یکسری از عکسای مقایسه ای تو پست اول ماله سایت lens of truth هست که من اصلا قبولش ندارم ....
در مورد تفاوت بین کنتراست و گاما (شدت روشنایی) یا حتی اشباع رنگ بین دو تا نسخه این مسئله مهمی نیست هم تو منوی تنظیمات بازی هم از طریق تنظیمات HDTV میشه تنظیمات کاملا یکسانی از دو نسخه گرفت برای همین این تفاوتهارو اصلا ملاک قرار ندین.
ولی مقایسه digital foundry سایت Eurogamer که تکنیکی ترین سایت تو این مقوله هست رو میتونید از اینجا بخونید:
Face-Off: Dishonored • Face offs • Eurogamer.net
خیلی خیلی خلاصه:
بازی با انجین UE3 ساخته شده بر خلاف بازی قبلی که دقیقا چند وقت قبل از این بازی و با همین انجین ساخته شده بود یعنی Borderlands 2 توی این بازی بعضی افکتها مثل Real time shaft روی PS3 وجود داره.
تکسچرها روی 360 فشرده سازی بیشتری روشون صورت گرفته برای همین نقاط بنفش و سبز داخلشون دیده میشه و روی نسخه PS3 بهتر هستن.
رزولوشن روی جفت نسخه ها 720p native هست.
360 از FXAA و PS3 از MLAA برای از بین بردن دندونه ها استفاده میکنن هر کدومشون مزایا و نقطه ضعفهایی دارن ولی به نظر من مجموعا با اختلاف کمی MLAA بهتر عمل میکنه (نظر شخصیه)
فریم ریت بعضی جاها 360 بهتر عمل میکنه بعضی جاها PS3 ولی مجموعا 360 گسستگی فریم کمتری مخصوصا وقتی استرس زیادی به سخت افزار وارد میشه داره.
مجموعا به نظر من بین نسخه های کنسولی توی این بازی PS3 با اختلاف کمی بهتر هست.