E3 2010 - What will happen in Microsoft Conferences ?

Samiel Danach

کاربر سایت
Dec 13, 2007
111
نام
امیرعلی
grk2lmu3fqftogy1vjm8.jpg
سلام
خب همونطور که همه می دونید حدود یک ماه تا E3 مونده ! و مایکروسافت امسال دو تا کنفرانس برای E3 در نظر گرفته ، یکی برای بازی های X360 و احتمالا Windows و یک کنفرانس هم برای NATAL !
در مورد سونی به طور کاملا فوق العاده ای دوست عزیزمون Mini Zeus توضیحات کاملی رو ارئه دادن و من دیدم که در مورد وقایع کنرافنس مایکروسافت هیچ تاپیکی نیست ! این تاپیک منبع نداره و بیشتر اطلاعات پخش از تمام سایت و یکمی هم از نظرات شخصی خودم هست که امیدوارم دوستان استفاده کنن و نظراتشون رو هم بگن

بازی ها :
خب امسال مایکروسافت سال رو به خوبی با عرضه ME2 و Alan Wake و SC:C شروع کرد و تقریبا همگی این عنوان ها موفق ظاهر شدن. اما با عرضه این عنوان ها لیست بازی های انحصاری مایکروسافت کوتاه شد و همه منتظرن تا ببینن مایکروسافت در E3 چه برنامه هایی در نظر گرفته. در زیر اول با بازی های تایید شده پیش میریم و بعد شایعات :
zgf1332itkzrak67mpgz.jpg

1) Halo Reach ! مسلما همه منتظرن تا Bungie به طور رسمی نسخه نهایی Reach را در کنفرانس امسال نشان بدهد. عنوانی که تا حالا تبلیغات و سر و صدای زیادی ایجاد کرده و خیلی ها منتظر یک شاهکار از سوی Bungie هستند. البته Reach به طور قطع حضور کاملی در E3 و کنفرانس مایکروسافت خواهد داشت و مسلما عنوان اصلی مایکروسافت برای پاییز و تعطیلات امسال همین Reach هست

vj4yqe7tjg9man80jq3.jpg
2) Gears of War 3 : مسلما دو نسخه قبلی GEOW عنوان های بسیار موفقی بودن و همه گمان می کردند که نسخه سوم برای نسل بعد در نظر گرفته شده ، که اینطور نشد و سه گانه GEOW در همین نسل به پایان می رسد ! Epic دوباره UE3 را پیشرفت داده و بسیار قدرتمند تر از گذشته آن را آماده کرده است. GEOW 3 هم به احتمال زیاد سال آینده عنوان اصلی مایکروسافت خواهد بود ! با توجه به تغییرات اعمال شده در UE همه منتظر هستند تا یک عنوان بسیار موفق را در آینده ببینند و امیدواری زیادی دارند که بر خلاف GEOW 2 نوآوری های بیشتری در بازی مشاهده شود.

txp6t3o99nzwcpteci6.jpg
3) Fable 3 : پیتر مولینیو و مغز خلاقش ! تنها جمله که با آمدن اسم Fable به فکر آن می افتیم. طبق اطلاعات منتشر شده که تقریبا همه در جریان آنها هستید ، Fable 3 با استفاده از Natal و تغییرات فراوانی که در آن ایجاد شده ، همه فن ها را منتظر خود نگاه داشته تا لذت فرمانروایی را با استفاده از Natal تجربه کنند !

a6n2ozsykjky79at560p.jpg
4) عنوان جدید Rare که در دست ساخت است و چند وقت قبل از این استودیو اعلام کرد که آن را در کنفرانس مایکروسافت نمایش خواهد داد. اما شایعاتی در مورد اینکه این عنوان برای Natal خواهد بود یا خیر در تمام سایت ها وجود دارد و Rare پاسخی قطعی در این باره نداده است. اما پیش بینی می شود این عنوان برای Natal در حال ساخت باشد.

ebquqkgwa9oo05eqcp57.jpg
5) Xcom : شرکت 2K به طور رسمی ساخت نسخه جدید Xcom را برای 360 و PC تایید کرد ! ادامه ای که با تغییرات گسترده ای در حال ساخت است ! از جمله اینکه سبک بازی به FPS تغییر پیدا کرده که خیلی از فن های بازی را از این جهت نگران کرد ! اما وجود سازنده هایی مانند 2K Marin که عوان موفقی مانند Bioshock را ساختند کمی آنها را از نگرانی خارج کرد و همه منتظر هستند تا نسخه جدید بازی را در کنفرانس مایکروسافت مشاهده کنند.

aw079tujfoua55xaw8tq.jpg
6) Project Gotham Racing 5 : طبق شایعات موجود این عنوان در حال حاضر در Turn10 در حال ساخت می باشد و مدتی قبل تصاویری مبنی بر صداگذاری بازی از این استودیو به بیرون پخش شد ! البته به طور حتم ساخت عنوان بر کسی پوشیده نیست و شاید در کنفرانس امسال PGR5 را مشاهده کنیم

37zk5hatgkepkdiq6qb.jpg
7) استودیو تازه تاسیس و بسیار قدرتمند 343 Industries ! استودیوی که با تیمی کار کشته برای ساخت ادامه Halo تاسیس شده و در حال کار بر روی نسخه بعدی Halo است ! استودیویی که خیلی از طرفداران Halo بعد از جدا شدن Bungie چشم امید به آن دارند و امیدوارند در کنفرانس امسال حتی یک تیزر ساده از بازی آینده آنها منتشر شود.

8a1zobmw0ssxqmqvu8h1.jpg
8) استودیو تازه تاسیس دیگر مایکروسافت FireBird نام دارد ! استودیویی که از این به بعد بر روی کیفیت گرافیکی عناوین X360 نظارت خواهد داشت ! اما خود استودیو هم در حال ساخت یک عنوان جدید می باشد که به احتمال زیاد برای نشان دادن گرافیک بالا و قدرت X360 خواهد بود ! عنوانی که مانند عنوان 343 Industries از X-engine مایکروسافت استفاده خواهد کرد.


9) Spawnpoint استودیو دیگر مایکروسافت است که در حال حاضر مشغول ساخت یک عنوان کاملا مستقل برای Natal می باشد ! عنوانی که هیچ اطلاعاتی تاکنون از آن منتظر نشده است !

pfkk05a4d38gmftegqae.jpg
10) Alan Wake عنوان فوق العاده که به تازگی توسط Remedy ساخته شد ! اینکه این بازی ادامه خواهد داشت بر کسی پوشیده نیست ! ولی خیلی ها دوست دارند تا نسخه دوم به طور رسمی تایید شود


11) معرفی تعداد زیادی از بازی های Casual و Hardcore برای ناتال

12) طبق اخباری که به تازگی منتشر شده Ubisoft هم در حال ساخت یک عنوان انحصاری برای X360 می باشد که احتمال نمایش آن در کنفرانس مایکروسافت بسیار بالاست ! این عنوان ممکن است بر اساس یکی از بازی های Tom Clancy باشد و یا یک عنوان کاملا جدید که تا زمان E3 باید صبر کنیم.


13) شاید بر خلاف انتظار مایکروسافت عنوان هایی را معرفی کند که تا کنون خبری از آنها نشنیده ایم و این خود می تواند سوپرایز خوبی برای E3 باشد.


سخت افزار :
بخش سخت افزار امسال با معرفی Natal و نمایشش برای مایکروسافت بسیار مهم است ! نمایشی که می تواند سرنوشت Natal را در هنگام عرضه رقم بزند

cnakdehg9qhpgccz21k.jpg
1) معرفی Natal در یک کنفرانس جداگانه بسیار وسوسه انگیز است و خیلی ها مشتاق هستند تا این کنفرانس را مشاهده کنند و با نسخه نهایی Natal و امکانات و بازی های آن آشنا شوند ! در این کنفرانس مسلما شاهد حجم زیادی از بازی های Fun خواهیم بود ! اما در کنار این عناوین ، مسلما بازی های دیگری هستند که به طوری حرفه ای برای Natal در حال ساخت هستند و خیلی ها هم اشتیاق زیادی برای دیدن این عناوین و نحوه کار آنها با Natal را دارند.

9jx9xbolimnu90ukf5b.jpg
2) Xbox 360 Slim : شایعات زیادی مبنی بر معرفی X360 Slim در گوشه و کنار اینترنت به چشم می خورد و با توجه به سکوت مایکروسافت احتمال معرفی آن بسیار زیاد است ! البته نباید شایعات عرضه این کنسول به صورت باندل با Natal را فراموش کنیم.


اتفاقات دیگری هم می تواند در این کنفرانس رخ دهد که به نمایشگاه و رقابت آن هیجان بیشتری بدهد :
1) مولتی شدن FF Versus : دو سال قبل در کنفرانس مایکروسافت FF XIII به طور غیر منتظره ای برای X360 تایید شد و سال بعد سری MGS هم به X360 راه پیدا کرد ! اما سوال اینجاست که آیا مایکروسافت می تواند این اتفاقات را در مورد FF Versus هم اجرا کند ؟

2) کاهش قیمت X360 یکی دیگر از اخباری هست که می تواند برای خیلی ها شیرین باشد و طبق اطلاعات منتشر شده احتمال کاهش قیمت کنسول با عرضه Slim در تعطیلات وجود دارد.

و اما بخش Xbox Live که همیشه قسمتی مهمی از کنفرانس های مایکروسافت را به خود اختصاص می دهد ! اما فعلا هیچ اطلاعات قوی در مورد Live منتشر نشده و هنوز برنامه مایکروسافت برای XBL در کنفرانس E3 مشخص نیست
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Kurt117

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
%99 ممکن- بنظرتون وقتش نیست ایتاگاکی ساما بعد از 2 سال بیاد؟ :D.
90% ممکن- Jade Empire 2 نمایش داده میشه.
85% ممکن- PGR5 از یک سازنده جدید.
80% ممکن- شماره سوم Naruto ـی Ubisoftـ.
65% ممکن- چوات یرلی و نمایش خارق العاده کرایسیس 2 روی PCـ
50% ممکن- انونس Half-life 2- Episode 3 ( اگر بشه چی میشه :love:).
45% ممکن- انونس Devil May Cry 5ـ.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,671
نام
محمد
سلام!
در کنار Fable III و Reach و Geow 3 من خیلی دوست دارم که یه بازی از سوی Turn 10 معرفی بشه، FMS 4 که احتمالش خیلی پایینه ولی همون PGR 5 هم اگه بشه بد نیست :D بازی ایتاگاکی هم امیداورم معرفی بشه. همینطور اگه یه Perfect Dark جدید از سوی Rare معرفی بشه دیگه همه چیز فوق العاده میشه :D
 

pedram_sad

کاربر سایت
Apr 24, 2008
962
نام
pedram
من از همه این اتفاقات احتمالی خوشحال شدم
اما خوشحالیم از احتمال PGR5 چیز دیگریست ! :biggrin1:
کاش ME2 و SP:C فقط رو 360 میموند و multi روی PC نمیشد
چون SONY فقط برای PS3 میزنه انحصاری هاش رو و مطمنا خیلی از PS3 Owner ها به PC دسترسی دارن
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,104
نام
نـــــــویـــــــــد
سلام!
در کنار Fable III و Reach و Geow 3 من خیلی دوست دارم که یه بازی از سوی Turn 10 معرفی بشه، FMS 4 که احتمالش خیلی پایینه ولی همون PGR 5 هم اگه بشه بد نیست :D بازی ایتاگاکی هم امیداورم معرفی بشه. همینطور اگه یه Perfect Dark جدید از سوی Rare معرفی بشه دیگه همه چیز فوق العاده میشه :D

جاي نگراني نيست E3 امسال از پارسال هم رويايي تر ميشه :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر