DRM Tool - انتقال Content Licenseـها از یک کنسول به کنسولی دیگر

Rainbow

کاربر سایت
Oct 12, 2006
1,183
نام
فرزاد
بالاخره مایکروسافت DRM Tool خودش رو برای استفاده در سایت XBox.com قرار داد!
با این وسیله شما می تونید یک کنسول یا هارد دیگه رو با Licence های Content هایی که قبلا دانلود کردید ، آپدیت کنید تا دیگه نیازی نباشه برای استفاده از اون ها حتما به XBox LIVE متصل باشید!

و اما راهنمای استفاده :

وارد آدرس روبرو میشید: www.XBox.com/drm

حالا برروی Start the license transfer process now کلیک کنید.


155ql1g.jpg


در صفحه بعد از شما می خواد که وارد اکانتتون بشید! با وارد کردن E-Mail و Passwordـتون وارد GamerTagـتون میشید. اگر قبل از شروع عملیات Sign-in کردید با این صفحه روبرو نمیشید.

در صفحه بعد اطلاعات کنسول و تعداد License ها رو نشون میده.
درپایین صفحه برروی Next کلیک کنید.


f1fnud.jpg


در صفحه بعد از شما می خواد تا در کنسولتون با اون اکانتی که می خواید License هاش رو منتقل کنید به XBox LIVE وصل بشید. توجه کنید که باید این کار رو در کمتر از 30 دقیقه انجام بدید!
بعد از Sign-in کردن برروی Next در پایین صفحه کلیک کنید.


dm49i8.jpg


حالا کنسول جدید شما شناسایی شده و از شما می خواد که تا برای ادامه عملیات اون رو تایید کنید. برروی Confirm کلیک کنید. ( توجه داشته باشید که Console ID شماره سریال دستگاه نیست. پس نگران مغایرت این 2 نباشید. )


miihr4.jpg


در صفحه نهایی هم تاییدیه انتقال Licenseـها به کنسول جدید نشون داده میشه و همچنین نحوه انتقال اونها به کنسول، به این ترتیب که:
وارد اکانت مورد نظر میشید. به XBox LIVE Marketplace میرید. قسمت Account Management و سپس Download History. حالا یکی از Item های مورد نظرتون رو انتخاب می کنید و سپس Download Again. اگر Contentِ رو هارد تون داشته باشید نیاز نیست دوباره دانلودش کنید ، کنسول فقط License رو دانلود می کنه. اگر هم نداشته باشیدش دانلود Content شروع میشه.
برای هر Content باید این 3 مرحله طی بشه.


acpvmf.jpg


بعد از اتمام عملیات دیگر محدودیتی در استفاده از Content مورد نظر وجود نداره و برای همه Profile های اون کنسول و بدون نیاز به اتصال به XBox LIVE قابل استفاده است!

خسته نباشم... :biggrin1: ...

دقیقا همون اتفاقی بود که دلم می خواست این هفته بیافته. نزدیک به 50 Theme و 40 Gamer Picture بی استفاده 2 تا آرکید و چند تا Content دیگه بودن که از کنسول قبلی روی Memory Card داشتم.
می خواستم فردا همش رو پاک کنم. :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

Rainbow

کاربر سایت
Oct 12, 2006
1,183
نام
فرزاد
یعنی میشه بون اینکه به live وصل شد تم دانلود کرد

شما اصلا پست من و عنوانش رو خوندی؟! :biggrin1:

من گفتم انتقال License از یک کنسول به کنسول دیگه! تازه از یک مرحله به بعد هم گفتم باید وارد LIVE بشید.

بیشتر توضیح میدم:
ببین مشکلاتی که این License موقع انتقال Arcade Games , Rented Videos , Themes , Gamer Pictures , XBox Original Games ( که از Marketplace دانلود میشن ) و ... بوجود میاره اینه که شما بعد از انتقال اونا به کنسول جدید برای استفاده حتما باید با همون Profileـی که اونا رو دانلود کردی وارد لایو بشی تا برای همون بازه زمانی تا قبل از خاموش شدن کنسول فعال بشن! حالا با انتقال License اون ها به کنسول جدید دیگه نیازی نیست که شما وارد لایو بشید و اون Contentـی که شما Licenseـش رو انتقال دادید برای همه Profile ها و بصورت دائمی ، بدون نیاز به اتصال به LIVE فعاله...

حالا کجای حرفام من گفتم میشه تم رو بدون اتصال به لایو دانلود کرد؟! :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر