PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:
همین که شما کارهای کیج رو با شاهکارهای سینمایی مقایسه می کنید کاملا مشخص کننده حد آثار کیج هست.
و حتی از نوشته هاتون میشه برداشت کرد که خودتون قبول دارید آثار کیج از لحاظ داستان و شخصیت پردازی در حد شاهکارهای سینمایی هستند.
هوی رین شاید از نظر شما شاهکار نباشه اما میتونم بگم هرکس که علاقه مند واقعی دنیای سینما باشه متوجه میشه که داستان هوی رین چیزی از یک شاهکار سینمایی کم نداره و کسی هم که عاشق سینما و گیم باشه مطمئنا هوی رین رو یک شاهکار میدونه.

دوست عزیز نقدی دارید از جانب خودتون بیان کنید، اگر صرفا بخوایم کلی گویی کنیم و نظر طرفداران سینما یا گیمرها رو به نظر خودمون نزدیک کنیم که میشه همون هرکس من و شما... و غیر قابل بحث.
من کاری به نحوه‌ی کیفیت روایی و کیفیت کلی داستان‌های بازی‌ها ندارم چون استانداردشون خیلی پایین‌تر از کتاب‌ها/فیلم‌ها هستن، ولی هیچ وقت هیچ‌جا هیچ‌کس نتونسته ثابت کنه که داستان هوی‌رین در حد «شاهکارهای» سینما هست. داستان هوی‌رین در حد یه B-Movie داستان محور دهه هشتادی هست، نه بیشتر نه کمتر. این که متفاوته ستودنیه ولی هندونه به این بزرگی دیگه نباس زیر بغل بازی گذاشت که. خیلی از فیلم‌های شاهکار تاریخ نکته‌ی داستانی خاصی نداشتن، مثلاً Breathless اثر گودار کل نکتش فرم خارق‌العاده‌ی اثره، داستان خیلی سادست. Pulp Fiction نکتش زمان در هم آمیختس، ولی شما بیا هوی رین رو بزار کنار یه اثر داستان‌محور مثل Chinatown. کجا میتونه هوی‌رین کنار داستان و پرداخت Chinatown قد علم کنه. مقایسشون خنده‌داره اصاً.
 
من کاری به نحوه‌ی کیفیت روایی و کیفیت کلی داستان‌های بازی‌ها ندارم چون استانداردشون خیلی پایین‌تر از کتاب‌ها/فیلم‌ها هستن، ولی هیچ وقت هیچ‌جا هیچ‌کس نتونسته ثابت کنه که داستان هوی‌رین در حد «شاهکارهای» سینما هست. داستان هوی‌رین در حد یه B-Movie داستان محور دهه هشتادی هست، نه بیشتر نه کمتر. این که متفاوته ستودنیه ولی هندونه به این بزرگی دیگه نباس زیر بغل بازی گذاشت که. خیلی از فیلم‌های شاهکار تاریخ نکته‌ی داستانی خاصی نداشتن، مثلاً Breathless اثر گودار کل نکتش فرم خارق‌العاده‌ی اثره، داستان خیلی سادست. Pulp Fiction نکتش زمان در هم آمیختس، ولی شما بیا هوی رین رو بزار کنار یه اثر داستان‌محور مثل Chinatown. کجا میتونه هوی‌رین کنار داستان و پرداخت Chinatown قد علم کنه. مقایسشون خنده‌داره اصاً.
بازی ها درسته اول کارن ولی همین کارهای ناتی داگ راکستاراستاندارد RDR از خیلی فیلم های وسترن بالاتره داستانش ! حالا به نظر من محدودیت کنسول ها یکم جلو توانشون میگیره ولی استودیو های داستان سرایی مثل ناتی داگ از خیلی اثارشون میخوان فیلم بسازن مثل انچارتد یا لست اف اس هم میتونه فیلم بشه
 
من شدید با باری و تمش حال کردم ! روح و اتمسفر قوی داره و خیلی خوشبینم به بازی ! ولی در عین حال به قضاوت و برخورد منتقدا بد بینم ! براب همین به هیچ جمع بندی نمیتونم برسم ! یه دلم میگه !۸۳-۸۷ یه دلمم میگه ۷۰-۷۵ !
فقط امیدوارم سوپرایزی در کار نباشه و اپیک فیل نشیم و پنج شنبه نیایم ببینیم ۵۸-۵۹-۶۰ -۶۵
 
من شدید با باری و تمش حال کردم ! روح و اتمسفر قوی داره و خیلی خوشبینم به بازی ! ولی در عین حال به قضاوت و برخورد منتقدا بد بینم ! براب همین به هیچ جمع بندی نمیتونم برسم ! یه دلم میگه !۸۳-۸۷ یه دلمم میگه ۷۰-۷۵ !
فقط امیدوارم سوپرایزی در کار نباشه و اپیک فیل نشیم و پنج شنبه نیایم ببینیم ۵۸-۵۹-۶۰ -۶۵
من و شما که هیچی خود سونی و کوانتیک دریم هم تو همچین حالتی به سر میبره الان. :))
=======================
منم دمو رو با کمی تاخیر بازی کردم، اتمسر و جو بازی قشنگ توی کمتر از 10 دقیقه آدمو میگیره ولی کنترل دوربین ورای فاجعست انصافا. :| یعنی اگه بابت اینجور مشکلا نمرات بازی بیاد پایین اصلا تعجب نمیکنم من.
 
  • Like
Reactions: .: FRANKLIN :.
به نظر من هر متای بگیره حتما باید تجربش کرد برای من تمام کارهای دیوید عالی بوده به خصوص beyondاگرم قصد خرید دیجیتالی دارین pre کنید تم خوبی داره
 
تا الان به این جدیتی چیزی ننوشته بودم تو بازی سنتر
این بازی هر متایی داشته باشه
من تهیه و تجربه اش میکنم چون به استاد دیوید کیج ایمان دارم
کلاً بازی های استاد برای هر کسی خوشایند نیست و بعضی ها گیر الکی بهش میدن
ولی امیدورام قدر این گوهر گرانبها رو همه بفهمند

به زبان شیرین ژاپنی
OSU.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or