Dota 2 : First Look

RattleSnake

کاربر سایت
dota-2-details.jpg

Dota 2 : نام بازی​
Icefrog : سازنده​
Valve : ناشر​
RTS : سبک​
PC : پلتفرم​
Summer 2012 : تاریخ انتشار​


dota2_logo.jpg
وقتی بهترینها کنارهم قرار میگیرند.​
مقدمه:​
dota2heroes-232x300.jpg
وقتی از بازیهای انلاین و تحت شبکه صحبت به میان میاد اسمی هم از مپ محبوب بازی Warcarft میشه یعنی Dota مپی که بسیاری از pc فن های تشنه مشغول رقابت با هم در این مپ میشوند . لول میگیرند ، ایتم می بندند ، و با دوستان خود به مبارزات گروهی میپردازند ، این مپ باعث بیشتر شدن محبوبیت ناشر بازی Blizzard شد و icefrag هم مشکلات مپها را رفع میکرد و در درجه های c یاb عرضه میکرد یا مپ جدید با امکاناتی متنوعتر منطبق با پچ یا اپدیت جدید بازی عرضه میکرد تا اینکه سازنده نقشه های dota تصمیم به ساخت بازی Dota 2 کرد ولی اینبار ناشر Warcraft از انها حمایت نکرد ولی بهترین ها همدیگر را پیدا میکنند و Valve این فرصت را قنیمت شمرد و بهترینهایش را برای کمک به ساخت بازی فرستاد تیمی رویایی تا بتوانند بهترینها را برایش به ارمغان بیاورند ، رکورد فروش Warcraft همیشه بین بازیهای بالاتر بوده و طرفداران بیشماری در سراسر دنیا داشته است.
Valve تیم های Counter-Strike ، Day Of Defeat ، Team Fortress، Portal وAlien Swarm برای کمک به ساخت Dota 2 مامور کرده است . valve قصد دارد یک محصول کامل که ساخت یک تیم حرفه ای است را عرضه کند ، همیشه بازیهای این کمپانی برای عرضه زیاد به طول می انجامند ساختشان زیاد طول میکشد ولی همیشه یک بازی پر ارزش عرضه میکنند و Dota 2 هم از جزو این قائده است .
از بازی Warcraft مد Defense of the Ancients توانست کل سرویس Battlenet بلیزارد را در اختیار خود بگیرد بازی ای که تیم ها به گروه های 5 در برابر 5 در مقابل هم قرار میگیرند در زمانی 40 دقیقه ای یا بیشتر باهم مبارزه میکنند و هر بازیکن هم کنترل یک قهرمان را در اختیار دارد و باید برای بقای تیمش تیم حرف را نابود کند و با استفاده از مقدار طلایی که بدست میاورد برای خودش ایتم برای اتک یا .... خریداری کند.ایا سازنده های این مد و بازی (LOL) League of Legends میتوانند بازی ای که از سال 2009 با کمک Valve شروع کرده اند را با موفقیت عرضه کنند؟


Dota-2-on-2011.jpg

اطلاعات Dota 2 :( از Valve تا گیم پلی )
valve_new_game_dota_2_1.jpg


Dota رقیبان سرسختی دارد مانند : Starcraft و Counter-Strike که هر کدام در بین مردم جهان محبوبیت مخصوصی دارند.و هر کدام سختی مخصوص به خود را دارد و و بازیکن بعد از برد یک دست از مسابقه پاداش دریافت میکند.
پشتیبانی طولانی و بروز رسانی بازیها با کیفیت خوب و قهرمانانی متفاوت و تیمهای متعادل از ویژگیهای برجسته Icefrag است . گیم پلی متفاوت و بروزرسانیهای دقیق باعث شده مپ Dota بیش از 6 میلیون بار دانلود شود ، معمولا بازیهای Rts موفقیت فروش زیادی دارند مثل بازی لیگ افسانها ، والو بازیهای برتر زیادی دارد مثل سری بازیهای Hal-Life،Left 4 Dead،Counter-StrikeوTeam Fortress ایا Dota 2 میتواند بر روی Steam فروش بازیهای مذکور را داشته باشد یا والو این بازی را به بقیه ترجیح میدهد.
حتما اکثر گیمران میپرسند چرا Valve؟
Valveمیخواهد گیم پلی بازی دست نخورده بماند ولی با اندکی تغییرات ، رئیس پروژه Erik Johnson در این باره توضیح میدهد : Icefrag با یکی از برترین طراحان ما ملاقات کرده است ، بسیاری از کارهای خوب انان در دست ساخت است تا این محصول ساخته شود ، بلیزراد با حرفهای غیر منطقی وبی استدلال باعث شد تا نتوانیم ان چیزی را که میخواهیم طراحی و بسازیم .
ولی میخواهیم بازی Dota 2 را با فناوری جدید منطبق و بسازیم.Dota AllStars با بیش از 100قهرمان که قدرتهای خارق العاده ای دارند با مپ های فوق العاده که امروزه میتوانید مدها Warcraft III ، ایتم ها ، قهرمانان و پچ ها را به صورت رایگان دانلود کنید با توجه با بازسازی موتور گرافیکی Warcraft III اما ایا Dota 2 میتواند بازیکنان را جذب خود کند ؟
بازیکنان در این بازی تفاوتهای قابل توجه ای را احساس خواهند کرد.یکی از دلایل ان استفاده از موتور سورس انجین شرکت والو میباشد ، از جمله اینکه این موتور اپدیت شده میتواند نور بهبود یافته،و شبیه سازی درست بافت ها ، البته این مدار کمی از قابلیتهای این موتور گرافیکی بود ، برای چت و صحبت با دوستان سرور مخصوصی برای گیمران در بازی در نظر گرفته شده تا با ان بازیکنان بدون افت سرعت بازیکنند ،بازیکنان ، برای اینکه وقفتشان در بازی به هدر نرود میتوانند با باتها بازی کنند، سیستمی که برای بازی در نظر گرفته شده فعلا معلوم نیست ولی این چنین گفته شده است که قرار است بازی بر روی همه سیستم عاملها و سیستم های قدیمی نیز به راحتی اجرا شود و حتی طوری تنظیم شده که در نسخه نهایی ویندوز سون نیز بازی بدون ایراد اجرا گردد، در مورد تکنفر بازیکردن نیز جانسون میگوید : هدف ما این نیست در همه بازیها هوش مصنوعی بکار ببریم چون تجربه و لذت بازی با دوستان از بین میرود نه فقط به دلیل اینکه میشود بازی را به صورت تکنفره انجام داد.
سبک بصری و کارتونی بازی قابل توجه است و احساس میشود مقداری از بازی از روی Warcraft III –Dota AllStars ساخته شده است و این امکان وجود دارد که جنبه های هنری و طراحیهای محیط بازی روی گیمران تاثیر بگذارد ، طراحیهای خوب در نقشه هایی که در انها جنگل وجود دارد ، طرحها و رنگهای جالب ، قهرمانان متفاوت و انیمیشنهای مجزا برای هر قهرمان تا فورا بازیکن بتواند قهرمان خود را بهتر بشناسد و از سرعت و سطح حمله و لول ان اگاهی بیشتری یابد ، در بازی چندین دیالوگ و صداهای مختلف و منحصر بفرد خواهیم داشت تا با حمله به دشمنان یا حرکت کردن شما با انان سرگرم شوید ، صداهای مخصوص به هر قهرمان ویژگیهای خاص خود را خواهند داشت و گیمران را مجذوب خود میکنند.
قسمت عمده نواوری در بازی گیم پلی های فرعی یا ماموریتهای فرعی ان است ، با ارتقا و اپدیت Steam با ایجاد سرور یا بهتر بگویم با ایجاد مپ برای بازی پاداشهایی از طرفValve برای Steam گیمران در نظر گرفته شده است.و بخش اصلی بازی بازگشت به هویت ان یعنی بخش انلاین است با اپدیت Steam و سرور اختصاصیی که برای بازی در نظر گرفته شده است و اپدیتهای تکمیلی بازی میتوان Dota 2 را در پایان سال 2011 از valve دید.
اگر این بازی فقط برای گرفتن امتیازات از سایتها می اید بهتر است روی بازی حساب باز نکنیم ، در بازی شاهد ازاد کردن قهرمانان قفل خواهیم بود ایا این استراتژی و نقشه بلند پروازانه valve بار دیگر بهترین های صنعت گیم را از ان خود میکند ؟ و اینکه برای بازی فن سایت مخصوصی نیز در نظر گرفته شده است .
Valve معتقد است که : مانعهای بزرگی در سر راه انان قرار دارد 1-ایا بازکنان میتوانند از سطح تیم خود استقاده ببرند و با بازی اشنایی کامل پیدا کنند . 2- ایا مردم در Steam از Dota 2 استقبال می کنند. 3- valve می اندیشد که ایا بازکنان با هم دیگر در بازی ارتباط برقرار خواهند کرد مثل : خرید ایتم از همدیگر و نمایش گذاشتن اطلاعات .
یک سیستم مربیگر نیز در باز قرار خواهد گرفت بطوری که : بازیکنان قدیمی مپ dota allstars به تازه واردان اموزشهای لازم را میدهند اما valve هنوز در مورد دسترسیها و امکانات تازه کاران در برابر مربیان هنوز کاری انجام نداده است. مربیان میتوانند با چت باسکهای مخصوص خود با کاراموزانشان ارتباط داشته باشند و نکاتی را در مورد بازی با انان گشو زد کنند ولی نمی توانند به هر چیزی کنترل مستقیم داشته باشند ، و این نقطه قوتی برای dota 2 خواهد بود هنوز اطلاعات کاملی از این بخش در دسترس نیست.
البته کاراموز یا بازکن میتواند با رسیدن به درجه ای مربی شود و این پاداش او در بازی خواهد بود ، او با این کارهای می تواند مربی شود : راهنمایی های مفید به دیگران در بازی ، یا بیشتر در جنگ بودن و ... این می تواند پاسخ قاطعی به بخش Battle.net شرکت بلیزارد باشد و گامی مثبت در راستای موفقیت بازی.
dota2_vs_dota_hon_lol.png

بنیانگذار و رئیس شرکت Valve اقای Gabe Newell او که در بازی سازی و خدمات و ارزش گذاری بازیها در طول عمر خود به پیشبرد بازی سازی کمک کرده است میگوید : icefrag با باهوشترین مردمان جهان در ارتباط و مواجه است و اینکار مثل با این است که دست کسی را از پست ببندید ولی ما پشت سر انان هستیم . او در ادامه میگویید: من قضد دارم Dota 2 را به Team Fortress نزدیک کنم و میخواهیم بروز رسانیهای فراوانی در بازی همراه با بالانس و تعادل کلی ان با معرفی به تمام دنیا داشته باشم.
ما در حال تلاش برای یک تغییر واقعی هستیم و قصد نداریم گیم پلی اصلی بازی را دستکاری کنیم و در Steam جایگاه ویژه ای با برنامه های متنوعی برای ان در نظر گرفته ابم تا همه خدمات ما و Steam را به رسمیت بشناسند ، خدمات ما و پشتیبانی افسانه ای و سیستمها و فن اوری جدید ما در بین گیمران مثل ستون فقرات در بدن است ، ما این شانس را داریم که یک بازی کامل و محبوب بر روی pc و سیستم عامل mac طراحی کنیم و به بهترین در صنعت گیم تبدیل شویم .
ارائه پینگ پایین تا جای ممکن در سرورهای منحصر بفرد بازی ، هوش مصنوعی بازی بهتر ، سیستم رپلی و دیدن فیلم بازی با امکانات جدید ، بروز رسانی گرافیک بازی در جریان و اواسط عرضه بازی ، داشتن حالت بتا در بازی برای تست بازی ، کیفیت و بهبود گرافیک بازی ، وجود داشتن حالت هاردکور در بازی برای گیمران حرفه ای ، و شاید هم امکان تعویض قهرمان در بازی در دیگر امکانات بازی خواهند بود.
 
سلام به مهدی و همه بچه ها

به به به عجب بازی میشه وقتی Axe بیاد

بهترین نمره رئو خواهد گرفت من وقت نداشتم کامل بخونم .....

حالا این اکشن میشه یا استراتژیک ؟؟؟؟؟؟

واقعا" دمت گرم با این خبری که دادی
 
کی گفته قراره شخصیت های وارکرفت تو این بازی باشن ؟
Axe مگه از پشت کوه اومده که اینا میخوان وردارن بزارن تو بازیشون؟ Axe همون Grom Hellscream هست . اینا همشون کرکتر های بازی های بلیزارد هستن . Valve و اون یارو که نمیتونن از اون کرکتر ها استفاده کنن مگر اینکه بخوان با بلیزارد در بیوفتن که بلیزارد هم دست به شکایتش خوبه هم خیلی گنده تر از ایناست .
بنده هم به عنوان یک طرفدار خونی بلیزاد اگه اسم بازی همین Dota 2 باشه دست به بازی نخواهم زد و صبر میکنم همون Dota 2 واقعی رو توی Starcraft 2 بازی میکنم که خود بلیزارد داره روش کار میکنه .... تنها در شرایطی این بازی رو انجام میدم که اسم نهاییش یه چیز دیگه باشه . کرکتر ها هم که مال بلیزارد نخواهند بود 100% .... مگر اینکه Valve بزنه تو خط Cheap بازی که بعیدم نیست . با این که Valve رو قبول دارم ولی همون اول که خواست Dota 2 رو بسازه حرکت Cheapایی بود .
کرکتر های بازی به احتمال زیاد گردن فری من و ربات های پرتال خواد بود و اون کرکتر های Team Fortress :دی
 
چی کار داری اخه ؟ :دی بیلیزارد سازنده مپ ِ Dota رو رد کرد برای Dota 2 Valve رو هوا قاپیدش :دی از اونجا که جفتشون ابروی صنعت گیمن من هیچ مشکلی ندارم :دی
 
چی کار داری اخه ؟ :دی بیلیزارد سازنده مپ ِ Dota رو رد کرد برای Dota 2 Valve رو هوا قاپیدش :دی از اونجا که جفتشون ابروی صنعت گیمن من هیچ مشکلی ندارم :دی
اصولا من Dota رو 2 قسمت میبینم که به هم کاملا مرتبط هستن . یکی خود مپ و گیم پلیش هست یکی هم کرکتر های دوست داشتنی وارکرفت و استارکرفت . این گیمی که Valve میخواد بسازه که قرار نیست کرکتر های بلیزارد توش باشن . میشه یه چیزی مثل League of legends ... پس حالا که اینطوریه اسم بازی اگه Dota باشه اصلا حال نمیکنم . اسم رو عوض کنن اونوقت من بازی میکنم در غیر اینصورت صبر میکنم Dota ایی که بلیزارد خودش واسه SC2 داره میسازرو بازی میکنم.
 
فعلا که axe و ... تایید شدن چه برای بلیز باشند چه نباشند؟امیدوارم بازی وقتی عرضه شد بترکونه
چه باشه چه نباشه ؟ افغانستانه مگه ؟ حساب کتاب داره همینطور از روی معده نمیشه کرکتر کسی رو استفاده کرد . باید با مرگان فری من بازی کنید :دی
 
اصولا من Dota رو 2 قسمت میبینم که به هم کاملا مرتبط هستن . یکی خود مپ و گیم پلیش هست یکی هم کرکتر های دوست داشتنی وارکرفت و استارکرفت . این گیمی که Valve میخواد بسازه که قرار نیست کرکتر های بلیزارد توش باشن . میشه یه چیزی مثل League of legends ... پس حالا که اینطوریه اسم بازی اگه Dota باشه اصلا حال نمیکنم . اسم رو عوض کنن اونوقت من بازی میکنم در غیر اینصورت صبر میکنم Dota ایی که بلیزارد خودش واسه SC2 داره میسازرو بازی میکنم.
جفتشو بازی کن :دی در صورتی که من مطمئنم مال ِ بیلیزارد بهتر میشه :دی اما تا اون موقع Dota 2 ارضا میکنه آدمو :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or