Deus Ex: Human Revolution – Director’s Cut برای Wii U تایید شد

RattleSnake

کاربر سایت
91


Square Enix قرار بود این بازی را در همایش PAX رونمایی کند، ولی سایت Amazon اطلاعات این بازی را لیک کرد.

امروز Jean-François Dugas طراح استدیو Eidos Montreal این بازی را برای Wii U تایید کرد.

این بازی همراه با همه DLCهای خود یعنی The Missing Link و Tong’s Rescue برای گیرایی بیشتر داستان بازی عرضه خواهد شد. بازی از لحاظ گرافیکی بهینه‌تر از نسخه‌های کنسولی و PC است، چرا که از کیفیت تکسچر‌های بهتر و سیستم نورپردازی بهینه شده بهره می‌برد. همچنین افکت‌های بصری بیشتری در بازی به کار گرفته شده است. مبارزه با Boss‌های بازی متعادل‌تر شده است، هوش مصنوعی بازی بهتر شده و همچین این نسخه بهترین نسخه بازی است. با استفاده از GamePad کنسول Wii U و با صفحه لمسی آن می‌توان درب‌ها و سیستم‌ها را در بازی به راحتی هک کرد و شخصیت خود را ارتقا داد، از سیستم Miiverse هم برای کمک گرفتن از بازیکنان دیگر نیز حمایت می‌کند.

Dugas طراح عنوان Deus Ex: Human Revolution می‌گوید:"
این بازی تفاوت زیادی با نسخه کنسولی خود دارد. همچنین این که سیستم نورپردازی بازی بهینه شده است، ما نمی‌توانستیم به علت محدودیت حجم دیسک‌های بازی‌های Xbox 360 این پیشرفت‌ها را لحاظ کنیم. anti-aliasing چیزی است که در هیچ کنسولی وجود ندارد و در هیچ نسخه‌ی کنسولی نیست این تکنولوژی فقط در نسخه Wii U بازی قرار دارد. بازی برای کنسول Wii U کاملا بهینه شده است، گرافیک بازی از همه نظر از نسخه Xbox 360 بازی بهتر است. در کل بازی بسیار متفاوت تر از نسخه Xbox 360 خود است. ما با همکاری استدیو استرالیایی Straight Right سازنده عنوان Mass Effect 3 برای Wii U این بازی را خواهیم ساخت. ما تغییرات نهایی خود را برروی این بازی انجام می‌دهیم و نام پسوند این بازی را هم ultimate edition خواهیم گذاشت.

Dugas هیچ توضیحی درمورد عرضه این نسخه برای پلتفرم‌های فعلی ارائه نداد.

Deus Ex: Human Revolution در آگوست سال 2011 برای Xbox 360، PS3 و PC عرضه شد و توانست میانگین 90 را کسب کند. نسخه Wii U بازی احتمالا به گفته سایت Amazon در 7 می 2013 عرضه می‌گردد.

تصاویر:

1
1
1
1
1
1


منبع:
1
2
 
u که واقعا نسل بعدیه ولی کجا چشم دیدار و گوش شنوا:|
نسل بعدی بودن مربوط به گیم پلی میشه نه گرافیک مثل همین wii نسل قبلی که با ps360 مقایسه میشه و برنده هم محسوب میشود
 
خب دوست عزيز حالا كه مي خواهيد wii u رو بانسل بعد مقايسه كنيم و چون بازيي هم كه فعلا نيست براي مقايسه ، فقط ميشه از روي سخت افزار مقايسه كرد.
كه من تا جايي كه اطلاع دارم براي شما يه مقايسه كوچيك بين مشخصات Xbox بعدي (طبق شايعات منتشر شده تا امروز) و wii u مي زارم
cpu wii u سه هسته اي با فركانس 1.2 ghz
cpu new xbox هشت هسته اي با فركانس 1.6 يا 1.8 ghz
Gpu wii u قدرتي معادل 500 gflops داره(به عنوان مثال قدرتش كمي كمتر از 7570 هست )
Gpu new Xbox قدرتي معادل 1.2 ترافلاپ يا 1200 gflops داره (به عنوان مثال قدرتش معادل كارت 7770 هست)
Ram wii u كه 2gb رم gddr3 با پهناي باند 12gb/s هست
Ram new xbox هم 8 gb رم gddr3 با پهنا باند 68 gb/s هست.
در واقع بر طبق امار بالا ميشه گفت روي كاغذ Xbox نسل بعدي از لحاظ gpu بيش از دو برابر قوي تر از wiiu هست ، از لحاظ ظرفيت رم 4 برابر wiiu هست و از لحاظ پهناي باند رم ، پهناي باند رم xbox نسل بعد كمي بيش از 5برابر wiiu هست .
از جهت CPU هم كلاك پردازنده Xbox نسل بعد 1.5 برابر wiiu هست به اضافه اين كه تعداد هسته ها ي پردازشيش هم بيش از دو برار wiiu هست.
در اين مقايسه كه انجام دادين راجب پهنا باند رم WIIU مطمعن هستيد، اخه ١٢ گيگابايت خيلي پايين:-/
 
در اين مقايسه كه انجام دادين راجب پهنا باند رم WIIU مطمعن هستيد، اخه ١٢ گيگابايت خيلي پايين:-/
2GB total, consisting of four 512 MB DDR3-1600 DRAM chips at 12.8 GB/s
total bandwidth
اينم منبع خدمت شما
Wii U - Wikipedia, the free encyclopedia


ضمنا راجب كم بودن پهناي باند رم wii u هم بحث هاي مفصلي شده كه به عنوان مثال ميتونيد از طريق لينك پايين ببينيد.


NES – notenoughshaders.com – Wii U: Not Enough Bandwidth?
 
2GB total, consisting of four 512 MB DDR3-1600 DRAM chips at 12.8 GB/s
total bandwidth
اينم منبع خدمت شما
Wii U - Wikipedia, the free encyclopedia


ضمنا راجب كم بودن پهناي باند رم wii u هم بحث هاي مفصلي شده كه به عنوان مثال ميتونيد از طريق لينك پايين ببينيد.


NES – notenoughshaders.com – Wii U: Not Enough Bandwidth?

چیزی که تو مقاله بود نوشته بود برای ps3 و 360 چیزی حدود 22.5 تا 26 گیگه اما برای Wii U حدود 12.8 گیگ که 43 درصد ضعیف تره
اما وقتی کنار Edram قرار میگیره پهنای باند بالا میره حتی توی اونجا چند تا از توسعه دهندگان گفتن که با پهنای باند هیچ مشکلی ندارن و به خوبی جواب کار ما رو میده
 
چیزی که تو مقاله بود نوشته بود برای ps3 و 360 چیزی حدود 22.5 تا 26 گیگه اما برای Wii U حدود 12.8 گیگ که 43 درصد ضعیف تره
اما وقتی کنار Edram قرار میگیره پهنای باند بالا میره حتی توی اونجا چند تا از توسعه دهندگان گفتن که با پهنای باند هیچ مشکلی ندارن و به خوبی جواب کار ما رو میده
البته پهناي باند رم كه هيچ وقت بالا نميره همين هست ؛ ولي با استفاده از edram كاركرد تا حدودي بالاتر ميره و كمك حال رم هستش.
در مجموع به خاطر حجم بالاتر حافظه wii u نسبت به ps3 و x360 بااين كه سرعت حافظه نصف اين دو كنسول هست تقريبا عملكرد حافظه wii u با اين دو كنسول برابر ؛ والبته كمي بهتر هم هست .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or