E3 2009 | Left 4 Dead 2 E3 Impression

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
1.jpg

معرفی Left 4 Dead 2 اتفاقی بود که به آسانی میتوان به آن یک سورپرایز عالی گفت . همانطور که می دانید L4D سال قبل با استقبال خوبی روبرو شد و هم اکنون نیز فروش خوبی دارد. این بازی پنجره ای جدید در بازی های Coop باز کرد و با گیم پلی زیبای خود توانست توجه خیلی از گیمر ها را به خود جلب کند. L4D دنباله ای برای بازی قبلی خواهد بود، که مطمئنا تجربه جدیدی نخواهد داشت و فقط سعی شده گیم پلی بازی بسط داده شود.

خوب مقدمه کافی است بگذارید محتویات بازی را شرح دهیم. بازی شامل پنج Campaigns جدید خواهد بود که نسبت به بازی اصلی یک Campaigns بیشتر خواهد بود ولی بر عکس بازی اصلی تمامی Campaigns های جدید Mod های Survival و Versus را ساپورت خواهند کرد. به احتمال زیاد بازی شامل یک Mod جدید نیز خواهد شد که Valve ترجیح داده است در مورد آن فعلا حرفی نزند. این بار نیز بازی داستان فرار 4 بازمانده جدید با نام های Coach، Nick، Ellis و Rochelle را بازگو می کند که همانند بازی اصلی هر کدام از این شخصیت ها، مشخصاتی یکتا برای خود دارند . به طور مثال Coach یک فرد خشن است!

بزرگترین تفاوت گیم پلی L4D 2 نسبت به نسخه اصلی اضافه شدن اسلحه های جدید به بازی است که از مهم ترین آنها می توان به اضافه شدن سلاح برای نبرد های تن به تن مانند تبر آتش نشانی،ماهی تابه و اره برقی ( که استفاده از آن در بازی نشان داده نشد.) اشاره کرد. تبر سلاح خوبی برای تکه تکه کردن بدن زامبی ها است و در کنار آن ماهی تابه برای دور کردن زامبی ها استفاده خوبی دارد. همانند بازی اصلی سلاح های گرم به چهار دسته تقسیم شده است اما تفاوت اصلی این قسمت در این است که می توانید از Uzi با Silencer استفاده کنید همچنین یک مدل جدید shotgun، یک مدل جدید Rifle و همچنین مهماتی جدید مانند گلوله های آتش زا که می توانید با آن زامبی ها را به آتش بکشید، به بازی اضافه شده است.

زامبی های بازی نیز به نوبه خود آپگرید شده اند! 3 مدل جدید از زامبی های مخصوص در کنار دوستان قدیمی خود یعنی Bomber، Tank، Hunter، Smoker و Witch به بازی اضافه شده اند تا لذت بازی را برای شما بیشتر کنند. در نمایش های موجود فقط یکی از این زامبی های مخصوص نمایش داده شده اند که به آن The Charger می گویند. یک مرد قوی هیکل که فقط یک دست دارد که می تواند کل حرکت تیم را با یک حرکت مختل کند و یک نفر را تا آخرین نفس با خود نگه دارد. یک مدل جدید از زامبی نیز معرفی شدند که به آنها Uncommon Common می گویند. زامبی هایی که از لحاظ قدرت بین زامبی های معمولی و مخصوص قرار دارند که در هر Campaigns با یکی از آنها بر خورد خواهید کرد.

2.jpg

آخرین Campaigns بازی نمایش داده شد که نام آن “The Parish” بود. افراد گروه بازی را در یک لنگرگاه کوچک در کنار یک رودخانه شروع کردند و در حال پیشروی آنها به خیابان های New Orleans کشیده شدند و با صدای زنگ خطر با تعداد بسیار زیادی زامبی مواجه شدند. لازم به ذکر هست که هر دو نسخه PC و X360 نمایش داده شده اند که هر دوی آنها بسیار خوب بود و تفاوت خاصی با یکدیگر نداشتند مگر اینکه نسخه PC کمی بهتر به نظر می رسید.

تقریبا می توان گفت گرافیک بازی تغییر خاصی نداشته است و فقط سعی شده است از لحاظ بصری بر روی ظاهر زامبی ها بیشتر کار شود و شما می توانید با تکه تکه کردن بدن آنها از گرافیک زیبا و افکت های جالب خون بازی لذت ببرید. صدا گذاری بازی نیز مانند نسخه قبلی عالی است و می تواند شما را تا حد زیادی بترساند.​
هیچ کس نمیتواند بگویید نوآوری خارق العاده ای در L4D 2 به کار رفته است ولی محتویات بازی به قدری رشد پیدا کرده اند و موضوعات جدید به آن اضافه شده است که نیازی به تغییری خاص در آن احساس نمی شود. با در نظر گرفتن اینکه نسخه اصلی بسیار موفق بود از همین لحظه نیز می توان برای عرضه این بازی لحظه شماری کرد. اگر می خواهید این بازی را تجربه کنید و ساعت های خوشی همراه با آن داشته باشید باید تا 17 نوامبر صبر کنید.​

 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
به به خسته نباشی جواد :love:
قسمت یکش با اینکه عین چی لگ داشتیم با بچه ها توی Live ولی بازم خیلی حال میداد :D
بی شک L4D 2 هم مثل قسمت اولش جالب از کار در میاد .
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
واقعا با L4d لحظات نابی رو روی LIVE تجربه کردیم. امیدوارم (100%) که این شماره چیزی کم نخواهد گذاشت.

جواد خسته نباشی ;)
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
ممنون خیلی خوب بودش. به نظر من که این هم می تونه موفق بشه. خلاصه ببینیم 17 نوامبر چه خبر میشه.
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
نسخه اصلی بازی قشنگی بود تنها مشکلش این بود خیلی زود تکراری میشد...یه فکری برای این قسمتش بکنن همه چیز خیلی عالی خواهد بود.
 

B H Z

کاربر سایت
Sep 27, 2005
3,980
نام
Behzad
دست درد نکنه جوادی خدا قوت ((( دست همه دوستان گروه تحریریه درد نکنه )))

واقعا بازی L4D واقعا عالی بود امید وارم این شمارشم خوب از آب در بیاد.

با تشکر
 

FC Barcelona

کاربر سایت
Nov 3, 2008
929
نام
مصطفی
دوستان اگه لطف کنید عکس ها را توی یه جای دیگه آپلود کنید ممنون میشم.

چون من با فایل های ضمیمه سایت مشکل دارم و اصلا آنها را نمیتونم دانلود یا مشاهده کنم. (میگه شما اجازه لازم را ندارید)

آیا علت خاصی دارد؟
 

silent_hill54

کاربر سایت
Jan 6, 2008
913
من که اصلا از یکش خوشم نیومد. گیم پلیش خوب بود ولی نمیدونم چرا یکم بیشتر ضحمت نکشیدنو یه داستان واسش نذاشتن. 10تا دیگه هم بیاد همینطوری باشه ارزش نداره.
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
دوستان اگه لطف کنید عکس ها را توی یه جای دیگه آپلود کنید ممنون میشم.

چون من با فایل های ضمیمه سایت مشکل دارم و اصلا آنها را نمیتونم دانلود یا مشاهده کنم. (میگه شما اجازه لازم را ندارید)

آیا علت خاصی دارد؟
برای دیدن ضمیمه ها باید یوزر پرمیوم باشید.;)
من که اصلا از یکش خوشم نیومد. گیم پلیش خوب بود ولی نمیدونم چرا یکم بیشتر ضحمت نکشیدنو یه داستان واسش نذاشتن. 10تا دیگه هم بیاد همینطوری باشه ارزش نداره.
این بازی اصولا آنلاین هست و به داستان نیاز نداره.;)
 

Captain MacMillan

کاربر سایت
Jul 25, 2008
425
شخصیت ها و زامبی های بازی در نسخه ی قبل بر طبق فیلم های سینمایی و ... ساخته شده بودند . زامبی ها و شخصیت های جدید هم همینطورند یا خودشان اضافه کرده اند ؟
در ضمن اگر می شود این عکس را برای کاربران معمولی هم بگذارید . :biggrin1:
 

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
بازی اول که فوق العاده بود. فقط اگه کمی بخش یک نفره رو تو قسمت دوم طولانی تر کنند خیلی بهتر میشه.

در ضمن اگر می شود این عکس را برای کاربران معمولی هم بگذارید .

اینقدر منت کشیدن نمیخواد. برو اینجا کلی از عکساش هست :

http://news.bigdownload.com/photos/left-4-dead-2/
 

Perspective

کاربر سایت
Sep 10, 2008
1,363
نام
هادی
زحمت کشیدن!
چی میشد یه کم گرافیک به این گیم پلیه عالی اضافه بشه
icon18.gif
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر