DLC جدید بازی Children of Morta معرفی شد

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
محتوای دانلودی جدید بازی Children of Morta با همکاری خیریه the Humane Society به نام Paws and Claws معرفی شده است.

Children-of-Morta_20191012193300.jpg


بعد از عرضه در سال گذشته، بازی Children of Morta به صورت مداوم با دریافت بروزرسانی‌های مختلف بهتر شده است اما بروزرسانی جدید بازی کمی متفاوت است. استودیو Dead Mage با همکاری خیریه The Humane Society یک DLC به قیمت چهار دلار عرضه کرده است و همه درآمد آن به این خیریه دوستدار حیوانات خواهد رسید.

در Children of Morta: Paws and Claws، بازیکنان به یک پناهگاه حیوانات در خانه خانواده برگسون‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. حالا شما می‌توانید حیوانات مختلفی را در طول سفر خود نجات دهید و به پناهگاه حیوانات برگردانید. هر چقدر که حیوانات بیشتری را نجات دهید، به قدرت‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد. حتی اگر نمی‌خواهید Paws and Claws را خریداری کنید، یک بروزرسانی رایگان از طرف Dead Mage دریافت خواهید کرد.

بازی Children of Morta هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و PC در دسترس است و بروزرسانی Paws and Claws امروز منتشر شده است. پس اگر به دنبال محتوای جدید هستید و می‌خواهید از یک خیریه حمایت کنید، آن را از دست ندهید.

Continue reading...
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
سبک بازی چطوریه ؟؟

سبک بازی روگ‌لایت هستش. یه شخصیت انتخاب میکنی وارد دانجن میشی و توی مسیر آیتمای مختلف میگیری تا قوی‌تر بشی و اگر مُردی دوباره باید از ابتدای دانجن شروع کنی اما شخصیتت با کشتن انمی‌ها XP میگیره و لول آپ میشه و ابیلیتی‌های Active و Passive دریافت میکنه. همچنین با کشتن انمی‌ها طلا به دست میاری که میتونی میزان دمیج و هلث و اسپید و کریتیکال چنس و ... رو برای کل اعضای خانواده آپگرید کنی پس بعد از هر بار مُردن میتونی قوی‌تر بشی. هدف بازی هم این هستش که از تمام اعضای خانواده برای بازی کردن استفاده کنی چون هر کدوم پرک‌هایی دارن که بعد باز شدن روی بقیه تاثیر میذارن و البته بازی با هد کدومشون لذت خودشو داره. در کل توی این سبک خیلی بازی جذاب و لذتبخش و مهربونی هستش که سخت نمیگیره به پلیر. سبک مبارزات هم که دوربین ایزومتریک/اکشن هستش. هر کدوم سبک خاص خودشونو دارن. یکی با شمشیر یکی تیرکمون یکی مجیک و ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر