Dragon Nest سریعترین بازی اکشن و جذاب و جدید !

تاپیک درحال آپدیت



با سلام !
میخوام یک بازی MMORPG رو بهتون معرفی کنم که تو نمایشگاه E3 اخیر بهترین بازی و سریع ترین بازی MMORPG از نظر PVP ( مبارزه تن به تن بازیکن های واقعی ) و گیم پلی بود :-o:d
گیم پلی بازی به صورت نان تارگتینگ هست ینی برخلاف بعضی بازی های مثل wow که باید روی دشمن کلیک کنید تا حمله اعال بشه، اینجا مثل بازی های Hack n Slash باید خودتون کمبو بزنید
و از نظر اکشن یکی از بهترین بازی های MMORPG هست. این بازی ساعتی بین 20MB تا 30MB در ساعت مصرف می کنه و از این نظر کم مصرف هم هست



معرفی کاراکتر ها (درحال تکمیل)

در این بازی 8 کلاس و شخصیت وجود داره و تمام کلاس ها از LvL یا لِول 15 به دو شاخه تقسیم میشوند که به این شاخه ها 2nd Job می گن و در لول 45 به 3rd Job هم خواهید رسید ، ینی درکل 32
کلاس در بازی وجود داره که در نوع خودش فوق العاده س .. احتمالش کمه کلاس مورد علاقه تون رو پیدا نکنید . (البته واسه سرور اروپا فعلا 28 کلاس موجوده)

4uz19rc9mzbm.jpg


البته اسم بعضی کلاس ها در سرور های مختلف با هم فرق میکنه.. و این چارت برپایه اسمشون توی سرور کره هستش.. واسه اسم دقیق به تفکیک سرور اینجا رو ببینید

در ابتدا از شمشیر بزرگ ( GreatSword ) یا تبر ( Axe ) یا چَکش ( Hammer ) استفاده می کنه و حرکات و Combo های بسیار سریع و کشنده ای چه در PvP و چه در PvE ( مبارزه با غیر بازیکن های واقعی ) دارد.

کلاس های 2nd Job :

1 - Sword Master : این کلاس از Greatsword استفاده می کنه و بسیار کلاس سرعتی و حجومی هستش و از Combo های سریع و پست سر هم زیادی استفاده می کنه.

2 - Mercenary : این کلاس از چکش یا تبر استفاده می کنه و به تانک شبیه هستش و ضربات محلک و بسیار قوی ای استفاده می کنه و دفاع و جون بالایی هم داره اما سرعت آن کمی پایین تر هستش که اصلا به چشم نمیاد و یکی از قوی ترین ها در PvP و همینطور PvE هستش !

این کلاس در ابتدا از تیرکمان کوتاه ( Shortbow ) یا تیرکمان بلند ( Longbow ) یا Crossbow استفاده می کنه و در مبارزه از راه دور مهارت بالایی دارد و ضربات و Combo های بسیار قوی بهره می برد.

2nd Job

1 - Bowmaster : این کلاس از تیرکمان بلند و Crossbow استفاده می کند و فقط از راه دور مبارزه می کند که Skill های بسیار زیادی برای جلوگیری کردن دشمن از نزدیک شدن به شما و یا فرار کردن با پریدن به آن طرف دشمن و بصورت همزمان ضربه زدن در هوا می باشد که انتخاب بسیار خوبی برای حرفه ای ها هستش چون با حرفه ای شدن در استفاده از Skill ها شما دیگه ضربات بسیار کمی رو دریافت خواهید کرد !

2 - Acrobat : این کلاس از تیرکمان کوتاه استفاده می کند و همان طور که از اسم کلاس پیداس یک آکروبات هستش که باعث میشه Combo های بسیار طولانی و شدیدا قدرتمندی داشته باشد و مهارت این کلاس بیشتر در مبارزه از راه نزدیک هستش و حرفه ای شدن در این کلاس می تونه حریف حتی واقعی رو در عرض مدت کوتاهی از بین ببره !


این کلاس در ابتدا از گرز ( Mace ) یا Flail یا Wand استفاده می کنه که از ترکیب ضربات فیزیکی و جادویی استفاده می کند.

کلاس های 2nd Job :

Paladin : از گرز یا Mace استفاده می کند ، کلاس Paladin از ضربه های نزدیک استفاده می کند و کلا این کلاس Cleric مثلا کلاس مقدسی هست و از صلیب مسیحیا و حرکاتی که در اسم-اشون Holy به معنی مقدس وجود داره استفاده می کنن و برق و اینا هم استفاده می کنه و به خودش Heal یا جون هم میده و Buff های زیادی داره مثلا دفاع از خود از طرف هر ضربه ای برای یک مدت کوتاهی. این کلاس واقعا یکی از بهترین ها هستش چون Skill های مفید بسیاری داره و تقریبا حرف اول در PvP رو میزنه !

Priest : این کلاس از اسکیل های Heal یا جون دهنده بیشتری استفاده می کنه و بیشتر کلاس پشتیبانی کنندس و از یک چیزهایی که شبیه صلیب هستن هم استفاده می کنه که اینجوریه که اونارو به زمین میندازه و اون ها از خود برق یا Heal خارج می کنند که به دشمن برق زده شود و به خودتون و دیگر دوستاتون Heal بدید...


یک زن جادوگر که فقط از جادو در مبارزه استفاده می کند و بسیار قدرتمند نیز می باشد .

کلاس های 2nd Job :

Elemental Lord : زنی جادوگر که از آتش و یخ و این جور عنصر ها استفاده می کند... خیلی ضربات قوی داره که میتونه با یک Combo درست حسابی حتی یک بازیکن واقعی رو تقریبا یکجا بکشه !

Force User : این کلاس قابلیت هایی از جاذبه گرفته تا وایسوندن وقت و سنگ بزرگ بر سر دشمن ظاهر کردن و از این جور چیزا داره که Combo هایی حتی تا 700 تا هم در جاهای نسبتا شلوغ می زنه !



درحال تکمیل


درحال تکمیل

درحال تکمیل

درحال تکمیل



انواع مود های بازی (درحال تکمیل)

مبارزه با هوش مصنوعی PVE


بازی به حالت Dungeon ای هستش به این صورت که شما برای خرید آیتم یا تقویت اسلحه و یا تشکیل Party و یا هر کاری نظیر این ها در شهر یا Town اقدام می کنید و بعد به Portal هایی می روید که هر کدومشون شما رو به یک Dungeon یا مرحله خواهند برد.
هر Dungeon به 5 درجه سختی تقسیم شده که در درجه سخت تر آیتم های بهتری به دست خواهید آورد که به این نام ها هستن : ( به ترتیب از آسان به سخت )
Abyss , Master , Hard , Normal , Easy
وقتی شما در یک مرحله بمیرید ، می تونید خودتان از یک آیتمی استفاده کنید که روزانه 5 تا به هر کس داده میشه و خودتان را دوباره احیا کنید یا اگر این آیتم رو نداشتید ، دوستان یا اعضا گروهتان هم می تونند از یک آیتم مخصوص زنده کردن دیگر اعضا گروه استفاده کنند و شما رو زنده کنند.
در پایان هر مرحله Boss هایی هم وجود دارد که در درجه سختی Abyss شما باید 2 Boss را همزمان از پا در بیارید . پس از پیروزی در یک مرحله شما میزانی XP یا تجربه کسب خواهید کرد و با رسیدن این XP به یک میزان مشخص شما LvL Up خواهید شد که می تونید Skill های جدیدی رو تمرین یا یاد بگیرید و یا از اسلحه های قویتری که LvL بالاتری لازم داشتند استفاده کنید.

مبارزه تن به تن PVP


حالت Ladder

Ladder در این بازی بسیار جذاب و معتاد کنندس چون با یک ویژپی به نام Rating همراهه و با مبارزه کردن امتیازاتی هم داده میشه که با این امتیاز ها اسلحه و چیز هایی میشه گرفت که هیچ جای دیگه ای گیر نمیان! Rating بازی به این صورت هستش که با هر پیروزی به Rating شما افزوده میشه و با هر شکست Rating شما کمتر میشه که باعث میشه همه در تلاش برای پیروزی باشن ! Rating در این بازی Ranking هم داره که Rank شما و Top10 رو نمایش می ده.. در مبارزات Ladder می تونید مبارزه ی دیگران هم تماشا کنید و از آن ها تجربه ای کسب کنید و یا لذت ببرید ;)

حالت Room :
در این حالت شما یا دیگران یک Room یا اتاق مبارزه می سازید و منتظر می شوید دیگران به Room شما بیان تا با هم مبارزه کنید ، در این حالت هم پس از هر مبارزه به شما Medal هایی داده میشه که با آن ها آیتم های بسیار خوبی رو می تونید تهیه کنید !
می تونید یک Room بسازید و بر روی آن Password یا رمز هم بزارید و بعد با دوستاتون به تمرین یا مسابقه بپردازید .
Room هایی هم وجود داره که حالت Endless یا تمام نشدنی هستن که خود GM ها اونارو گذاشتند و همیشه این Room ها وجود خواهند داشت. در این Room بردن و باختن هم وجود داره اما به سرعت دوباره بازی شروع میشه .


توصیه می کنم حتما بیاید بازی کنید چون واقعا گیم پلی جدید و بی نظیری در سبک خودش داره و بهتره بدونید سایت IGN و GameRankings به این بازی امتیاز 8.5 هم داده !


نکاتی برای تازه وارد ها (درحال تکمیل)


1.همین که وارد بازی شدید، در اسرع وقت G رو بزنید، تنظیمات گیلد میاد. از گیلد آکادمی خارج شید به من بگید تا توی
یه گیلد عضوتون کنم، یا خودتون یه گیلد پیدا کنید. هر گیلدی باشه مهم نیست واسه اول کار. موقع وارد شدن به گیلد
یه آیتم 50% exp یک هفته ای میده که خیلی بدرد میخوره واسه سریع لول آپ شدن. همینطور تایتل میده که قدرتون
خیلی زیاد میشه.. واسه انتخاب تایتل، P بزنید از تو قسمت تایتل، انخابش کنید
2.ماموریت های اصلی رو تا لول 10 برید
3.لول 11 برید پیش Blacksmith یه کوئست فرعی داره آپگرید کردن، یه سلاح رو آپگرید میکنی خراب میشه، جایزه ش
یه سلاح Rare میده. آیتم های مجیک نیاز به جم نداره و همه شون رو میتونید تا +6 ارتقا بدید پیش Blacksmith حتما
هردو تا اسلحه رو +6 کنید. واسه آیتم rare جم میخواد که تو مراحل گیر میاد دست کم تا 6 ارتقا بدید
4. از اینجا به بعد اگه میخواید با روند و داستان بازی آشنا بشید ماموریت ها رو برید اما اگه میخواید سریع لول آپ شید
باید Grind کنید. این دانجن هایی که میگم کوتاه ترین توی لول خودشه، باید اینقد تکرار کنید تا لول بگیرید. اینطوری 3-4
روزه راحت میتونید 80 بشید
5. لول 24 برید پیش Trading House و دوتا سلاح اپیک بگیرید. معمولا ارزونه زیر 20 گلد بود بگیرید (اینا رو دست صاحبش
باد کرده معمولا ارزون میده.. راه دیگه ش اینه برید نست متریال گیر بیارید واسه کرفت)
6. همیشه باید حداقل هردو سلاحتون Rare +6 باشه.. حداقل... چون دانجن ها کم کم سخت میشه..

1-10 Main Quest
10-16 Sigh Canyon
16-24 Dark Tower Magic Institute
24-32 Flooded Downstream Ruins
32-40 Gates to/of Death CIty
[40-50 Riverworth Village Ruins also Dragon Follower Base [if u have someone that can 1 hit boss
50 - 60 Mutant habitat
60 - 70 Golden mellow
70 - 80 aoh/WW


نکته مهم:توصیه میشه واسه کاراکتر اول یه کلاس بردارید که توی pve قوی باشه و حتما حتما قبل از استفاده از sp توی اینترنت
سرچ کنید و pve build برای کلاستون پیدا کنید. الکی sp رو هدر ندید که ریست اسکرول فقط دوتا میده که لازم میشه جلوتر


-واسه لول آپ زودتر و دریافت کادو، به یکی از دوستان بالای لول70 بگید بیاد مستر شما بشه

-یه چیزی که افراد تازه کار نمیدونن اینه که با استفاده از npc هایی که بالای سرشون فلش قرمز هست میشه فست تراول کرد

-هرچی اسلحه و آرمور اول بازی پیدا میکنید، اگه مربوط به کلاس خودتونه و State شما رو بهبود میبخشه استفاده کنید
در غیر این صورت یا دراپ یا بفروشید به npc.. چون این آیتم های اول بازی ارزشی ندارن و الکی بگ شما رو پر میکنن


-توی بازی سیستم گیفت هست. ینی یه سری آیتم هایی رو که فارم میکنید میتونید به npc ها هدیه کنید و بسته به تعدادش آیتم
دریافت کنید. توصیه میکنم دست نزنید بهشون تا تعدادشون بره بالا بعد گیفت کنید

-تا قبل لول 32 نیاز به آرمور و اسلحه ی خاصی ندارید پس الکی پول و جم ها رو حروم نکنید واسه آیتم های بی ارزش قبل از لول 32

-آپگرید کردن حداکثر تا +6 بدون خطره و نهایت ممکنه جم بپره اما بعد از این ممکنه آیتم نابود شه مگه اینکه آیتم Jelly protection بذارید
این آیتم رو جلوتر بهتون کادو میده چندتا توصیه میکنم استفاده نکنید تا لول 80

-حتما بگردید یه گیلد لول 30 پیدا کنید چون هم واسه لول آپ هم واسه تامین متریال خیلی کمکتون میکنن.. متاسفانه امکان ایجاد گیلد
ایرانی (درحد این گیلد ها) وجود نداره.. واسه پیدا کردن گیلد هم توی کانال چت بنویسید مثلا : Moonlord lvl50 lf lvl 30 guild

-یه سری آموزش توسط p30arman و as222:
خب یه آموزش دیگه
قضیه ای داریم به نام Daily Quest ( ماموریت های روزانه )
این ماموریت ها که میتونید اونهارو از Black Smith بگیرید (به رنگ سبز ) پس از رسیدن به لول 80 قابل دسترسیه
با گرفتن این کوئست ها شما باید چندین دانجن رو که خود ماموریت بهتون میگه در اخرین درجه سختی یعنی Choas و abyss به پایان برسونید ، اگه کلید O رو بزنید توی قسمت پارتی ها میتونید پارتی های رو ببینید که جلوشون به رنگ نارنجی نوشته شده Daily Quest وارد اونها بشید و 4 نفره یا اگر همتون gear های خوبی بستید 3 نفره این ماموریت هارو برید توجه داشته باشید که پس از پایان هر دانجن پارتی leader به صورت اتوماتیک میتونه به دانجن بعدی بره
حالا وقتی این کوئست هارو تحویل دادید یک ایتم به شما میده به نام goddess lament هر روز شما میتونید 5 عدد از این ایتم هارو بگیرید اگر در طول هفته 3 روز این کوئست هارو کامل انجام بدید خود سیستم بهتون 3 تا اضافه و اگر 5 روز انجام بدید بهتون 5 تا اضافه میده
imagef-145185574459612-jpg.html

حالا به چه دردی میخوره؟؟؟!
یک شاپ هست به نام Priestess of Darkness روبروی black smith berlin که با اون میتونید ایتم هایی رو بخرید که بدرد Craft کردن High Grade dragon jade یا Rare Talisman یا خیلی چیزای دیگه میخوره یا حتی اگر قصد craft کردن ندارید میتونید خود اون متریال هارو به قیمت بالایی بفروشید

(عکس اضافه خواهد شد )


دوستان احتمال اینکه طی چند ماه اینده پتچ 90 هم بیاد و پشت بندش Revamp 3 بیاد یه توضیح مختصر بدم
پتچ های revamp یعنی بالانس کردن دوباره بازی ، قرار شده دیگه سیستم mana به کل عوض بشه به صورتی که تمامی کاراکتر ها بر طبق لولشون فقط میتونن 100k مانا داشته باشن + 80 k از کش شاپ خریداری کنن ، اسکیل ها هیچ کدوم mana cost نخواهند داشت مگر اونهایی که EX گرفتن + ultimate ها ، اسکیلی که توی لول 90 اضافه میشه باعث میشه مثلا با زدن اسکیل A اسکیل B به صورت خیلی کوتاه قابل cast کردن بشه (CD ) اش با اسکیل اصلی share نمیشه مثلا Shoting Star بعد از اسکیل Splash میتونه سریع Reload کنه و 2 تا bullet بگیره و بلافاصله دوباره Reload کنه و 1 bullet دیگه بگیره ، کلا قضیه Buff دیگه تمومه ، تمامی کلاس ها حالا دیگه Self باف دارن ، این باعث شده کلاس هایی مثل Saint یا LF یا Elestra از محبوبیت بیفتن ، ولی ED قول داده سیستم هیلینگ رو طوری بچینه که همچنان شما نیاز به یه ساپورتر توی نست ها داشته باشید ،
مقداری از تغییرات تایید شده رو میتونید اینجا ببینید
Dragon Nest 3R Revamp: Lv90 EX Instant & Skill Changes - Freedomplays

لباس کاستوم میگیرید اول uper pody بگیرید چون ست کامل نشون میده . بقیه ست هم پول داشتید بگیرید
کنار upper body بقیه ست هم نوشته باشه . قسمت :type

9s9uy_t.jpg
[/URL][/IMG]
........................................................................................................................................................
راهنمای gift ها

gift.png
تو دانجن از این gift ها drop میشه و این gift ها رو یه npc ها بدید
با زدن کلید Y قسمت frend ship باز میشه و از گزینه دوم Association می تونید point هر 3 تا gift ها رو ببینید





gift%20point.png

.......................................................................................
از سیرک میتونید با کوپن gift یگیرید و به npc بدید ( این gift ها epic هستن و بیشتر poit میده
این gift که تو عکس میبیند برا master cleric enoch و برای point
free advencher هست اون زیاد میکنه ( شما می تونبد از قسمت frins ship نگاه منید که چه gift لازمه و یا چه point بیشتر بگیرین ( npc ها رو نگاه کنید کدوم cassis و کدوم free adventurer و Golden Goose
بعد از سبرک مجسمه اون رو بگیرید و به npc بدید ( 16 تا coupon لازمه)
DN.jpg



-طرفای لول 24 با انجام یه کوئست یه آیتم گیرتون میاد که میتونید ببرید پیش trainer و با یه اسب تعویض کنید
یکی از راههای پول دار شدن تو بازی کار کردنه..!
سه نوع کار تو این بازی هست که میتونید همزمان انجام بدید. ماهیگیری، کشاورزی و آشپزی
وقتی که لول 24 شدید یک کوئست از IRINE میگیرید. باید برید پیش Farm manager old mori و این سه شغل رو یاد بگیرید
بعد از یادگیری شغل مورد علاقه، چند آیتم میده واسه کشاورزی؛ آب پاش، دونه و داس . بجز داس همه رو بندازید دور
از mori توی قسمت Special Seed دونه ی golden apple رو بخرید بعلاوه ی چند آب پاش. برید تو پورتال مزرعه و یه
کانال رو به دلخواه انتخاب کنید ، دونه رو بکارید و بهش آب بدید. نشانگر رو که روی گیاه ببرید دو زمان رو میبینید بالایی زمان
مونده تا برداشت و پایینی زمان مونده تا اتمام آب. حواستون باشه آب به اندازه کافی باشه. چندتا از این دونه بکارید زود لول
میگیرید. لول 8 که شدید میتونید Essence of life بکارید که نیم ساعته برداشت میشه و 10 گلد می ارزه تقریبا. همینطور
دونه ی Apple of life رو میتونید بکارید که 5 روزه برداشت میشه و 250 گلد می ارزه حدودا همینطور میتونید باهاش پخت
و پز کنید و غذای گرون تری بفروشید.

درحال تکمیل

درحال تکمیل


تصاویری از محیط بازی
درحال اضافه شدن
سیستم مورد نیاز
content-07.png
عکس هایی از مسابقات بازی
khakabo-img04.jpg



10.jpg


08.jpg

دانلود


این بازی چند سرور و ناشر داره، حواستون باشه مثل خیلیا اشتباهی دانلود نکنید. فقط و فقط باید سرور اروپا باشید (اگه میخواید
با ما باشید و مشکل دیسی و پینگ به حداقل برسه

سایت رسمی سرور اروپا

عضویت رایگان

لینک دانلود کل بازی از تورنت
(اگه با نرم افزار خوبی دانلود کنید سرعتش خیلی بالاس)

دانلود لانچر بازی (اول ستاپ لانچر رو دانلود میکنید از اینجا ، موقع نصب لانچر بازی دانلود میشه، بعد ادامه ی دانلود از لانچر بازیه)

دانلود آپدیت های جدید با سرعت بالا (فایل مورد نظر رو دانلود کنید، توی پوشه ی گیم قرار بدید و روش کلیک کنید، خیلی ساده ،

ورژن بازی هم بالای لانچرتون نوشته)

اطلاعات کامل درمورد بازی ، کلاس ها ، اسکیل ها، مودها و....

گروه تلگرام برای هماهنگی بین اعضا

واسه هماهنگی بیشتر و در تماس بودن توصیه میکنم اگه تلگرام ندارید حتما نصب کنید و عضو گروه بشید
شماره تون رو به من پ.خ کنید

لیست بازیکنان حال حاضر

Min4
Cuteshoter

Dec3iver
CuteLight
CuteSlash
GOONAY
Garshasp
Humblearcher
Killeress
NaNaiNai
NiNaiNai
Pofak

Killeress
BlueLion
afnje
درحال تکمیل
 
آخرین ویرایش:

p30arman

کاربر سایت
Jan 10, 2012
769
نام
Kirito
از تورنت نگیرم از کجا بگیرم خب اون دانلودرشم اگه ارور بده هرچقدر هم دانلود کرده باشی به فنا
شما لینک مستقیم سراغ داری ؟

لینک مستقیم وجود نداره اصلا! فکر کنم بار 6 امه میپرسی حاجی از من خخخخخخ
حالا یه اسکرین شات از ارورت بزار
 

E_lancer

کاربر سایت
Oct 28, 2015
48
لینک مستقیم وجود نداره اصلا! فکر کنم بار 6 امه میپرسی حاجی از من خخخخخخ
حالا یه اسکرین شات از ارورت بزار
جون من افلاین نشو الان میزارم

- - -ویرایش - - -

viewer.php
[/URL][/IMG]
اینم از این :| میشه کاری کرد ؟ دیگه میخام بزنم پی سی رو بسوزونم سر این بازی :|
 

p30arman

کاربر سایت
Jan 10, 2012
769
نام
Kirito
جون من افلاین نشو الان میزارم

- - -ویرایش - - -

viewer.php
[/URL][/IMG]
اینم از این :| میشه کاری کرد ؟ دیگه میخام بزنم پی سی رو بسوزونم سر این بازی :|

همون که فکر میکردم 99% کسایی که این مشکل رو دارن از راه هایی به غیر از خود لانچر دیتا هارو دانلود کردن و توی تاپیک هاشون هر کاری هم کردن درست نشده !
ولی خب این چند تا تاپیک رو مطالعه کن شاید یکی از این راهکار هاشون بدردت بخوره
 

as222

کاربر سایت
Apr 14, 2014
573
نام
SMG
- - -ویرایش - - -

جون من افلاین نشو الان میزارم

- - -ویرایش - - -


اینم از این :| میشه کاری کرد ؟ دیگه میخام بزنم پی سی رو بسوزونم سر این بازی :|
2 تا راه حل اسون هست
1 با نرم افزا utorent ست اپ بازی چک کن سالم باشن ( اول لینک بازی بگیر بعد جای ذخیره رو مشخص کن بعد یکم دان کنه بعد هم ستاپ بازی یریز همون پوشه تا کل بازی چک کنه اگه سالم نباشه شروع به دانلود میکنه و درست میشه)
.........
2. ستاپ بازی بیار تو دسکتاپ اجرا کن اگه ارور داد مثل قبل بود( شماره 1 انجام بده
.........................
عکس سایز data مقایسه کن
viewer.php
[/URL][/IMG]
.............
عکس سایز لانچر بازی
1wgu_luncher.png
[/URL][/IMG]

اگه فقط لانچر بازی چند کیاو بایت کم داشت همینجا اپ کنم اگه ذیتا کم بود با utorent چند کیلو بایت دان کن
 
آخرین ویرایش:

as222

کاربر سایت
Apr 14, 2014
573
نام
SMG
گفتم که همیشه از تورنت بگیر چون خیلی خوبه ;)

اسکرین شات از ارور بزارید ببینم میتونم راه حل پیدا کنم
.....................................................................................................
list ranking Dps داری بزار اینجا
من کلی گشتم update الان پیدا نکردم درست
 

E_lancer

کاربر سایت
Oct 28, 2015
48
- - -ویرایش - - -


2 تا راه حل اسون هست
1 با نرم افزا utorent ست اپ بازی چک کن سالم باشن ( اول لینک بازی بگیر بعد جای ذخیره رو مشخص کن بعد یکم دان کنه بعد هم ستاپ بازی یریز همون پوشه تا کل بازی چک کنه اگه سالم نباشه شروع به دانلود میکنه و درست میشه)
.........
2. ستاپ بازی بیار تو دسکتاپ اجرا کن اگه ارور داد مثل قبل بود( شماره 1 انجام بده
.........................
عکس سایز data مقایسه کن
viewer.php
[/URL][/IMG]
.............
عکس سایز لانچر بازی
1wgu_luncher.png
[/URL][/IMG]

اگه فقط لانچر بازی چند کیاو بایت کم داشت همینجا اپ کنم اگه ذیتا کم بود با utorent چند کیلو بایت دان کن
پارت های خود بازی 6/48 گیگ هستش
فایل ستاپ هم 169 کیلوبایت

- - -ویرایش - - -

یه سوال فنی من میزنم یه فایل رو دانلود کنه تورنت شروع به دانلود میشه بعد رفتم پوشه ای که بازی رو زده بودم بریزه توش وقتی دانلود شد
دیدم کامل دانلود شده در صورتی که توی تورنت هنوز به یک درصد هم نرسیده کلیک راست میزنم تو پروپرتیس هم میبینم زده 2گیگ :|
الان این کامله یا ناقص ؟
 

as222

کاربر سایت
Apr 14, 2014
573
نام
SMG
پارت های خود بازی 6/48 گیگ هستش
فایل ستاپ هم 169 کیلوبایت

- - -ویرایش - - -

یه سوال فنی من میزنم یه فایل رو دانلود کنه تورنت شروع به دانلود میشه بعد رفتم پوشه ای که بازی رو زده بودم بریزه توش وقتی دانلود شد
دیدم کامل دانلود شده در صورتی که توی تورنت هنوز به یک درصد هم نرسیده کلیک راست میزنم تو پروپرتیس هم میبینم زده 2گیگ :|
الان این کامله یا ناقص ؟
نه utorent حجم بازی و فابل میزاره تو پوشه حتی 20 گیگ یاشه و 20 گیگ هم جا می خواد همون اول یعد کم کم شروع به دانلود میکنه
 

E_lancer

کاربر سایت
Oct 28, 2015
48
نه utorent حجم بازی و فابل میزاره تو پوشه حتی 20 گیگ یاشه و 20 گیگ هم جا می خواد همون اول یعد کم کم شروع به دانلود میکنه
الان درست دانلود شده یا نه ؟

- - -ویرایش - - -

دوستان این لینک رو ببینین
http://www.gamershell.com/download_99745_start.html?18:11:42
از این دانلود کنم ؟
 

as222

کاربر سایت
Apr 14, 2014
573
نام
SMG
آخرین ویرایش:

E_lancer

کاربر سایت
Oct 28, 2015
48
سلام مجدد
بعد یه هفته اومدم با کاراکترم پلی رو زدم سرور رو انجاب کردم توی لودینگ گیر میکنه
بعد یه مدت هم که Enter زدم از بازی اومد بیرون دو سه بار این کارو کردم سری اخری رفتم کاراکتر جدید ساختم کلا صورت نداشت :D کسی میدونه چیکار کنم ؟ لانچر هم کامل اپدیته ورژن 151
 

p30arman

کاربر سایت
Jan 10, 2012
769
نام
Kirito
سلام مجدد
بعد یه هفته اومدم با کاراکترم پلی رو زدم سرور رو انجاب کردم توی لودینگ گیر میکنه
بعد یه مدت هم که Enter زدم از بازی اومد بیرون دو سه بار این کارو کردم سری اخری رفتم کاراکتر جدید ساختم کلا صورت نداشت :D کسی میدونه چیکار کنم ؟ لانچر هم کامل اپدیته ورژن 151


O.o یا حضرت عباس ! یعنی چی صورت نداشت؟ بلاخره از کجا گرفتید ؟
دیروز سرور ها maintenance بود برای 3 4 ساعت احتمالا شما تو اون زمان رفتید برا لوگین
 

E_lancer

کاربر سایت
Oct 28, 2015
48
O.o یا حضرت عباس ! یعنی چی صورت نداشت؟ بلاخره از کجا گرفتید ؟
دیروز سرور ها maintenance بود برای 3 4 ساعت احتمالا شما تو اون زمان رفتید برا لوگین
از تورنت گرفتمش دیگه کاملم دانلود کردم ورژنشم که 151هستش
صورت کاراکتر مشکیه اصن هیچی نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر