Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
بنظرم کلا جدا شدن از چیزی که بوده کار درستی نیست واسه ریبوت کردن یه بازی. از بهترین نمونه های ریبوت دوم بود اون سبک هم چندان مین ستریم نیست ولی یه شاهکار ازش ساختن

Sent from my G3112 using Tapatalk
داستان که ادامه 3 مثلا در کل کار درستی نبود ولی از طرفی چاره ای هم نداشتن به 2 دلیل 1.سبک قدیمی gow دیگه جواب نبود و 2.سانتا سریع نیاز داشت یچی بسازه چون احتمال تخته شدن درش زیاد بود که کوری بارلوگ نجاتشون داد
 
  • Like
Reactions: Mahdi444
داستان که ادامه 3 مثلا در کل کار درستی نبود ولی از طرفی چاره ای هم نداشتن به 2 دلیل 1.سبک قدیمی gow دیگه جواب نبود و 2.سانتا سریع نیاز داشت یچی بسازه چون احتمال تخته شدن درش زیاد بود که کوری بارلوگ نجاتشون داد
باور کن جوابگو بود اگر تیم خوب و با انگیزه ای میومد پای کار. ولی احتمالا در اون صورت به اندازه ای که این بازی پول ساخت نمیتونست بفروشه و در این اندازه هم نمیتونست گیمر جدید جذب کنه
 
  • Like
Reactions: Big boss_returns
باور کن جوابگو بود اگر تیم خوب و با انگیزه ای میومد پای کار. ولی احتمالا در اون صورت به اندازه ای که این بازی پول ساخت نمیتونست بفروشه و در این اندازه هم نمیتونست گیمر جدید جذب کنه
متاش هم نمیتونست 94 بشه احتمالا مثل dmc5 حدود 90 یا 87 میشد در کل کوری بالوگ از اول ایدش برا gow3 همینی بود که الان امده:|...................
تیم gow3 بد نبود ولی داستان خراب کرد متاسفانه
 
متاش هم نمیتونست 94 بشه احتمالا مثل dmc5 حدود 90 یا 87 میشد در کل کوری بالوگ از اول ایدش برا gow3 همینی بود که الان امده:|...................
تیم gow3 بد نبود ولی داستان خراب کرد متاسفانه
بله متای بیشتر = پول بیشتر
داستان شماره 3 هم خوب بود که
 
بله متای بیشتر = پول بیشتر
داستان شماره 3 هم خوب بود که
خوب بود ولی میگن یه چیزایی رو خراب کرد مثلا رفت کل المپیوس به چیز داد و یسری چیزا تو داستان زیر پا گزاشته شد و کلا بخشیش بالوگ ساخته بود من خودم دوسال پیش بازی خریدم و تموم کردم دروغ نگم در مقایسه با 2 هیچی نبود ولی برام هزاران لول از این جدیده بالاتر بود
 
خوب بود ولی میگن یه چیزایی رو خراب کرد مثلا رفت کل المپیوس به چیز داد و یسری چیزا تو داستان زیر پا گزاشته شد و کلا بخشیش بالوگ ساخته بود من خودم دوسال پیش بازی خریدم و تموم کردم دروغ نگم در مقایسه با 2 هیچی نبود ولی برام هزاران لول از این جدیده بالاتر بود
در رابطه با نسخه جدید gow من بازم میگم اگر یک شخصیت دیگه غیر از کریتوس بود من حرفی نداشتم ولی این اصلا کریتوس نبود و بازی اصلا به ریشه ها پایبند نبود.نه چهار تا باس فایت درست حسابی داشت نه اون حس حماسی که توشماره های قبلی بود نه اون حس خشونت نسخه های قبلی.هیچی...صداپیشه جدید کجا اون قبلی کجا.نعره های که کریتوس قبلی میزد کجا این جدیده کجا!!!ورداشتن کریتوس انداختن تو یک دنیای جدید.بازیکن اصلا نمیدونه بعد از پایان نسخه سوم چی به سر کریتوس گذشت.
بازم میگم گیم پلی اکی بود ولی در سایر بخش ها که اشاره کردم شدیدا ضعف داشت.
 
باس فایت های بازی خوب بودن واقعا من نمیفهمم مشکل شما دقیقا چیه باهاشون مانکن جنسی بودن شخصیت ها هم که دیگه واقعا عجیبه سکس سین غیر ضروری نداشتیم که مثل خیلی از فیلم ها، لیدی و تریش شخصیت اصلی نبودن به اندازه‌ی خودشون نقش ایفا کردن تو داستان. داستانش هم فریم به فریم داره به نسخه‌های قبلی اشاره میکنه که بنظرم خیلی کار جالب و خوبی انجام دادن. و خب البته خدارو شکر که راه گاد رو دنبال نکرد و ثابت کرد لازم نیست واسه بازی خوب ساختن بازی ای بسازیم که کلا ربطی نداشته باشه به ریشه های خودش
دوست خوبم یا شما تا حالا بازی با داستان پخته بازی نکردی یا اولین بار هست داری بازی داستانی بازی می کنی
اولین اصل داستان نویسی آینه که هر شخصیتی با دلیل در داستان حضور داشته باشخ و اتفاقات بی دلیل نیفته
باس فایت هم که اصل این سبک هست هیچ چالش یا طراحی یا شکل مبارطه خاصی نداشت تا تو ذهن مخاطب بمونه مثل باس فایت های تمام شماره های گاد یا شماره های قبلی دیول
تکرار باس هم که دیگه خیلی مسخره بود کل محیط بازی و رنگ آمیزیش از اول تا آخر یک شکل بود حالا اگر بازی و این اتفاقات برای شخص شما مهم نیست من حرفی ندارم ولی من انتظارم از کپکام و این همه هایپ بیشتر بود خصوصا داستان بازی که اسپویل داره و نمی تونم بگم اما واقعا در حد سینمای پاکستان بود
 
دوست خوبم یا شما تا حالا بازی با داستان پخته بازی نکردی یا اولین بار هست داری بازی داستانی بازی می کنی
اولین اصل داستان نویسی آینه که هر شخصیتی با دلیل در داستان حضور داشته باشخ و اتفاقات بی دلیل نیفته
باس فایت هم که اصل این سبک هست هیچ چالش یا طراحی یا شکل مبارطه خاصی نداشت تا تو ذهن مخاطب بمونه مثل باس فایت های تمام شماره های گاد یا شماره های قبلی دیول
تکرار باس هم که دیگه خیلی مسخره بود کل محیط بازی و رنگ آمیزیش از اول تا آخر یک شکل بود حالا اگر بازی و این اتفاقات برای شخص شما مهم نیست من حرفی ندارم ولی من انتظارم از کپکام و این همه هایپ بیشتر بود خصوصا داستان بازی که اسپویل داره و نمی تونم بگم اما واقعا در حد سینمای پاکستان بود
شما از انگری بردز انتظار داستانی مثل لست اف اس داری؟ یا از دوم؟ تمرکز بازی اصلا چندان روی داستان نیست بازی داستانی ینی نیر یا لست اف اس اینجا داستان در حد معمولی تعریف شده. و خب شما بگو کدوم شخصیت هیچ نقشی تو داستان نداشت. و خب چطور اصلا شما میگی باس فایت ها سبک مبارزه خاصی نداشتن؟ واسه شما مثلا گولایث با آرتمیس یکی بود؟!
 
در رابطه با نسخه جدید gow من بازم میگم اگر یک شخصیت دیگه غیر از کریتوس بود من حرفی نداشتم ولی این اصلا کریتوس نبود و بازی اصلا به ریشه ها پایبند نبود.نه چهار تا باس فایت درست حسابی داشت نه اون حس حماسی که توشماره های قبلی بود نه اون حس خشونت نسخه های قبلی.هیچی...صداپیشه جدید کجا اون قبلی کجا.نعره های که کریتوس قبلی میزد کجا این جدیده کجا!!!ورداشتن کریتوس انداختن تو یک دنیای جدید.بازیکن اصلا نمیدونه بعد از پایان نسخه سوم چی به سر کریتوس گذشت.
بازم میگم گیم پلی اکی بود ولی در سایر بخش ها که اشاره کردم شدیدا ضعف داشت.
گیم پلی مشکلی نداشت فقط دوربینش ضایع بود انگار داری tlou بازی میکنی دقیقا مشکل منم بیشتر با نبود باس درست و حسابی و حس حماسی یونان بود (بازی اصلا حسی نداشت) موزیک بازیم افتضاح بود حتی با اژدها که تنها باس گنده بازی بودم حال نکردم بازی هیچ چیز جدیدی از خودش نداشت یه فرمول کاملا تکراری حالا nd یچی ساخت اینا ول بکن نیستن خدا رو شکر hzd با اینکه اینکه فکر میکردم چرته و شخصیت ها و دیالوگ هاش تو دیوار بود ولی بازی خوبی بود و من از لحظه به لحظه ش لذت بردم و از gow حماسی تر بود یه بازی کاملا کژوال و لذت بخش البته باس اخرش بدجوری زد تو ذوقم اینهمه روبات زدم اخرش همشون باهم امدن شد باس اخر:D
 
آخرین ویرایش:
شما از انگری بردز انتظار داستانی مثل لست اف اس داری؟ یا از دوم؟ تمرکز بازی اصلا چندان روی داستان نیست بازی داستانی ینی نیر یا لست اف اس اینجا داستان در حد معمولی تعریف شده. و خب شما بگو کدوم شخصیت هیچ نقشی تو داستان نداشت. و خب چطور اصلا شما میگی باس فایت ها سبک مبارزه خاصی نداشتن؟ واسه شما مثلا گولایث با آرتمیس یکی بود؟!
من انتظار دارم بازی داستانش روایتش اتفاقاتش فراز و فرودش حداقل در حد شماره 3 باشه انتظار دارم بازی از قوانین خودش پیروی کنه از گذشتش پیروی کنه نه اینکه مهم ترین شخصیت بازی رو به اون شکل بیاره بعد مثل تینیجر های شیطونی کردنشو نشون بده
صحبت طولانیه ولی خوب خوشحالم که بازی برای عده بی نقصه و دوستش دارن ...
 
  • Like
Reactions: Mahdi444
من انتظار دارم بازی داستانش روایتش اتفاقاتش فراز و فرودش حداقل در حد شماره 3 باشه انتظار دارم بازی از قوانین خودش پیروی کنه از گذشتش پیروی کنه نه اینکه مهم ترین شخصیت بازی رو به اون شکل بیاره بعد مثل تینیجر های شیطونی کردنشو نشون بده
صحبت طولانیه ولی خوب خوشحالم که بازی برای عده بی نقصه و دوستش دارن ...
اقا تینیجر چیه :D دانته ذاتش همینه دیگه این شخصیت کلا از اول یه شخصیت کول و شوخ طبع بوده اتفاقا بنظرم این موارد باید تو دی ام سی باشن من انتظار ندارم بازی خیلی سفت و محکم و جدی بگیره خودش رو. مثل کاری که خیلی خفیف تر دوم انجام داده
 
  • Like
Reactions: ehsan M
اقا تینیجر چیه :D دانته ذاتش همینه دیگه این شخصیت کلا از اول یه شخصیت کول و شوخ طبع بوده اتفاقا بنظرم این موارد باید تو دی ام سی باشن من انتظار ندارم بازی خیلی سفت و محکم و جدی بگیره خودش رو. مثل کاری که خیلی خفیف تر دوم انجام داده
دانته تو شماره سه اون شکلی بود تو شماره یک فرق داشت تو شماره چهار نزدیک تر به شماره یک بود
البته من اصلا دانته رو نگفتم
 
دوست خوبم یا شما تا حالا بازی با داستان پخته بازی نکردی یا اولین بار هست داری بازی داستانی بازی می کنی
اولین اصل داستان نویسی آینه که هر شخصیتی با دلیل در داستان حضور داشته باشخ و اتفاقات بی دلیل نیفته
باس فایت هم که اصل این سبک هست هیچ چالش یا طراحی یا شکل مبارطه خاصی نداشت تا تو ذهن مخاطب بمونه مثل باس فایت های تمام شماره های گاد یا شماره های قبلی دیول
تکرار باس هم که دیگه خیلی مسخره بود کل محیط بازی و رنگ آمیزیش از اول تا آخر یک شکل بود حالا اگر بازی و این اتفاقات برای شخص شما مهم نیست من حرفی ندارم ولی من انتظارم از کپکام و این همه هایپ بیشتر بود خصوصا داستان بازی که اسپویل داره و نمی تونم بگم اما واقعا در حد سینمای پاکستان بود
بنظر من داستان این قسمت هیچ مشکلی جز اخرش و اینکه به بعضی از سوال ها پاسخ نمیده نداره (البته قسمتای قبلم نمیداد) ببینید تریش و لیدی هرکدوم داستان خودشون تو دویل1.3 داشتن و تموم شد واینجا بیشتر بخاطر فن سرویس هستن البته نقششون از 4 خیلی خیلی پر رنگ تره بنظرم منتظر dmc6 باشین که شک ندارم اگه چیزی که حدس میزنم باشه بازگشت مونداس نقش تریش خیلی پررنگ تر بشه
بگزریم درباره دانته درسته تفائتش با دانته 1 عجیبه ولی این بستگی به سلیقه کارگردان داره که دانته چجوری باشه دانته تو دیدگاه ایتسونو همیشه یه شخصیت فانه و بیشتر جوک میگه و لباس هاشم حتی مدرنه ولی دانته کامیا کمتر فانه و بیشتر bad ass و لباس ها و تیپشم کلاسیکن کلا هردوتاش عالیه یا دانته انیمه و رمان و مانگا که قیافش یچی بین 1.3 ولی کاملا شخصیت جدیی داره
 
طراحی باس ها منظورمه
مثلا مبارزه تو دیسکو یا استدیو تلوزیونی ،نماد گرایی هایی که شده بود همه عالی بودن
به شخصه از ایتسونو انتظار خیلی بیشتری داشتم
خصوصا اینکه همه شخصیت های بازی بودن تو این شماره و بیشترشون عملا فقط مانکن جنسی بودن حتی عمل یا دیالوگ تاثیر گذاری نداشتن تو داستان
من فکر می کردم بعد از اتفاقی واسه گاد افتاد نه صرفا عین گاد ولی dmc v یکم پخته تر عمل کنه حداقل تو داستان عمیق باشه ولی رسما یه فاجعه است داستان حیف به خاطر اسپویل نمی تونم خیلی حرف ها رو بزنم ولی خیلی از چیز ها حیف شده تو بازی که دیگه درستم نمیشه
البته باس های v هم اصلا سخت نبودن و رو حالت نرمال حتی یکبار هم به مشکل بر نخوردم
امیدوارم شماره 6 حالا حالا ها ساخته نشه یا بازسازی شماره 1 و 3 به بازار بیاد یا بازی برگرده دست خالقش و عناصر ادونچر و البته داستانی بیشتری به بازی تزریق بشه چون انگار ایتسونو شعور ادبی و داستانی نداره و بیشتر می تونه گیم پلی جذابی بسازه
آره از اون بعد با شما موافقم باس های DmC نماد گرایی جالبی داشت.در مورد باسهای وی هم با شما موافقم البته روی در جه سختی بالاتر همین باسهای وی شکستشون سختر از باسهای دانته و نیرو میشه کلا درست میگی ایتسونو در طرحی گیم پلی خوب عمل میکنه ولی در داستان و لول دیزاین ضعیفه اینو هم در شماره 4 و هم 5 (البته 5 اگه از پتانسیل هاش خوب استفاده می کرد و روی پایان بندی خوب بیشتر کار میکرد می تونست حتی بهتر از 3 بشه در مورد لیدی و تریش هم با نظر Big boss_returns موافقم این 2 شخصیت قبلا داستان خودشون توی 1 و3 داشتن نیاز به حظورشون در اصل داستان 5 نمیشد ) میشه دید فقط این وسط 3 خوب درامد هم داستان خوبی داشت هم لول دیزاین خوبی البته اون موقع هم کامیا و هم میکامی هردو در کاپکام حظور داشتن شاید برای نسخه سوم غیر مستقیم کمک هایی از این 2 نفر گرفته
 
آخرین ویرایش:
آره از اون بعد با شما موافقم باس های DmC نماد گرایی جالبی داشت.در مورد باسهای وی هم با شما موافقم البته روی در جه سختی بالاتر همین باسهای وی شکستشون سختر از باسهای دانته و نیرو میشه کلا درست میگی ایتسونو در طرحی گیم پلی خوب عمل میکنه ولی در داستان و لول دیزاین ضعیفه اینو هم در شماره 4 و هم 5 (البته 5 اگه از پتانسیل هاش خوب استفاده می کرد و روی پایان بندی خوب بیشتر کار میکرد می تونست حتی بهتر از 3 بشه در مورد لیدی و تریش هم با نظر Big boss_returns موافقم این 2 شخصیت قبلا داستان خودشون توی 1 و3 داشتن نیاز به حظورشون در اصل داستان 5 نمیشد ) میشه دید فقط این وسط 3 خوب درامد هم داستان خوبی داشت هم لول دیزاین خوبی البته اون موقع هم کامیا و هم میکامی هردو در کاپکام حظور داشتن شاید برای نسخه سوم غیر مستقیم کمک هایی از این 2 نفر گرفته
کامیا فکر کنم با طراح دانته تو 3 یه مشارکت هایی داشت و گفت هرجوری که میخواد طراحیش کنه (البته گفته اگه خودش میساخت اصلا یه چیز دیگه و یه داستان دیگه ای داشت)
میکامی فقط تهیه کننده dmc1 بوده و ربطی به 3 نداشته چون 3 ساخت یه استودیو دیگه از کپکام بود و میکامی فقط رو استودیو4 کپکام که بخاطر دعواشون بسته شد نظارت میکرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or