تو محیط ازش استفاده میشه. بنظر میرسه برعکس سکیرو، پریدن توی مبارزات اینجا زیاد کاربرد نداره.

مبارزات روی اسب همونطور که توی تریلر لیک شده دیدیم وجود داره، اما از اسب برای فرار کردن از دشمنای سر سخت هم میشه استفاده کرد.

قبلا در مورد چرخه شبانه روزی/سیستم آب و هوا و پرسه زدن موجودات و هیولاها توی زمان های خاصی از روز صحبت شده بود. اما قضیه وقتی جالب میشه که این المان ها با سیستم مخفی کاری بازی تعامل میکنن. یعنی چطور؟ مثلا زمانی که شب هست و هوا مه آلوده مخفی کاری خیلی موثر تر ظاهر میشه، چون دشمنا دید کمتری بهتون دارن. (حالا ما اینطور چیزهارو زیاد تو بازیای مخفی کاری دیدیم قبلا، ولی خب برداشت فرام سافتور از این قضیه استفاده از شرایط آب و هوا باید جالب باشه :D)

روی هم رفته، Omnipotent میگه با وجود شباهت هایی که الدن رینگ با دارک سولز داره، همه این موارد بالا + Open world بودن بازی باعث میشن تا صرفا با یه دارک سولز 4 طرف نباشیم.
جالبه که هنوزم تریلر رسمی ندادن بیرون!کلش لیک شد دیگه چه لجبازن اینا!
خب تریلری که قراره بزودی بیاد اصلا این چیزی که لیک شده نیست. :D این ویدیویی که لیک شده اصلا قرار نبوده هیچوقت عمومی پخش شه، فقط واسه استفاده داخلی سازنده ها بوده.
 
آخرین ویرایش:
یه سری لیک معتبر :
  1. This trailer is similar to the Project Beast and is for internal use only, lower quality than PB.
  2. That giant tree is the world tree he mentioned before, but it is only located in a certain kingdom and is not used to connect the whole world like the new God of war.
  3. The narrator of the trailer is an NPC in the game, and he shares the same voice actor with Patches.
  4. The castle at the beginning of the trailer is located in one kingdom, and the snow scene at the end is located in another kingdom. The character standing in the night is similar to the xanthous king.
  5. Giant who pulling a wagon is a reference to the Green man in Celtic mythology. That wagon must be pulled by these giants to move.
  6. The scene where the giant head is located may be a reference to Musbelheim in Norse mythology.
  7. Given that FS designed the bosses and the maps firstly, and designed the NPC and the player then, so the appearance of the bosses supposed not to change, but the location may change (In Project Beast, daughter of the cosmos appeared in the church)
  8. This trailer is very old, from 2020 or even 2019. The game will be released this year, and the final product won't look like this trailer, please trust Miyazaki.
 
درسته هیچوقت تو بازیهای فرام سافتور مسایلی مثه انیمیشن و گرافیک فنی و ..... تو اولویت برای گیمرها نبوده، ولی بعد اینهمه سال بد نبود یه دستی حداقل به انیمیشنا میکشیدن - عملا تفاوت زیادی با 10 سال پیش نداره از این لحاظ بازی

.
 
درسته هیچوقت تو بازیهای فرام سافتور مسایلی مثه انیمیشن و گرافیک فنی و ..... تو اولویت برای گیمرها نبوده، ولی بعد اینهمه سال بد نبود یه دستی حداقل به انیمیشنا میکشیدن - عملا تفاوت زیادی با 10 سال پیش نداره از این لحاظ بازی

.
این ویدئوهایی که لیک شدن خیلیا گفتن که احتمالا مربوط به بیلد قدیمیه و بازی از لحاظ ظاهری وضعیت بهتری داره، اما در کل منم با چیزی که میگید موافقم. البته بنظرم سکیرو از این جهت یه جهش خیلی خوب داشت نسبت به سولزبورن، حالا امیدواریم این قضیه همچنان ادامه پیدا کنه. :-"
 
این ویدئوهایی که لیک شدن خیلیا گفتن که احتمالا مربوط به بیلد قدیمیه و بازی از لحاظ ظاهری وضعیت بهتری داره، اما در کل منم با چیزی که میگید موافقم. البته بنظرم سکیرو از این جهت یه جهش خیلی خوب داشت نسبت به سولزبورن، حالا امیدواریم این قضیه همچنان ادامه پیدا کنه. :-"
امیدوارم بیلد قدیمی بوده باشه
تو همین سکیرو هم که گفتین یکم انیمیشن و حرکات شخصیت اصلی پیشرفت کرده بود ولی هوش مصنوعی، جاگیری و انیمیشن بقیه کرکترا کپی پیست بازیهای قبلی فرام بود ودیگه تو نسل 9 واقعا توذوق میزنه
تازه یه مکانیکی مثه جاگیری تکراری دشمنا با داستان دارک سولز و بلادبورن توجیه میشد ( بحث هالو بودن و رویا و ....) ولی اینکه سر هر بازی تکرار کنی جالب نیس

کلا فرام سافتور هرقدرم استودیوی کوشا،خلاق و هننرمندی باشه تو برخی زمینه ها واقعا تنبلی می کنن

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or