E3 2011 | من & کنفرانس E3 2011 مایکروسافت & احتمالات

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen


images


با عرض پوزش از Bax عزیز بنده این متن را که شخصاً یک ماه پیش و با استناد به اطلاعاتی که در دست بوده نوشته ام و با یک آپدیت مختصر به اینجا هم منتقلش میکنم؛ پس اینها حدسیات من بر اساس شنیده های دیگران، شایعات و البته برخی نتیجه گیری های شخصی ام هستند، امیدوارم که خوشتان بیاید ! سعی میکنم زیاده گویی نکنم و در جملات کوتاه حرفم را بزنم. در واقع اینها عناوینی هستند که امکان دارد در کنفرانس مایکروسافت حضور داشته باشند ( بجز عناوینی که حضورشان 100% مشخص شده است ).


لینک های بالا ادعا هایی هست که مایکرو کرده و در کنار آن شخصی مانند Peter Molyneux هم لب به سخن گشوده و از بهتر شدن Xbox سخن میگوید، انگار همه چیز جور است و مقدمه چینی کافی است!

E3 سال پیش مختص معرفی عناوینی چون Dance Central، Kinect Adventures، Kinect Joy Ride، Kinect Sports، Kinectimals، Your Shape Fitness Evolved بود در حالی که کینکت عناوین دیگری هم داشت اما اولویت MS عناوین شاد مفرح و خانوادگی مخصوص خانواده ها و ناورادان عرصه بازی بود. اما الان Kinect بیش از 10 میلیون فروش رفته است و جای پای مناسب و شهرتی متناسب با انتظارات MS دارد و ریسک معرفی کردن عناوین هاردکور برای آن از بین رفته است ( در خوش بینانه ترین حالت ) پس میتوانیم با توجه به این نکات و در ذهن آوردن رونمایی هایی که MS در TGS سال پیش انجام داد خود را برای موج جدید و هاردکور بازیهای Kinect آماده کنیم.

از طرف دیگر همگان بر این باورند که امسال عناوین انحصاری(**) AAA بر روی 360 نا امید کننده هستند و این دو عنوان هم بازیهایی نیستند جز Forza 4 که تا به حال نمایشی نداشته است و GeoW 3 و هر دو هم در نیمه دوم سال خواهند آمد. اما مشکل این است که MS میگوید ما چیزهای زیادی برای نمایش دادن داریم پس بیایید حدس بزنیم آنها چه برگ های رو نکرده ای دارند ؟ و دیگر اینکه این برگ های رو نشده چقدر میتوانند مؤثر باشند و در آخرین سطح به بررسی برخی ویژگی های احتمالی آنها خواهیم پرداخت ( البته اگر اطلاعاتی در دست باشند ). پس مثل این چیزها با ما همراه باشید :d


Kinect-Logo-300x130.jpg


عناوین احتمالی/قطعی Kinect که احتمال دارد (!) در E3 2011 نمایش داده شوند:




Rise Of Nightmares

rise-of-nightmares-details.jpg

به تازگی اطلاعات جدیدی از این بازی به بیرون درز کرده است . طبق اطلاعات درز کرده از ESRB این بازی در سبک FPS است ( زاویه دوربین نه تفنگ و شلیک و ... ) و همچنین برای سنین بزرگسال مناسب میباشد و شاید حتی بتواند کیفیت مورد نظر برای ایجاد یک گیم پلی قابل قبول بر روی Kinect را برای قشر هاردکور در سال 2011 فراهم کند. در ویدئویی که ماه پیش از بازی به بیرون آمد میتوان دید که سبک گرافیکی بازی جدی است و به گفته برخی شاهدان عینی (!) بخش Xbox 360 مجله Famitsu گفته این بازی On-Rail نخواهد بود.



Codename D / Diabolical Pitch

diabolical-pitch.jpg
Diabolical Pitch اسم احتمالی است که برای بازی در نطر گرفته شده است. یک بازی خشن ساخته Suda51 که احتمالاً می تواند علاوه بر گرفتن درجه M برای قشر هاردکور هم مناسب باشد. اطلاعات خاص دیگری در دست نیست جز اینکه 2011 خواهد آمد.



Kinect Haunt

haunt.jpg

اطلاعات چندانی در دست نیست جز اینکه سبک بازی Horror است و MGS در ساخت آن همکاری دارد و 2011 خواهد آمد.



Project Draco

12.jpg

بازی ساخته شده توسط سازنده یکی از بهترین عناوین XBOX در نسل قبل (Panzer Dragoon). گفته میشود این اسم رمز بازی است هر چند وجود اژدها در بازی و راندن آن کافی است تا حساب کار دستمان بیاید. اگر تریلر بازی را ( در واقع تنها تریلر ) ندیده اید بهتر است ببینید. به حرکات شخصی که بر اژدها سوار است دقت کنید. اژدها سوار حرکات ساده ای با جهت دادن به بدنش و اشاره با دستهایش انجام میدهد و اژدها هم از دستورات تبعیت میکند. شاید این همان گیم پلی ای است که باید از بازی انتظار داشته باشید ؟! و شاید باز هم از زاویه اول شخص ؟ این بازی با همکاری MGS در حال ساخت است و در سال 2011 خواهد آمد.



Sesame Street: Once Upon A Monster

Once_Upon_A_Monster_2-600x150.jpg

این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی با سابقه و محبوب در آمریکا ساخته شده است و گفته میشود که حالتی شبیه به Kinectimals خواهد داشت و نکته قابل توجه آن این است که ساخت بازی به دست استدیو توانمند Double Fine و استدیو Warner Interactive سپرده شده است. این بازی برای بچه ها جذابیت و برای جوانان و بزرگسالان یاد آور خاطرات خوش کودکی است. شاید هارد کور نباشد ولی شانس خوبی برای به نمایش در آمدن دارد. سال 2011 خواهد آمد.



Star Wars Kinect

StarWarsKinect.jpg

عنوانی که MS از آن به عنوان بازیی که میتواند مخاطبان هاردکور را بر روی Kinect راضی کند نام برده است. اولین و تنها نمایش بازی در E3 2010 بود و امسال باید شاهد حضور حتمی این بازی در E3 2011 باشیم. چرا که تنها بازیی است که در یک مصاحبه رسمی گفته شده میتوانید منتظرش باشید پس منتظر باشید. 2011 خواهد آمد.



Steel Battalion Heavy Armor

Steel-Batallion-controller.jpg


شماره قبل این بازی را می توان یکی از درگیر کننده ترین عناوین دانست و البته خانمان خراب کن. شما برای انجام درست این بازی باید یکی از این کنترل های مخصوص می داشتید اما اکنون Kinect قرار است آن را برای شما سهل الوصولتر کند. البته اگر درست یادم باشد سازندگان گفته اند که این بازی از کنترلر ارجینال خودش که در شماره اول معرفی شده هم ساپورت خواهد کرد. اگر قرار باشد این خبر را واقعی تصور کنیم این بازی میتواند یکی از بهترین عناوین هاردکور کینکت باشد. 2011 خواهد آمد.



Kinect Milo

KinectMilo.jpg

این بازی در سال 2009 سر و صدای زیادی به پا کرد و در طی این 2 سال حرفهای ضد و نقیضی در باره ساخت آن از سوی مسئولان MS و سازندگان بازی در استدیوی Lionhead زده شده. تا جایی که دیگر نمیتوان جمله صریحی در باره آمدن یا نیامدن و یا حتی ماهیت وجودی آن دموی سال 2009 به زبان آورد. بخصوص بعد از اطلاعاتی که از GDC 2011 مشاهده کردیم، حتی اگر این بازی وجود خارجی نداشته باشد هم باز ساخت چنین موتوری و پیدا کردن ویدئو و Storyboard هایی از برخی قسمتهای بازی ( جنگل مرموز ) به اندازه کافی میتوانند شاخکهای ما را قلقلک دهند. تیزر اخیر استدیوی Lionhead را هم نادیده نگیریم بهتر است، شاید مربوط به همین بازی باشد و شاید بازی دیگری که ما نمیدانیم ( حدسهای دیگر در جای خودشان مورد بررسی قرار میگیرند ! ). این نه یک بازی تأیید شده است و نه تاریخ عرضه دارد ولی در صورت عرضه احتمالاً یک برگ برنده بزرگ برای MS خواهد بود.



Age of Empires


age-of-empires-Kinect-sensor.jpg

اسم این بازی را کمتر کسی نشنیده است. MS اینبار قصد دارد که این بازی را بصورت آنلاین و مجانی میتوانید بازی کنید. سبک گرافیکی بازی زیبا و تقریباً کارتونی است. نکته جالب در خصوص این بازی این است که بر حسب اشتباه یا سهواً عبارت "better with Kinect Sensor" را برای این بازی در سایت رسمی Xbox قرار داده اند و البته امکان اینکه این بازی صرفاً برای Games for Windows Live باشد زیاد است اما تصور اینکه این بازی با Kinect سازگار باشد و مهمتر از آن اینکه روی 360 هم بیاید میتواند بسیار جالب باشد. در هر صورت سه نتیجه میتوان از این جمله گرفت :


1- این بازی برای 360 هم می آید.
2- کینکت در E3 2011 بصورت رسمی و تجاری برای PC هم معرفی میشود و این بازی بصورت مجانی یک Fan Base عظیم را برای Kinect PC فراهم خواهد کرد.
3- هر دو گزینه بالا بصورت همزمان.

این بازی در سال 2011 خواهد آمد و نسخه Beta آن هم اکنون فعال است.



THQ core Kinect game

thq-core-kinect-game1.jpg


احتمال اینکه این بازی یک نمایش ویژه در E3 2011 داشته باشد زیاد است، چرا که این بازی که هنوز نامش هم مشخص نشده از همان سال 2009 خبر در دست ساخت بودنش منتشر شده بود. مسئولان THQ گفته اند که به زودی یک بازی Core برای Kinect معرفی میکنند و MS هم بعد از موفقیت در جذب گیمر های غیر حرفه ای به چیزی بجز انتشار عناوین هاردکور پسند برای Kinect احتیاج ندارد.



Microsoft Flight

300px-Msflight.jpg


یک بازی برای طرفداران پرواز و دارندگان PC. این بازی طبق گفته های MS گونه های جدیدی از گیم پلی را نیز خواهد داشت و واقعیت را برای طرفداران پرواز هدیه خواهد آورد. اما سازنده این بازی هنوز کاملاً مشخص نیست و تنها عبارت Microsoft Game Studios برای آن ذکر شده است. امکان دارد این بازی توسط تیمی همچون T10 که یک استدیوی داخلی MGS به حساب می آید در دست ساخت باشد و شاید حتی خود T10 یا حتی Firebird Studio که یک استدیو In-House در MGS است و با یک عنوان آنونس نشده در سال پیش کشف شد. اما هر چه هست فعلاً چیزی در اینباره بصورت صریح گفته نشده است. نکته دیگر Kinect است که میتوان آن را به عبارت "گونه های دیگری از گیم پلی" در مصاحبه Kevin Unangst و یا حتی علاقه یکباره MS به PC Gamer های عزیز و معرفی شدن AoE جدید و داستانی که در بالا تعریف شد و ... را با ساپورت Kinect توسط این بازی مرتبط دانست. شاید همانند Forza 4 که از Kinect ساپورت میکند سازندگان این بازی هم برای ساپورت آن از Kinect تمهیداتی اندیشیده باشند. با این حال تنها عبارت Games for Windows Live در سایت رسمی این بازی نقش بسته است که امیدها برای آمدن آن بر روی 360 را کم رنگ میکند؛ اما من بشخصه نا امید نیستم. این بازی 2011 خواهد آمد.



MechWarrior

250px-MechWarrior_reboot.jpg

عکسها و تریلرهایی از این بازی درسال 2009 پخش شد که هدایت یک ربات انسان نمای عظیم الجثه را به نمایش میگذاشت و در تریلری که به نظر می آمد از گیم پلی بازی باشد شما از نمای اول شخص در داخل یک کابین هدایت این ربات را در اختیار داشتید. درست حدس زدید (!) این بازی هم می تواند کاندیدی برای وارد کردن Kinect به عرصه هاردکور باشد. اگر Steel Battalion Heavy Armor می تواند شانس خود را امتحان کند چرا این بازی شانسش را امتحان نکند؟ IP این بازی متعلق به MS بوده و احتمال دارد مانند عنوان Joy Ride که در ابتدا قرار بود یک عنوان مجانی باشد و بعد از یک سال سکوت به یک بازی Kinectـی تبدیل شد این بازی هم Kinect را ساپورت کند. بخصوص بعد از 2 سال سکوت (!). این بازی تاریخ عرضه مشخصی ندارد.



Forza Motorsport 4

forza-motorsport-4-kinect-game.jpg

این سری بازی کاملاً شناخته شده است اما اطلاعات چندانی از این قسمت هنوز فاش نشده. میتوانیم انتظارات زیادی را از تریلر VGA 2010 این بازی داشته باشیم مانند : چرخه شب و روز، تغییرات آب و هوایی، تماشاچیان طبیعی تر، مسابقات Off-Road، خودروهای Open WheelT، خودروهای WRC، افکتهای جذابتر ذرات و دود، گرافیک چشم نوازتر، مدهای جدید برای بخش Career و ... اما جذاب ترین اتفاق ممکن در E3 2011 برای هر دوستدار سبک ریسینگی میتواند مشاهده این بازی در حال اجرا باشد. این عنوان برای رانندگی و کاوش خودروی محبوبتان با Kinect سازگار شده است. اطلاعات دیگر اینکه T10 قصد دارد جلوه های سینمایی تری به بازی و یا بخش Replay آن ببخشد و همچنین برچسب های جدیدتر و متنوع تری برای طراحی بر روی خودرویتان به شما هدیه خواهد داد.

در ویدئویی که اخیراً از بازی به بیرون درز کرده میتوان نکات زیر را مشاهده کرد:

  • حضور محصولات بیش از 80 شرکت خودرو سازی در بازی
  • استفاده از تکنولوژی های جدید گرافیکی پیشرفته (Cuting-Edge) در بازی مانند انعکاس لحظه ای تصاویر بر روی بدنه خودرو با کیفیت بالا که باعث میشود خودرو کاملاً در محیط حس شود
  • استفاده از مدلسازی های جدید برای خودرو ها و بافت های با جزئیات بالاتر
  • عقب تر رفتن زاویه دروبین در داخل کاکپیت نسبت به Forza 3 ( فرمان کاملاً مشخص است، بعید نیست میزان فاصله قابل تنظیم باشد چرا که اعضای فروم T10 خواستار حضور این قابلیت در این شماره بودند )
  • استفاده از افکت های جدید برای بهتر حس کردن بازی مانند جلو تر آمدن دوربین در نمای بیرون از ماشین هنگام ترمز و خارج شدن آتش از اگزوز و ...
  • اضافه شدن برخی اجزای متحرک به بدنه خودرو ها مانند باله ها، دریچه های هوا، سقف متحرک و ...
  • تأثیر باد بر روی محیط پیرامون پیست ( گیاهان و احتمالاً درختها )
  • حرکت برخی اشیا در کنار پیست مانند تلکابین و ...
  • اضافه شدن محیطهایی مانند دریاچه، کوهستان برفی، پلهای معلق و ... به بازی و یا مثلاً پیست رومانی Top Gear
  • افزایش یافتن امکانات ساخت محتوای جدید توسط کاربران
  • افزایش تعداد شرکت کنندگان در رقابت های آنلاین به 16 نفر
  • عرضه شدن بازی در اکتبر 2011
  • حضور WARTHOG ( خودرو محبوب سری هیلو ) در بازی ( که شاید بتواند به نوعی نوید دهنده یک هیلو جدید هم باشد)
  • وجود قابلیت Head Tracking با استفاده از کینکت در بازی
در هر صورت مدلهای پر جزئیات تر ماشین ها و نور پردازی جدید میتوانند جذاب باشند، T10 قبلاً سابقه استفاده از دستاوردهای سایر استدیو های زیر نظر MGS را داشته است،مثلاً نور پردازی HDR را از Halo قرض گرفته اند، و Lionhead هم مشخصاً از سال 2009 (با توجه به تریلرهای مایلو در سال 2009 و 2010) موتورش را در دست ساخت داشته است، پس احتمال بکارگیری نتایج آن در سایر ساخته های MGS دور از ذهن نیست. فیزیک بهتر و مسابقات متنوع تر در کنار پیشرفت های محسوس گرافیکی میتوانند شما را برای 2 سال دیگر با این سری همراه کنند. این بازی در پاییز 2011 خواهد آمد.



Alan Wake 2

alan-wake-logo-hq-e1295603445558-300x244.jpg


اشتباه نکنید ! چنین بازی ای تأیید نشده است، اما Remedy شرکت سازنده Alan Wake با استفاده از موتور این بازی و البته Kinect قصد ساخت عنوان جدیدی دارد. این عنوان یا Alan Wake است و یا یک عنوان کاملاً جدید (حق ساخت Max Payne دیگر در دستان remedy نیست اگر درست یادم مانده باشد) شاید E3 2011 محل مناسبی برای معرفی این بازی باشد.



xbox360logo.gif


عناوین احتمالی/قطعی که برای Kinect ساخته نشده اند اما احتمال دارد (!) در E3 2011 باشند :



Halo Remake

images


خیلی از شما شایعاتی از ساخت مجدد این عنوان شنیده اید. جالبتر اینکه 343 Industries هم هیچ گاه این خبرها را تکذیب نکرده و با گفتن عباراتی چون "فعلاً چیزی برای رونمایی نداریم" و یا "تمرکز ما فعلاً بر روی ساپورت Halo:Reach و ... است" سر و ته قضیه را هم آورده است. آن زمان که 2 عکس همراه با برخی اطلاعات از پروژه احتمالی 343 Industries به بیرون درز کرد را می توان نقطه عطفی در تقویت شدن این شایعات دانست. من علاقه خاصی دارم که کمی بیشتر در مورد احتمال بودن چنین بازسازیی صحبت کنم پس در این قسمت بنده را بیشتر تحمل کنید !

گفته میشود که این بازی حالت TPS و FPS را بصورت آپشنال ساپورت خواهد کرد ( امکانش هم هست که این صرفاً یک نوع بازاریابی ساده برای بررسی بازخورد طرفداران باشد ) و شخصیتی که در این عکسها میبینید شخص Master Chief بوده و یکی از تصاویری که مشاهده میکنید بازسازی ای از مرحله Silent Cartographer است که در Halo:CE هم بوده است و میتوانید منظره ای شبیه را در آن بازی هم بیابید.




همانطور که در دو عکس اول میبینید پشت کلاه هر دو اسپارتان فرم تقریباً یکسانی دارند و در نمای جلو یک قاب زرد رنگ با عرض زیاد ( بر خلاف کلاً نیروهای ODST و یا Spartan III ها ) درست مانند کلاه MC در Halo:CE که من را بیش از پیش به باور کردن واقعی بودن این عکسها تشویق میکند. اسلحه BR در Halo 2 و Halo 3 شاهدش بودیم بجای DMR منتهی با طراحی جدید و هماهنگ با DMR بکار گرفته شده است( DMR در Halo:Reach به عنوان نسل اولیه BR معرفی شد ! ).

vszkmy0pwdxzocy5rk61.jpg
300px-Designated_Marksman_Rifle.png


طراحی مجدد خود MC هم که تا حدود زیادی با کانسپت اولیه اش در Halo:CE همخوانی دارد. گفته شده این بازی در میانه سال 2010 در آلمان و پشت درهای بسته به نمایش در آمده و قرار است درست 10 سال پس از تاریخ عرضه Halo:CE منتشر شود ( اواخر 2011 ). از نظر نوع طراحی و استایل گرافیکی این عکسها نمیتوانند دروغ باشند (از نظر من) و برای همین هم بیش از هر عنوان دیگری منتظر این یکی هستم. حتی شاید مایکروسافت برای بر پا کردن جشن 10 سالگی هیلو از فیلمی که قبلاً قرار بود ساخته شود و بعدها کنسل و یا متوقف شد هم پرده برداری کند.



Syndicate online

Syndicate_Coverart.png


شما تیزر جدید Peter Molyneux که در بخش Milo به آن اشاره کردم را دیده اید؟ یک احتمال دیگر آن میتواند عنوان Syndicate باشد. در همان تیزر میبینیم که گفته میشود نسخه Beta این عنوان نامعلوم در اواخر 2011 در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر Peter Molyneux سال 2006 در یک مصاحبه با Gamespot گفته بود که صرف نظر از پیچیدگی های حق مالکیت این عنوان ساخت یک نسخه آنلاین از آن میتواند جالب باشد ( وی امسال نیز مصاحبه هایی با این مضمون داشته است ). وی خالق این اثر بوده و سپس EA استدیو سازنده این بازی ( Bullfrog Productions که بعد از خریداری شدن به EA UK تغییر نام داد ) را خریداری کرده است.

نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که چند وقت پیش OXM UK ( مجله رسمی Xbox در انگلستان، در کشوری که خالق و استدیو سازنده Syndicate را در خود جای داده است ) خبر از بازسازی یک عنوان کلاسیک قدیمی و بزرگ را بر روی 360 داده بود و قرار بود که این معرفی را بصورت انحصاری انجام دهد اما ناگهان پابلیشر بازی خواست که این رونمایی به تعویق بیافتد. طرح روی جلد این مجله با بازیی که Peter Molyneux قبلاً ساخته بود شباهت هایی دارد. هر چقدر هم که این مطالب از نظر شما مربوط و یا حتی نامربوط بیایند ولی این اتفاقها افتاده اند !



Firebird Studio New Game For XBOX 360

images


این استدیو برای کار بر روی جلوه های بصری و ارتقای آن روی 360 فعالیت هایی داشته است و همچنین پروژه ای که هنوز آنونس نشده است را هم در دست ساخت داشته است. تنها چیزی که مشخص است آمدن این عنوان بر روی 360 می باشد. در بالا یک بازی بدون استدیو را کمی به این استدیو بدون بازی ربط دادیم اما این ارتباط می تواند درست نباشد. هر چه هست باید منتظر ماند و دید که این بازی چه میتواند باشد. بخصوص که در مصاحبه جدید یکی از مسئولان MS خواندیم که آنها در کنار عناوینی مانند Halo و Fable و Forza میخواند IP (های) جدیدی را هم بر روی 360 بیاورند. شاید این بازی همان IP جدید باشد.



Lost Odyssey 2

lost_odyssey_2_16348.jpg


سال 2008 MS گفته بود این بازی با گذر زمان بزرگتر خواهد شد، و شایعاتی از ساخته شدن آن توسط Mistwalker به گوش میرسید و حتی concept art هایی دیده میشدند که میتوانند به این بازی مربوط باشند. تأیید این خبر طرفداران این بازی را خوشحال خواهد کرد. البته امکان دارد این رونمایی به TGS 2011 کشیده شود ( البته اگر خود TGS برگذار شود ! )



Codename: Kingdoms

codename-kingdoms2-541x200.jpg


Artwork های احتمالی را که از یک بازی رونمایی نشده Crytek دیدیدم به یاد می آورید ؟ این بازی در E3 2010 معرفی شد ولی تا کنون اطلاعات چندانی از آن بدست نیامده است. تنها چیزهایی که می دانیم این است که این Artwork ها در سال 2007 طراحی شده اند و یکی از مسئولان MS گفته است که سال 2011 سال بزرگی برای این بازی خواهد بود. احتمال دارد این عنوان در سال جاری عرضه شود. ولی به احتمال بسیار زیاد در E3 امسال بصورت کامل معرفی خواهد شد.



Gears of War 3

images


از این بازی قطعاً نمایشی خواهیم دید بخصوص بخش SP چرا که بخش آنلاین را میتوانید در نسخه Beta تجربه کنید. بازی به اندازه کافی طولانی خواهد بود و میتوانیم انتظار دیدن گوشه ای از بخش تکنفره را داشته باشیم.



Too Human 2

too-human-logo.jpg


این بازی چندان شایعه ای پیرامون خودش ندارد. اما قرار داد Silicon Knights با MS برای یک سگانه میتواند این احتمال را زنده نگه دارد.



Project Gotham Racing 5

halo-5-logo-in-channel-4-news-report-project-gotham-racing-as-well-halo-5-pgr-glimpsed-in-microsoft-_1.jpg


آحرین نسخه از این عنوان در سال 2007 به بازار عرضه شد و تا کنون خبر دیگری از این سری نشده است. جز اینکه در انتهای سال 2009 به صورن اتفاقی خبرهایی مبنی بر ضبط صدای خودرو ها برای Forza 4 و نسخه بعدی PGR 5 بر روی سایتها نقش بستند ( آن هم از زبان یکی از مسئولان MS ) آنهم دو گروه که بصورت همزمان کار میکردند. اما بعد سازندگان Crackdown 2 ادعا کردند که ضبط این صدا ها برای خودروهای بازیشان بوده است نه یک بازی ریسینگ. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در ویدئویی که اخیراً از Forza 4 به بیرون درز کرده بود برند خودروسازی Tesla به چشم خورده است که تا کنون در سری Forza حضور نداشته است و این میتواند خبر حضور دو تیم بازی سازی به صورت همزمان کارخانه خودروسازی Tesla برای صدا برداری را قوت ببخشد. به هر حال خبر مذاکرات MS با استدیو های بازیسازی اروپایی برای زنده کردن مجدد این سری به خودی خود میتواند امید بخش باشد. در یک ویدئو که تحقیقات زیربخشهای دیگر MS در خصوص تعامل با نرمافزارها را بواسطه حرکت دستها نشان میداد هم عنوان Project Gotham Racing را میشد در کنار عنوان Halo 5 دید که در نوع خود جالب بود. حتی زمانی گفته میشد که امکان دارد T10 قیمومیت این سری بدون سازنده را بعهده گرفته است. به هر حال برای دیدن خبرهای مربوط به این عنوان به اینجا مراجعه کنید.



Rare New Game

250px-Rare_logo.svg.png


شایعات فراوانی در خصوص عناوینی که Rare بر رویشان کار میکرده به گوش میرسد. Conker، Banjo-Kazooie، Perfect Dark، Kameo 2 و حتی Kinect Sports 2 ! در هر صورت این عنوان هر چه که باشد ما منتظر میمانیم. Rare استدیو خلاق و توانمندی است و مدت زیادی است بجز کارهایی برای Xbox Live و Kinect کار دیگری از آن ندیده ایم و دیگر موقع رونمایی های جدید از عناوین بزرگ است.



عناوین غیر انحصاری هم 100% در کنفرانس آنها وجود خواهد داشت و شاید در کنفرانس Microsoft که به رسم هر ساله اولین کنفرانس نمایشگاه هم هست چندتایی از آنها را رونمایی کنند، بخصوص عناوینی مانند MW3 که روی Xbox 360 فروش بیشتری دارند. حتی شاید شاهد آنونس شدن FFVXIII بر روی Xbox 360 هم باشیم بخصوص که سازنده هایش زیادی ساکت هستند و پروژه طولانی شده است.


(**): لطفاً توجه کنید که انحصاری داشتن خیلی مهم هست و عناوین مولتی کشک هستند صرفاً :|

یه توضیحی بدم براتون. این عناوینی که بالا نوشتم مقداریشون تأیید شدن که 2011 میان مقداریشون در هاله ای از ابهام هستن مثل AW2 و بخش دیگه ایشون هم تأیید نشده هستن مثل Halo ریمیک و ... من همه عناوینی رو که در صورت خوب بودن پتانسیل بودن در کنفرانس مایکرو رو میتونن داشته باشن نوشتم ! پس خیلی هایپ زده نشین برای کنفرانس مایکروسافت ولی مطمعن باشید این بازی ها امسال میان ( اونهایی که قید شده ) و برخی هاشون که تاریخ عرضه ندارن امسال تاریخ عرضه میگیرن !! :D

پ.ن: خود هایپی ممنوع :D از بالا گفتن ! :|
 
آخرین ویرایش:

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
امثال فکر کنم کنفرانس سونی و MS تحت NGP و Kinect باز بگرده!واقعا حوصلشونو ندارم. بسته:l

قشر هاردکور رو بردن زیر علامت سوال:D
 

MehradCreed

کاربر سایت
Aug 16, 2008
1,706
نام
MehrλÐ
E3 پارسال که افتضاح بود میومدن یه قِر میدادن میرفتن یا بچه میومد با پلنگ بازی میکرد و سوتی هم میداد...
همش هم تقصیره کینکت مفت خوره.!.!:dهنوز نیومد 360 پیر پاتال رو تو E3 اوت کرده
مهم ترین بازی ها: HALO Remake ، GeOW3 ، FORZA 4 ، Kingdom ، Alan Wake 2 ، و مایلو یا هرچی که اسمش هست
بقیشم برن دره کوزه ابشو میل کنند
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
ممنونم از همه دوستان !

یه توضیحی بدم براتون. این عناوینی که بالا نوشتم مقداریشون تأیید شدن که 2011 میان مقداریشون در هاله ای از ابهام هستن مثل AW2 و بخش دیگه ایشون هم تأیید نشده هستن مثل Halo ریمیک و ... من همه عناوینی رو که در صورت خوب بودن پتانسیل بودن در کنفرانس مایکرو رو میتونن داشته باشن نوشتم ! پس خیلی هایپ زده نشین برای کنفرانس مایکروسافت ولی مطمعن باشید این بازی ها امسال میان ( اونهایی که قید شده ) و برخی هاشون که تاریخ عرضه ندارن امسال تاریخ عرضه میگیرن !! :D

پ.ن: خود هایپی ممنوع :D از بالا گفتن ! :|
 

Bianconeri

کاربر سایت
Feb 25, 2008
611
نام
مهران
ای کاش ماکروسافت می رفت سراغ Crimson Skies .یکی از بهترین بازی های انحصاری نسل قبل ماکرو بود برای Xbox.واقعا یک نسخه از این بازی برای 360 می تونه فوق العاده باشه.سبک بازی هواپیمایی بود و انصافا از بازی های این نسل مثل HAWX خیلی با حال تر بود.
لینک ویکیپدیا بازی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر