تو اصلا فهمیدی من چی گفتم ؟! سازنده میتونسته از MSAA استفاده کنه خب این تکنیک باعث میشد که فریم ریت از دست بدن ولی نخواستن فریم بازی کمتر از 60 بشه . منظورم اینه اینا بجای این کار میتونستند مثلا بازی را 50 فریم یا 45 فریم قفل کنند ولی در عوض براش AA بدند و حتی مکشل کم کردن رزولیشن را همنداشته باشند .
حالا این نظر ربطی به مهندس بازی و فتوا دادن داشت ؟! یکم اروم تر هم حرف بزنی میشه ها !
فرخ جان کلا شما مثل انیشتن میمونی یه چیزایی میگی که به جز 7-8-10 نفر روی کره زمین بقیه از درکش عاجز میمونن اون مهندسیم که گفتم برای این بود که یه جوری محکم و به قولی Fact وار راجبه اینکه مثلا اگه 10 فریم کم کنن فلان میتونستن بکنن و چنان میشد صحبت میکنی که هر کی ندونه فکر میکنه نصف انجین بازیو شما ساختی!
اگه منظورت اینه که انجینی که ID ساخته میتونه روی یه بازی که مثلا Target فریم ریتش روی 30 باشه گرافیک فوق العاده ارائه بده که اینو همه میدونن ولی اینجا من دارم نظرمو راجبه ریج میگم و اون چیزی که الان هست فعلا که برای اینکه بازیو روی یه FPS ثابت اجرا کنن اومدن بعضی جاها با رزولوشن نینتندو گیم کیوب بازی دادن بیرون کلا ورداشتن این لقمه واسه دهن کنسولا خیلی بزرگه.
اما و اگرم ول کن اگه بابای من شاه بود منم الان ولیعهد بودم.
آخرین ویرایش: