E3 2009 | پیش بینی های IGN در مورد E3-2009

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
سلام !
سایت IGN مقاله کوتاهی در مورد E3-2009 و پیش بینی هایی که از این نمایشگاه بزرگ میشه ترتیب داده. این مقاله چند وقتی میشه نوشته شده ولی به دلیلی (!) دنبال ترجمه ـش نرفته بودم. الآن دیگه دیدم داریم به E3 نزدیک میشیم و خبر خیلی داغی هم توی این مدت پخش نمیشه (احتمالآ) برای همین رفتم سراغ . IGN
باز هم تآکید میکنم همه اینها پیش بینی های IGN هست و ممکنه هیچ کدومش توی E3 اتفاق نیفته !

Nintendo
ign-aus-pre-e3-2009-predictions-20090405061656981.jpg
95%
معرفی Kid Icarus جدید
بازی ای که بازیکنهای زیر 20 سال کمتر در مورد اون چیزی میدونن. جزو معدود بازیهایی که Nintendo کمتر به فکر ادامه اونها افتاده. تنها نسخه اصلی این بازی برای کنسول NES عرضه شده و از اون موقع دیگه خبر خاصی (به جز یک نسخه Game Boy و همین طور حضور Pit در SSBB) ازش نبوده. به نظر ما احتمال معرفی این بازی در E3 امسال بسیار زیاد هست.

90%
بازیهای مخصوص یا هماهنگ سازی شده با DSi
90% - Pokemon :
سری بازیهای Pokemon از نظر فروش روی کنسولهای دستی تقریبآ بی رقیب هستند. یک بازی مخصوص از این سری برای DSi میتونه فروش این کنسول دستی جدید رو تا حد زیادی تضمین کنه.
85% - Mario :
مدت زمان زیادی از عرضه New Super Mario Bros برای NDS میگذره و ارائه بازی ای جدید از این شخصیت فراموش نشدنی برای DSi میتونه غوغایی به پا کنه.
65% - Smash Bros :
مطمئنآ بعد از موفقیت های عظیمی که 3 نسخه از این بازی برای کنسولها بدست آورد و همین طور محبوبیت فوق العاده ای که این بازی داره (و حتی باعث خلق بازی Flash ای براساس اون شده) , ساخته شدن نسخه ای برای کنسولهای دستی در دستور کار Nintendo قرار داره. DSi میتونه بهترین جایگاه برای این بازی باشه.
50% - Kirby :
مسلمآ دنبال کردن ماجراهای جالب و جذاب Kirby برای طرفداران قدیمی این شخصیت بامزه میتونه خاطره انگیز باشه.
20% - Metroid :
درسته امکانش کمه , ولی حتی فکر کردن بهش هم میتونه لذت بخش باشه. بازی ای 2 بعدی و زیبا با قابلیتهای DSi به همراه مراحل و کانتنت های قابل دانلود ...

80%
قرار گرفتن MotionPlus به همراه Wii Remote در بسته بندی های Wii
درسته که MotionPlus (قطعه ای که به انتهای Wii Remote متصل میشه و دقت این وسیله رو افزایش میده) قرار هست به صورت جداگانه به فروش برسه , ولی اصلآ بعید نیست که Nintendo در بسته بندی های آینده Wii این قطعه رو در کنار Wii Remote قرار بده و دیگه نیازی به خرید جداگانه اون نباشه.

80%
ارتباط بیشتر بین Wii و DSi
اتصال Wi-Fi کنسول دستی DSi امکان ارتباط برقرار کردن بین این کنسول و Wii رو فراهم میکنه و ما انتظار داریم Nintendo در این زمینه اقدامات بیشتری کرده و حتی بازیهای مشترکی بین این کنسولها هم تهیه کنه.

75%
Channel های جدید و پخش Pokemon از یکی از اونها
احتمال ارائه Channel های جدید کم نیست و یکی از اونها میتونه به پخش 24 ساعته Pokemon با همکاری شبکه 4Kids Entertainment بپردازه.

70%
Channel های مخصوص DSi
مطمئن هستیم که بالاخره این قابلیت برای DSi ارائه میشه ولی زمانش هنوز مشخص نیست. مثل Wii میتونیم انتظار Channel های مخصوص اخبار , آب و هوا و ... رو داشته باشیم.

60%
بازی جدید Zelda برای Wii
درسته که بازی جدیدی از سری بازیهای محبوب Zelda برای Wii در دست ساخت هست ولی هنوز جزییات این بازی معلوم نشده. آیا میتونیم در E3 امسال شاهد این بازی باشیم ؟ بازی ای که میتونه برای کریسمس 2009 یا اوائل سال 2010 آماده بشه.

ign-aus-pre-e3-2009-predictions-20090405084309167.jpg



50%
تآخیر در عرضه MotionPlus
ما شانس 50-50 رو برای تآخیر در ارائه MotionPlus در نظر می گیریم. درسته که EA چندی پیش در یکی از بازیهاش از این تکنولوژی پرده برداری کرد ولی نبودن هیچ خبری از Wii Sports Resort در طول این مدت و معرفی نشدن بازی جدیدی در این زمینه , کمی باعث نگرانی میشه.

40%
معرفی GTA برای Wii
بعد از موفقیت باورنکردنی GTA : Chinatown Wars چه در زمینه فروش و چه از نظر منتقدین , اصلآ بعید نیست که Rockstar به فکر ادامه این موفقیت با کنسول پرفروش Wii باشه. البته در این بین تداوم محبوبیت Wii هم میتونه در تصمیم گیری Rockstar موثر باشه.

2%
Wii DVD Playback
آیا لازمه چیزی بگیم ؟!

Sony
ign-aus-pre-e3-2009-predictions-20090405061659731.jpg
95%
معرفی اولین عناوین 3 بعدی
Sony پیش از این از تکنولوژی جدید خودش در زمینه بازیهای 3 بعدی پرده برداری کرده بود و بازیهایی مثل WipEout و Motorstorm رو با این تکنولوژی نمایش داده بود. ولی هنوز اون طور که باید و شاید در این زمینه توضیحی داده نشده. احتمال اینکه Sony در E3-2009 بیشتر در این زمینه توضیح بده و خبر از ارائه Patch برای 3D کردن بازیهای قبلی PS3 و همین طور 3D بودن بازیهای آینده این کنسول داده بشه زیاد هست.
نکته : منظور از 3 بعدی بودن (3D بودن) بازیهای PS3 , همون 3 بعدی بودن معمولی نیست که الآن چند نسله داریم میبینیم ! در اینجا منظور این هست که مثلآ راننده موتورسیکلت توی Motorstorm بعد از تصادف به طرف بازیکن پرت میشه ! یه چیزی تو مایه های فیلمهای 3D که شخصیت ها از دید بیننده از توی پرده سینما بیرون میان :D همون قضیه عینک های مخصوص و ...

90%
کاهش قیمت PS3
خریداران و همین طور ناشران بازیهای PS3 خیلی وقته از Sony انتظار کاهش قیمت دارند. ما فکر میکنیم این کاهش قیمت میتونه در E3 امسال اعلام بشه , یا حداقل مدل جدیدی از PS3 با امکانات کمتر و قیمت پایین تر رو شاهد باشیم. حتی با وجود اینکه بعضی تحلیل گران کاهش قیمت این کنسول رو به اون صورت باعث فروش بیشتر اون نمیدونن , ولی به نظر ما این موضوع میتونه کمک خوبی در این زمینه باشه.

90%
PSP جدید یا PSP2 :
در اینکه PSP2 بالاخره معرفی خواهد شد شکی نیست ولی آیا E3 امسال زمان معرفی این کنسول دستی خواهد بود ؟ احتمال معرفی یک PSP جدید در این نمایشگاه خیلی زیاده ولی این PSP میتونه یک نسخه آپگرید شده از همون PSP قبلی باشه یا اینکه کنسولی کاملآ جدید با مشخصات و ظاهر متفاوت.

90%
کانتنت ها و محتوای جدید برای Home
مسلمآ Sony اجازه نمیده E3 امسال به همین راحتی از چنگش دربره در حالی که از Home چیزی گفته نشه. پرتال آواتار آنلاین سونی و همین طور پرتال تبلیغاتی با پتانسیل زیاد Home باعث میشه Sony به همین راحتی دست از سر اون برنداره. منتظر کانتنت های جدید و اصلاح برخی مشکلات Home هستیم.

75%
قابل بازی بودن Gran Turismo 5
Polyphony Digital همه اعتبار خودش رو مدیون سری بازیهای محبوب و پرفروش Gran Turismo هست. E3-2009 بهترین زمان برای نمایش GT5 هست. بازی ای حدود 1 سال پیش نسخه Prologue اون رو بازی کردیم و از اون موقع خبری از GT5 نداشتیم.

60%
پروژه جدید Team ICO
صادقانه بگیم که صبر ما برای دیدن این بازی تموم شده. هر دو بازی قبلی این شرکت یعنی ICO و Shadow of the Colossus جزو بهترین و خاطره انگیزترین بازیهای عمر ما بودند و حالا انتظار برای دیدن بازی ای که 3 سال در دست ساخت بوده هر روز داره سخت تر و سخت تر میشه. امیدواریم این دفعه Sony به فکر ما باشه.

ign-aus-pre-e3-2009-predictions-20090405084319604.jpg



30%
معرفی بازیهای جدید برپایه PSEye
چه اتفاقی برای PSEye افتاد ؟ بعد از بازی Eye of Judgement دیگه خبر خاصی از این سخت افزار نشنیدیم. بازی ای که قرار بود باعث فروش این قطعه بشه ولی متآسفانه در این امر موفق نبود. شانس کمی برای دیدن بازیهای جدید براساس این سخت افزار جالب در E3 امسال قائل میشیم.

25%
طراحی جدید و رنگهای متنوع PS3
PSOne کوچک شده در سال 2000 عرضه شد , یعنی اواخر عمر خودش. PS2 Slim در سال 2004 به بازار اومد و حالا اگه بخوایم این نسبت رو رعایت کنیم , بعد از گذشت 3 سال از عرضه PS3 نوبت نسخه Slim اون رسیده. البته احتمال خیلی کمه ولی باز هم میشه روش حساب کرد.

15%
یک سخت افزار جدید برای PS3
آیا Sony در فکر پشت سر گذاشتن Wii به وسیله ساخت وسیله ای جدید هست ؟ مثلآ سیستمی که همه بدن رو میپوشونه و از طریق حرکات بازیکن , بازی رو کنترل میکنه. میدونیم که London Studio (سازنده SingStar و (Eye Toyدر حال کردن روی یک پروژه محرمانه هست ولی نمیدونیم اون پروژه چه چیزی خواهد بود.

5%
Gran Turismo PSP
آیا این بازی هنوز در دست ساخت هست ؟ آیا کلآ این پروژه ادامه داره یا کارش تموم شده ؟ مطمئنآ Polyphony Digital میتونه به وسیله Gran Turismo PSP نهایت قدرت PSP رو به رخ همگان بکشونه ولی احتمال اینکه این بازی امسال عرضه بشه تقریبآ صفره. البته اگه به معجزه اعتقاد داشته باشین قضیه فرق میکنه.

Microsoft
ign-aus-pre-e3-2009-predictions-20090405061658356.jpg
90%
خبری از Gears Of War 3 نخواهد بود
چرا Microsoft و Epic باید این عنوان رو نمایش بدن ؟ Gears Of War 2 هنوز هم داره به فروشش ادامه میده , پس نباید منتظر شنیدن خبری از سومین نسخه این بازی حداقل تا سال آینده باشیم.

90%
بازی جدید Rare که میتونه یکی از گزینه های زیر باشه :
80% - یک بازی خانوادگی و بزرگ :
بعید نیست Rare که خودش سیستم Avatar کنسول X360 رو پایه ریزی کرده , در فکر ساخت بازی ای براساس این سیستم باشه. مثلآ یک بازی Party در شبکه XBOX Live . ممکنه این موضوع برای گیمرهای حرفه ای زیاد خوشایند نباشه ولی احتمال ساخته شدنش خیلی زیاده.
65% - باز هم Viva Pinata :
سری بازیهای Viva Pinata کم کم جای خودشون رو در دل دوستداران این حیوانات بامزه باز کردند و معرفی نسخه جدیدی از این سری اصلآ جای تعجب نداره.
40% - Perfect Dark 2 :
احتمال کمی برای معرفی این بازی در نظر می گیریم ولی با توجه به زیاد بودن طرفداران نسخه های قبلی و مشتاقان Joanna Dark شاید Rare به فکر ادامه دادن این سری بیفته. البته اونها باید به فکر اصلاح مشکلات و کمبودهای Perfect Dark Zero هم باشند.
15% - Killer Instinct 3 :
بازی ای قدیمی که هنوز هم در گوشه و کنار دنیا طرفداران سینه چاکی داره. با اینکه احتمال معرفی این یکی خیلی کمه ولی میشه بهش فکر کرد.

80%
نسخه کامل تر MGS4
Kojima کم و بیش به X360 فکر میکنه و ما هم به نسخه ای کامل تر از MGS4 روی این کنسول فکر می کنیم. بازی ای که ممکنه در دو دیسک عرضه بشه و تکنیک های پیشرفته فشرده سازی اطلاعات استفاده بکنه.
نکته : سال 2007 هم IGN در مورد عرضه MGS4 روی X360 پیش بینی کرده بود :D

75%
یک بازی Party براساس Avatar ها
خب Avatar ها هم بالاخره اومدن ولی هدف از اومدنش چی بود ؟! مطمئن هستیم در E3 امسال خبرهایی در مورد اونها میشنویم. ممکنه بازیهای جدیدی براساس اونها معرفی بشن. همین طور منتظر کانتنت ها و وسایل و لباس های جدید برای اونها خواهیم بود.

ign-aus-pre-e3-2009-predictions-20090405084329353.jpg



60%
Microsoft Health & Lifestyle Games
Microsoft برای مقابله با رقبای خودش در زمینه های اجتماعی و Mainstream (معنی فارسی جالبی نمیشه برای این واژه پیدا کرد ! یه جورایی میشه گفت چیزهای عامه پسند !) باید اقداماتی بکنه. این سرویس ها گرچه محبوبیت Wii رو بدست نمیارن ولی میتونن مفید واقع بشن.

55%
معرفی Motion Controller
X360 تنها کنسول این نسل هست که هیچ استفاده ای از تکنولوژی Motion Controll نکرده و به همون کنترل های همیشگی چسبیده. ما فکر می کنیم خبرهایی از Motion Controller این کنسول خواهیم شنید و شاید Rare مشغول کار کردن روی اون باشه.

15%
طراحی های جدید X360 , امکانات جدید و هارد دیسک های متنوع
احتمال ارائه X360 های جدید با ظاهری متفاوت بعد از گذشت 3.5 سال وجود داره. ظاهری که با دشبورد جدید X360 هم همخوانی داشته باشه. اگه به گذشته نگاه کنیم یادمون میاد کنترلر کنسول XBOX بعد از مدتی با نام جدید Controller S عرضه شد , یا تغییراتی در MP3 Player این شرکت یعنی Zune داده شد. حالا هم میتونیم کم کم منتظر تغییراتی در شکل و شمایل X360 باشیم.

10%
Halo 4 معرفی میشه , شاید از طرف Gearbox
این سری بازی هیچ وقت نمیمیره. الآن هم شایعاتی در مورد ساخته شدن نسخه بعدی توسط شرکت Gearbox وجود داره. آیا در E3-2009 چیزی در این مورد خواهیم شنید ؟ باید منتظر بمونیم.

2%
معرفی XBOX 720
هنوز خیلی زوده ! اصلآ فراموشش کنین !



موفق باشین
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
80%
نسخه کامل تر MGS4 :
Kojima کم و بیش به X360 فکر میکنه و ما هم به نسخه ای کامل تر از MGS4 روی این کنسول فکر می کنیم. بازی ای که ممکنه در دو دیسک عرضه بشه و تکنیک های پیشرفته فشرده سازی اطلاعات استفاده بکنه.
نکته : سال 2007 هم IGN در مورد عرضه MGS4 روی X360 پیش بینی کرده بود :D

در كنار اين پيش بيني شايعه شده Konami عنوان انحصاري براي 360 داره.
منبع

ممنون از آريا جان.;)

خواهشا جنبه خودتون رو نشون بديد;)
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
مرسی اریا جان
فقط یه سوال ! این IGN هیچ پیشبینی در مورد ورود Apple به عرصه ی گیم نکرده ؟ منظورم حضور اپل تو E3 2009 هست ؟
مثل اینکه Apple اسبشو زین کرده تا بدجوری بتازه !
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
80%
نسخه کامل تر MGS4
Kojima کم و بیش به X360 فکر میکنه و ما هم به نسخه ای کامل تر از MGS4 روی این کنسول فکر می کنیم. بازی ای که ممکنه در دو دیسک عرضه بشه و تکنیک های پیشرفته فشرده سازی اطلاعات استفاده بکنه.
نکته : سال 2007 هم IGN در مورد عرضه MGS4 روی X360 پیش بینی کرده بود :biggrin1:
من که به این خبر 1 درصد هم نمیدم:biggrin1:
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
یادمه سر همون قضیه پاور سبز هم IGN فکر کرده بود دیگه بله... تایید شده، حتی page بازی هم برای 360 ساخته بود.
کی میخوان دست از اینکار بردارن خدا میدونه.
به هر حال خدا شفا بده.
 

gameware

کاربر سایت
May 5, 2006
1,393
نام
مهبد
دستت درد نکنه.

80%
نسخه کامل تر MGS4
Kojima کم و بیش به X360 فکر میکنه و ما هم به نسخه ای کامل تر از MGS4 روی این کنسول فکر می کنیم. بازی ای که ممکنه در دو دیسک عرضه بشه و تکنیک های پیشرفته فشرده سازی اطلاعات استفاده بکنه.
نکته : سال 2007 هم IGN در مورد عرضه MGS4 روی X360 پیش بینی کرده بود :biggrin1:

چهارصد سال دیگه میگذره ، و 365 مین اکس باکس اومده ، کوجیما صدمین نوه ش رو به خاک سپرده ، ملت هنوز منتظرن این سیبیلو بیاد و 360 :D
 

KillJoy

کاربر سایت
May 1, 2009
53
نام
فری
:laughing: mgs 4 روی 360 ! عمرا
حتما این دفعه میخوان چراغ قرمز نشون بدن بعدشم بگن نه برای apple قراره یه نسخه ی دیگش ساخته بشه
البته همون نسخه قبلش همچین چیزه ملی نبود کل بازی flash بود
خلاصه این پیشبینی 0%
 

_hedayat_

کاربر سایت
Sep 14, 2008
177
نام
هدايت
:laughing: mgs 4 روی 360 ! عمرا
حتما این دفعه میخوان چراغ قرمز نشون بدن بعدشم بگن نه برای apple قراره یه نسخه ی دیگش ساخته بشه
البته همون نسخه قبلش همچین چیزه ملی نبود کل بازی flash بود
خلاصه این پیشبینی 0%
خوب شد گفتن جنبه ي خودتون رو نشون بدين.
 

silent_hill54

کاربر سایت
Jan 6, 2008
913
%
نسخه کامل تر MGS4
Kojima کم و بیش به X360 فکر میکنه و ما هم به نسخه ای کامل تر از MGS4 روی این کنسول فکر می کنیم. بازی ای که ممکنه در دو دیسک عرضه بشه و تکنیک های پیشرفته فشرده سازی اطلاعات استفاده بکنه.
نکته : سال 2007 هم IGN در مورد عرضه MGS4 روی X360 پیش بینی کرده بود :biggrin1:
وای اگر بشه من جشن میگیرم.
 

ricosev

کاربر سایت
Mar 17, 2009
571
MGS 4 روی 360؟باورش سخته!(تکنیکهای پیشرفته ی فشرده سازی؟:biggrin1:)


اولا : چیزی که در اون شکی نیست اینه که از نسخه چهار خبری نخواهد بود
دوما : اما اگر بازی ای هم در میون باشه از سری متال گیر هرگز انحصاری X360 نخواهد مگر این که ملتی باشه
سوما : اگر متال گیر چهار باشه دیگه نیازی نیست آهنگساز بازی آهنگ جدید بسازه

چهارم : به همین دلیل بالا منتظر چهار روی X360 نباشین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر