Mamad Ripper کاربر سایت Aug 19, 2009 #3 سلام! چرا Baird توی نظرسنجی نیست؟ من دوست داشتم به Baird رای بدم ولی خب حالا که نیست(اجباراً)مارکوس:biggrin1:
سلام! چرا Baird توی نظرسنجی نیست؟ من دوست داشتم به Baird رای بدم ولی خب حالا که نیست(اجباراً)مارکوس:biggrin1:
NaViiDii God Of War کاربر سایت Aug 19, 2009 #4 منم TAI رو دوست میدارم اما از رو اجبار به مارکوس رای میدیم ! :biggrin1:
phones کاربر سایت Aug 19, 2009 #5 من به cole رای میدم آخه سبک صحبت کردنش و تیکه هایی که وسط جنگ میندازه:laughing: خیلی با حاله
† Salvatore † کاربر سایت Aug 20, 2009 #6 من به برادر مارکوس رای میدم :gunner: چون از صدا و تیپ و ابهتش خیلی خوشم میاد :flexion:
Inquisitor Righteous Armors Me کاربر سایت Aug 20, 2009 #7 چرا دام نیست ؟؟dom اگر اون رو بزاری من به اون رای می دم :biggrin1:l
NaViiDii God Of War کاربر سایت Aug 20, 2009 #8 نوشته شده توسط kam110: چرا دام نیست ؟؟dom اگر اون رو بزاری من به اون رای می دم :biggrin1:l بیشتر... dominic خوبی عزیزم ؟! :biggrin1:
نوشته شده توسط kam110: چرا دام نیست ؟؟dom اگر اون رو بزاری من به اون رای می دم :biggrin1:l بیشتر... dominic خوبی عزیزم ؟! :biggrin1:
Inquisitor Righteous Armors Me کاربر سایت Aug 20, 2009 #9 شب بود ندیدم :biggrin1:دام چون ادم باحالیه !
KRATUS کاربر سایت Aug 21, 2009 #10 فقط داش مارکوس! صدای خشن-هیکل غول-قیافه خشن و غلط انداز-فرمانده گروه.
Nomad کاربر سایت Aug 21, 2009 #11 مارکوس به نظرم از همشون سر تره. هم خشن تر ، جنگجو تر ، خوش هیکل تر ، خوش قیافه تر و البته بسیار لطیف تر. من از دامینیک هم خوشم میاد آدم باحالیه. ممنون
مارکوس به نظرم از همشون سر تره. هم خشن تر ، جنگجو تر ، خوش هیکل تر ، خوش قیافه تر و البته بسیار لطیف تر. من از دامینیک هم خوشم میاد آدم باحالیه. ممنون
King.Ardalan کاربر سایت Aug 21, 2009 #12 من خودم از dom بیشتر خوشم میاد چون قدش کوتاهه و تو cover خوب نمیشه زدش!
Isildur Rise and Shine Mr. Freeman Loyal Member Apr 19, 2010 #13 dom اونم از نوع دارای ریش پر پشت!!!وفادار به کیان خانواده!
TCSCELL 8 کاربر سایت Apr 19, 2010 #15 ای آقا نظر سنجی اشکال داره!!:biggrin1: Anya چرا نیست!!!:biggrin1:مگه میشه خانوم آبنبات خور نداشته باشه!!:biggrin1: پ.ن:از طرف هیئت طرفداران Anya!:biggrin1: پ.ن2:اجبارا مارکوس!:biggrin1:
ای آقا نظر سنجی اشکال داره!!:biggrin1: Anya چرا نیست!!!:biggrin1:مگه میشه خانوم آبنبات خور نداشته باشه!!:biggrin1: پ.ن:از طرف هیئت طرفداران Anya!:biggrin1: پ.ن2:اجبارا مارکوس!:biggrin1: