PlayStation DriveClub [پست اول حتماً خوانده شود]

سوالات متداول برای این بازی، نوشته شده توسط FaRd!N:

سوال 1- وقتی میرم تو بازی دور صفحه تلویزیون یا مانیتورم نوار سیاه داره و تصویر کامل نیست؟

جواب: تنظیمات صفحه شما توی تنظیمات اصلی دستگاه درست نیست. برای درست کردن سایز تصویر (که داخل بازی هم اعمال میشه) به این صورت عمل کنید:

در منوی اصلی PS برید به قسمت Setting > بعد Sound and Scree> بعد Displaye Area Settings. از اونجا تصویر رو برابر با نمایش گرتون تنظیم کنید.


سوال 2- ریجن اکانت من متفاوت از ریجن بازیمه. مثلا ریجن اکانتم آمریکا (ریجن 1 ) هست اما ریجن بازیم 2 ـه. میتونم آپدیت های آب و هوا رو بگیرم؟

جواب: دانلود کردن آپدیت ربطی به ریجن دیسک نداره. آپدیت های آب و هوا دانلود خواهند شد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

سوال 3- شنیدم یه DLC مجانی دادن برای بازی که روی آپدیت پچ آب و هوا هست. اگر شرایط من مثل سوال 2 (سوال بالا) باشه میتونم از اونا استفاده کنم؟

جواب: استفاده از هرگونه DLC، چه این بازی چه بازی دیگه، چه مجانی چه پولی، مستلزم برابر بودن ریجن اکانت و ریجن بازی است. بدین صورت شما میتونید از آب و هوای بازی استفاده کنید اما قادر نخواهید بود از محتویات DLC استفاده کنید.

سوال 4- شرایط من مثل سوال 2 و 3 هست. آیا میتونم آنلاین بازی کنم؟ از اونجایی که DLC ها رو نتونستم بگیرم و برام فعال نیست، مشکلی پیش میاد؟

جواب: خیلی راحت میتونید به بازی آنلاین بپردازید و مشکلی از هیچ بابت نخواهید داشت. نقشه های جدید روی آپدیت برای همه و برای بخش آنلاین، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی اضافه میشن. فقط به ماشین های DLC دسترسی نخواهید داشت.

سوال 5- آیا این بازی بخش دو نفره داره؟

جواب: خیر. این بازی فقط بصورت تک نفره قابل بازی است. چه آنلاین، چه آفلاین.

سوال 6- آیا این بازی بخش Career داره؟

جواب: بله. بازی دارای Tour های تک نفره یا همون مرحله ای است.

سوال 7 - ماشین های جدید رو چطوری میتونم بدست بیارم؟

جواب: ماهانه 1 ترک و 1 ماشین بصورت مجانی داده میشه اما برای دسترسی به باقی ماشین ها یا باید دونه دونه خریداری بشن یا باید Season Pass باید خریداری بشه. اگر هم اقدام به خرید کردید، حتما ریجن بازی با ریجن اکانتتون باید یکی باشه. در غیراینصورت نمیتونید خرید ها رو انجام بدید. مگر اینکه اکانتی متناسب با ریجن بازی خود بسازید و خرید ها رو روی اون اکانت انجام بدید و با اکانت اصلی به بازی بپردازید.

این هم عکس روند DLC های بازی. هم مجانی و هم پولی:


************************************************

این بازی در روز 20 February در مراسم Playstation Meeting 2013 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 معرفی شد . سازنده بازی Evolution Studios و ناشر آن Sony Computer Entertainment میباشد . سبک بازی همانطور که از اسم بازی بر می آید Racing می باشد و در بازی به Street Racing خواهیم پرداخت ! هنوز به این موضوع که گیم - پلی بازی مبنی بر Simulation یا Arcade خواهد بود اشاره نشده ولی با توجه به سطح جزییات بازی کفه ی Simulation بودن بازی سنگین تر است !

همونطور که در عکس ها میبنید مدلینگ ماشین های بازی به حداکثر خود رسیده و طبق صحبت های کارگردان بازی هیچ نکته ای از قلم نیافتاده ، همچنین شایان ذکر است که ایده ی ساخت یک بازی ریسینگ که در آن بازیکنان در تیم های مختلف با تمام تیم های موجود در دنیا قابلیت رقابت داشته باشند و بتوانند در هر جای دنیا بدون دسترسی به کنسولشان با هر Gadget ـی که در اختیار دارند تیم خود را مدیریت کرده ، قرار بگذارند و حریفان را به چالش بکشند ، 10 سال است که در استدیو سازنده وجود دارد و آنها منتظر فراهم شدن زمینه ها برای اجرا کردن ایده هایشان بوده اند که PS4 این امکان را برای آنها فراهم نموده و هم اکنون ما شاهد به وقوع پیوستن آن ایده هستیم . طبق گفته کارگردان بازی ، ما بازی را از دید اول شخص دنبال خواهیم کرد ، این موضوع که بازیکنان توانایی استفاده از نمای سوم شخص ( پشت ماشین ) را برای انجام بازی نداشته باشند برای گیمر های مبتدی خبر خوشایندی نخواهد بود ! باید منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه بود .

برای دانلود تیزر بازی از این لینک استفاده کنید .
 
Last edited by a moderator:

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
This aint real life :-o

muka4v9vuqkxo7w5ovho.jpg

or is it؟

یکی دیگه، دوستانی که ناراحتی قلبی دارن باز نکنن :D

i1768em1pymogmdje386.jpg

انجینشون چیه اینا؟ لامصبا نورپردازی رو خود واقعیت در اوردن :D به نظر من بهترین چیزیه که تا حالا روی PS4 دیدیم :D
 
آخرین ویرایش:

PoPEye

کاربر سایت
Jul 5, 2014
626
نام
ایمان
Reviews will be published on Monday from 14 p.m(uk).

Embargo احتمالا دوشنبه هفته آینده ساعت 17:30 به وقت ایران برداشته میشه و نقد ها منتشر میشن.
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
به دلایل زیر DC از تمام ریسینگهای ساخته شده در تاریخ تکنولوژیک تر است ( کلا نفس کش میطلبه:d)

آب و هوا

1. از اطلاعات ناسا استفاده شده که آسمان شب کاملا شبیه سازی بشه. به بیان ساده تر هر کجای این اقلیم خاکی باشید آسمان بازی نسبت به آسمان مکان زندگی شما متفاوت است.
2. اگر خوش شانس هستید و در سرزمینهای شمالی نزدیک به قطب زندگی میکنید میتوانید شفق قطبی رو در آسمان ببینید. البته این قضیه فقط در پیست های کانادا و شاید اسکاتلند و امثالهم امکانپذیره ( ما ایرانی ها متاسفانه محرومیم):((
3. تمام ابرها بصورت کاملا 3D رندر میشن و مثل نسل های گذشته نیست که از BG دوبعدی یا احیانا Bitmapping استفاده شده باشه. البته تو نسل جدید هم کلا همچین چیزی نداریم
4. آسمان بازی هر بار که بازی میکنید متفاوت از دفعه قبلی است و امکان ندارد یک آسمان را دوبار ببینید. مگر اینکه Replay باشه
5. میتونید سرعت چرخه شب و روز رو بسته به سلیقه خودتون تنظیم کنید.
6. حرکت ابرها در آسمان بسته به سرعت وزش باد متغیره و در هر بار بازی متفاوت از دفعه قبله.:-o
7. امواج روی آب هم بسته به سرعت وزش باد متغیره از حرکت نرم و نازک تا امواج کمی خروشان

محیط بازی

8. باز از اطلاعات ناسا استفاده شده تا نوع پوشش گیاهی و شکل کوهها و.... در بازی کاملا منطبق با شرایط اقلیمی هر منطقه باشد.
9. تیمی از سمت استودیو به سراسر جهان گسیل شدن و هفته ها در اونجا رانندگی کردن تا حس و حال هر منطقه رو دقیقا درک کنن و تو بازی منعکس کنن.
10. تکسچرهای تارمک بازی کلا دستی طراحی شدن تا بهترین کیفیت ممکنه رو داشته باشن.
11. Draw Distance بازی در هر منطقه حدود 200 کیلیومتره که تا فیها خالدون افق معلوم باشه:-o
12. تمام نور پردازی بازی بصورت داینامیک و از منابع مختلف ناشی میشه. یعنی فقط خورشید منبع نور نیست چراغ ماشینها چراغ جاده ها و.... همه بصورت داینامیک هستن.


پوشش گیاهی جانوری

13. بعضی از ترکها تا 1.2 میلیون درخت دارن که همگی بصورت 3D رندر میشن و ریل تایم هستن خبری از درخت دو بعدی در بازی نیست ( گشتم نبود نگرد نیست:d)
14. حدود 100 نوع مختلف از گونه ای گیاهی اعم از درخت و شمشاد و باقالی کنار جاده ای:d در بازی استفاده شده.
15. جانوران هر پیست نسبت به چرخه شب و روز متفاوتند. ممکنه در روز پروانه ببینید و در طول شب هم بید و خفاش.
16. این یکی از همه مهمتره:d: در پیستی در هند 19000 فلامینگو صورتی وجود داره که همشون رفتار متفاوتی از هم دارن اینجوری نیست که فلامینگوه کنار جاده کپی پیست شده باشن.تو اسکاتلند همین قضیه رو در رابطه با مرغهای دریایی داریم. در شیلی لاشخور وجود داره و در کاناده غاز در کنار جاده مشغول چریدنه.
17. تماشاچیان کنار جاده ای نسبت به آب و هوا پوشش متفاوتی دارن و در هوای برفی یا بارانی چتر به دست بعضیاشون دیده میشه.


ماشینها.

18. معمولا ماشینها بطور میانگین از 260 هزار پولیگون ساخته شدن. تفاوتی بین ماشینها در فتو مد و گیم پلی وجود نداره.
19. هر ماشین حدود 7 ماه طول کشیده که طراحی بشه.
20. برای ساخت هر ماشین حداقل از 1000 عکس که از تمام زوایای ماشین گرفته شده استفاده شده.
21. حتی پیچهای ماشینها هم طراحی جداگونه داشتن مثلا روی پیچ یکی از ماشینها برند Pagani دیده میشه. ( البته مرد میخواد با چشم عقابی بره ببینه:>)
22. از CAD ( اطلاعات خود خودروساز) جهت طراحی فوق دقیق در بازی استفاده شده.
23. حدود 500 متریال مختلف برای طراحی ماشینها در اختیار طراحان قرار گرفته
24. از شیدرهای پیشرفته ای استفاده شده تا دمیجینگ بازی بصورت کاملا طبیعی و منطبق با واقعیت انجام بشه.
25. در طول رانندگی غبار و برف و اینا رو ماشین میشینه.


صدا

26. برای ضبط صدای هر ماشین از 15 میکروفون فوق پیشرفته استفاده شده تا صدا کاملا طبیعی باشه. صدا ماشینها هم 360 درجه کپچر شده یعنی از زوایای مختلف صدا متفاوته.

27. صدای بازی به قدری دقیقه که BMW و Mecedes Benz و AMG از استودیو خواستن فایلهای مربوط به ماشینهاشون رو برای آرشیو در اختیارشون قرار بگیره.

هوش مصنوعی

28. رفتار رانندگان حریف بسته به فشار عصبی که بهشون وارد میشه و اهمیت مسابقه متفاوته یعنی اگه تحت فشار قرار بگیرن و عصبی بشن رفتارشون خصمانه میشه و ضریب اشتباهشون هم بالا میره.
29.رانندگان با توجه به ترکها یاد میگیرن کجا برای چه نوع رانندگی مناسبه.


زمان لود

30 با وجود تمام این مسائل Load بازی زیر 15 ثانیه انجام میشه.




البته موارد خیلی زیادتره خسته شدم حوصلم نیومد ترجمه کنم:d به بزرگی خودتون هم این مسئله رو و هم تمام نواقص در ترجمه رو ببخشید.
 
آخرین ویرایش:

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
This aint real life :-o
انجینشون چیه اینا؟ لامصبا نورپردازی رو خود واقعیت در اوردن :D به نظر من بهترین چیزیه که تا حالا روی PS4 دیدیم :D
آقا نترس حرفتو راحت بزن بگو بهترین چیز رو کنسولا من یکی تا آخرش باهاتم:d
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
احسان بنجان تشكرات به مقدار زياد ، انتظار برا اين لعنتي واقعا سخته
از تاكيد بسيار به جات روي فلامينگو ها هم بسيار ممنونم :d
 

.:MEHRAN:.

کاربر سایت
Jun 28, 2012
265
نام
Mehran
به دلایل زیر DC از تمام ریسینگهای ساخته شده در تاریخ تکنولوژیک تر است ( کلا نفس کش میطلبه:d)

آب و هوا

1. از اطلاعات ناسا استفاده شده که آسمان شب کاملا شبیه سازی بشه. به بیان ساده تر هر کجای این اقلیم خاکی باشید آسمان بازی نسبت به آسمان مکان زندگی شما متفاوت است.
2. اگر خوش شانس هستید و در سرزمینهای شمالی نزدیک به قطب زندگی میکنید میتوانید شفق قطبی رو در آسمان ببینید. البته این قضیه فقط در پیست های کانادا و شاید اسکاتلند و امثالهم امکانپذیره ( ما ایرانی ها متاسفانه محرومیم):((
3. تمام ابرها بصورت کاملا 3D رندر میشن و مثل نسل های گذشته نیست که از BG دوبعدی یا احیانا Bitmapping استفاده شده باشه. البته تو نسل جدید هم کلا همچین چیزی نداریم
4. آسمان بازی هر بار که بازی میکنید متفاوت از دفعه قبلی است و امکان ندارد یک آسمان را دوبار ببینید. مگر اینکه Replay باشه
5. میتونید سرعت چرخه شب و روز رو بسته به سلیقه خودتون تنظیم کنید.
6. حرکت ابرها در آسمان بسته به سرعت وزش باد متغیره و در هر بار بازی متفاوت از دفعه قبله.:-o
7. امواج روی آب هم بسته به سرعت وزش باد متغیره از حرکت نرم و نازک تا امواج کمی خروشان

محیط بازی

8. باز از اطلاعات ناسا استفاده شده تا نوع پوشش گیاهی و شکل کوهها و.... در بازی کاملا منطبق با شرایط اقلیمی هر منطقه باشد.
9. تیمی از سمت استودیو به سراسر جهان گسیل شدن و هفته ها در اونجا رانندگی کردن تا حس و حال هر منطقه رو دقیقا درک کنن و تو بازی منعکس کنن.
10. تکسچرهای تارمک بازی کلا دستی طراحی شدن تا بهترین کیفیت ممکنه رو داشته باشن.
11. Draw Distance بازی در هر منطقه حدود 200 کیلیومتره که تا فیها خالدون افق معلوم باشه:-o
12. تمام نور پردازی بازی بصورت داینامیک و از منابع مختلف ناشی میشه. یعنی فقط خورشید منبع نور نیست چراغ ماشینها چراغ جاده ها و.... همه بصورت داینامیک هستن.


پوشش گیاهی جانوری

13. بعضی از ترکها تا 1.2 میلیون درخت دارن که همگی بصورت 3D رندر میشن و ریل تایم هستن خبری از درخت دو بعدی در بازی نیست ( گشتم نبود نگرد نیست:d)
14. حدود 100 نوع مختلف از گونه ای گیاهی اعم از درخت و شمشاد و باقالی کنار جاده ای:d در بازی استفاده شده.
15. جانوران هر پیست نسبت به چرخه شب و روز متفاوتند. ممکنه در روز پروانه ببینید و در طول شب هم بید و خفاش.
16. این یکی از همه مهمتره:d: در پیستی در هند 19000 فلامینگو صورتی وجود داره که همشون رفتار متفاوتی از هم دارن اینجوری نیست که فلامینگوه کنار جاده کپی پیست شده باشن.تو اسکاتلند همین قضیه رو در رابطه با مرغهای دریایی داریم. در شیلی لاشخور وجود داره و در کاناده غاز در کنار جاده مشغول چریدنه.
17. تماشاچیان کنار جاده ای نسبت به آب و هوا پوشش متفاوتی دارن و در هوای برفی یا بارانی چتر به دست بعضیاشون دیده میشه.


ماشینها.

18. معمولا ماشینها بطور میانگین از 260 هزار پولیگون ساخته شدن. تفاوتی بین ماشینها در فتو مد و گیم پلی وجود نداره.
19. هر ماشین حدود 7 ماه طول کشیده که طراحی بشه.
20. برای ساخت هر ماشین حداقل از 1000 عکس که از تمام زوایای ماشین گرفته شده استفاده شده.
21. حتی پیچهای ماشینها هم طراحی جداگونه داشتن مثلا روی پیچ یکی از ماشینها برند Pagani دیده میشه. ( البته مرد میخواد با چشم عقابی بره ببینه:>)
22. از CAD ( اطلاعات خود خودروساز) جهت طراحی فوق دقیق در بازی استفاده شده.
23. حدود 500 متریال مختلف برای طراحی ماشینها در اختیار طراحان قرار گرفته
24. از شیدرهای پیشرفته ای استفاده شده تا دمیجینگ بازی بصورت کاملا طبیعی و منطبق با واقعیت انجام بشه.
25. در طول رانندگی غبار و برف و اینا رو ماشین میشینه.


صدا

26. برای ضبط صدای هر ماشین از 15 میکروفون فوق پیشرفته استفاده شده تا صدا کاملا طبیعی باشه. صدا ماشینها هم 360 درجه کپچر شده یعنی از زوایای مختلف صدا متفاوته.

27. صدای بازی به قدری دقیقه که BMW و Mecedes Benz و AMG از استودیو خواستن فایلهای مربوط به ماشینهاشون رو برای آرشیو در اختیارشون قرار بگیره.

هوش مصنوعی

28. رفتار رانندگان حریف بسته به فشار عصبی که بهشون وارد میشه و اهمیت مسابقه متفاوته یعنی اگه تحت فشار قرار بگیرن و عصبی بشن رفتارشون خصمانه میشه و ضریب اشتباهشون هم بالا میره.
29.رانندگان با توجه به ترکها یاد میگیرن کجا برای چه نوع رانندگی مناسبه.


زمان لود

30 با وجود تمام این مسائل Load بازی زیر 15 ثانیه انجام میشه.




البته موارد خیلی زیادتره خسته شدم حوصلم نیومد ترجمه کنم:d به بزرگی خودتون هم این مسئله رو و هم تمام نواقص در ترجمه رو ببخشید.

خدااااااااااااااا دارم دیوونه میشم! تو کفمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!:wallbash:
 

Sherytto

کاربر سایت
Jul 26, 2011
1,906
نام
شروین
فقط حیف که open World نیست و باید فقط تو پیست بازی کرد یعنی نمیتونه آدم بدون محدودیت یه چرخی بزنه و با این گرافیک و فیزیک یه حالی کنه.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر