Multi Platform eFootball PES

  • Thread starter Thread starter Romell
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Konami
تاریخ انتشار
September 2020
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
آخرین ویرایش:

بازی PES 2022 شلیکی به سمت فتورئالیسم "واقع گرایی تصویر گونه" است!


کونامی جاه طلبی خود را برای ساخت و توسعه بهترین PES در کنسول پلی استیشن 5 نشان می دهد.


مقدمه : مجله PLAY Magazine مصاحبه ای با Line Producer تیم توسعه دهنده سری eFootbal PES یعنی آقای Seitaro Kimura در رابطه با تولید نسخه نسل بعدی این سری صورت داده و صحبت ها و توضیحات آقای Kimura را با هم میخوانیم و ببینم هدف اصلی تیم توسعه دهنده PES برای تولید نسخه نسل بعدی آن چیست و چه اهداف و رویاهایی در سر دارند !

E2wVIG8XIAE5LSa.jpg

با اعلام رسمی کونامی، E3 امسال (که هم اکنون به صورت یک کنفرانس آنلاین نمایش داده میشود و از 12 ژوئن آغاز می شود) را از دست می دهد. برخی از طرفداران ترسیده اند که eFootball PES 2022 امسال به تأخیر بیفتد. در حالی که ما هیچ خبری در مورد این موضوع نداریم، Seitaro Kimura ، تهیه کننده سری eFootball PES در Konami Digital Entertainment ، در مورد جاه طلبی تیم برای نسخه نسل بعدی این بازی با ما صحبت کرده است. این خبر مهیج است و به ما اطمینان می دهد که بازی طبق معمول این پاییز منتشر خواهد شد.

مهم این است که بازی امسال یک بازنشانی، و نسخه ای بازسازی شده است که هدف آن فشار آوردن و به چالش کشیدن کنسول پلی استیشن 5 است. طرفداران بازی نگران هستند که ساخت و توسعه بازی می تواند شبیه PES که انتقال از PS2 به PS3 باشد ، که که این سری از بازی فوتبالی مجهز به موتور Fox را قبل از بازگشت قدرتمند در پلی استیشن 4 لغزانید. بازی بعدی این سری Fox Engine را به نفع موتور گرافیکی Unreal Engine رها می کند و به آینده جدید جسورانه ای اشاره می کند زیرا انتظار داریم نتایج واقعی بازی های Epic Games در سال گذشته Unreal Engine 5 نشان داده شود. هدف یک بازی واقع گرایانه همانند یک تصویر واقعی در پلی استیشن 5 ، با تصاویری که با توجه شهرت سری PES به جزئیات و گیم پلی تاکتیکی مطابقت دارد ! به نظر می رسد بازی ساخته شده در بهشت دست و پا میزند. هنگامی که از کیمورا در رابطه با نسخه نسل بعدی پرسش میکنیم که یک بازی فوتبال "نسل بعدی" پلی استیشن 5 چه چیزی را ارائه می دهد، می گوید:

من فکر می کنم مهم است که بتوانیم هیجان و احساسات پر شور دنیای حقیقی فوتبال را تجربه کنیم.​

کیمورا به طور خاص در مورد چالش پاسخگویی به انتظارات برای یک بازی پلی استیشن 5 ، و تمایل به یک بازی واقع گرایانه صحبت می کند ، نظرات تیم در مورد شروع دوباره PES در کنسول نسل جدید سونی را نشان می دهد. وی قبل از توضیح بیشتر می گوید:

عملکرد پلی استیشن 5 باورنکردنی است و ما ضمن بهره مندی از آن، با چالش های زیادی روبرو شده ایم و احساس می کنیم که به طور پیوسته به مرحله بعدی (the next level) نزدیک می شویم. با این حال، هر چقدر عملکرد پلی استیشن 5 خوب باشد، محدودیت های مختلفی وجود دارد و بنابراین من فکر می کنم رسیدن به" سطح بعدی "راهی بسیار دشوار است. این به این دلیل است که "واقع گرایی" که ما هدف آن هستیم دقیقاً بازتولید خود دنیای واقعی است.​

5215252.PNG

کیمورا به یک چالش بزرگ در دستیابی به واقع گرایی در بازی های ورزشی اشاره می کند: در حالی که بازیکنان فوتبال، نقش های فانتزی آن ها در یک بازی ویدئویی می توانند ما را مجبور به قبول چیزی واقعی کنند و این بسیار سخت است، زیرا مکان آنها خیالی است و ما آن ها را در یک بازی فوتبالی مجازی مشاهده میکنیم. بازی های فوتبال مانند PES 2022 نیاز به بازآفرینی جهان، ستاره ها، و استادیوم هایی که در واقعیت می شناسیم، باید همه این موارد را بازسازی کنیم. کیمورا توضیح می دهد:

این [واقع گرایی سطح بعدی] شامل فضا و اتمسفر استادیوم، طرفداران پرشور، حالت چهره پرشور بازیکنان، بافت پوست، مو و حرکت دقیق عضلات و عرق آنها است. حتی درزها و روزنه های لباس بازیکنان.​

توسعه دهنده PES 2022 می گوید ساخت بازی جدید به صورت واقع گرایانه (photorealism) یک فرآیند همگانی، جمعی و گسترده است که در آن هر جزئیات از بازی به حس واقع گرایی می افزاید. کیمورا می گوید:

ما می توانیم بگوییم که" واقع گرایی" فقط با بازتولید همه این پدیده ها به دست می آید. و برای رسیدن به این هدف اصلی، ما باید با چالش های بیشتری روبرو شویم.​

هدف ایجاد جهان جدید


قبلاً در سایر بازی های ورزشی دیده ایم که چگونه توجه به چیزهای کوچک می تواند حس واقع گرایی را به طرز چشمگیری تقویت کند. به عنوان مثال، تمرکز NBA 2K21 روی هوش مصنوعی جمعیت و جزئیات پیش پا افتاده یک فروشنده هات داگ که در میان جمعیت یا طرفدارانی که در هنگام وقفه ای از بازی ورزشگاه را ترک میکنند حس باورپذیری را افزایش می دهد. کیمورا می گوید:

به نظر من این مسئله در مورد بازآفرینی دنیای واقعی است که اضافه می کند توجه به جزئیات در PES 2022 مخلوطی از واکنش بازیکنان و رفتار رسا و همچنین انیمیشنهای تماشاگران و ورزشگاه خواهد بود. تعریف کلی بازتولید یک عبارت زنده پویا در عمل است، اما تنها این می تواند به جهانی غیرارگانیک و ناقص منجر شود. ما اعتقاد داریم که "واقع گرایی تصویر گونه" با افزودن عناصر مختلف برای تحت تأثیر قرار دادن کاربران تکمیل خواهد شد. گیمر ها و طرفداران بازی می دانند در دنیای واقعی بازیکنان چه شکلی هستند، تماشاگران مشتاق در ورزشگاه و نحوه رفتاری آن ها را دیده اند و جو ورزشگاه را احساس کرده اند. بنابراین، شبیه سازی تمامی این موارد "فریب مجازی" در یک بازی ویدئویی بسیار سخت تر است. با این حال، این دقیقاً هدف و دلیلی برای تیم سازنده است که احساس می کنیم چالش در این زمینه ارزش آن را حقیقتا دارد.​

E2wVIHYXEAINBaQ.jpg

توسعه دهنده اذعان می کند دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" با PES 2022 واقعاً سخت است. اما می گوید استفاده از Unreal Engine تیم را قادر می سازد تا به نتیجه برسد. وی با توضیحاتی فنی و تکنیکال به ما می گوید:

یک مثال خاص این است که با استفاده از Unreal Engine ، طراحان می توانند بدون کمک برنامه نویسان با استفاده از Blueprint کارهای مختلفی را بر عهده بگیرند. با این کار، ما معتقدیم که می توانیم سرعت تولید را بهبود بخشیم، مهارت های طراحان فردی را بهبود بخشیم و مزایای بسیار دیگری را به دلیل استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine دریافت کنیم.​

شلیک به سمت واقع گرایی​


دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" نیز مستلزم شناخت دنیای واقعی است و بازآفرینی چگونگی تصور ما از تماشای فوتبال فراتر از دستاوردهای فنی است. کیمورا نظرات خود را با ما اشتراک می گذارد و می گوید:

البته عواملی مانند نور، انیمیشن، فریم ریت، و وضوح تصویر بسیار مهم و ضروری هستند. اما این کافی نیست. علاوه بر این عناصر، ما باید دانش و مهارت یک دوربین را برای توسعه تصویر واقعی داشته باشیم تا" واقع گرایی "را بدست آوریم. ما یاد می گیریم که چگونه یک لنز واقعی نور و سایر ویژگی ها را ضبط می کند و بیان این پدیده ها را مهم می دانیم.​

روشی که کیمورا در مورد دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" در PES 2022 صحبت می کند ما را وادار می کند که از نمایش نسخه نسل بعدی این سری در پلی استیشن 5 انتظار باورنکردنی داشته باشیم. سازنده پیشنهاد می کند که با چنین گرافیک پیشرفته و واقع گرایانه ای، هرگونه اشتباه در تحقق یک تصویر واقعی فوتبال قابل توجه خواهد بود. این تیم سخت در تلاش است تا گیم پلی روان بازی را که در دو نسخه اخیر PS4 عالی به نظر میرسد را با انیمیشن ها و مدل سازی واقع گرایانه نسل بعدی ادغام کند. کیمورا با بصیرت می گوید:

انیمیشن ها در زمان ضبط حرکت واقعی هستند. اما نحوه استفاده از انیمیشن ها در بازی مهم است و هوش مصنوعی این را تعیین می کند. اگر مشکلی در اینجا رخ دهد کاربران نمی توانند تمرکز خود را بر روی بازی بگذارند. برای بازیکنان لازم است که حرکات صحیح را در بازی انتخاب کنند تا واقع گرایی ایجاد کنند.​

E2v584eXMAEBIGb.jpg

ما فکر می کنیم PES 2022 ریش مسی را به صورت واقع بینانه ای به تصویر بکشد و کیمورا می گوید:
البته، لطفا منتظر کیفیت فوق العاده چهره و ... مسی باشید ، و اضافه کرد: اما در مورد ریش ها، باید منتظر بمانید و ببینید که آیا مسی هنگام انتشار عنوان بعدی ریش دارد یا خیر.​
 
آخرین ویرایش:

بازی PES 2022 شلیکی به سمت فتورئالیسم "واقع گرایی تصویر گونه" است!


کونامی جاه طلبی خود را برای ساخت و توسعه بهترین PES در کنسول پلی استیشن 5 نشان می دهد.


مقدمه : مجله Insider مصاحبه ای با Line Producer تیم توسعه دهنده سری eFootbal PES یعنی آقای Seitaro Kimura در رابطه با تولید نسخه نسل بعدی این سری صورت داده و صحبت ها و توضیحات آقای Kimura را با هم میخوانیم و ببینم هدف اصلی تیم توسعه دهنده PES برای تولید نسخه نسل بعدی آن چیست و چه اهداف و رویاهایی در سر دارند !

View attachment 208949

با اعلام رسمی کونامی، E3 امسال (که هم اکنون به صورت یک کنفرانس آنلاین نمایش داده میشود و از 12 ژوئن آغاز می شود) را از دست می دهد. برخی از طرفداران ترسیده اند که eFootball PES 2022 امسال به تأخیر بیفتد. در حالی که ما هیچ خبری در مورد این موضوع نداریم، Seitaro Kimura ، تهیه کننده سری eFootball PES در Konami Digital Entertainment ، در مورد جاه طلبی تیم برای نسخه نسل بعدی این بازی با ما صحبت کرده است. این خبر مهیج است و به ما اطمینان می دهد که بازی طبق معمول این پاییز منتشر خواهد شد.

مهم این است که بازی امسال یک بازنشانی، و نسخه ای بازسازی شده است که هدف آن فشار آوردن و به چالش کشیدن کنسول پلی استیشن 5 است. طرفداران بازی نگران هستند که ساخت و توسعه بازی می تواند شبیه PES که انتقال از PS2 به PS3 باشد ، که که این سری از بازی فوتبالی مجهز به موتور Fox را قبل از بازگشت قدرتمند در پلی استیشن 4 لغزانید. بازی بعدی این سری Fox Engine را به نفع موتور گرافیکی Unreal Engine رها می کند و به آینده جدید جسورانه ای اشاره می کند زیرا انتظار داریم نتایج واقعی بازی های Epic Games در سال گذشته Unreal Engine 5 نشان داده شود. هدف یک بازی واق گرایانه همانند یک تصویر واقعی در PS5 ، با تصاویری که با توجه شهرت سری PES به جزئیات و گیم پلی تاکتیکی مطابقت دارد؟ به نظر می رسد بازی ساخته شده در بهشت دست و پا میزند. هنگامی که از کیمورا در رابطه با نسخه نسل بعدی پرسش میکنیم که یک بازی فوتبال "نسل بعدی" PS5 چه چیزی را ارائه می دهد ، می گوید:



کیمورا به طور خاص در مورد چالش پاسخگویی به انتظارات برای یک بازی پلی استیشن 5 ، و تمایل به یک بازی واقع گرایانه صحبت می کند ، نظرات تیم در مورد شروع دوره PES در کنسول نسل جدید سونی را نشان می دهد. وی قبل از توضیح بیشتر می گوید:



کیمورا به یک چالش بزرگ در دستیابی به واقع گرایی در بازی های ورزشی اشاره می کند: در حالی که بازیکنان فوتبال، نقش های فانتزی آن ها در یک بازی ویدئویی می توانند ما را مجبور به قبول چیزی واقعی کنند و این بسیار سخت است، زیرا مکان آنها خیالی است و ماآن ها را در یک بازی فوتبالی مجازی مشاهده میکنیم. بازی های فوتبال مانند PES 2022 نیاز به بازآفرینی جهان، ستاره ها، و استادیوم هایی که در واقعیت می شناسیم، باید همه این موارد را بازسازی کنیم. کیمورا توضیح می دهد:



توسعه دهنده PES 2022 می گوید ساخت بازی جدید به صورت واقع گرایانه (photorealism) یک فرآیند همگانی، جمعی و گسترده است که در آن هر جزئیات از بازی به حس واقع گرایی می افزاید. کیمورا می گوید:



هدف ایجاد جهان جدید


قبلاً در سایر بازی های ورزشی دیده ایم که چگونه توجه به چیزهای کوچک می تواند حس واقع گرایی را به طرز چشمگیری تقویت کند. به عنوان مثال، تمرکز NBA 2K21 روی هوش مصنوعی جمعیت و جزئیات پیش پا افتاده یک فروشنده هات داگ که در میان جمعیت یا طرفدارانی که در هنگام وقفه ای از بازی ورزشگاه را ترک میکنند حس باورپذیری را افزایش می دهد. کیمورا می گوید:



View attachment 208950

توسعه دهنده اذعان می کند دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" با PES 2022 واقعاً سخت است. اما می گوید استفاده از Unreal Engine تیم را قادر می سازد تا به نتیجه برسد. وی با توضیحاتی تکنیکال به ما می گوید:



شلیک به سمت واقع گرایی​


دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" نیز مستلزم شناخت دنیای واقعی است و بازآفرینی چگونگی تصور ما از تماشای فوتبال فراتر از دستاوردهای فنی است. کیمورا نظرات خود را با ما اشتراک می گذارد و می گوید:



روشی که کیمورا در مورد دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" در PES 2022 صحبت می کند ، ما را وادار می کند که از نمایش نسخه نسل بعدی این سری در پلی استیشن 5 انتظار باورنکردنی داشته باشیم. سازنده پیشنهاد می کند که با چنین گرافیک پیشرفته و واقع گرایانه ای، هرگونه اشتباه در تحقق یک تصویر واقعی فوتبال قابل توجه خواهد بود. این تیم سخت در تلاش است تا گیم پلی سیال را که در دو نسخه اخیر عالی PS4 این سری با انیمیشن و مدل سازی فوتور مشاهده شده است ، ادغام کند. کیمورا با بصیرت می گوید:



View attachment 208951

ما فکر می کنیم PES 2022 ریش مسی را به صورت واقع بینانه ای به تصویر بکشد و کیمورا می گوید:
با این حرفا حقیقتا انتظارو سخت کردن

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Romell

بازی PES 2022 شلیکی به سمت فتورئالیسم "واقع گرایی تصویر گونه" است!


کونامی جاه طلبی خود را برای ساخت و توسعه بهترین PES در کنسول پلی استیشن 5 نشان می دهد.


مقدمه : مجله Insider مصاحبه ای با Line Producer تیم توسعه دهنده سری eFootbal PES یعنی آقای Seitaro Kimura در رابطه با تولید نسخه نسل بعدی این سری صورت داده و صحبت ها و توضیحات آقای Kimura را با هم میخوانیم و ببینم هدف اصلی تیم توسعه دهنده PES برای تولید نسخه نسل بعدی آن چیست و چه اهداف و رویاهایی در سر دارند !

View attachment 208949

با اعلام رسمی کونامی، E3 امسال (که هم اکنون به صورت یک کنفرانس آنلاین نمایش داده میشود و از 12 ژوئن آغاز می شود) را از دست می دهد. برخی از طرفداران ترسیده اند که eFootball PES 2022 امسال به تأخیر بیفتد. در حالی که ما هیچ خبری در مورد این موضوع نداریم، Seitaro Kimura ، تهیه کننده سری eFootball PES در Konami Digital Entertainment ، در مورد جاه طلبی تیم برای نسخه نسل بعدی این بازی با ما صحبت کرده است. این خبر مهیج است و به ما اطمینان می دهد که بازی طبق معمول این پاییز منتشر خواهد شد.

مهم این است که بازی امسال یک بازنشانی، و نسخه ای بازسازی شده است که هدف آن فشار آوردن و به چالش کشیدن کنسول پلی استیشن 5 است. طرفداران بازی نگران هستند که ساخت و توسعه بازی می تواند شبیه PES که انتقال از PS2 به PS3 باشد ، که که این سری از بازی فوتبالی مجهز به موتور Fox را قبل از بازگشت قدرتمند در پلی استیشن 4 لغزانید. بازی بعدی این سری Fox Engine را به نفع موتور گرافیکی Unreal Engine رها می کند و به آینده جدید جسورانه ای اشاره می کند زیرا انتظار داریم نتایج واقعی بازی های Epic Games در سال گذشته Unreal Engine 5 نشان داده شود. هدف یک بازی واق گرایانه همانند یک تصویر واقعی در پلی استیشن 5 ، با تصاویری که با توجه شهرت سری PES به جزئیات و گیم پلی تاکتیکی مطابقت دارد؟ به نظر می رسد بازی ساخته شده در بهشت دست و پا میزند. هنگامی که از کیمورا در رابطه با نسخه نسل بعدی پرسش میکنیم که یک بازی فوتبال "نسل بعدی" پلی استیشن 5 چه چیزی را ارائه می دهد، می گوید:



کیمورا به طور خاص در مورد چالش پاسخگویی به انتظارات برای یک بازی پلی استیشن 5 ، و تمایل به یک بازی واقع گرایانه صحبت می کند ، نظرات تیم در مورد شروع دوره PES در کنسول نسل جدید سونی را نشان می دهد. وی قبل از توضیح بیشتر می گوید:



کیمورا به یک چالش بزرگ در دستیابی به واقع گرایی در بازی های ورزشی اشاره می کند: در حالی که بازیکنان فوتبال، نقش های فانتزی آن ها در یک بازی ویدئویی می توانند ما را مجبور به قبول چیزی واقعی کنند و این بسیار سخت است، زیرا مکان آنها خیالی است و ماآن ها را در یک بازی فوتبالی مجازی مشاهده میکنیم. بازی های فوتبال مانند PES 2022 نیاز به بازآفرینی جهان، ستاره ها، و استادیوم هایی که در واقعیت می شناسیم، باید همه این موارد را بازسازی کنیم. کیمورا توضیح می دهد:



توسعه دهنده PES 2022 می گوید ساخت بازی جدید به صورت واقع گرایانه (photorealism) یک فرآیند همگانی، جمعی و گسترده است که در آن هر جزئیات از بازی به حس واقع گرایی می افزاید. کیمورا می گوید:



هدف ایجاد جهان جدید


قبلاً در سایر بازی های ورزشی دیده ایم که چگونه توجه به چیزهای کوچک می تواند حس واقع گرایی را به طرز چشمگیری تقویت کند. به عنوان مثال، تمرکز NBA 2K21 روی هوش مصنوعی جمعیت و جزئیات پیش پا افتاده یک فروشنده هات داگ که در میان جمعیت یا طرفدارانی که در هنگام وقفه ای از بازی ورزشگاه را ترک میکنند حس باورپذیری را افزایش می دهد. کیمورا می گوید:



View attachment 208950

توسعه دهنده اذعان می کند دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" با PES 2022 واقعاً سخت است. اما می گوید استفاده از Unreal Engine تیم را قادر می سازد تا به نتیجه برسد. وی با توضیحاتی تکنیکال به ما می گوید:



شلیک به سمت واقع گرایی​


دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" نیز مستلزم شناخت دنیای واقعی است و بازآفرینی چگونگی تصور ما از تماشای فوتبال فراتر از دستاوردهای فنی است. کیمورا نظرات خود را با ما اشتراک می گذارد و می گوید:



روشی که کیمورا در مورد دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" در PES 2022 صحبت می کند ما را وادار می کند که از نمایش نسخه نسل بعدی این سری در پلی استیشن 5 انتظار باورنکردنی داشته باشیم. سازنده پیشنهاد می کند که با چنین گرافیک پیشرفته و واقع گرایانه ای، هرگونه اشتباه در تحقق یک تصویر واقعی فوتبال قابل توجه خواهد بود. این تیم سخت در تلاش است تا گیم پلی سیال را که در دو نسخه اخیر عالی PS4 این سری با انیمیشن و مدل سازی فوتور مشاهده شده است ، ادغام کند. کیمورا با بصیرت می گوید:



View attachment 208951

ما فکر می کنیم PES 2022 ریش مسی را به صورت واقع بینانه ای به تصویر بکشد و کیمورا می گوید:
از اوجا که همیشه خدا باید یه بهونه واسه کم کاریشون و پروموت کردن بازی سال بعدشون داشته باشن به نظرم تهش بازی با UE4 ساخته و منتشر میشه و دلیلشم میگم تایم نداشتیم رو UE5 بهینه کنیم و اینا. امیدوارم اینجور نشه .
ولی هایپ رو به شدت برد بالاتر از همیشه. چی میشه بتونیم خودمون تو بخش ادیت از اون چهره هایی که ویدیوش ریلیز شد (ue5 metahuman) بسازیم به به. دیگه حتی بازیکنی فیس واقعیش هم اسکن نشده باشه تو ذوق نمیزنه و میشه کارو جمع کرد. یه ساخت استادیوم هم اجازه بدن دیگه عااالی میشه اوووف. امیدوارم باز هم ناامیدمون نکنه کونامی، چون تو دوتا تغییر نسل قبلی که خیلی گند زدن واقعا و ضعیف بود کارشون

الان بهترین موقعیت برای نزدیک شدن و بهتر شدن از فیفا و هوادارایی که از دست داد این سالها رو برگردونه چون فیفا هم کلا از اصل خودش فاصله گرفته و گند زده.

ایشالا که هایپ بیخود نباشه و یه چیز خفن ببینیم :x



پ.ن : داوری هم درست کنن 3 ساله من شاید 2 یا 3 تا پنالتی گرفتم از cpu تو طول بازی :D :|
 

بازی PES 2022 شلیکی به سمت فتورئالیسم "واقع گرایی تصویر گونه" است!


کونامی جاه طلبی خود را برای ساخت و توسعه بهترین PES در کنسول پلی استیشن 5 نشان می دهد.


مقدمه : مجله Insider مصاحبه ای با Line Producer تیم توسعه دهنده سری eFootbal PES یعنی آقای Seitaro Kimura در رابطه با تولید نسخه نسل بعدی این سری صورت داده و صحبت ها و توضیحات آقای Kimura را با هم میخوانیم و ببینم هدف اصلی تیم توسعه دهنده PES برای تولید نسخه نسل بعدی آن چیست و چه اهداف و رویاهایی در سر دارند !

View attachment 208949

با اعلام رسمی کونامی، E3 امسال (که هم اکنون به صورت یک کنفرانس آنلاین نمایش داده میشود و از 12 ژوئن آغاز می شود) را از دست می دهد. برخی از طرفداران ترسیده اند که eFootball PES 2022 امسال به تأخیر بیفتد. در حالی که ما هیچ خبری در مورد این موضوع نداریم، Seitaro Kimura ، تهیه کننده سری eFootball PES در Konami Digital Entertainment ، در مورد جاه طلبی تیم برای نسخه نسل بعدی این بازی با ما صحبت کرده است. این خبر مهیج است و به ما اطمینان می دهد که بازی طبق معمول این پاییز منتشر خواهد شد.

مهم این است که بازی امسال یک بازنشانی، و نسخه ای بازسازی شده است که هدف آن فشار آوردن و به چالش کشیدن کنسول پلی استیشن 5 است. طرفداران بازی نگران هستند که ساخت و توسعه بازی می تواند شبیه PES که انتقال از PS2 به PS3 باشد ، که که این سری از بازی فوتبالی مجهز به موتور Fox را قبل از بازگشت قدرتمند در پلی استیشن 4 لغزانید. بازی بعدی این سری Fox Engine را به نفع موتور گرافیکی Unreal Engine رها می کند و به آینده جدید جسورانه ای اشاره می کند زیرا انتظار داریم نتایج واقعی بازی های Epic Games در سال گذشته Unreal Engine 5 نشان داده شود. هدف یک بازی واق گرایانه همانند یک تصویر واقعی در پلی استیشن 5 ، با تصاویری که با توجه شهرت سری PES به جزئیات و گیم پلی تاکتیکی مطابقت دارد؟ به نظر می رسد بازی ساخته شده در بهشت دست و پا میزند. هنگامی که از کیمورا در رابطه با نسخه نسل بعدی پرسش میکنیم که یک بازی فوتبال "نسل بعدی" پلی استیشن 5 چه چیزی را ارائه می دهد، می گوید:



کیمورا به طور خاص در مورد چالش پاسخگویی به انتظارات برای یک بازی پلی استیشن 5 ، و تمایل به یک بازی واقع گرایانه صحبت می کند ، نظرات تیم در مورد شروع دوره PES در کنسول نسل جدید سونی را نشان می دهد. وی قبل از توضیح بیشتر می گوید:



کیمورا به یک چالش بزرگ در دستیابی به واقع گرایی در بازی های ورزشی اشاره می کند: در حالی که بازیکنان فوتبال، نقش های فانتزی آن ها در یک بازی ویدئویی می توانند ما را مجبور به قبول چیزی واقعی کنند و این بسیار سخت است، زیرا مکان آنها خیالی است و ماآن ها را در یک بازی فوتبالی مجازی مشاهده میکنیم. بازی های فوتبال مانند PES 2022 نیاز به بازآفرینی جهان، ستاره ها، و استادیوم هایی که در واقعیت می شناسیم، باید همه این موارد را بازسازی کنیم. کیمورا توضیح می دهد:



توسعه دهنده PES 2022 می گوید ساخت بازی جدید به صورت واقع گرایانه (photorealism) یک فرآیند همگانی، جمعی و گسترده است که در آن هر جزئیات از بازی به حس واقع گرایی می افزاید. کیمورا می گوید:



هدف ایجاد جهان جدید


قبلاً در سایر بازی های ورزشی دیده ایم که چگونه توجه به چیزهای کوچک می تواند حس واقع گرایی را به طرز چشمگیری تقویت کند. به عنوان مثال، تمرکز NBA 2K21 روی هوش مصنوعی جمعیت و جزئیات پیش پا افتاده یک فروشنده هات داگ که در میان جمعیت یا طرفدارانی که در هنگام وقفه ای از بازی ورزشگاه را ترک میکنند حس باورپذیری را افزایش می دهد. کیمورا می گوید:



View attachment 208950

توسعه دهنده اذعان می کند دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" با PES 2022 واقعاً سخت است. اما می گوید استفاده از Unreal Engine تیم را قادر می سازد تا به نتیجه برسد. وی با توضیحاتی تکنیکال به ما می گوید:



شلیک به سمت واقع گرایی​


دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" نیز مستلزم شناخت دنیای واقعی است و بازآفرینی چگونگی تصور ما از تماشای فوتبال فراتر از دستاوردهای فنی است. کیمورا نظرات خود را با ما اشتراک می گذارد و می گوید:



روشی که کیمورا در مورد دستیابی به "واقع گرایی تصویر گونه" در PES 2022 صحبت می کند ما را وادار می کند که از نمایش نسخه نسل بعدی این سری در پلی استیشن 5 انتظار باورنکردنی داشته باشیم. سازنده پیشنهاد می کند که با چنین گرافیک پیشرفته و واقع گرایانه ای، هرگونه اشتباه در تحقق یک تصویر واقعی فوتبال قابل توجه خواهد بود. این تیم سخت در تلاش است تا گیم پلی سیال را که در دو نسخه اخیر عالی PS4 این سری با انیمیشن و مدل سازی فوتور مشاهده شده است ، ادغام کند. کیمورا با بصیرت می گوید:



View attachment 208951

ما فکر می کنیم PES 2022 ریش مسی را به صورت واقع بینانه ای به تصویر بکشد و کیمورا می گوید:
من که بشدت از گیم پلی و گرافیک نسخه 20 و 21 راضی بودم تو نسل فعلی حسابی میتونن پیشرفت کنن.
 
تو آنلاین pes پلیر های دو کشور خیلی رو مخن و کثیف بازی میکنن یکی‌ترکیه یکی اوکراین!
ای‌کاش میشد تو pes 22 پلیر ها رو محدود تر انتخاب کرد
پلیر های ترکیه که کلا به چیت زدن معروفن همه ازشون شاکی هستن
 
  • Like
Reactions: Hoseini86
بازی متاسفانه با هیچ dns ی دیگه با xbox وصل نمیشه.
در پلتفرم ایکس باکس کلا دوره Pes و فیفا رو خط بکشید . کلا چند تا dns میشه زد که هم باهاش لاگ اوت نشی هم بتونی بازی کنی

نیم ساعت فیفا یا پیس میخوای بزنی چند صد تا دی ان اس رو باید تست کنی ببینی کدومش جواب میده یا نه

پلیر های ترکیه که کلا به چیت زدن معروفن همه ازشون شاکی هستن

در پلتفرم pc چیتر زیاده نه فقط فوتبال ها بلکه کلی از شوتر ها . در pc چیتر ها همیشه یک قدم جلوترند از آپدیت ها . pc و چیت رو نمیشه کاریش کرد در طول تاریخ همیشه بودن:دی
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM
در پلتفرم ایکس باکس کلا دوره Pes و فیفا رو خط بکشید . کلا چند تا dns میشه زد که هم باهاش لاگ اوت نشی هم بتونی بازی کنی

نیم ساعت فیفا یا پیس میخوای بزنی چند صد تا دی ان اس رو باید تست کنی ببینی کدومش جواب میده یا نه



در پلتفرم pc چیتر زیاده نه فقط فوتبال ها بلکه کلی از شوتر ها . در pc چیتر ها همیشه یک قدم جلوترند از آپدیت ها . pc و چیت رو نمیشه کاریش کرد در طول تاریخ همیشه بودن:D
خب برای مثال منی که میخوام فقط کریر مود بازی کنم مشکلی داره یا نه؟
 
تو آنلاین pes پلیر های دو کشور خیلی رو مخن و کثیف بازی میکنن یکی‌ترکیه یکی اوکراین!
ای‌کاش میشد تو pes 22 پلیر ها رو محدود تر انتخاب کرد
پلیر های ترکیه که کلا به چیت زدن معروفن همه ازشون شاکی هستن
توی فیفا فقط عرب میندازه، ترکیه و یوکراین زیاد پلیر فیفا باز خوب نداره
 
در پلتفرم ایکس باکس کلا دوره Pes و فیفا رو خط بکشید . کلا چند تا dns میشه زد که هم باهاش لاگ اوت نشی هم بتونی بازی کنی

نیم ساعت فیفا یا پیس میخوای بزنی چند صد تا دی ان اس رو باید تست کنی ببینی کدومش جواب میده یا نه



در پلتفرم pc چیتر زیاده نه فقط فوتبال ها بلکه کلی از شوتر ها . در pc چیتر ها همیشه یک قدم جلوترند از آپدیت ها . pc و چیت رو نمیشه کاریش کرد در طول تاریخ همیشه بودن:D
من یه رفیقی داشتم فرهاد فیفا 21 التیمیت میزد گفت بخوای با ایکس باکس التیمیت بزنی بعد یکی دو هفته کنسول رو تبدیل به پرکه آجر میکنی (از بس دیسکانکت میده خودت میزنیش زمین هزار تیکه اش میکنی)
 
  • Smile
Reactions: buggetz
من یه رفیقی داشتم فرهاد فیفا 21 التیمیت میزد گفت بخوای با ایکس باکس التیمیت بزنی بعد یکی دو هفته کنسول رو تبدیل به پرکه آجر میکنی (از بس دیسکانکت میده خودت میزنیش زمین هزار تیکه اش میکنی)
تو فیفا دیسکانکت زیاد محدود نمیکنه پلیر رو؟
تو pes که courtesy rating داره زیاد بشه میشه B و C اونوقت پلیر پیدا کردن سخت میشه نسبتا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or