Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
گیم پلی خیلی خوب بود اما یه چندتا نکته اذیتم کرد. یکی این قضیه Devil Breaker هست که احساس میکنم قراره بره روی اعصاب و گیم پلی بازی مختل کنه. مورد بعد تفنگ نیرو هست که ظاهرا این بار 6 تا گلوله داره و بعد از تموم شدنشون، باید پر کنه اسلحه رو. آخرین مورد هم دوربینش هست که بیش از حد به کرکتر نزدیکه.
احساس میکنم این موارد یه خورده تجربه بازی رو کند و آزار دهنده میکنن.
 
یه نسخه رسمی اومده از گیم پلی از سایت ign که کیفیتش عالیه و صداگذاریش خیلی بهتره....دوستان نظرتون چیه راجب گیم پلی؟؟احتمالش هست یه تریلر از دانته نشون بدن
 
گیم پلی همون چیزیه که باید باشه و لذت بردم ، تنوع حرکات در آپگریدهای بعدی هم مطمئنا معجون دیوانه کننده ای میشه ، فقط درجه سختی پایبن بازی رو اعصاب بود ، عین بز :D دشمنا نظاره گر بودن ، دوربین بازی حین مبارزه فاجعست ، آزادی عملتو کامل میگیره و نمیزاره با ترکیب دکمه ها و استراتژی درست با چند دشمن همزمان مقابله کنی ، جر داد مبارزه ی آسونشو نتونست S کنه :D ، Goliath هم باس بامزه ای بود :D
 
تریلر خوب بود انتظار دیگه ای از یه demo نمیشه داشت مشخص بود که combat بازی اصن کامل نیست و یه جاییش می لنگه یسری چیزاش کند و یسری چیزاش سریع و هیجانی بود کلا حس خوبی نمی داد و هماهنگی نداشت گیم پلی :D اون devil breaker کمبو هاش از خود شمشیر نیرو جذاب تر بود.... اون باس اخر تریلر هم یه مقدار باگ داشت یه جاهاییش در کل باید بگم اون چیزی که انتظار داشتم نبود امیدوارم بازی کامل کمی متفاوت باشه:D
 
آخرین ویرایش:
گیم پلی را دیدم.تقریبا میشه گفت در حدی که انتظار داشتم هست.ولی خب به نظر من گیم پلی بازی اون شناوری و سرعت لازم را حداقل با این سلاح ها و در این فاز نداره.اینا باید حتما یک نیم نگاهی به Bayonetta به خصوص نسخه دوم داشته باشند. یعنی به لحاظ مکانیزم مبارزات حتما نسخه یک اون و به لحاظ سرعت مبارزات نسخه دوم را در نظر بگیرن. حالا در حد نسخه دوم اون نمیگم مبارزات شناور و سریع باشه ولی دیگه در حد یک میتونن این کار را بکنن.

به قول دوستان این قضیه دویل تریگر هم کاملا پاوس میکرد مبارزات را.حالا باز باید نشست و دید چیکار میکنن.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and WCW
اینم در نظر بگیرید که نمایش از بخش آموزشی بازی بود تقریبا و مطمئنا نرو حرکات زیادی این اوایل نداره که بخواد کمبوهارو پشت هم زنجیروار بزنه
در ادامه مطمئنا حرکات جدیدی یاد میگیره.
ازطرف دیگه سختی بازی پائین بود و تا طرف میخواست چندتا حرکت بزنه دیگه کسی دورش نبود، اینکه خود پلیر هم معلوم نبود کی بوده، مشخص بود که ناشی هست و انگاری دکمه ها رو گاها اشتباه میزد.

مطمئنم نمایشهای بعدی خیلی بهتر خواهد بود.
 
تایید شد که بازی توی TGS هم حضور داره. من دوست دارم اونجا هم چیزی از گیمپلی دانته نشون ندن قشنگ وقتی بازی اومد پرامون بریزه! :D
 
xsfl_mqdefault.jpg

Devil May Cry 5 'Devil Breaker' Trailer
2160
1080
720
 
آخرین ویرایش:
گیم پلی رو دیدم خیلی خوشم اومد مثل همیشه عالی بود ولی تنها چیزی که منو ازار داد دوربین بازی بود که خیلی نزدیک بود و امیدوارم تا زمان بازی بهتر شه...دانته هم که با موتورش دل ما رو کاملا برد و خنده ی اخرش که دیگه نگم ...تاریخشم که اسفنده بریم که عید خودمونو خفه کنیم
 
من کلا نظر منفی چندانی ندارم اما نظر مثبت هم همینطور. کلا نمایش به نظرم خیلی meh بود و حالا نمیدونم کلا همینجوری یخ و بیخوده یا چیزی که نشون دادن جذابیت چندانی نداشت. اما به هر صورت یه سری موارد هست که اصلا دوست نداشتم:

اول از همه به نظرم انیمیشن های بازی چیزی که باید باشه نیست. هم خشکه و هم در مقابل بازی های روز خیلی منسوخ و قدیمی به نظر میرسه. من انتظارم خیلی خیلی بالاتر بود و فکر میکردم از نظر نوع اکشن و کمبو یه چیز واقعا جدید خواهد بود اما ایشون صرفا خوب و مثل شماره های قبله، یعنی کاملا قدیمی و نسل قبلی.

مشکل دوم این دست فلزیه هست. این سیستم که تموم میشه و باید دوباره جاش بزنی رو اصلا نمیپسندم. به نظر میاد خیلی تو مخ باشه. اسلحه نیرو هم بیخود بود.

و مشکل سوم لول دیزاین بازیه. مثل 10 سال پیش به شدت خطی و....

در کل DMCV به نظر من و با توجه به چیزی که نشون دادن یه بازی با دیزاین قدیمی ولی ظاهر جدیده و اصلا پیشرفت قابل توجهی نداره. حالا باز میگم شاید تو نمایش های بعدی مشخص بشه چیزهای تازه رو نشون ندادن و سورپرایز زیاد داره اما این یکی که به دل من نچسبید و اونی که انتظار داشتم نیست. مشکلم با ایشون هم مثل مشکلم با GeoW4 یا Halo5 هست، همون بازی قدیمی یک دست رنگ زده شده و با ظاهر جدید و یه سری تغییرات خودنمایانه اما در باطن پوچ معرفی شده. من DMCV رو نسبت به Bayonetta 2 که چند سال قبل امد کامل عقب تر دیدم. بازم میگم این نمایش منظورمه و شاید بعدا بهتر بشه و سیستم انیمیشن رو هم بهبود بدن.

و اما نکات مثب نمایش هم به نظرم اینا بود:

طراحی خیلی خوب دشمن ها. هم از ظاهرشون خوشم امد و هم نوع کتک خوردنشون. قشنگ میشه باهاشون حسابی تفریح کرد. اون یارو که قیچی دستش بود هم عالیه.

صحنه های DMC طور تو بازی خیلیه! منظورم سکانس های دیوانه وار و شوخی از نوع DMC ـه. کارکتر نیرو هم باز جذابیت قبل رو برام نداره اما روی هم رفته کول و جذابه و میشه باهاش حال کرد. اون دختره هم همینطور.

گرافیک بازی هم به نظرم خوب بود. فرم تقریبا رئالش رو خوب در آوردن و درست از فضای فانتزی قبلی فاصله گرفتن.

برعکس دوستان دوربین رو من خیلی دوست دارم، اتفاقا برعکس چون نزدیکه قشنگ درگیر مبارزات میکنه و به نظر من دوران دوربین های خیلی L.S گذشته و الان تو بازی های اکشن این فرمی دوربین نزدیک تر بیشتر جواب میده. فکر میکنم تا اونجایی که جا داشت خوب نزدیک کردنش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or