DotA 2 [پست اول خوانده شود]

2y6rofla3rjywpigletl.png


cs9kkjyxonbjsgoy88hj.gif



Category: PC
Language: English
Genre: MOBA
Publisher: Valve Corporation
Designer: IceFrog


بازی Dota2 توسط Valve در سال 2010 برگرفته از یکی از مپ های معروف Warcraft 3 یعنی (Defense of the Ancients(DOTA ساخته شد و به نوعی ادامه همون مپ در یک بازی کامل هست .سبک بازی در ژانر Action RTS قرار میگیره که بعد ها خودش زیر ژانری جداگونه MOBA رو پدید آورد.بازی به طور رسمی در سال 2013 از حالت بتا خارج و برای پلت فرم های Windows/Linux/Mac OS عرضه شد.

اطلاعات پایه: این روزها در سبک MOBA بازیهای زیادی از جمله League of Legends -Heroes of Newerth - Heroes of the Storm میشه پیدا کرد که تقریبا الگو های مشترکی دارند.شما در یک مپ به همراه 9 نفر دیگه در قالب دو تیم Radiant and Dire بصورت 5v5 قرار میگیرید.هر دو سمت Radiant و Dire دارای یک Ancients هستند که با نابودی اون تیم مقابل برنده بازی خواهد بود.
مپ بازی به سه لاین اصلی تقسیم شده و در هر کدوم از آنها 3 Tower از هر تیم وظیفه محافظت از اون رو در مقابل تیم دشمن به عهده داره.

seeshu2mm2rgc7iy08lw.png

Ancients دو تیم (Radiant در سمت راست --- Dire در سمت چپ)
2pw7aqqig1s8mtrble2q.png


Tower دو تیم (Radiant سمت چپ ---Dire سمت راست )


هر بازیکن کنترل یکی از هیرو های بازی (هم اکنون 110 هیرو رو شامل میشه) بر عهده میگیره که هر کدوم دارای استراتژی و اسکیل های منحصر به فرده خودشه.با کشتن Creep های بازی و دیگر هیرو ها شما XP دریافت میکنید و LVLUP میشید و میتونید از اسکیل های خودتون استفاده کنید.(Max لول در بازی 25 هست)همچنین شما با Gold میتونید برای هیروی خود از Shop های بازی آیتم خریده و اونو قویترش کنید.(غیر از کشتن کریپ و هیروهای دشمن هر ثانیه یک گلد هم به شما داده میشه).

e0lf5cgix05anwnbbsox.png

Map بازی

Fountain:محل respawn شدن هیروها و Shop اصلی(دارا بودن تمامی آیتم های اصلی).همچنین تو محدودش HP وMana هیروها رو با سرعت زیاد پر میکنه.
Tower:توضیح در بالا!
Side Shop: محل خرید آیتم که در لاین های بالا و پایین هست(آیتم های محدودتری نسبت به Fountain داره)
Secret Shop:یک سری آیتم که در shop اصلی نیست
Ancient:توضیح در بالا!
Barracks:سربازخانه ها که در کنار تاور های آخر و سوم هر لاین قرار داره که Creep های بازی رو تولید میکنه.در ابتدای بازی و در ثانیه 30 اولین Wave و بعد از اون در ابتدای هر دقیقه یک wave رو روانه لاین ها میکنه.با نابود کردن سربازخانه های تیم مقابل کریپ های خودی قوی تر میشن.همچنین هرچی از بازی بیشتر بگذره و طولانی تر بشه تعداد اونها در هر wave هم افزایش پیدا میکنه.
Roshan:محل قرار گرفتن Roshan!
Rune Spot:محل قرار گرفتن Rune ها که در 2 سمت رودخانه هست.rune ها یک سری قابلیت ویژه رو برای مدت محدودی به هیرو ها میدن و در ابتدای بازی و هر 2 دقیقه یکبار پدیدار میشن.6 نوع rune داریم:

  • 16px-Rune_icon_Bounty.png
    Bounty:
    با گرفتنش بهتون Gold و Xp میده.در ابتدای بازی هر دو rune از این نوع هستند و از دقیقه 2 به بعد همیشه یکی از rune هم Bounty هست.
  • 16px-Rune_icon_Double_Damage.png
    Double Damage:
    با گرفتنش DMG هیروتون رو 100% افزایش میده.
  • 16px-Rune_icon_Haste.png
    Haste:
    با گرفتنش هیرو شما به نهایت سرعت خود بازی میرسه و به هیچوجه slow نمیشه در این مدت.
  • 16px-Rune_icon_Regeneration.png
    Regeneration:
    با گرفتن این Rune هیرو شما HP و Mana تا وقتی که ضربه نخوره پر میشه.
  • 16px-Rune_icon_Invisibility.png
    Invisibility:
    با گرفتنش هیرو شما بعد از 1 ثانیه نامرئی میشه.
  • 16px-Rune_icon_Illusion.png
    Illusion:
    با گرفتنش 2تا ایلوژن از هیرو شما بوجود میاد.

Hero:
هم اکنون 110 هیرو از 112 هیروی DOTA در بازی وجود داره که در سه گروه Strength - Agility - Intelligence قرار میگیرند.



d8z48prv5ysy71rc3s2w.png
l730rlv6c80j5hudkq25.png
f1elh9cnzgqec6hgz5bf.png
STRENGTH
rg7m0d3pxc4muywwt5vm.png
sven_sb.png
tiny_sb.png
kunkka_sb.png
beastmaster_sb.png
dragon_knight_sb.png
rattletrap_sb.png
omniknight_sb.png
huskar_sb.png
alchemist_sb.png
brewmaster_sb.png
treant_sb.png
wisp_sb.png
centaur_sb.png
shredder_sb.png
bristleback_sb.png
tusk_sb.png
elder_titan_sb.png
legion_commander_sb.png
earth_spirit_sb.png
phoenix_sb.png
axe_sb.png
pudge_sb.png
sand_king_sb.png
slardar_sb.png
tidehunter_sb.png
skeleton_king_sb.png
life_stealer_sb.png
night_stalker_sb.png
doom_bringer_sb.png
spirit_breaker_sb.png
lycan_sb.png
chaos_knight_sb.png
undying_sb.png
magnataur_sb.png
abaddon_sb.png
AGILITY
5lk71o82c8x0ahzn2z3y.png
antimage_sb.png
drow_ranger_sb.png
juggernaut_sb.png
mirana_sb.png
morphling_sb.png
phantom_lancer_sb.png
vengefulspirit_sb.png
riki_sb.png
sniper_sb.png
templar_assassin_sb.png
luna_sb.png
bounty_hunter_sb.png
ursa_sb.png
gyrocopter_sb.png
lone_druid_sb.png
naga_siren_sb.png
troll_warlord_sb.png
ember_spirit_sb.png
bloodseeker_sb.png
nevermore_sb.png
razor_sb.png
venomancer_sb.png
faceless_void_sb.png
phantom_assassin_sb.png
viper_sb.png
clinkz_sb.png
broodmother_sb.png
weaver_sb.png
spectre_sb.png
meepo_sb.png
nyx_assassin_sb.png
slark_sb.png
medusa_sb.png
terrorblade_sb.png
INTELLIGENCE
9k3hlxpvbu8z35sa3yue.png
crystal_maiden_sb.png
puck_sb.png
storm_spirit_sb.png
windrunner_sb.png
zuus_sb.png
lina_sb.png
shadow_shaman_sb.png
tinker_sb.png
furion_sb.png
enchantress_sb.png
jakiro_sb.png
chen_sb.png
silencer_sb.png
ogre_magi_sb.png
rubick_sb.png
disruptor_sb.png
keeper_of_the_light_sb.png
skywrath_mage_sb.png
oracle_sb.png
techies_sb.png
bane_sb.png
lich_sb.png
lion_sb.png
witch_doctor_sb.png
enigma_sb.png
necrolyte_sb.png
warlock_sb.png
queenofpain_sb.png
death_prophet_sb.png
pugna_sb.png
dazzle_sb.png
leshrac_sb.png
dark_seer_sb.png
batrider_sb.png
ancient_apparition_sb.png
invoker_sb.png
obsidian_destroyer_sb.png
shadow_demon_sb.png
visage_sb.png
winter_wyvern_sb.png

نکات:
  1. با افزایش هر یک عدد Strength هیرو شما 19 HP دریافت میکند و 0.03 HP regen(یعنی با افزایش 33 عدد هیرو شما در هر ثانیه 1 عدد HP پر میکنه).همچنین هیروهای Strength خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.
  2. با افزایش هر یک عدد Agility هیرو شما 1 عدد Attack speed دریافت میکنه و 0.14 Armor (یعنی با افزایش 7 عدد به هیرو شما 1 Armor اضافه میشه).همچنین هیروهای Agility خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.
  3. با افزایش هر یک عدد Intelligence هیرو شما 13 Mana دریافت میکنه و 0.04 Mana regen(یعنی با افزایش 25 عدد هیرو شما در هر ثانیه 1 عدد ماناش پر میشه).همچنین هیروهای Intelligence خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.

همینطور که در جدول بالا میبینید هر هیرو دارای یک ویژگی اصلی(Attribute) هست اما میزان رشد هر یک از این ویژگی ها در هیرو مختلف متفاوت هست به عنوان مثال در هیروی Anti mage به اضای هر level که میگیرید Agility شما 2.8 عدد اضافه میشه اما برای هیروی Drow Ranger این مقدار 1.9 هست.
*جدول بالا در حال آپدیت هست و به زودی تمام هیروها با توضیح و ترجمه اسکیل ها آپدیت خواهند شد به عنوان مثال اگه روی هیروی Earthshaker کلیک کنید میتونید مشخصات و توضیح اسکیل هاشو ببینید.


در حال آپدیت....
 
آخرین ویرایش:

Squidward

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,601
نام
ممد
رفقا من یه مقاله خیلی عظیم از Tri-Lane داشتم میخوندم .
از اخر یه قسمتی ـشو نفهمیدم .
یکی از ساپورت ـا کریپ می کشه فارم می کنه ( + یه میلیون کار دیگه مثه خارج کردن حریف از رنج Xp و گنک و این جور چزا )
خب ، اون ساپورت دیگه قرارـه فارم نکنه چیکار می کنه ؟!
تو مقاله نوشته بود وارد و smock Sentry و اینجور چیزا بخره . خب اینا مگه چقدر از وقتشو میگره ؟! بقیه ـشو چیکار میکنه ؟! منظورم اینه که وقتی اون ساپورت دیگه کریپ می کشه ، اون یکی دیگه چیکار می کنه کلا ؟!
==
رفقا یه چن تا بازی اینترنشنال خوب معرفی کنین نگاه کنم .
فقط از Navi نباشه :d و هیجان داشته باشه . نه اینکه تا دقیقه 20 یه دونه کیل باشه کلا و هی ایلوژن بفرستن :|
+
این Burning که میگن کیه ؟! :d
یه بازی ازش بگین اونم نگاه کنم .
ممنون .
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
رفقا من یه مقاله خیلی عظیم از Tri-Lane داشتم میخوندم .
از اخر یه قسمتی ـشو نفهمیدم .
یکی از ساپورت ـا کریپ می کشه فارم می کنه ( + یه میلیون کار دیگه مثه خارج کردن حریف از رنج Xp و گنک و این جور چزا )
خب ، اون ساپورت دیگه قرارـه فارم نکنه چیکار می کنه ؟!
تو مقاله نوشته بود وارد و smock Sentry و اینجور چیزا بخره . خب اینا مگه چقدر از وقتشو میگره ؟! بقیه ـشو چیکار میکنه ؟! منظورم اینه که وقتی اون ساپورت دیگه کریپ می کشه ، اون یکی دیگه چیکار می کنه کلا ؟!
==
رفقا یه چن تا بازی اینترنشنال خوب معرفی کنین نگاه کنم .
فقط از Navi نباشه :d و هیجان داشته باشه . نه اینکه تا دقیقه 20 یه دونه کیل باشه کلا و هی ایلوژن بفرستن :|
+
این Burning که میگن کیه ؟! :d
یه بازی ازش بگین اونم نگاه کنم .
ممنون .
عزیز اون بازیایی که دیدی مال Navi نبوده مال Alliance بوده که Naga ایلوژن میفرستاده, البته بعضا دیده شده خود naga وسط فایت رفته تاور زده :d Navi معمولا علاقه ی زیادی داره سریع فایت بده و کنترل بازی رو بگیره ولی تیمایی مثل Alliance یا مرحوم Fnatic دوس دارن بازی رو کنترل کنن و با Splitpush و Rat Dota آروم آروم و توی late game حریفو ببرن.
در مورد بازی قابل دیدن, کلا TI4 بازی قشنگ و قابل دیدن خیلی کم داشت مخصوصا تو دور حذفی. بازیای DK یا EG به خاطر سبک بازیشون و پیکاشون جذابتر بود اگه برات این قضیه مهمتره. به نظرم بازیای TI3 رو ببینی خیلی سطح بالاتر بود مخصوصا بازی DK vs Alliance که یه جورایی رقابت بهترین carry پلیرای دوتا هم بود یا ۵ تا بازی فینال.
راجع به ساپورتا هم بستگی داره ساپورتا چی باشن, مثلا توی TI3 مهمترین دلیل قهرمانی Alliance این بود که ساپورتاشون فارم میکردن یعنی همیشه یه ساپورت به اصطلاح Greedy مثل Chen یا Enchantress یا Enigma یا SK یا KOTL داشتن که میتونست تنهایی فارم کنه و اون یکی ساپورت معمولا هیرویی بود که تا لول ۳-۴ تنهایی پول میکرد و وقتی carry لول ۶ میشد از lane میرفت بیرون تا ساپورت غیر jungler بیاد فارم کنه و لول بگیره.
البته الان دیگه از این خبرا نیست معمولا ۲ تا ساپورت که Roaming یا Stun مطمئن دارن با هم پول میکنن یا با هم گنک میکنن و به شدت Underfarmed میمونن و فقط carry شاخ میشه و به اصطلاح four protect one میشه استراتژی بازی...
Burning هم بهترین Carry Player شرق و به نظر خیلیا بهترین Carry دوتا ۲ بود که بعد از TI4 کشید کنار از پرو دوتا اما جدیدا اومده به عنوان پلیر جایگزین واسه IG بازی میکنه و تنهایی Carry میکنه جوری که 430 روی SF آیتمایی مثل Hex و Shivas میاره چون میدونه Burning تنهایی میتونه carry کنه. در کل اگه به Carry علاقه داری بازیای Burning یا Loda رو ببین ویدیوهاشو, اگه به مید علاقه داری S4 و 430 . اگه ساپورت دوس داری بازیای Puppey و Akke و Fy و ... رو ببین
 

shayan720

Ceiling Gazing
کاربر سایت
May 23, 2010
555
نام
شایان
فک کنم greedy supp رو اشتباه گفتی. به سابورتی میگن greedy که باید یکم فارم کنه و آیتم و لول بدست بیاره تا قدرت کاملشو نشون بده مثل sk و enigma. ولی chen یا ench از همون اول میتونن تاثیر خوبی بذارن.
 

soltan2

کاربر سایت
Sep 3, 2009
585
نام
کاوه
رفقا من یه مقاله خیلی عظیم از Tri-Lane داشتم میخوندم .
از اخر یه قسمتی ـشو نفهمیدم .
یکی از ساپورت ـا کریپ می کشه فارم می کنه ( + یه میلیون کار دیگه مثه خارج کردن حریف از رنج Xp و گنک و این جور چزا )
خب ، اون ساپورت دیگه قرارـه فارم نکنه چیکار می کنه ؟!
تو مقاله نوشته بود وارد و smock Sentry و اینجور چیزا بخره . خب اینا مگه چقدر از وقتشو میگره ؟! بقیه ـشو چیکار میکنه ؟! منظورم اینه که وقتی اون ساپورت دیگه کریپ می کشه ، اون یکی دیگه چیکار می کنه کلا ؟!
==
رفقا یه چن تا بازی اینترنشنال خوب معرفی کنین نگاه کنم .
فقط از Navi نباشه :d و هیجان داشته باشه . نه اینکه تا دقیقه 20 یه دونه کیل باشه کلا و هی ایلوژن بفرستن :|
+
این Burning که میگن کیه ؟! :d
یه بازی ازش بگین اونم نگاه کنم .
ممنون .
بیا اینا رو هر روز نیگا کن بازی TI میخوای چیکار
https://www.youtube.com/watch?v=wkHVLeR72b4
https://www.youtube.com/watch?v=5G9O9j0DSII
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
[/RIGHT]

مگه تو 2kMMR همچین چیزی ممکنه؟
والا توی MMR های 3k و حتی 4k هم پیش میاد طرف RQ کنه :d مثلا توی 3.2k من با Void توی لاین Mid از Invoker یه First Blood گرفتم طرف هم زورش گرفت لفت داد متاسفانه (مثلا پرو بود همش ادای پرو ها رو درمیاورد در ضمن ).
 

naruto22

کاربر سایت
Mar 14, 2009
959
نام
ناروتو
خوب دوستان اپدیت زمستونی هم اومد و خیلی اساسی تغییرات میده
[h=2]HEROES[/h]
abaddon_sb.png


Abaddon
  • Borrowed Time duration increased from 3/4/5 to 4/5/6

alchemist_sb.png


Alchemist
  • Greevil's Greed base bonus gold increased from 4/6/8/10 to 6/8/10/12
  • Greevil's Greed extra bonus gold per stack from 1/2/3/4 to 3
  • Greevil's Greed max bonus gold from 30 to 12/20/28/36
  • Greevil's Greed recent kill window duration increased from 25 to 30

axe_sb.png


Axe
  • Battle Hunger duration from 10/12/14/16 to 10
  • Battle Hunger damage from 15/20/25/30 to 16/24/32/40 [?]
  • Battle Hunger cast range from 900 to 750
  • Battle Hunger movement and slow from 10 to 12%
  • Battle Hunger mana cost from 75/85/95/105 to 75

bane_sb.png


Bane
  • Nightmare cooldown from 15 to 16/15/14/13

beastmaster_sb.png


Beastmaster
  • Call of the Wild now always provides a Hawk and a Boar at each level, and each now scales per level
  • Hawk health from 50/50/100/100 to 40/60/80/100
  • Hawk movement speed from 270/270/400/400 to 250/300/350/400
  • Hawk day sight from 500/500/1600/1600 to 700/1000/1300/1600
  • Hawk night sight from 500/500/1200/1200 to 700/800/900/1000
  • Hawk kill bounty from 30/30/65/65 to 30/40/50/60
  • Boar health from 0/400/400/500 to 200/300/400/500
  • Boar base damage from 0/26/26/46 to 15/30/45/60
  • Boar base attack time from 0/1.5/1.5/1 to 1.25
  • Boar poison slow from 0/20/20/35% to 10/20/30/40%

bloodseeker_sb.png


Bloodseeker
  • Added to Captain's Mode [?]
  • Bloodrage no longer amplifies outgoing damage if the damage has the no-reflection flag [?]

bounty_hunter_sb.png


Bounty Hunter
  • Track bonus gold for self increased from 150/200/250 to 200/275/350
  • Track cooldown reduced from 10/7/5 to 4

brewmaster_sb.png


Brewmaster
  • Base Armor reduced from 4 to 2
  • Thunder Clap hero slow duration from 4.25 to 4
  • Thunder Clap cooldown from 12 to 13

bristleback_sb.png


Bristleback
  • Quill Spray stack damage increased from 30 to 30/32/34/36

broodmother_sb.png


Broodmother
  • Spiderlings' day vision reduced from 1400 to 1100

chaos_knight_sb.png


Chaos Knight
  • Reality Rift damage increased from 25/50/75/100 to 60/80/100/120
  • Reality Rift mana cost from 70 to 50
  • Phantasm illusion duration increased from 34 to 42

chen_sb.png


Chen
  • Test of Faith now teleports all of your units to you when cast on yourself [?]
  • Holy Persuasion max units increased from 1/1/2/3 to 1/2/3/4

clinkz_sb.png


Clinkz
  • Base attack range increased from 600 to 630

rattletrap_sb.png


Clockwerk
  • Battery Assault damage increased from 15/35/55/75 to 20/40/60/80

crystal_maiden_sb.png


Crystal Maiden
  • Crystal Nova attack speed slow from 20 to 30
  • Frostbite cooldown from 10 to 10/9/8/7
  • Freezing Field duration increased from 7 to 10 seconds
  • Freezing Field explosion spawn radius and slow radius increased by 150
  • Freezing Field explosion damage radius increased by 50

dark_seer_sb.png


Dark Seer
  • Base armor increased by 1
  • Vacuum pull duration increased from 0.4 to 0.5

dazzle_sb.png


Dazzle
  • Base attack range increased from 500 to 550

death_prophet_sb.png


Death Prophet
  • Strength growth reduced from 2.2 to 1.9

disruptor_sb.png


Disruptor
  • Glimpse mana cost rescaled from 160/130/100/70 to 100
  • Glimpse cooldown reduced from 65/50/35/20 to 60/46/32/18
  • Kinetic Field cooldown reduced from 14/13/12/11 to 13/12/11/10
  • Static Storm cooldown from 85 to 90/80/70

dragon_knight_sb.png


Dragon Knight
  • Elder Dragon Form level 3 now maintains the Corrosive Breath ability from levels 1 and 2

drow_ranger_sb.png


Drow Ranger
  • Illusions now benefit from the Marksmanship bonus [?]

earth_spirit_sb.png


Earth Spirit
  • Rolling Boulder no longer reduces attack speed by 80 for 2 seconds
  • Rolling Boulder no longer does an additional 45 damage when used with a stone remnant
  • Rolling Boulder base damage increased from 90 to 100

earthshaker_sb.png


Earthshaker
  • Enchant Totem mana cost reduced from 50 to 20/30/40/50

elder_titan_sb.png


Elder Titan
  • Astral Spirit damage reduced from 60/100/140/180 to 60/90/120/150
  • Fixed a few cases where Elder Titan could move his Astral Spirit while casting Echo Stomp

enchantress_sb.png


Enchantress
  • Base movement speed increased from 315 to 335

faceless_void_sb.png


Faceless Void
  • Time Walk no longer slows attack speed
  • Chronosphere cooldown increased from 130/110/90 to 130/115/100
  • Ward unit types are no longer able to attack while inside the Chronosphere

gyrocopter_sb.png


Gyrocopter
  • Call Down area of effect increased from 450 to 600
  • Call Down missile one slow amount reduced from 50% to 30%
  • Call Down missile two slow amount increased from 20% to 60%
  • Force Staff can now be used on Homing Missile

huskar_sb.png


Huskar
  • Inner Vitality base health regen from 2/4/6/8 to 10
  • Inner Vitality regen bonus when hurt form 30/45/60/75% to 20/40/60/80%

wisp_sb.png


Io
  • No longer requires turning to perform any actions

jakiro_sb.png


Jakiro
  • Liquid Fire damage reduced from 15/20/25/30 to 12/16/20/24

juggernaut_sb.png


Juggernaut
  • Base agility increased from 20 to 26
  • Blade Dance critical strike chance rescaled from 15/20/25/35% to 20/25/30/35%

keeper_of_the_light_sb.png


Keeper of the Light
  • Chakra Magic mana cost from 25/45/65/85 to 25/35/45/55
  • Blinding Light blind duration increased from 3/4/5 to 4/5/6

kunkka_sb.png


Kunkka
  • X Marks the Spot enemy delay from 1/2/3/4 to 4, and allied delay from 2/4/6/8 to 8
  • X Marks the Spot cast range from 500/650/800/950 to 350/550/750/1000
  • X Marks the Spot cooldown from 14/13/12/11 to 19/16/13/10
  • X Marks the Spot Return mana cost reduced from 50 to 0

leshrac_sb.png


Leshrac
  • Diabolic Edict duration increased from 8 to 10 seconds
  • Lightning Storm slow duration increased from 0.5 to 0.75
  • Lightning Storm cast range increased from 700 to 800

lich_sb.png


Lich
  • Chain Frost cooldown from 145/115/60 to 120/90/60

life_stealer_sb.png


Lifestealer
  • Infest now allows you to control the unit you are in using a sub-ability

lina_sb.png


Lina
  • Attack projectile speed from 900 to 1000
  • Dragon Slave damage increased from 100/170/230/280 to 110/180/250/320
  • Dragon Slave mana cost increased from 90/105/125/140 to 100/115/130/145
  • Light Strike Array damage rescaled from 90/150/210/280 to 120/160/200/240
  • Light Strike Array mana cost increased from 90/100/110/125 to 100/110/120/130
  • Light Strike Array stun duration increased from 1.6/1.8/2/2.2 to 1.6/1.9/2.2/2.5
  • Fiery Soul duration increased from 9 to 10

lion_sb.png


Lion
  • Base attack damage increased by 7
  • Mana Drain drain interval from 0.25 to 0.1 [?]

lone_druid_sb.png


Lone Druid
  • Removed the cast time on Spirit Bear's Return
  • Battle Cry cooldown increased from 30 to 60
  • Battle Cry duration reduced from 8 to 6
  • Battle Cry bonus damage increased from 20/40/60 to 50/75/100
  • Battle Cry bonus armor increased from 2/4/6 to 5/10/15

luna_sb.png


Luna
  • Moon Glaive level 4 bounces increased from 5 to 6
  • Eclipse beam count increased from 4/7/10 to 5/8/11 (Scepter increased from 4/8/12 to 6/10/14)

meepo_sb.png


Meepo
  • Divided We Stand respawn time reduction now 20% instead of 10/20/30%

morphling_sb.png


Morphling
  • Adaptive Strike stun max duration increased from 0.75/1.5/2.25/3 to 1.25/2.25/3.25/4.25

night_stalker_sb.png


Night Stalker
  • Base attack damage increased by 4
  • Crippling Fear mana cost reduced from 90 to 50
  • Darkness now sets all enemy vision to a maximum of 675, instead of reducing it by 25% [?]
  • Darkness no longer pauses the day/night timer
  • Darkness duration from 40/60/80 to 50
  • Darkness cooldown reduced from 180/150/120 to 160/120/80

ogre_magi_sb.png


Ogre Magi
  • Fireblast damage reduced from 60/120/180/240 to 55/110/165/220
  • Fireblast cast range reduced from 600 to 475

obsidian_destroyer_sb.png


Outworld Devourer
  • Astral Imprisonment intelligence steal increased from 4/6/8/10 to 4/7/10/13
  • Astral Imprisonment intelligence steal duration reduced from 60 to 50

phantom_assassin_sb.png


Phantom Assassin
  • Coup de Grace critical strike damage from 250/350/450% to 230/340/450%

phoenix_sb.png


Phoenix
  • Supernova attacks required to destroy increased from 5/7/10 to 5/8/11
  • Fixed Stop Icarus Dive ability sometimes being interrupted by auto-attacks

pudge_sb.png


Pudge
  • Meat Hook range increased from 700/900/1100/1300 to 1000/1100/1200/1300

pugna_sb.png


Pugna
  • Decrepify movement slow on allies reduced from 50% to 25%
  • Netherward attacks required to destroy increased from 3 to 4
  • Blademail no longer reflects Nether Ward damage onto Pugna

queenofpain_sb.png


Queen of Pain
  • Blink range increased from 700/850/1000/1150 to 1300
  • Blink cooldown from 12/10/8/6 to 15/12/9/6
  • Sonic Wave now does Pure Damage and affects Spell Immune
  • Sonic Wave damage reduced from 350/475/600 to 290/390/490 (Scepter reduced from 350/530/725 to 325/450/575)

riki_sb.png


Riki
  • Blink Strike max charges increased from 3/4/5 to 4/5/6
  • Blink Strike charge restore time increased from 30 to 35
  • Blink Strike bonus damage from 50/70/90 to 40/70/100

rubick_sb.png


Rubick
  • Fade Bolt mana cost from 150 to 120/130/140/150
  • Scepter Spell Steal cooldown reduced from 5 to 2

nevermore_sb.png


Shadow Fiend
  • Shadowraze damage increased from 75/150/225/300 to 100/175/250/325

silencer_sb.png


Silencer
  • Glaives of Wisdom intelligence into damage bonus from 30/48/66/84% to 30/50/70/90%
  • Last Word cooldown reduced from 36/28/20/12 to 30/24/18/12
  • Scepter Global Silence no longer increases duration by 1 second

skywrath_mage_sb.png


Skywrath Mage
  • Base agility reduced from 18 to 13

slardar_sb.png


Slardar
  • Sprint duration reduced from 20 to 16
  • Sprint cooldown reduced from 28 to 23
  • Amplify Damage cooldown reduced from 10 to 5

slark_sb.png


Slark
  • Pounce damage reduced from 60/120/180/240 to 55/110/165/220

sniper_sb.png


Sniper
  • Shrapnel no longer does damage to buildings
  • Shrapnel now has 3 charges with a 40 second replenish time [?]
  • Shrapnel mana cost reduced from 120 to 50
  • Shrapnel duration increased from 9 to 10

spirit_breaker_sb.png


Spirit Breaker
  • Empowering Haste cooldown from 20 to 16

storm_spirit_sb.png


Storm Spirit
  • Turn Rate improved from 0.6 to 0.8

sven_sb.png


Sven
  • Warcry duration increased from 7 to 8 seconds
  • Scepter God's Strength ally bonus damage from 40/60/80% to 50/75/100%

techies_sb.png


Techies
  • Added to Captain's Mode [?]
  • Land Mines damage increased from 225/300/375/450 to 300/375/450/525

terrorblade_sb.png


Terrorblade
  • Reflection cast point reduced from 0.5 to 0.3
  • Sunder minimum HP from 25/20/15% to 20%

tidehunter_sb.png


Tidehunter
  • Base movement speed reduced by 5
  • Ravage damage reduced from 200/325/450 to 200/290/380

tinker_sb.png


Tinker
  • Heat-Seeking Missile damage increased from 100/175/250/325 to 125/200/275/350

tiny_sb.png


Tiny
  • Toss duration increased from 1 to 1.3 seconds
  • Grow move speed bonus rescaled from 20/40/60 to 40/50/60

treant_sb.png


Treant Protector
  • Eyes In The Forest's Overgrowth damage increased from 135 to 175 per second
  • Eyes In The Forest cooldown reduced from 55 to 25

troll_warlord_sb.png


Troll Warlord
  • Fixed Fervor stack count being 1 stack too slow

tusk_sb.png


Tusk
  • Ice Shards projectile speed from 900 to 1100
  • Ice Shards shard duration from 5 to 7 seconds
  • Walrus PUNCH! is now an enemy target ability, and is auto-castable
  • Walrus PUNCH! cooldown reduced from 25/20/15 to 20/16/12

undying_sb.png


Undying
  • Soul Rip max units from 5/10/15/20 to 10/12/14/16
  • Soul Rip damage/heal per unit from 25 to 18/22/26/30
  • Tombstone armor increased by 1
  • Flesh Golem max slow increased from 15 to 20%

vengefulspirit_sb.png


Vengeful Spirit
  • Wave of Terror cooldown increased from 15 to 20

visage_sb.png


Visage
  • Gravekeeper's Cloak recovery time from 12/10/8/6 to 6

warlock_sb.png


Warlock
  • Fatal Bonds cast range increased from 800 to 900
  • Fatal Bonds radius increased from 575 to 700

windrunner_sb.png


Windranger
  • Powershot travel range increased from 1825 to 2600
  • Powershot max damage is now dealt after 1 second channel instead of 0.7 [?]
  • Powershot cast point improved from 0.3 to 0
  • Reduced the area of the lingering vision at the end of Powershot from 800 to 400
  • Focus Fire attack speed bonus increased from 400 to 500


[h=2]ITEMS[/h]
courier_lg.png


Animal Courier
  • Cost reduced from 150 to 120

armlet_lg.png


Armlet of Mordiggian
  • Recipe cost reduced from 600 to 500

blink_lg.png


Blink Dagger
  • Blink is no longer disabled if you take no damage (e.g. Spiked Carapace, Refraction, etc)

bottle_lg.png


Bottle
  • A courier carrying a non-full bottle will always be slowed [?]

broadsword_lg.png


Broadsword
  • Replaced Talisman of Evasion with Broadsword in the Side Shop

circlet_lg.png


Circlet
  • Cost reduced from 185 to 165 (Null Talisman, Wraith Band, and Bracer Recipe costs increased by 20)

clarity_lg.png


Clarity
  • Mana restore increased from 135 to 150

crimson_guard_lg.png


Crimson Guard
  • Guard duration increased from 9 to 10

diffusal_blade_lg.png


Diffusal Blade
  • Diffusal Blade is no longer a Unique Attack Modifier
  • Multiple Manabreak type abilities do not stack

ancient_janggo_lg.png


Drum of Endurance
  • Endurance charges increased from 5 to 6

cyclone_lg.png


Eul's Scepter of Divinity
  • Recipe cost increased from 500 to 650

flask_lg.png


Healing Salve
  • Cost reduced from 115 to 110

helm_of_the_dominator_lg.png


Helm of the Dominator
  • Dominated unit bonus health increased from 250 to 500

magic_wand_lg.png


Magic Wand
  • Max charges increased from 15 to 17

medallion_of_courage_lg.png


Medallion of Courage
  • Recipe cost increased from 200 to 325
  • Valor can now be cast on allies to give them armor
  • Passive armor and exchange armor increased from 6 to 7

pipe_lg.png


Pipe of Insight
  • Recipe cost reduced from 900 to 800
  • Barrier duration increased from 10 to 12

refresher_lg.png


Refresher Orb
  • Cooldown increased from 185 to 195

shadow_amulet_lg.png


Shadow Amulet
  • Cost reduced from 1600 to 1400
  • Your movement is now only interrupted when the invisibility starts rather than when you cast it
 

Squidward

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,601
نام
ممد
  • First rune spawns are now both Bounty Runes that are twice as effective (50/50 gold/xp to 100/100)

مت همینطوری این همه سر رون اول بازی کشته دادیم !
خیلی عالیه
Ogre magi کلا کم ضعیف بود ، ضعیفتر ـش کردن .
 

soltan2

کاربر سایت
Sep 3, 2009
585
نام
کاوه
آخ جون درخت تکیه کنار روشان رو دوباره آوردن
آقا از این به بعد خواستین تو بازی های LowPriority هیچکاری نکنین ( و البته ریپورت بشین :D) این Lifestealer رو بردارین ، اولتی کنین تو یه کریپ دشمن ، بعد همینجوری بگردین تو نیمه اونطرف دشمن ... یک حالی میده ، نه تاور کاریتون داره نه Fountain ، هر 5 دقیقه یک بارم تکرار کنین این عملو که AFK نشین...
 

Dlforshot2

کاربر سایت
Sep 15, 2014
599
Io

  • No longer requires turning to perform any actions

Queen of Pain
  • Blink range increased from 700/850/1000/1150 to 1300
  • Blink cooldown from 12/10/8/6 to 15/12/9/6
  • Sonic Wave now does Pure Damage and affects Spell Immune
  • Sonic Wave damage reduced from 350/475/600 to 290/390/490 (Scepter reduced from 350/530/725 to 325/450/575)

bufff
Ogre magi کلا کم ضعیف بود ، ضعیفتر ـش کردن .

ogre ضعیف بود؟:|

یا حضرت فانتوم لنسر :|
*کنسر:d
 

dude

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,927
نام
امیرعلی
Phantom Assassin
  • Coup de Grace critical strike damage from 250/350/450% to 230/340/450%
  • با اینکارشون دیگه فانتوم تا لول 11 خوب فارم نکنه هیچ نقشی تو تیم فایت ها نداره
  • wtf :|
  • Sonic Wave now does Pure Damage and affects Spell Immune
 
آخرین ویرایش:

sajjad1371

کاربر سایت
Jun 14, 2009
51
نام
سجاد
Ogre magi رو خیلی ناجوان مردانه نرف کردن این هیرو که همینطوری کلا بر پایه شانس هست تمام اسپل هاش بازم اومدن دمیج و رنج کست اسپلاش رو پایین آوردن !؟
باز خوب شد مقادیربلاد لاست این هیرو رو پایین نیاوردن !
Eul's Scepter of Divinity رو هم گرون کردن !
کلا من از این هیرو خوشم میومد که ضعیفش کردن بیخودی :(
حالا از اون ور ریکی رو نگاه قویتر کردن مثلا خیلی ضعیف بود !
 

soltan2

کاربر سایت
Sep 3, 2009
585
نام
کاوه
Ogre magi رو خیلی ناجوان مردانه نرف کردن این هیرو که همینطوری کلا بر پایه شانس هست تمام اسپل هاش بازم اومدن دمیج و رنج کست اسپلاش رو پایین آوردن !؟
باز خوب شد مقادیربلاد لاست این هیرو رو پایین نیاوردن !
Eul's Scepter of Divinity رو هم گرون کردن !
کلا من از این هیرو خوشم میومد که ضعیفش کردن بیخودی :(
حالا از اون ور ریکی رو نگاه قویتر کردن مثلا خیلی ضعیف بود !
فکر میکنم کل سیستم باف یا نرف کردن که توی پچ های مختلف اتفاق میفته ، بخاطر بازیهای Professional هستش و ربطی به این نداره که چون ساپورتای ما خنگن و جلوی فارم ریکی رو نمیگیرن و ریکی فارم میشه و پدرمارو درمیاره اسمشو بذاریم هیرو قوی ... این هیرو از اون چند شارژش که استفاده کنه Useless میشه و خب دیلی اینویزش هم که زیاد شده خیلی مخصوصا تو لولای اول .
کست رنج لولای Ogre هم خداوکیلی خیلی بالا بود . حالا درسته Magi هستن ولی خب دیگه هند که نیست...
 

Squidward

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,601
نام
ممد
ضعیف بود؟:|

اره .
خدایی به غیر از stun ـش ( که جدا خیلی خوبه ) چه چیز خاصی داره ؟!
خدایی نسبت به بقیه ساپورت ـا چه چیز بهتری داره ؟
6 ـش هم که کلا با خداست .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر