E3 2009 | Gran Turismo PSP Hands-on

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
سلام !
دیشب شبی به یاد موندنی برای همه طرفداران PSP بود . به یاد موندنی ترین لحظه کنفرانس به روی سن اومدن استاد Yamauchi و توصیف Gran Turismo بود .
این رو تقدیم می کنم به همه طرفداران و علاقه مندان PSP . ( مثل خودم :D )
این بازی کم کم داشت از ذهن ها پاک میشد تا اینکه به یک باره کارگردان سری بازی های Gran Turismo به روی سن اومد و بازی فوق العاده خودش یعنی Gran Turismo PSP رو در کنار معرفی PSP GO رو به رخ همگان کشید .
این بازی دقیقا همزمان با روز عرضه PSP GO یعنی روز 1 اکتبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد .
من شانس اینو پیدا کردم که Gran Tursimo رو تجربه کنم . همچنین تونستم بیشتر و از نزدیک با PSP GO آشنا بشم و با Yamauchi سازنده افسانه ای و پادشاه Polyphony Digital
صحبت کنم . واقعا که هیجان انگیز بود .
ابتدا با اعداد شروع می کنم : بازی شامل 800 اتومبیل و 35 پیست خواهد بود . همچنین بازی در 60FPS اجرا خواهد شد . بله همه این ها کمی غیر قابل باور به نظر میرسه ولی Polyphony Digital این رو عملی کرده .

gran-turismo-psp-20090602092445087.jpg

Kazunori به من گفت که سیستم مسابقات کمی با نسخه کنسولی سری بازی Gran Turismo فرق خواهد داشت . اگر شما Gran Turismo رو به یاد داشته باشید هدف شما این بود که با یک اتومبیل مشخص برای رسیدن به هدفتون بر روی یک پیست با رقیبانتون مسابقه بدبد .
اما در نسخه PSP دست شما کمی بازتر خواهد بود و شما حق انتخاب بسیار بیشتری خواهید داشت .
نکته متفاوتی که باز هم نظر من رو به خودش جلب کرد نحوه گرفتن اتومبیل های مختلف بود . شما برای گرفتن یک اتومبیل باید در زمان مشخص مسابقه رو به اتمام برسانید . این بازی کنان رو تشویق خواهد کرد که ماشین های خود را با دیگ افراد به اشتراک بگذارید .
در بازی سه حالت برای معامله ماشین ها وجود داره :
یک این که شما خیلی ساده میتونید ماشنی خودتون رو با دوستانتو عوض کنید در حالی که شما میتونید همین ماشین رو در Garage خودتون هم داشته باشید .
شیوه دوم فرقش این هست که اگر ماشینی رو تعویض کردید دیگر اون ماشین در اختیار شما نخواهد بود .
و در اخر اتومبیل هایی هستند که قابل معامله نیستن و باید اون رو به تدریج در بازی کسب کنید .
در بازی سیستم Tuning هم وجود داره و شما میتونید کمی اتومبیل خود رو ارتقاء بدید . متاسفانه شما نمیتونید وسایل و قسمت های مختلف برای اتومبیلتون خریداری کنید .

gran-turismo-psp-20090602092443103.jpg

نکته بسیار قابل توجه دیگر کنترل یک بازی شبیه ساز رانندگی بر روی PSP ست که واقعا عالی انجام شده . من تا قبل از این خیلی نگران بودم که مبادا نتیونیم یک کنترل مناسب در بازی داشته باشیم ولی وقتی پشت یک Nissan GT-R نشستم همه اون گمانه زنی ها از خاطرم رفت . اگر چه شما مانند یک بازی کنسولی در کنترل آن راحت و آزاد نیستید ولی باز هم بیار عالی طراحی شده .
به هر حال یقینا این بازی یکی از بزرگترین بازی های PSP در تمام دوران خود خواهد بود .
امیدوارم این مطلب مورد توجه همتون قرار گرفته باشه .
 

life4ps3

کاربر سایت
Dec 24, 2008
85
ارش عالی بود:love:بلا شدیا قدرت ترجمت رفته بالا یا با دیکشنری استادش کردی:biggrin1:.
به نطر میرسه اولین بازی درست و حسابی ریسینگ واسه psp باشه:cool:
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
دیگه داشتم بازی کردن با پی اس پی رو فراموش می کردم !! ولی سونی امسال پی اس پی رو همچین رسید بهش !! کاشکی از همون اول همینقدر بهش توجه می کرد !! ولی خب هنوز هم دیر نشده ....

متشکر بابت مطالبتون !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر