PlayStation DriveClub [پست اول حتماً خوانده شود]

سوالات متداول برای این بازی، نوشته شده توسط FaRd!N:

سوال 1- وقتی میرم تو بازی دور صفحه تلویزیون یا مانیتورم نوار سیاه داره و تصویر کامل نیست؟

جواب: تنظیمات صفحه شما توی تنظیمات اصلی دستگاه درست نیست. برای درست کردن سایز تصویر (که داخل بازی هم اعمال میشه) به این صورت عمل کنید:

در منوی اصلی PS برید به قسمت Setting > بعد Sound and Scree> بعد Displaye Area Settings. از اونجا تصویر رو برابر با نمایش گرتون تنظیم کنید.


سوال 2- ریجن اکانت من متفاوت از ریجن بازیمه. مثلا ریجن اکانتم آمریکا (ریجن 1 ) هست اما ریجن بازیم 2 ـه. میتونم آپدیت های آب و هوا رو بگیرم؟

جواب: دانلود کردن آپدیت ربطی به ریجن دیسک نداره. آپدیت های آب و هوا دانلود خواهند شد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

سوال 3- شنیدم یه DLC مجانی دادن برای بازی که روی آپدیت پچ آب و هوا هست. اگر شرایط من مثل سوال 2 (سوال بالا) باشه میتونم از اونا استفاده کنم؟

جواب: استفاده از هرگونه DLC، چه این بازی چه بازی دیگه، چه مجانی چه پولی، مستلزم برابر بودن ریجن اکانت و ریجن بازی است. بدین صورت شما میتونید از آب و هوای بازی استفاده کنید اما قادر نخواهید بود از محتویات DLC استفاده کنید.

سوال 4- شرایط من مثل سوال 2 و 3 هست. آیا میتونم آنلاین بازی کنم؟ از اونجایی که DLC ها رو نتونستم بگیرم و برام فعال نیست، مشکلی پیش میاد؟

جواب: خیلی راحت میتونید به بازی آنلاین بپردازید و مشکلی از هیچ بابت نخواهید داشت. نقشه های جدید روی آپدیت برای همه و برای بخش آنلاین، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی اضافه میشن. فقط به ماشین های DLC دسترسی نخواهید داشت.

سوال 5- آیا این بازی بخش دو نفره داره؟

جواب: خیر. این بازی فقط بصورت تک نفره قابل بازی است. چه آنلاین، چه آفلاین.

سوال 6- آیا این بازی بخش Career داره؟

جواب: بله. بازی دارای Tour های تک نفره یا همون مرحله ای است.

سوال 7 - ماشین های جدید رو چطوری میتونم بدست بیارم؟

جواب: ماهانه 1 ترک و 1 ماشین بصورت مجانی داده میشه اما برای دسترسی به باقی ماشین ها یا باید دونه دونه خریداری بشن یا باید Season Pass باید خریداری بشه. اگر هم اقدام به خرید کردید، حتما ریجن بازی با ریجن اکانتتون باید یکی باشه. در غیراینصورت نمیتونید خرید ها رو انجام بدید. مگر اینکه اکانتی متناسب با ریجن بازی خود بسازید و خرید ها رو روی اون اکانت انجام بدید و با اکانت اصلی به بازی بپردازید.

این هم عکس روند DLC های بازی. هم مجانی و هم پولی:


************************************************

این بازی در روز 20 February در مراسم Playstation Meeting 2013 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 معرفی شد . سازنده بازی Evolution Studios و ناشر آن Sony Computer Entertainment میباشد . سبک بازی همانطور که از اسم بازی بر می آید Racing می باشد و در بازی به Street Racing خواهیم پرداخت ! هنوز به این موضوع که گیم - پلی بازی مبنی بر Simulation یا Arcade خواهد بود اشاره نشده ولی با توجه به سطح جزییات بازی کفه ی Simulation بودن بازی سنگین تر است !

همونطور که در عکس ها میبنید مدلینگ ماشین های بازی به حداکثر خود رسیده و طبق صحبت های کارگردان بازی هیچ نکته ای از قلم نیافتاده ، همچنین شایان ذکر است که ایده ی ساخت یک بازی ریسینگ که در آن بازیکنان در تیم های مختلف با تمام تیم های موجود در دنیا قابلیت رقابت داشته باشند و بتوانند در هر جای دنیا بدون دسترسی به کنسولشان با هر Gadget ـی که در اختیار دارند تیم خود را مدیریت کرده ، قرار بگذارند و حریفان را به چالش بکشند ، 10 سال است که در استدیو سازنده وجود دارد و آنها منتظر فراهم شدن زمینه ها برای اجرا کردن ایده هایشان بوده اند که PS4 این امکان را برای آنها فراهم نموده و هم اکنون ما شاهد به وقوع پیوستن آن ایده هستیم . طبق گفته کارگردان بازی ، ما بازی را از دید اول شخص دنبال خواهیم کرد ، این موضوع که بازیکنان توانایی استفاده از نمای سوم شخص ( پشت ماشین ) را برای انجام بازی نداشته باشند برای گیمر های مبتدی خبر خوشایندی نخواهد بود ! باید منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه بود .

برای دانلود تیزر بازی از این لینک استفاده کنید .
 
Last edited by a moderator:

javad772

کاربر سایت
Aug 22, 2014
37
دوستان این بازی ارزش خرید داره ؟ ( مثلا من با سری NFS خیلی حال میکنم . اینم در اون سطح به آدم حال میده عایا ؟ ) و اینکه قیمت این بازی الان چند هستش ؟
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
سلام من بازی رو اجرا میکنم ولی صفحه کلی بازی کوچیکتر از تلویزیونه... راه حلی داره دوستان؟ ممنون
تو خود منوی PS

Setting> Sound and Screen> Display Area Setting
نه بابا کجاش بهتر شده
سرورها بعد از این آخرین آپدیت که 2 روز پیش اومده خیلی خیلی خیلی بهتر شدن. بدون معطلی من میرم تو بازی و بازی میکنم بدون مشکل.
 

.:Dark Passenger:.

کاربر سایت
Aug 6, 2013
418
نام
Hσρє
تو خود منوی PS

Setting> Sound and Screen> Display Area Setting

سرورها بعد از این آخرین آپدیت که 2 روز پیش اومده خیلی خیلی خیلی بهتر شدن. بدون معطلی من میرم تو بازی و بازی میکنم بدون مشکل.

ااا عجب
من وقت نکردم اپدیت کنم
مولتی میشه راحت بازی کرد
من راحت وصل میشم فقط نمیتونم مولتی بزنم
 

raika123

کاربر سایت
Nov 13, 2013
141
نام
رایکا
منم الان بازی رو گرفتم, اصلا و ابدا عشق ریسینگ و ماشین و اینا نبودم نمیدونمم چرا اینو گرفتم :D اما لامصب عجب چیزیه ؟!!! خیلی خوشم اومده تا اینجای کار ازش گرافیکش بدون شک فک براندازه لامصب چه Draw Distanceـی داره میشه لای درختایی که کیلومترها باهات فاصله دارنو روی قله ی کوه وایسادنو راحت دید ! چه نور پردازیی خلاصه از نظر بصری و صدا و اینجور چیزا هنوز تو کفم... از نظر فنی و گیم پلی و هندلینگ و اینا که من وارد به این سبک نیستم فقط اینکه واقعا دارم لذت میبرم ...

حالا غرض از مزاحمت : این lap time یعنی چه ؟؟
مدت زمانی که طول میکشه تا یه دور کامل مسیر پیست رو طی کنی میشه LAP TIME
 

amin_sh

کاربر سایت
Nov 13, 2009
663
نام
امین
سلام دوستان من قصد خرید این بازی رو دارم میخواستم چنتا سوال بپرسم :
من عاشق سبک بازی درت 2 هستم میخواستم بدونم چقدر این بازی به درت 2 نزدیک هست ؟بازی مرحله ای هست یا نه همینجوری مسابقه ای ؟
گرافیک بازی در حد نسل 8 هست یا همون 7 ؟
زمینها و مراحلی که باز میشه متنوع هست ؟یا یه سبک ساده و تکراریه؟
و مهمتر از همه اینکه این بازی مثل سری درت بخصوص درت 2 شامل ماشینهای متنوع هست مثلا وانت یا ماشینهتی مسابقه ای شاسی بلند مثل درت 2 ؟
ممنون میشم پاسخ بدید ممنون
 

harvest

کاربر سایت
Aug 11, 2011
88
اصلا با این بازی نمیتونم کنار بیام نمیتونم قبول کنم این بازی مال نسل8 گرافیک بازی رو خیلی بهتر از این تصور میکردم که متاسفانه اینطور نبود امیدوارم اگه قرار بر ساخت نسخه جدید این عنوان شدبتونه تمام مشکلات و ضعف های این نسخه رو برطرف کنه.
 

ammar ps

کاربر سایت
Feb 19, 2007
321
نام
عمار
بازیش زیادی جالب نیست، ایراداتی زیادی داره،اگه زمان لانچ
عرضه ميشد تحملت میشه کرد ولی الآن نه!!
این استودیو اگه میرفت نسخه بعدی ms خیلی بهتر بود.
 

hrdpc1

کاربر سایت
Oct 28, 2006
207
تمامی مشکلات بازی رفع شده و در حال رفع شدنه سرورها عالی شدن محشره و حالا بعد از انتظار طولانی قسمت چلنجهاااااااااااااا باز شد همه چی داره خوب کار میکنه دارن خدایش هروز روش کار میکنن من هروز دارم چک میکنم خیلی بهتر شده دمشون گرم این بازی محشره اینم یه عکس فوق العاده داغ و جدید از قسمت چلنجها که همین الان باز شد تقدیم شما : (هرکی طالب بود بیاد یه دست کوشتی باهم بگیریم اینم ای دیم : iHamid4Wizard) :x:bighug:

00944224643062716382.jpg
 

Xenon360

کاربر سایت
Jul 17, 2011
1,813
نام
عرفان
بچه ها من بازی رو میخوام بفروشم... کجا اقدام کنم؟؟؟

تاپیک مبادلات بازی ها دیگه نمیشه تاپیک جدید توش ایجاد کرد
 

m_moghimi

کاربر سایت
Jul 11, 2014
122
نام
محمد
بچه های دست به خیر این طرز صحیح دریفت کشیدن و یه آموزش بدین ثواب عقبی دار َد!
توی یکی از بخشهای تور برای 3ستاره شدن باید 6300 امتیاز برای دریفت بیاری (کلا مسابقش واسه دریفته)من تا 4720 گرفتم تقریبا 2000 بارم تکرار کردم بازیو اما نشد که نشد!
باید اینقدر بری که خودت دستت بیاد
اون مرحله ای که می گی من هم چندین و چند بار رفتم اخر تونستم سه ستاره کنم
 

TRUE WARRIOR

کاربر سایت
Aug 24, 2009
555
بچه های دست به خیر این طرز صحیح دریفت کشیدن و یه آموزش بدین ثواب عقبی دار َد!
توی یکی از بخشهای تور برای 3ستاره شدن باید 6300 امتیاز برای دریفت بیاری (کلا مسابقش واسه دریفته)من تا 4720 گرفتم تقریبا 2000 بارم تکرار کردم بازیو اما نشد که نشد!
اين پست رو قبلاً داده بودم:
دریفت زدن تا حد زیادی به نوع پیچ،طول پیچ، پهنای جاده،ارتفاع پیچ و از اون ور بسته به شدت سرعت ماشین تون،هندلینگ خاص ماشین تون و یکسری چیزای دیگه کاملاً متفاوته شرایطش و به صورت تصویری باید ببینید تا متوجه ریزه کاری ها بشید!
:d

منتها برای یک ماشین معمولی مثل مرسدس بنز AMG ، قبل از رسیدن به یک پیچ مثلاً 50 درجه مایل به چپ؛ 20 متر مونده به پیچ،ماشین رو به حاشیه ی سمت چپ جاده نزدیک کنید و حدود 5 متر مونده به ابتدای انحنای جاده، دکمه ی دایره رو در حد نیم تا 1 ثانیه فشار بدید،همزمان فرمون رو کاملاً به سمت چپ بچرخونید تا تعادل ماشینتون در جهت چپ بهم بخوره و ماشین تون در حالت لیز خوردن به سمت راست منحرف بشه.بلافاصله فرمون رو کامل به راست بپیچونید و گاز بدید تا تعادل ماشین ماشین به راست برگرده و بالانس حرکت و چسبندگی ماشین به حالت نرمال برگرده.حالا شدت چرخوندن فرمون،ترمز و جابجایی ماشین حین لیز خوردن تو شرایط مختلف، بستگی به مهارت و تجربه ی راننده داره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر