dota allstar بازها بریزن اینجا

سلام بر همهء دوستان.

این تاپیک ویژهء گفتگوی تخصصی در مورد Map مهم و مسابقاتی Dota Allstar در بازی استراتژیک Warcraft III ایجاد شده. با وجود قدیمی بودن این بازی و همچنین وجود تاپیکهایی دیگر در مورد خود Warcraft III، به دلیل مسابقاتی بودن این مپ لازم دیدم که این بحث رو آغاز کنم؛ تا کسانی که این بازی و مخصوصاً این مپ به خصوص رو به طور حرفه ای بازی می کنند بیان اینجا و بتونن از نظرات همدیگه استفاده کنند و به ذکر استراتژی ها و تاکتیکهای جدید در مورد این نقشهء جذاب بپردازند
 

CoNT.MJ

کاربر سایت
Jun 22, 2006
34
نام
علی
البته بگم منظورم این نبود فقط همین دوتا هیرو خوبن
باید جلوی هر هیرو هیروهای ضدشو بردتشت ولی این دوتا هیرو از همه هیرو ها برای من جالبترن :)
 

alprh

کاربر سایت
Sep 28, 2005
690
نام
Alprh The Drawranger
طبیعتا slayer & lion پدر آهو خانم رو در میارن ولی اگه بلد باشی با viper و ranger هم داغون میشه . فقط جون هر کی دوست داری باترفلای و بشر رو فراموش نکن که در غیر این صورت کاری از پیش نمیبری .
 

alprh

کاربر سایت
Sep 28, 2005
690
نام
Alprh The Drawranger
basher یا بشر یا هر چیز دیگه که ملت میگن یه آیتم هستش که از ترکیب یه پتک و دستکش 3 تایی استرنج و نامش که دست کارگر orc ه درست میشه . کارشم اینه که با هیروی میلی 15 % شانس بده طرف رو بش کنه که همون 2 ثانیه استن هستش . همچنین به هیرو های رنج 10% شانس بش میده.
 

alprh

کاربر سایت
Sep 28, 2005
690
نام
Alprh The Drawranger
با سلام به همه Dot Aبازها میشه بهترین ترکیب تا 20 دقیقه اول بازی واسه Bone felecherرو بگید!؟!؟:-"
من زیاد باش بازی نکردم ولی به نظرم باس پاچوبیتو کامل کنی و ونگاردتم ببندی تو اول بازی اگه تونستی یه یاشا یا 2 تا آیتم 500 تایی ترکیبی اگیلیتی ببندی که علی میشه . (همون که عکس کله ریزر جانه)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر