Multi Platform Dying Light

سازنده
Techland
تاریخ انتشار
January 2015
ناشر
Warner Bros. Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
این عنوان توسط Techland ساخته و انتشار آن برعهده ی Warner Bros است و در سبک action survival horror دسته بندی میشود..بازی در محیطی کاملا باز و با چرخه شب و روز اتفاق می افتد که بازیبازان باید در روز در محیطی که زمانی شهر بوده به دنبال منابع و وسایل بگردند و تا قبل از غروب به پایگاه برگردند زیرا در شب هرگونه فعالیت بازیباز بسیار خطرناکتر می شود.ساخت سلاح و تغییر آنها قسمتی از توانایی بازیباز برای مقابله با جمعیت آفت زده که در حال رشد می باشند است.همچنین در شب غارتگران به بازیباز حمله کرده و وی باید از هرچه دارد تا صبح در مقابل آنها مقاومت کند.

بازی در سال 2014 عرضه میشود.



ناشرWarner Bros
توسعه دهندهTechland
پلتفرمPC,Xbox One,PS4,PS3,X360
تصاویر بیشترتصاویر Dynig Light
تاریخ انتشار 27 ژانویه 2015
تاپیک امتیازات----------
پیش‌نمایش بازی----------
نقد بازی---------

MINIMUM


  • OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
  • Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
  • Memory: 4 GB RAM DDR3
  • Hard Drive: 40 GB free space
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM
  • DirectX®: Version 11
  • Sound: DirectX® compatible
  • Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported
    Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended



RECOMMENDED


  • OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
  • Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
  • Memory: 8 GB RAM DDR3
  • Hard Drive: 40 GB free space
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM
  • DirectX®: Version 11
  • Sound: DirectX® compatible
  • Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported
    Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,731
نام
رضا.آ
تو فروم استیم همه از پرفرمنس بازی شکایت میکنن، حتی با کارت های 970 و 980. حالا خوبه انویدیا اینقدر رو این بازی تبلیغ کرد تازه این شد! میخواستم بازی رو بگیرم واسه coop ولی حالا صبر میکنم ببینم باپچ این مشکلاتو حلش می کنن یا نه ...

هرجا سخن از انویدیاست
افت فریم و پرفورمنس پایین در راه است .
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
چرا نمیشه:d
اینکه بشینی coop با دوستات 50 60 ساعت زامبی بکشی کم؟؟بازی از لحاظ محتوای قابل عرضه قویه و 50 60 ساعت سرگرمت می کنه ......کافیه دیگه از یه بازی آنلاین محور چی میخوای؟:d

اشکال کار شما اینه از یه بازی انلاین محور انتظار عرضه یه بازی داستان محور مثه بایوشاک یا order داری که اینا اصلا قابل مقایسه نیستن(کسی هم ادعا نمی کنه این بازی از این لحاظها بهتر و قویتر)

.
کلا هر بازیی که اسم CoOp بیاد کنارش مخصوصا CoOp چهار نفره اونم از نوع زامبی کشی میزان سرگرمیش تضمین شدس بازی هایی بودن که دست کمی از آشغال نداشتن ولی بخش CoOp ـشون لذت بخش بوده نمونه بارزش Resident Evil: Operation Raccoon City بود گل سر سبدشون رو هم که دیگه همه میشناسن ....
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من همون اول که تو تنظیمات بازی فهمیدم سازنده با انویدیا همکاری داشته نسبت به پرفورمنس بد بین شدم. یعتی اگر مشکل بهینه سازی داشته باشه انویدیا رسما باید برسه بمیره که فقط باعث سنگین شدن بیخود بازی ها میشه!
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
یه نیم ساعتی بازی رو انجام دادم. طبق همه تریلرهایی که از گیم پلی بازی دیده بودم انتظار 60فریم بودن بازی رو داشتم ولی متاسفانه روی 30 قفل شده. از نظر گرافیکی در یک نگاه کلی قابل قبول هست ولی وقتی به جزییات مثلا لبپ سیکینگ یا انیمیشن ها دقت شه یکم ضعف داره. سلاح ها و کشتن زامبی ها فوق العاده لذت بخش هست.بخش co op اش هم همونطور که پیشبینی میشد خیلی باخال هست. در کل کسایی که با سری DI حال کردن به نظرم خیلی خوبه.
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,762
نام
فرشید
هرجا سخن از انویدیاست
افت فریم و پرفورمنس پایین در راه است .

من همون اول که تو تنظیمات بازی فهمیدم سازنده با انویدیا همکاری داشته نسبت به پرفورمنس بد بین شدم. یعتی اگر مشکل بهینه سازی داشته باشه انویدیا رسما باید برسه بمیره که فقط باعث سنگین شدن بیخود بازی ها میشه!

این انویدیا دیگه داره شورشو در میاره الکی الکی بازی سنگین میشه بعید میدونم با اومدن DX12 چیزی تغییر کنه ....


از کاه کوه می سازید و برا خودتون بر ضد یه شرکت شورش می کنید! بی دلیل آتیشی صحبت کردن و بدون مدرک حرف زدن کار حرفه ایی نیست!

اگه NVIDIA چیزایی رو به بازی اضافه کرده مشخصه که این افکت ها باعض فشار بیشتر روی گرافیک میشن و البته وظیفه ی بهینه سازی این کدها بر عهده ی تیم بازیسازی هست و نه خود NVIDIA !! چون انویدیا فقط Resource ها رو به تیم میده و مستقیما توی کد نویسی بازی دخالتی نداره

هدف از Gameworks اول تبلیغ شرکت و بعد اضافه کردن افکتهای بهتر به بازیها هست که داشتن کارتای قوی هم دلیلی داشته باشه، اگه این کارا نبود پیشرفتی هم در بخش فنی و گرافیک بازیها نداشتیم.


جالب اینه که برخلاف نظر شما راندمان AMD در بدو کار در این عناوین پایینتر هست و باگ در بازی هم دور از انتظار نیست.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,758
نام
مراد حلیمی
یه نیم ساعتی بازی رو انجام دادم. طبق همه تریلرهایی که از گیم پلی بازی دیده بودم انتظار 60فریم بودن بازی رو داشتم ولی متاسفانه روی 30 قفل شده. از نظر گرافیکی در یک نگاه کلی قابل قبول هست ولی وقتی به جزییات مثلا لبپ سیکینگ یا انیمیشن ها دقت شه یکم ضعف داره. سلاح ها و کشتن زامبی ها فوق العاده لذت بخش هست.بخش co op اش هم همونطور که پیشبینی میشد خیلی باخال هست. در کل کسایی که با سری DI حال کردن به نظرم خیلی خوبه.
دوست عزیز...زامبی کشیش بهتر شده؟؟؟روونتر شده انیمیشناش؟؟؟طبیعی تر شده؟
یه توضیحی در باب سوال بالا بده یه توضیحی هم در مورد پارکور....پارکور بازی چطور ؟بدربخور و طبیعی هست؟

مرسی


.
 

CS

کاربر سایت
Feb 24, 2008
81
نام
جان تراولتا
خداتونو شکر کنید NVIDIA بازی حمایت میکنه مگرنه معلوم نبود اصلا بازی برای PC منتشر میشد یانه ( بازی رایگان شکایت کردن نداره )

انویدیا منابع تکنیکهای خودشو میده به سازنده ( یه پول خیلی زیادی هم برای حمایت به سازنده بازی میده تا لوگوش بیاد اول بازی برای PC منتشر بشه ) حالا Developer چقدر توانایی استفاده ازش داره یه بحث دیگس
قبلا هم از تکنیکهای این شرکت در ویچر و بتمن بسیار استفاده شده. و دیدیم چقدر خوب بودن اون عناوین
دشواری نداره میتونید تکنیکهای انویدیا از اپشن بازی OFF کنید

به هرحال بازیها نسل جدید نیاز به DX12 دارن دیگه DX11 جوابگو این نسل نیست
 
آخرین ویرایش:

sbAL1REZA

کاربر سایت
Jan 6, 2015
537
هرجا سخن از انویدیاست
افت فریم و پرفورمنس پایین در راه است .

نه AMD خوبه که به عنوان بخاری استفاده میشه با اون صداش همین سری های r9 290 تا r9 390X که دماش معلوم نیست چند درجه میره که به صورت رفرنس خنک کننده مایع داره
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
یه نیم ساعتی بازی رو انجام دادم. طبق همه تریلرهایی که از گیم پلی بازی دیده بودم انتظار 60فریم بودن بازی رو داشتم ولی متاسفانه روی 30 قفل شده. از نظر گرافیکی در یک نگاه کلی قابل قبول هست ولی وقتی به جزییات مثلا لبپ سیکینگ یا انیمیشن ها دقت شه یکم ضعف داره. سلاح ها و کشتن زامبی ها فوق العاده لذت بخش هست.بخش co op اش هم همونطور که پیشبینی میشد خیلی باخال هست. در کل کسایی که با سری DI حال کردن به نظرم خیلی خوبه.
انتظار دیگه چرا D: خیلی وقته گفته بودن بازی روی 30 قفل خواهد بود ( اونطوری که یادمه )
تونستی یه سری عکس هم بزار

لانچ تریلرش خوب بود ×_× در کل خوب به نظر میرسه . برای ما که تاخیر خورده نسخه فیزیکیش...
حالا نقدها بیاد ببینیم چی کرده D:

یکم حوصلم از concept زامبی داره سر میره D:
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
دوست عزیز...زامبی کشیش بهتر شده؟؟؟روونتر شده انیمیشناش؟؟؟طبیعی تر شده؟
یه توضیحی در باب سوال بالا بده یه توضیحی هم در مورد پارکور....پارکور بازی چطور ؟بدربخور و طبیعی هست؟

مرسی


.

زامبی کشیک خیلی جدابه... انیمشن ها زیاد تعریفی ندارن.

پارکور فوق العاده خوب کار شده روش. میشه گقت بیشترین تمکز روی همین پارکور کردنش بده.

co op هم فقط حالت آنلاین داره

بخش crafting اسلحه ها هم خیلی خوب کار شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر