ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
DOOM IV مهمان نسل بعد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="shefer" data-source="post: 2558273" data-attributes="member: 38708"><p>تنوع ؟! الان آلن ویک تنوعش با این تفاسیر شما خعلی بالا بوده ؟ اگه به این حرفا باشه پس آلن ویک هم یه آشغالی بوده که حتی ارزش بازی کردن بعد دو ساعت رو نداشته پس چرا اونقد فن بیس پیدا کرد؟چون اتمسفر و داستان به کمکش اومد !</p><p>Rage هم قضیش همینه ! نقص داشت توی بعضی از بخشا ولی با گیم پلی عالی همه چیزو جبران کرد که اگه غیر این بود متاش 80 نمیشد ! هف لایف توی زمان خودش خدایی میکرد ! تو ظاهرا داری هف لایف رو با معیارهای الان میسنجی ! گیم پلی ریج یه چیزی بیشتر از عالی بود ؛ گانینگ فوق العاده بی نقصش ، انیمیشن های بینظیرش(من هیچوقت از بریدن سر دشمنا با وینگ استیک خسته نشدم چون اونقدر انیمیشن ها و عکسالعمل های دشمنا عالی طراحی شده بود که از این کار سیر نمیشدم) که توی هر موقعیت و با توجه به هر encounter ای که باهاش رو به رو میشدن یه چیز یونیک رو به نمایش میگذاشتن، هوش مصنوعی عالیش که باعث میشد اسکول بازی دشمنا رو کمتر تو بازی ببینیم ! ، آپگرید های واقعا خلاقانه و جالب و مپ های عالی برای جنگیدن و کلی چیز دیگه که باعث میشد من از گیم پلی بازی خسته نشم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shefer, post: 2558273, member: 38708"] تنوع ؟! الان آلن ویک تنوعش با این تفاسیر شما خعلی بالا بوده ؟ اگه به این حرفا باشه پس آلن ویک هم یه آشغالی بوده که حتی ارزش بازی کردن بعد دو ساعت رو نداشته پس چرا اونقد فن بیس پیدا کرد؟چون اتمسفر و داستان به کمکش اومد ! Rage هم قضیش همینه ! نقص داشت توی بعضی از بخشا ولی با گیم پلی عالی همه چیزو جبران کرد که اگه غیر این بود متاش 80 نمیشد ! هف لایف توی زمان خودش خدایی میکرد ! تو ظاهرا داری هف لایف رو با معیارهای الان میسنجی ! گیم پلی ریج یه چیزی بیشتر از عالی بود ؛ گانینگ فوق العاده بی نقصش ، انیمیشن های بینظیرش(من هیچوقت از بریدن سر دشمنا با وینگ استیک خسته نشدم چون اونقدر انیمیشن ها و عکسالعمل های دشمنا عالی طراحی شده بود که از این کار سیر نمیشدم) که توی هر موقعیت و با توجه به هر encounter ای که باهاش رو به رو میشدن یه چیز یونیک رو به نمایش میگذاشتن، هوش مصنوعی عالیش که باعث میشد اسکول بازی دشمنا رو کمتر تو بازی ببینیم ! ، آپگرید های واقعا خلاقانه و جالب و مپ های عالی برای جنگیدن و کلی چیز دیگه که باعث میشد من از گیم پلی بازی خسته نشم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
DOOM IV مهمان نسل بعد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft