Eiji Aonuma : از فرمول تکراری زلدا خسته شده ام و آن را تغییر خواهم داد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
WiiU_ZeldaWW_scrn01_E3.jpg


برای بازی ساز، یک فرمول پس از چند وقت می تواند تکراری شود؟برای آقای Eiji Aonuma از زمانی که بر روی Majora’s Mask تا جدیدترین زلدا برای Wii U و Zelda: A Link Between Worlds برای 3DSکار می کند، این مدت 7 سال می باشد.
صحبت های ایشان در LA Times :
کسی به من نگفته است که فرمول اصلی بازی را تغییر دهم.خودم می خواهم آن را تغییر دهم.یک جورایی از آن خسته شده ام و مطمئنم مردم نیز چنین حسی دارند.بایستی به زلدا اصلی وفادار بمانیم.ما در حال حاضر آزمایشاتی انجام می دهیم و گزینه های موجود را بررسی می کنیم.باید ببینیم چه می کنیم.
ایشان قبلا نیز پیرامون برخی تغییرات و محتویات اضافه به علاوه گسترده تر کردن عناصر اصلی سخت گفته بودند
Gamingblt
 
برای بازی ساز، یک فرمول پس از چند وقت می تواند تکراری شود؟
نه ، منبع : یوبیسافت-اسسینز کرید
چقدر خوبه که به فکر تغییراتن. بازیشو من خیلی دوست دارم جو باحالی داره
 
عوضش هم نکنن مسلما به موفقیتهاش ادامه میده,بدون شک بعد از ماریو بزرگترین نام تو دنیای بازی زلدا هست,10 بازی برتر تاریخ رو هر سایتی بخواد لیست کنه حداقل 2 یا سه تاش باید زلدا باشه!!!!
 
تغییر اساسی هم ندی ما راضی ایم .بعدم آنوما فکر کنم از OoT با تیم زلدا بود.
سیستم گیم پلی که خیلی خوبه مگه اینا بخوان مثل 15 سال پیش دوباره انقلاب کنند.بنظر من یه داستان فوق العاده کم داره این بازی(البته داستان های قبلی آن چنان هم بد نیستند)
بعدم اگه کسی که از ماسک میجورا تا این جدیده تو تیم زلدا بوده (2000-2013)بنظرتون 7 سال با این تیم بوده؟ویرایش کنید ممنون میشیم
 
فرمول بازی که هیچ مشکلی نداره و فقط نیاز به بروز رسانی داره و اضافه کردن ابزار جدید و الا این مدل گیم پلی داره همه گیر میشه نمونش بت من و توم ریدر که این سبک رو در پیش گرفتن
فکر هم نمی کنم منظورش از تغییر در حد تغییر ژانر یا تغییر اساسی باشه چون فرمولی که استفاده میکنن واقعا بی نقصه
داستان هم می تونه ریل تر بشه و یه داستان کاملا جدید با خط داستانی جدید
 
داستان هم می تونه ریل تر بشه و یه داستان کاملا جدید با خط داستانی جدید

بزرگ‌ترین ضربه‌ای که می‌تونند به بازی بزنند، افزودن واقع‌گرایی به بازی هست. تا اینجا کار نبوغ و بی حد و مرز بودن خیال ژاپنی‌ها باعث پیشرفت بازی شده، مثل Twilight Princess که سعی کرد گرافیک واقع‌گرایانه‌تر به نمایش بگذاره و مورد پسند قرار نگرفت (منظورم فقط بخش گرافیکی بازی هست که دیگه تکرار نشد، کاری که با SMSunshine هم کردند و ادامه پیدا نکرد)، داستان هم بخواد وارد فضای مدرن و امروزی ژاپنی‌ها بشه واقعا به بازی لطمه می‌خوره.

بنظر من یه داستان فوق العاده کم داره این بازی(البته داستان های قبلی آن چنان هم بد نیستند)

داستان سری زلدا خاصیت و لطافت ژاپنی خاص خودش رو داره و امیدوارم حفظ کنه همین روند رو. حتی چندین جایزه از GDC و ... هم گرفته در طول زمان. قرار نیست با یه داستان اپیک مواجه بشید. تعجب می‌کنم چجوری از داستان بازی ایراد می‌گیرید واقعا و جوری می‌گید "آنچنان هم بد نیستند" که هر کی بازی نکرده باشه چه فکری پیش خودش می‌کنه. :d

خودشونم دیگه خسته شدن ولی اینجا هنوز .........:d​

بله، خودشونم از ساخت سری‌ای که شماره‌های اصلیش متای زیر 90 نداشته و حتی همین دو سال پیش کاندید بهترین بازی سال بوده خسته شدند ولی شما هنوز از نمکدون بودن خسته نشدید. :d همیشه باید یکی باشه فضا رو خراب کنه دیگه.

بعدم رفتم نیگاه کردم بازی از 16 تا نسخه فقط سه تاش زیر 90 ـه متاشون

منم گفتم دیگه، نسخه‌های اصلیش.
 
آخرین ویرایش:
بزرگ‌ترین ضربه‌ای که می‌تونند به بازی بزنند، افزودن واقع‌گرایی به بازی هست. تا اینجا کار نبوغ و بی حد و مرز بودن خیال ژاپنی‌ها باعث پیشرفت بازی شده، مثل Twilight Princess که سعی کرد گرافیک واقع‌گرایانه‌تر به نمایش بگذاره و مورد پسند قرار نگرفت (منظورم فقط بخش گرافیکی بازی هست که دیگه تکرار نشد، کاری که با SMSunshine هم کردند و ادامه پیدا نکرد)، داستان هم بخواد وارد فضای مدرن و امروزی ژاپنی‌ها بشه واقعا به بازی لطمه می‌خوره.



داستان سری زلدا خاصیت و لطافت ژاپنی خاص خودش رو داره و امیدوارم حفظ کنه همین روند رو. حتی چندین جایزه از GDC و ... هم گرفته در طول زمان. قرار نیست با یه داستان اپیک مواجه بشید. تعجب می‌کنم چجوری از داستان بازی ایراد می‌گیرید واقعا و جوری می‌گید "آنچنان هم بد نیستند" که هر کی بازی نکرده باشه چه فکری پیش خودش می‌کنه. :d



بله، خودشونم از ساخت سری‌ای که شماره‌های اصلیش متای زیر 90 نداشته و حتی همین دو سال پیش کاندید بهترین بازی سال بوده خسته شدند ولی شما هنوز از نمکدون بودن خسته نشدید. :d همیشه باید یکی باشه فضا رو خراب کنه دیگه.

من با ریل شدن داستان به شدّت مخالفم امّا تقویتش چرا.البته من گفتم یه داستان فوق العاده.همین الان داستان OoT و TWW یکی از بهترین هاست و سورپرایزهای داستانیش رو خبلی از بازیها نداره ولی خب راستش هوس یه سناریوی خفن رو تو این سری کردم.
بعدم رفتم نیگاه کردم بازی از 16 تا نسخه فقط سه تاش زیر 90 ـه متاشون
 
بزرگ‌ترین ضربه‌ای که می‌تونند به بازی بزنند، افزودن واقع‌گرایی به بازی هست. تا اینجا کار نبوغ و بی حد و مرز بودن خیال ژاپنی‌ها باعث پیشرفت بازی شده، مثل Twilight Princess که سعی کرد گرافیک واقع‌گرایانه‌تر به نمایش بگذاره و مورد پسند قرار نگرفت (منظورم فقط بخش گرافیکی بازی هست که دیگه تکرار نشد، کاری که با SMSunshine هم کردند و ادامه پیدا نکرد)، داستان هم بخواد وارد فضای مدرن و امروزی ژاپنی‌ها بشه واقعا به بازی لطمه می‌خوره.



داستان سری زلدا خاصیت و لطافت ژاپنی خاص خودش رو داره و امیدوارم حفظ کنه همین روند رو. حتی چندین جایزه از GDC و ... هم گرفته در طول زمان. قرار نیست با یه داستان اپیک مواجه بشید. تعجب می‌کنم چجوری از داستان بازی ایراد می‌گیرید واقعا و جوری می‌گید "آنچنان هم بد نیستند" که هر کی بازی نکرده باشه چه فکری پیش خودش می‌کنه. :d



بله، خودشونم از ساخت سری‌ای که شماره‌های اصلیش متای زیر 90 نداشته و حتی همین دو سال پیش کاندید بهترین بازی سال بوده خسته شدند ولی شما هنوز از نمکدون بودن خسته نشدید. :d همیشه باید یکی باشه فضا رو خراب کنه دیگه.



منم گفتم دیگه، نسخه‌های اصلیش.
منظور من از ریل چیزی هست که توی SS دیدیم که رابطه بین لینک و زلدا واقعی تر شده و به داستان بازی یه مزه خاصی داده بود که نه خیلی واقعی بود و نه خیلی تخیلی
در کل این داستان غوله میاد زلدا خانوم رو می دزده می بره رو یه مقدار شاخ و برگش بدن که ازین حالت تکراری در بیاد.
داستان یه مقدار حس میکنم داره اون جذابیتش رو از دست میده ولی گیم پلی مثل همیشه بی نقص و روون
 
منظور من از ریل چیزی هست که توی SS دیدیم که رابطه بین لینک و زلدا واقعی تر شده و به داستان بازی یه مزه خاصی داده بود که نه خیلی واقعی بود و نه خیلی تخیلی
در کل این داستان غوله میاد زلدا خانوم رو می دزده می بره رو یه مقدار شاخ و برگش بدن که ازین حالت تکراری در بیاد.
داستان یه مقدار حس میکنم داره اون جذابیتش رو از دست میده ولی گیم پلی مثل همیشه بی نقص و روون

البته همیشه داستان های زلدا برعکس ظاهر ساده شون پیچیدگی های زیادی داره.از وجود Impa تو اولین نسخه از سری تا فلسفه الهه ها و چرایی جدایی SkyLoft و هایریول که هنوزم برای من سواله؟ریل شدنم خیلی بد گفتی منم یه لحظه یه فکر هایی به سرم زد!!!!!
جذابیت داستانم داشت از دست می رفت.خداوکیلی داستان SS بینظیر بود!!!!البته روایتش بنظرم باید خیلی نو تر بشه.!گیم پلی هم مثل همیشه بی نقص و روون رو خوب اومدی گیم پلی به روونی و متنوعی زلدا نیست تو این صنعت
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or