DotA 2 [پست اول خوانده شود]

2y6rofla3rjywpigletl.png


cs9kkjyxonbjsgoy88hj.gif



Category: PC
Language: English
Genre: MOBA
Publisher: Valve Corporation
Designer: IceFrog


بازی Dota2 توسط Valve در سال 2010 برگرفته از یکی از مپ های معروف Warcraft 3 یعنی (Defense of the Ancients(DOTA ساخته شد و به نوعی ادامه همون مپ در یک بازی کامل هست .سبک بازی در ژانر Action RTS قرار میگیره که بعد ها خودش زیر ژانری جداگونه MOBA رو پدید آورد.بازی به طور رسمی در سال 2013 از حالت بتا خارج و برای پلت فرم های Windows/Linux/Mac OS عرضه شد.

اطلاعات پایه: این روزها در سبک MOBA بازیهای زیادی از جمله League of Legends -Heroes of Newerth - Heroes of the Storm میشه پیدا کرد که تقریبا الگو های مشترکی دارند.شما در یک مپ به همراه 9 نفر دیگه در قالب دو تیم Radiant and Dire بصورت 5v5 قرار میگیرید.هر دو سمت Radiant و Dire دارای یک Ancients هستند که با نابودی اون تیم مقابل برنده بازی خواهد بود.
مپ بازی به سه لاین اصلی تقسیم شده و در هر کدوم از آنها 3 Tower از هر تیم وظیفه محافظت از اون رو در مقابل تیم دشمن به عهده داره.

seeshu2mm2rgc7iy08lw.png

Ancients دو تیم (Radiant در سمت راست --- Dire در سمت چپ)
2pw7aqqig1s8mtrble2q.png


Tower دو تیم (Radiant سمت چپ ---Dire سمت راست )


هر بازیکن کنترل یکی از هیرو های بازی (هم اکنون 110 هیرو رو شامل میشه) بر عهده میگیره که هر کدوم دارای استراتژی و اسکیل های منحصر به فرده خودشه.با کشتن Creep های بازی و دیگر هیرو ها شما XP دریافت میکنید و LVLUP میشید و میتونید از اسکیل های خودتون استفاده کنید.(Max لول در بازی 25 هست)همچنین شما با Gold میتونید برای هیروی خود از Shop های بازی آیتم خریده و اونو قویترش کنید.(غیر از کشتن کریپ و هیروهای دشمن هر ثانیه یک گلد هم به شما داده میشه).

e0lf5cgix05anwnbbsox.png

Map بازی

Fountain:محل respawn شدن هیروها و Shop اصلی(دارا بودن تمامی آیتم های اصلی).همچنین تو محدودش HP وMana هیروها رو با سرعت زیاد پر میکنه.
Tower:توضیح در بالا!
Side Shop: محل خرید آیتم که در لاین های بالا و پایین هست(آیتم های محدودتری نسبت به Fountain داره)
Secret Shop:یک سری آیتم که در shop اصلی نیست
Ancient:توضیح در بالا!
Barracks:سربازخانه ها که در کنار تاور های آخر و سوم هر لاین قرار داره که Creep های بازی رو تولید میکنه.در ابتدای بازی و در ثانیه 30 اولین Wave و بعد از اون در ابتدای هر دقیقه یک wave رو روانه لاین ها میکنه.با نابود کردن سربازخانه های تیم مقابل کریپ های خودی قوی تر میشن.همچنین هرچی از بازی بیشتر بگذره و طولانی تر بشه تعداد اونها در هر wave هم افزایش پیدا میکنه.
Roshan:محل قرار گرفتن Roshan!
Rune Spot:محل قرار گرفتن Rune ها که در 2 سمت رودخانه هست.rune ها یک سری قابلیت ویژه رو برای مدت محدودی به هیرو ها میدن و در ابتدای بازی و هر 2 دقیقه یکبار پدیدار میشن.6 نوع rune داریم:

  • 16px-Rune_icon_Bounty.png
    Bounty:
    با گرفتنش بهتون Gold و Xp میده.در ابتدای بازی هر دو rune از این نوع هستند و از دقیقه 2 به بعد همیشه یکی از rune هم Bounty هست.
  • 16px-Rune_icon_Double_Damage.png
    Double Damage:
    با گرفتنش DMG هیروتون رو 100% افزایش میده.
  • 16px-Rune_icon_Haste.png
    Haste:
    با گرفتنش هیرو شما به نهایت سرعت خود بازی میرسه و به هیچوجه slow نمیشه در این مدت.
  • 16px-Rune_icon_Regeneration.png
    Regeneration:
    با گرفتن این Rune هیرو شما HP و Mana تا وقتی که ضربه نخوره پر میشه.
  • 16px-Rune_icon_Invisibility.png
    Invisibility:
    با گرفتنش هیرو شما بعد از 1 ثانیه نامرئی میشه.
  • 16px-Rune_icon_Illusion.png
    Illusion:
    با گرفتنش 2تا ایلوژن از هیرو شما بوجود میاد.

Hero:
هم اکنون 110 هیرو از 112 هیروی DOTA در بازی وجود داره که در سه گروه Strength - Agility - Intelligence قرار میگیرند.



d8z48prv5ysy71rc3s2w.png
l730rlv6c80j5hudkq25.png
f1elh9cnzgqec6hgz5bf.png
STRENGTH
rg7m0d3pxc4muywwt5vm.png
sven_sb.png
tiny_sb.png
kunkka_sb.png
beastmaster_sb.png
dragon_knight_sb.png
rattletrap_sb.png
omniknight_sb.png
huskar_sb.png
alchemist_sb.png
brewmaster_sb.png
treant_sb.png
wisp_sb.png
centaur_sb.png
shredder_sb.png
bristleback_sb.png
tusk_sb.png
elder_titan_sb.png
legion_commander_sb.png
earth_spirit_sb.png
phoenix_sb.png
axe_sb.png
pudge_sb.png
sand_king_sb.png
slardar_sb.png
tidehunter_sb.png
skeleton_king_sb.png
life_stealer_sb.png
night_stalker_sb.png
doom_bringer_sb.png
spirit_breaker_sb.png
lycan_sb.png
chaos_knight_sb.png
undying_sb.png
magnataur_sb.png
abaddon_sb.png
AGILITY
5lk71o82c8x0ahzn2z3y.png
antimage_sb.png
drow_ranger_sb.png
juggernaut_sb.png
mirana_sb.png
morphling_sb.png
phantom_lancer_sb.png
vengefulspirit_sb.png
riki_sb.png
sniper_sb.png
templar_assassin_sb.png
luna_sb.png
bounty_hunter_sb.png
ursa_sb.png
gyrocopter_sb.png
lone_druid_sb.png
naga_siren_sb.png
troll_warlord_sb.png
ember_spirit_sb.png
bloodseeker_sb.png
nevermore_sb.png
razor_sb.png
venomancer_sb.png
faceless_void_sb.png
phantom_assassin_sb.png
viper_sb.png
clinkz_sb.png
broodmother_sb.png
weaver_sb.png
spectre_sb.png
meepo_sb.png
nyx_assassin_sb.png
slark_sb.png
medusa_sb.png
terrorblade_sb.png
INTELLIGENCE
9k3hlxpvbu8z35sa3yue.png
crystal_maiden_sb.png
puck_sb.png
storm_spirit_sb.png
windrunner_sb.png
zuus_sb.png
lina_sb.png
shadow_shaman_sb.png
tinker_sb.png
furion_sb.png
enchantress_sb.png
jakiro_sb.png
chen_sb.png
silencer_sb.png
ogre_magi_sb.png
rubick_sb.png
disruptor_sb.png
keeper_of_the_light_sb.png
skywrath_mage_sb.png
oracle_sb.png
techies_sb.png
bane_sb.png
lich_sb.png
lion_sb.png
witch_doctor_sb.png
enigma_sb.png
necrolyte_sb.png
warlock_sb.png
queenofpain_sb.png
death_prophet_sb.png
pugna_sb.png
dazzle_sb.png
leshrac_sb.png
dark_seer_sb.png
batrider_sb.png
ancient_apparition_sb.png
invoker_sb.png
obsidian_destroyer_sb.png
shadow_demon_sb.png
visage_sb.png
winter_wyvern_sb.png

نکات:
  1. با افزایش هر یک عدد Strength هیرو شما 19 HP دریافت میکند و 0.03 HP regen(یعنی با افزایش 33 عدد هیرو شما در هر ثانیه 1 عدد HP پر میکنه).همچنین هیروهای Strength خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.
  2. با افزایش هر یک عدد Agility هیرو شما 1 عدد Attack speed دریافت میکنه و 0.14 Armor (یعنی با افزایش 7 عدد به هیرو شما 1 Armor اضافه میشه).همچنین هیروهای Agility خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.
  3. با افزایش هر یک عدد Intelligence هیرو شما 13 Mana دریافت میکنه و 0.04 Mana regen(یعنی با افزایش 25 عدد هیرو شما در هر ثانیه 1 عدد ماناش پر میشه).همچنین هیروهای Intelligence خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.

همینطور که در جدول بالا میبینید هر هیرو دارای یک ویژگی اصلی(Attribute) هست اما میزان رشد هر یک از این ویژگی ها در هیرو مختلف متفاوت هست به عنوان مثال در هیروی Anti mage به اضای هر level که میگیرید Agility شما 2.8 عدد اضافه میشه اما برای هیروی Drow Ranger این مقدار 1.9 هست.
*جدول بالا در حال آپدیت هست و به زودی تمام هیروها با توضیح و ترجمه اسکیل ها آپدیت خواهند شد به عنوان مثال اگه روی هیروی Earthshaker کلیک کنید میتونید مشخصات و توضیح اسکیل هاشو ببینید.


در حال آپدیت....
 
آخرین ویرایش:

XMohsen

کاربر سایت
Feb 4, 2010
1,073
نام
Mohsen
diffusal
10 ساله کارش همین بوده
گند زدن بهش
چه خوبی ای داره ؟

تا جایی که یادم هست کارش همین نبوده .. اتفاقا خیلی هم خوب شده ، خیلی رو اعصاب بود .

درمورد اپدیت هم هنوز نگرفتم ولی یه سری بازی که دیدم جالب به نظر میومد ، حالا باید تو بازی تجربه کرد . نگران monkey king هم نباشید هر هیرویی که اومده اولش خیلی سر و صدا کرده و حسابی قوی بوده مثل ember یا arc که divine میبستی و راحت لاین ها رو پوش میدادی بدون اینکه از جات تکون بخوری !! ولی الان چنان ضعیف شده که باهاش نمیتونی حتی کسی رو ساپورت کنی ، به خاطر همین از monkey king لذت ببرید که اونم تا چند وقت دیگه ضعیف میشه .

سایر ویژگی ها رو هم گفتم باید تو بازی دید ، این سر و صدا ها هم همیشه واسه هر اپدیتی هست ، حالا یک سری ها عادت میکنن یک سری هم یه مدت ول میکنن و دوباره میان سراغش .
همه میخوان ترول بازی در بیارن تو Ranked و چیز های جدید رو تست بکنن!
این رو که دیگه همه میدونن زمانی که اپدیت یا هیروی جدید اومد تا چندوقت نمیشه رنک بازی کرد .
اصلا برای چی باید به تمام هیرو ها Aghanim بدن؟ مگه بچه بازیه؟ مگه مهدکودک هستش که به این بچه آبنات دادی باید به بقل دستیش هم بدی؟
با این موافقم ، قبلا aghanim خیلی خاص بود و رو هرکی میبستی حسابی قوی میشد ! این موج aghanim ها با alch شروع شد ، بعداز اینکه به alch این ویژگی رو دادن که به بقیه بتونه aghanim بده مجبور شدن به یک سری هیروها aghanim اضافه کنن که چیز جالبی بود و منطقی ولی الان واقعا مسخره شده .

پ.ن: الان با ریبورن و این اپدیت میشه گفت که dota 3 رو داریم بازی میکنیم . حداقل هیچی نداشته باشه این اپدیت باعث شد که یک عده مثل من دوباره بیان سراغ دوتا و بازی کنن و این تایپیک دوباره شلوغ بشه
 
  • Like
Reactions: x-x and Adroit

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
2,986
نام
Milad
من هنوز آپدیت نکردم.قضیه این تلنت چیه ؟؟
الان لول های بازی رو عوض کردن...سرعت گرفتن لول خیلی بیشتر شده واسه همین آلتیمت هایروها رو بردن رو 6-12-18 از اونور استیت هارو برداشتن!بجاش تو لول های 10-15-20-25 میتونی تلنت بگیری.مثلا Mirana یکیش اینه بهت 3تا Arrow میده یهو مثل جومونگ 3تا فرت میری طرف عمرا نمیتونه جا خالی بده.یا WK تو ول 25 میتونی انتخاب کنی آلتیمتش مانا نخواد(GG AM) امروز استریم singsing میدیدم دست اول هیرو جدید رفت مید چنان ریپی از تیم اونا کرد که بازی مین 20 جمع شد!!!!نکته خنده دار اینه هی میخندید میگفتیم عاشق بالانس این هیروام.دست دوم WK رفت راحت بعد BKB یه دیواین خرید فارمشم کرد تو backpack یدونه رفرشر بسته بود خیلی شیک 4تاشونو میکشت بعد میمرد رفشرو تعویض میکرد یه رفرش دوباره جایگزین یکرد همرو که buyback کرده بود ریپ میکرد میرفت :)
من خودم پچ های قبلی که عوض میشد ملت شاکی بود طرفداری میکردم چون این بسبک بازیها نیاز به تغییر دارن تا جذابیتشون و تازگیشون حفظ بشه اما این دفعه تغییر نبوده زدن پاک کردن از اول ساختن!حجم تغییرات خیلی زیاده همه چیو برداشتن عوض کردن تلنت گذاشتن (خدایی مقایسه کنید با LOL این یه کپی مسخره که خیلیم تاثیرش زیاده با اون رون پیج)پیک قبل بازی رو عوض کردن حالا کاری ندارم اینم کپی برداری صرفه اما اوج خنده دار بودن وقتیه میخوایبری تو بازی انگار داری Tekken بازی میکنی امکان نداره خندت نگیره!!!طراحی مپ بزرگترین مشکل منه به معنای کلمه افتضاست!!!!جای Roshan طوریه عدالت رعایت بشه برای 2 طرف اما انگار دیزاینش ماله علی 8 ساله از کرجه!کمپ ها 2برابر شده اما بجاش دیگه هر دقیقه ریسپاون نمیشن و شده دقیقه های فرد.این همه بانتی رون ایده خوبیه برای جانگلر(انگار سعی داشتن زورکی این رول رو مثل LOL قرار بدن تو بازی کافیه هر هیرویی بری یدونه باتل خرجشه واسه جنگل)و یا ساپورت ها که بتونن اونام زودتر لول و گلد بگیرن اما باز طراحی مپ مثل خیابونایه ایرانه..همش پله و چاله چوله!!!HUD بازی بنظرم واقعا قبلیه از هر نگاهی بهتر بود الان کی میتونه استیتهای هیروشو ببینه..
کلا نیازمند کلی پچه برای رفع شدن مشکلاتش که فکر نکنم تا TI چیز قابل بازیی ازش دربیاد.این فقط حرف من نیست برید توییت های بازیکنای مطرح رو بخونید که چقدر گله مندن یا مسخره میکنن...فقط Admiral B خوشحاله میگه تو خوابم نمیدیدم اینقد راز بازی ردن با NP لذت ببرم (با تلنت 6 تا Treant اضافه میگیره یعنی هر بار 11 تا !!!!!!) حالا خودتون دیگه حساب کنید با اون روش آیتم گیریش چی میشه مپ!
 

Ostad fariborz

کاربر سایت
Aug 22, 2016
774
این هود بازی خیلی کوچک و بیخود شده .واقعا افتضاحه.ولی کلا من از تغیرات ناراضی نیستم .این رو تا یه مدت دیگه بالانس میکنن
ولی اگر قرار باشه هود اینقد داغون باشه واقعا ادم نا امید میشه.
این معبد های مسخره ای هم که گزاشتن و همه جای نقشه رو هم پر کردن از بونتی واقعا عذاب آوره.روشانم که معلوم نیست چرا گزاشتن اون وسط
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
توضیحات دوستان خیلی خوب و شفاف بود ولی واقعا داره سرم شاخ در میاره.
باورم نمیشه بهترین بازی عمرم این بلاها سرش اومده باشه
فقط الان آرزو میکنم کارمندای عزیز والو هم این ری اکشن مردمو ببینن مثل همین الان ما ،که قطعا دارن اینکارو میکنن.
فقط تنها امیدم به همین موضوعه الان.
دیگه غیر این بازی نیست که بخواد جایگزین بشه مشکل اصلی اینه
 
  • Like
Reactions: EDRIS.FIGHTER

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,456
الان لول های بازی رو عوض کردن...سرعت گرفتن لول خیلی بیشتر شده واسه همین آلتیمت هایروها رو بردن رو 6-12-18 از اونور استیت هارو برداشتن!بجاش تو لول های 10-15-20-25 میتونی تلنت بگیری.مثلا Mirana یکیش اینه بهت 3تا Arrow میده یهو مثل جومونگ 3تا فرت میری طرف عمرا نمیتونه جا خالی بده.یا WK تو ول 25 میتونی انتخاب کنی آلتیمتش مانا نخواد(GG AM) امروز استریم singsing میدیدم دست اول هیرو جدید رفت مید چنان ریپی از تیم اونا کرد که بازی مین 20 جمع شد!!!!نکته خنده دار اینه هی میخندید میگفتیم عاشق بالانس این هیروام.دست دوم WK رفت راحت بعد BKB یه دیواین خرید فارمشم کرد تو backpack یدونه رفرشر بسته بود خیلی شیک 4تاشونو میکشت بعد میمرد رفشرو تعویض میکرد یه رفرش دوباره جایگزین یکرد همرو که buyback کرده بود ریپ میکرد میرفت :)
من خودم پچ های قبلی که عوض میشد ملت شاکی بود طرفداری میکردم چون این بسبک بازیها نیاز به تغییر دارن تا جذابیتشون و تازگیشون حفظ بشه اما این دفعه تغییر نبوده زدن پاک کردن از اول ساختن!حجم تغییرات خیلی زیاده همه چیو برداشتن عوض کردن تلنت گذاشتن (خدایی مقایسه کنید با LOL این یه کپی مسخره که خیلیم تاثیرش زیاده با اون رون پیج)پیک قبل بازی رو عوض کردن حالا کاری ندارم اینم کپی برداری صرفه اما اوج خنده دار بودن وقتیه میخوایبری تو بازی انگار داری Tekken بازی میکنی امکان نداره خندت نگیره!!!طراحی مپ بزرگترین مشکل منه به معنای کلمه افتضاست!!!!جای Roshan طوریه عدالت رعایت بشه برای 2 طرف اما انگار دیزاینش ماله علی 8 ساله از کرجه!کمپ ها 2برابر شده اما بجاش دیگه هر دقیقه ریسپاون نمیشن و شده دقیقه های فرد.این همه بانتی رون ایده خوبیه برای جانگلر(انگار سعی داشتن زورکی این رول رو مثل LOL قرار بدن تو بازی کافیه هر هیرویی بری یدونه باتل خرجشه واسه جنگل)و یا ساپورت ها که بتونن اونام زودتر لول و گلد بگیرن اما باز طراحی مپ مثل خیابونایه ایرانه..همش پله و چاله چوله!!!HUD بازی بنظرم واقعا قبلیه از هر نگاهی بهتر بود الان کی میتونه استیتهای هیروشو ببینه..
کلا نیازمند کلی پچه برای رفع شدن مشکلاتش که فکر نکنم تا TI چیز قابل بازیی ازش دربیاد.این فقط حرف من نیست برید توییت های بازیکنای مطرح رو بخونید که چقدر گله مندن یا مسخره میکنن...فقط Admiral B خوشحاله میگه تو خوابم نمیدیدم اینقد راز بازی ردن با NP لذت ببرم (با تلنت 6 تا Treant اضافه میگیره یعنی هر بار 11 تا !!!!!!) حالا خودتون دیگه حساب کنید با اون روش آیتم گیریش چی میشه مپ!
اتفاقا تلنت Nature's Prophet به عنوان تلنت لول 25 به درد لای جرز میخوره :D تو اون لول ملت اصلا از درختای مپ استفاده نمیکنن، یه لول 1 میزنن از درختای همون Treant درست میکنن که باز میشه همون 5 تا Treant معمولی. 11 تا Treant تو لول 25 رسما فارم مفت برای تیم حریفه.

پ.ن: سیستم تلنت رو از Heroes of the Storm برداشتن، ولی فرقش اینه که تلنت توی HotS جایگزین سیستم آیتم بندی MOBA های دیگه ـست.
 

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
2,986
نام
Milad
اتفاقا تلنت Nature's Prophet به عنوان تلنت لول 25 به درد لای جرز میخوره :D تو اون لول ملت اصلا از درختای مپ استفاده نمیکنن، یه لول 1 میزنن از درختای همون Treant درست میکنن که باز میشه همون 5 تا Treant معمولی. 11 تا Treant تو لول 25 رسما فارم مفت برای تیم حریفه.

پ.ن: سیستم تلنت رو از Heroes of the Storm برداشتن، ولی فرقش اینه که تلنت توی HotS جایگزین سیستم آیتم بندی MOBA های دیگه ـست.
برو بازیشو ببین(پیدا کردم خودم میزارم تو یو ت یوب نیست هنوز ماله توییچ بود).این طرز فکر برایه قبله پچه...واقعا الان خیلی سریعتر از قبل میشه لول آپ کرد همین بازی Admiral قبل دقیقه 30 لولش 25 شد(جا داره بابت زیاد شدن کمپها بانتی ها و بالا بردن Xp آیتم Tome of Kn..تشکر کنم..قبلا 4تاشو میگرفتی 1700 تا Xp میداد الان 2600!چون بار پر شدنش تغییر کرده حدودا 2 برابر سریعتر از پچ قبل تاثیر داره!همین بازی NP هر 2 دقیقه 3 تا بانتی میگرفت خودت حساب کن!
فکر میکنی تاثیر نداره الان Naga لول 25 یدونه اضافه تر ایلوژن میده!!بنظرت شاید چیزی نباشه اما همون نابود میکنی با توجه به اینکه تو لول 15 خودش 15% evasion میده که با رادیانس 32%!!!!
ایده بنظرم در کل خوبه به بازی شاید عمق بده چون بعضی وقتها با یه هیرو میشه چند رول بازی کرد و این نلنت کمک میکنه اما معلومه اصلا فکر نشده روش و کاملا خامه!SF لول 10 خودش آخر DMG dealer هست بعد بهش 20% اتک اسپید بدی آخر بازی رنجش با آیتم و تلنت میشه 790!!!یپا اسنایپر!!! یا Zeus کافیه A lens ببنده با تلنتش cast range اسپل دومش میشه 1120!!!یعنی هوک برقی!!!وایسا تو بیس بزن!اینا والا زمان Dota 1 warcraft هم بود یه مود imba بود که میشد اینطوری انتخاب کرد واسه فان!!!واقعا هم حال میده واسه فانش اما واسه رنک و اینا!!!!
پ.ن:گفتم ایدش قدیمیه من راهنمایی شروع به دوتا کردم یادمه اول دبیرستان این مودش اومد که میخندیدیم و حال میکردیم هر 4-5 دست یه دست ایمبا میزدیم..باز همین ایده تو HotS کاملا پخته تره چون لول هیروها تیمی میره بالا نه شخصا!!اینطوری نیست یکی اسنوبال کنه یهو 5-6 لول بزنه بالاتر یا بیشتر...کلا ایده خامه خامه..بهرجهت بازی باید لذت بخش باشه تا آدم خوشحال بشه من واقعا اذیت میشم دیگه اما اگه کسی خوشش اومده یا زیاد نیست شروع کرده بازیو میتونه کاملا لذت ببره ازش.مطمئنا پچ زیادیم میدن تا بهترم بشه
 

AAMFX

کاربر سایت
Apr 21, 2010
128
نام
Ali
کلا هر آپدیتی میاد ملت اینهمه ناراضی نمیشن پس هی این جملرو تکرار نکنین برادرا که هر اپدیتی میاد ی عده و........... بازی ابهت خودشو از دست داده و بیشتر به بازیای بچگونه و فان نزدیک شده، اینقدر به هم ور شده نقشه که ادم توش گم میشه، اول بازی هم ادمو یاد بازیای فایتینگ میندازه، کلا به زیبایی هر چه تمام تر گند زدن به بازی و این نظر اکثریت پلیرهاست
 
آخرین ویرایش:

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,456
برو بازیشو ببین(پیدا کردم خودم میزارم تو یو ت یوب نیست هنوز ماله توییچ بود).این طرز فکر برایه قبله پچه...واقعا الان خیلی سریعتر از قبل میشه لول آپ کرد همین بازی Admiral قبل دقیقه 30 لولش 25 شد(جا داره بابت زیاد شدن کمپها بانتی ها و بالا بردن Xp آیتم Tome of Kn..تشکر کنم..قبلا 4تاشو میگرفتی 1700 تا Xp میداد الان 2600!چون بار پر شدنش تغییر کرده حدودا 2 برابر سریعتر از پچ قبل تاثیر داره!همین بازی NP هر 2 دقیقه 3 تا بانتی میگرفت خودت حساب کن!
فکر میکنی تاثیر نداره الان Naga لول 25 یدونه اضافه تر ایلوژن میده!!بنظرت شاید چیزی نباشه اما همون نابود میکنی با توجه به اینکه تو لول 15 خودش 15% evasion میده که با رادیانس 32%!!!!
ایده بنظرم در کل خوبه به بازی شاید عمق بده چون بعضی وقتها با یه هیرو میشه چند رول بازی کرد و این نلنت کمک میکنه اما معلومه اصلا فکر نشده روش و کاملا خامه!SF لول 10 خودش آخر DMG dealer هست بعد بهش 20% اتک اسپید بدی آخر بازی رنجش با آیتم و تلنت میشه 790!!!یپا اسنایپر!!! یا Zeus کافیه A lens ببنده با تلنتش cast range اسپل دومش میشه 1120!!!یعنی هوک برقی!!!وایسا تو بیس بزن!اینا والا زمان Dota 1 warcraft هم بود یه مود imba بود که میشد اینطوری انتخاب کرد واسه فان!!!واقعا هم حال میده واسه فانش اما واسه رنک و اینا!!!!
پ.ن:گفتم ایدش قدیمیه من راهنمایی شروع به دوتا کردم یادمه اول دبیرستان این مودش اومد که میخندیدیم و حال میکردیم هر 4-5 دست یه دست ایمبا میزدیم..باز همین ایده تو HotS کاملا پخته تره چون لول هیروها تیمی میره بالا نه شخصا!!اینطوری نیست یکی اسنوبال کنه یهو 5-6 لول بزنه بالاتر یا بیشتر...کلا ایده خامه خامه..بهرجهت بازی باید لذت بخش باشه تا آدم خوشحال بشه من واقعا اذیت میشم دیگه اما اگه کسی خوشش اومده یا زیاد نیست شروع کرده بازیو میتونه کاملا لذت ببره ازش.مطمئنا پچ زیادیم میدن تا بهترم بشه
الان که هنوز ملت به گیم پلی جدید عادت نکردن نمیشه چیز خاصی گفت درباره گیم پلی (به غیر از یه سری موارد جزیی). بذار زمان بگذره ملت یاد میگیرن چطور درست بازی کنن. همین Rune ها مثلا. نمیشه هیچکاری نکنی بذاری هیرو های حریف بیان rune های جنگل تیمت رو بردارن بعد بیای بگی OP ـه.

===

همه دارن میگن مپ فلان و تلنت فلان، هیچکس نمیگه این Aghs که واسه Anti Mage گذاشتن چه صیغه ایه :D رسما ترکیب کامل Lotus Orb و Linken's Sphere ـه از جفتشون هم ارزون تره :|
 
آخرین ویرایش:

ashi73

کاربر سایت
Apr 13, 2009
297
نام
اشکان
خب من الان اپدیت کردم و یه دست با بات زدم...خیلی هم ارتباط برقرار کردم :D تلنت به نظر میتونه عمق بیشتری بده...حالا خب مسلما باید روش کار شه تا بازی و هیرو ها به بالانسی که باید برسن...فقط یه نکته ای که هست...فریم ریت بازی عالی شده بود و بازی به نظر خیلی روون تر از قبل می اومد!...نه که قبل از اپدیت فریم پایین بود...اون موقع حدود 90 اینا بود فکر کنم...حالا کلا توی این رنج که اصلا فکر نکنم بیشتر شدنش رو بشه با چشم تشخیص داد ولی به نظر خیلی خیلی خیلی روون تر می اومد! کلا از نظر گرافیکی انگار بهتر شده بود...حالا فردا با فرپس چک میکنم ببینم فریم ریت در چه حاله...ولی خب بهتر شده گرافیکش انگار(خوش رنگ و لعاب تر)...دیگه نمیدونم تاثیرات بی خوابی هست یا واقعا خبریه... :D (اخه دیدم اکثرا میگن فریم ریت براشون پایین اومده :|)
 
  • Like
Reactions: x-x and Adroit

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,456
خب من الان اپدیت کردم و یه دست با بات زدم...خیلی هم ارتباط برقرار کردم :D تلنت به نظر میتونه عمق بیشتری بده...حالا خب مسلما باید روش کار شه تا بازی و هیرو ها به بالانسی که باید برسن...فقط یه نکته ای که هست...فریم ریت بازی عالی شده بود و بازی به نظر خیلی روون تر از قبل می اومد!...نه که قبل از اپدیت فریم پایین بود...اون موقع حدود 90 اینا بود فکر کنم...حالا کلا توی این رنج که اصلا فکر نکنم بیشتر شدنش رو بشه با چشم تشخیص داد ولی به نظر خیلی خیلی خیلی روون تر می اومد! کلا از نظر گرافیکی انگار بهتر شده بود...حالا فردا با فرپس چک میکنم ببینم فریم ریت در چه حاله...ولی خب بهتر شده گرافیکش انگار(خوش رنگ و لعاب تر)...دیگه نمیدونم تاثیرات بی خوابی هست یا واقعا خبریه... :D (اخه دیدم اکثرا میگن فریم ریت براشون پایین اومده :|)
از Vulkan استفاده میکنی؟
 

ashi73

کاربر سایت
Apr 13, 2009
297
نام
اشکان
از Vulkan استفاده میکنی؟
no idea!

کارت گرافیکم ای ام دی هست البته...پس میتونه از ولکان باشه.

ویرایش:

فریم ریت حول حوش 105 تا 120 بود...(یعنی ممکنه فریم ریت قبل از اپدیت اشتباه توی ذهنم مونده باشه؟)

ویرایش 2 :
بیچاره ها خیلی دارن زحمت میکشن...از صبح تا الان چند تا اپدیت اومده. :D
 
آخرین ویرایش:

shekib

کاربر سایت
Jul 6, 2011
824
نام
mohammad
اتفاقا یه چیزهایی که میگید به دور از عقله بنظر خودتون چقدر احتمال وجود داره که دوتا اروی میرانا به دو هیرو بخوره؟یجوری میگید که انگار همیشه قرار هر سه تاش به حریف ها بخوره با استان کامل!دیگه آخرش حتی اگه ارو رو نتونه جاخالی بده حریف یه مینی استان میشه بخاطر فاصله کم نه 3 ثانیه استان.بعدشم wk سر لول 25 میتونه انتخاب کنه التیش مانا نخواد یکم فکر کنید به این جمله،سر 25! نه همون اول بازی که بیاید بگید AM GG !
تو توییتر هم اتفاقا من که دیدم اکثر پروها استقبال کردن نه برعکس!
وقتی اوراکل هم به باری امد اینقدر تو UTube بازی گذاشتن که بازیکن x که معروف بود 18/0 مید رفته بود باهاش مید و...حداقل من نگران بالانس بودن بازی نیستم چون دیر یا زود میشه.
من خودم از HUD جدید بازی خوشم نیومده ولی از مپ جدید راضیم دلیل این که خیلی ها از مپ جدید بدشون امده کامل تغییر کردنشه به مرور عادت میکنیم.
بنظر خودم backpack یه اتفاق خوب تو دوتاست یه دریچه جدیدی رو تو بازی کردن باز میکنه اگه یادم باشه نمیشه سریع جای یه ایتم رو با مثلا رفرشر عوض کرد برای استفاده یه زمانی لازم داشت که حتی اگه کم باشه زیادترش میکنن.
برادر Skuul بولداگ اتفاقا تمام تلاشش رو برای مسخره نشون دادن اون +6 Treant نشون داد و هیچ کجا نگفته از بازی کردن با NP جدید لذت خواهد برد و گفتش حتی اگه lvl تلپورتش کولدانش به 12 برسه از این +6 بهتره!
و این که باونتی ها تو جانگل سر زمان مشخص 100 درصد ظاهر میشه همون قدر که خوبه برای جانگلر ها بد هم هست چون حریف میدونه که سر اون زمان حداقل باونتی رو میگین و یا میتونن جانگلر رو خیلی راحت گنک کنن سر همین.
دیگه یک طرفه نگاه نکنین به تغییرات.

Sent from my LG-D405 using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sam.fisher and x-x

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
خب عزيزان من هم بازي كردم البته دوستان خيلي با تجربه تر و با معلومات نظرشون روي سر ،ولي منم نظرمو به عنوان يه پلير كاملا معمولي ميگم.
خب آقا اول از مانكي كينگ بگم كه بنده خدا خيلي بدبخته كه.از اين شاخه به اون شاخه پريدن واسه تيم نه كيل ميشه نه پوش حالا ميخواد شبيه درخت بشه يا گوجه فرنگي.اين ور اونور رفتنش يه مقدار آدمو به غلط ميندازه كه هيروي خفني هست ولي خب اينجوري نيست خيلي بدبخته بنده خدا.اسكيل سومشم غلط اندازه تو بازي با باتم برداريد متوجه ميشيد چه برسه گيم واقعي.
آقاسيستم مچ ميكينگ عالي شده حرف نداره سريع تو بازي هستين.
پينگ خيليا نزديك ٦٠ تا٨٠ تا اومده پايين مثل خودم كه خيلي برام عجيب بود خيليا هم ميگفتن اينو.
چمنو دوستان خاموش كنن اونايي كه فريمشون اومده پايين مثل من.
يه مقدار تلنتا الان حالت به هم ريختگي داره ولي درست ميكنن حتما .لژيونو فهميدن هيروي بدبختيه لول ٢٥ رو زدن ٥٠ دميج دويل كه خيلي بد ميشه عوضش ميكنن حتما.
اسنايپرم همون بدبختي كه بوده هست اصلا اولتيش به بيست نفر بخوره با آقانيم كه هيچكس اصلا پول نميده واسه اين هيرو به آقانيم.
جنگل همچين بدك نيست اينجوري نيست كه هر كي بره اونجا به صورت فول آيتم بياد بيرون.
روشانم جاش بد نيست ديگه بيرونه مپ كه نميشه گذاشت بنده خدارو.
در هر حال آقا اتفاق وحشتناكي نيفتاده يه مقدار تغييرات زياد بوده ذهن هر انساني هم دوست داره حالت ثابت خودشو حفظ كنه حتي اگه تغيير مثبت باشه.الان خود من دوست نداشتم اينو ولي چند دست بازي كردم ديدم ميشه عادت كرد بهش حالا اعتمادو نميدونم خيلي بايد منتظر موند تا ببينيم چي ميشه در آخر.
در آخر به عزيزاني كه رفتن پيشنهاد ميكنم دوباره پلي بدن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر