PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:
احساس میکنم از لحاظ کلیت بازی تفاوت زیادی با کارهای قبلی نداشته باشه.ولی داستانش متفاوته
گرافیکش؛ چهره پردازی فوق العاده بود ولی محیط اطرافش خیلی به دلم ننشست.
 
کلا کیج اومده که اعاده حیثیت کنه با این بازی.
مخصوصا که الان سونی دیگه سونی سابق نیست.بازی ضعیف باشه QD هم میره دنبال EVO و R.A.Down .
گرافیک زیادی خوبه اصن باور نکردنیه :D این ویدیو رو مستقیم کردم برای کسایی که نمیتونن از یوتوب ببینن :D
عارف جان ویدیوت صدا نداره. کلا با فایل گیر 1080 که مستقیم کنی از یوتیوب بیصدا لیچ میکنه.
دوباره همون فایل رو بده به فایل گیر فقط موقع انتخاب کیفیت و فرمت باید Voice Only رو انتخاب کنی که فقط صدا رو بگیره.
بعد برو تو فایل منجر و 2 فایل صدا و تصویری که مستقیم کردی رو انتخابکن ,بعد از قسمت ابزارهای مدیریت گروهی فایلها, آخرین قسمت ترکیب صدا و تصویر مستقیم شده از یوتیوب هست.
کلیک کن و بعدش مشخصه دیگه خودش میچسبونه این فایلها رو.
 
کلا کیج اومده که اعاده حیثیت کنه با این بازی.
مخصوصا که الان سونی دیگه سونی سابق نیست.بازی ضعیف باشه QD هم میره دنبال EVO و R.A.Down .
عارف جان ویدیوت صدا نداره. کلا با فایل گیر 1080 که مستقیم کنی از یوتیوب بیصدا لیچ میکنه.
دوباره همون فایل رو بده به فایل گیر فقط موقع انتخاب کیفیت و فرمت باید Voice Only رو انتخاب کنی که فقط صدا رو بگیره.
بعد برو تو فایل منجر و 2 فایل صدا و تصویری که مستقیم کردی رو انتخابکن ,بعد از قسمت ابزارهای مدیریت گروهی فایلها, آخرین قسمت ترکیب صدا و تصویر مستقیم شده از یوتیوب هست.
کلیک کن و بعدش مشخصه دیگه خودش میچسبونه این فایلها رو.
صدا رو ویدیوی اصلیشم تو یوتوب که دوستمون مهدی گذاشت نداشت متاسفانه, یادم رفت بگم صدا نداره :D
photo_2016-06-17_00-04-54.jpg photo_2016-06-17_00-05-04.jpg photo_2016-06-17_00-05-15.jpg
این 3 تا عکسو خودم همینجوری از ویدیوی کیفیت hd گرفتم, واقعا مثل فیلم میمونه دیگه طراحی محیط, جزییات, اثری که باد پره های هلیکوپتر رو محیط میذاره... همه چی وحشتناکه! صورتاشونم که دیگه اصن نظیر نداره تو بازیایی که تا امروز دیدم :D
 
این گیم پلی بی صدا در واقع اصلش تو مصاحبه کانال رسمی سونی با دیوید کیج پخش شده. که اینجا قسمت گیم پلی رو بریدن و صدا مصاحبه رو حذف کردن برا همین بی صداست. من پایین لینک دانلود مصاحبه رو می ذارم:

72241960032730354586.jpg

Detroit: Become Human - E3 2016 LiveCast | PS4
YT | 720P Direct Link
 
باز يه سري اساتيد از الان دنبال متان شروع كنن كوبيدن بازي بيان از نظرات استادانه راجع به گيم پلي بگن مستفيض بشيم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
گرافیک زیادی خوبه اصن باور نکردنیه :D این ویدیو رو مستقیم کردم برای کسایی که نمیتونن از یوتوب ببینن :D
اوه اوه اوه چه كرده كيجمون D: عالي بود!
يني بزني شخصيت رو بكشي و بازم مشن كامل شه! خيلي خوبه...
حس هيوي رين قشنگ به ادم دست ميده
 
David Cage تایید کرد که مدت زمان بازی مشابه Heavy Rain و Beyond ـه (8-10 ساعت) ولی ارزش تکرار بازی خیلی بالا هست. اینطور که از حرفاش مشخصه، داستان بازی خیلی شاخ و برگ‌های مختلف داره و تصمیمات بیشتر و تاثیرگذارتری رو خواهیم دید. و قسمت جالب ماجرا این هست که برعکس قبلا که ملت رو به فقط 1 بار تجربه کردن بازی دعوت می‌کرد، الآن به تکرار دوباره Detroit تشویق می‌کنه و از ارزش تکرار بالای بازی حرف می‌زنه!!
 
امیدوارم واقعا جناب کیج از بیوند درس گرفته باشه. یعنی بیوند واقعا مزخرف بود. بعضی اوقات فقط می خواستم بازی تموم بشه تا برم بفروشم خیلی کسل کننده و کش دار بیخود. امیدوارم واقعا از بازی بعدی فرق داشته باشه. البته دوست دارم کیج رو داستان های جنایی کار کنه تا اینجور داستانها.
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم واقعا جناب کیج از بیوند درس گرفته باشه. یعنی بیوند واقعا مزخرف بود. بعضی اوقات فقط می خواستم بازی تموم بشه تا برم بفروشم خیلی کسل کننده و کش دار بیخود. امیدوارم واقعا از بازی بعدی فرق داشته باشه. البته دوست دارم کیج رو داستان های جنایی کار کنه تا اینجور داستانها.
Beyond ... Beyond ....
دربارش فقط میتونم بگم شاهکار بود . حس همذات پنداری که با شخصیت جودی ادم پیدا میکنه به شخصه تو مدیوم بازی که هیچ توی مدیوم های هنری دیگه هم به ندرت دیدم.
تجربه احساسی که کیج قصدشو داشت برامون تعریف کنه از این بهتر نمیشد. شخصی ترین پروژه کیج هست به نظرم. تصوری که از زندگی و مرگ داره و نحوه به تصویر کشیدنش عالی کار شده .
از اون ور Character Development جودی هلمز که واقعا جای حرف نمیذاره. 10 ساعت زندگی یه شخص اونم زن با تمام پیچیدگی های احساسیش و ترکیبش با خرده ژانر های ماورایی و Sci-Fi و اینکه بتونی مخاطب رو بکشونی با خودت فقط از دست کیج بر میاد و البته از نقش بسیار مهم الن پیج هم نباید غافل شد که احساسات و عواطف جودی رو تو دوره های مختلف زندگیش به بهترین شکل نشون داد.
به نظرم "بازی" های کیج فقط و فقط توی مدیوم Video Game امکان پذیره نه هیچ جای دیگه.
 
امیدوارم واقعا جناب کیج از بیوند درس گرفته باشه. یعنی بیوند واقعا مزخرف بود. بعضی اوقات فقط می خواستم بازی تموم بشه تا برم بفروشم خیلی کسل کننده و کش دار بیخود. امیدوارم واقعا از بازی بعدی فرق داشته باشه. البته دوست دارم کیج رو داستان های جنایی کار کنه تا اینجور داستانها.
داداش دنبال بکش بکش باشی بدردت نمیخوره
بازی بینهایت بازی بود...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or