PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:
خوب بازی نصب شد و۱ اپیزود بود
تو ستینگ فقط برایتنش و حالت HDR هست
خود بازی کمال رونه اما زیاد دلچسب نبود !بیشتر شبیه شرلوک هلمز بود تا بازی جدید!درسته رو انتخابا بازی میره جلو اما خوب یک طوریه که یاد شرلوک هلمز میوفتید مخصوصا تو کشفیات که چی شده و چه اتفاقی افتاده!
انتخابام در کل محدود هستن و اون چیزی که تعریف میکردن نبود!۱ بار تمومش کردم یک بار دیگه حالت دیگه رو میرم!
کلا فکر نکنم اون امتیازی که انتظار میرفت و داشته باشه و الکی هایپ شده بودم و فعلا از لیست خریدم خذف شد
به نظرم درباره محدود بودن انتخابات نباید از رو دمو نتیجه بگیری. معلومه که الان محدودن چون شما بخشی از بازی رو دریافت کردی انتظار نداری که انتخاب‌هات تو این بخش روی تمام بازی تاثیر داشته باشه و طیف گسترده ای از اتفاقات رو بعد از هر انتخاب فقط تو همین بخش داشته باشه؟
اینکه بازی شبیه شرلوک هلمز هست هم یک چیز مضحکه البته از نظر من. بازی های دیوید کیج از اول همینطور بودن. حالا شاید تو این بخش از بازی که برای دمو انتخاب شده مقدار کارآگاهیش بالا باشه ولی احتمالا کل بازی اینجور نیست. توی هوی رین هم کلی بخش با این ماهیت وجود داشت.
در کل به نظرم از رو دمو فقط میشه درباره گرافیک و روون بودن گیم پلی نظر داد.
 
به نظرم درباره محدود بودن انتخابات نباید از رو دمو نتیجه بگیری. معلومه که الان محدودن چون شما بخشی از بازی رو دریافت کردی انتظار نداری که انتخاب‌هات تو این بخش روی تمام بازی تاثیر داشته باشه و طیف گسترده ای از اتفاقات رو بعد از هر انتخاب فقط تو همین بخش داشته باشه؟
اینکه بازی شبیه شرلوک هلمز هست هم یک چیز مضحکه البته از نظر من. بازی های دیوید کیج از اول همینطور بودن. حالا شاید تو این بخش از بازی که برای دمو انتخاب شده مقدار کارآگاهیش بالا باشه ولی احتمالا کل بازی اینجور نیست. توی هوی رین هم کلی بخش با این ماهیت وجود داشت.
در کل به نظرم از رو دمو فقط میشه درباره گرافیک و روون بودن گیم پلی نظر داد.
نه دوست عزیز بازی های قبلیشو بازی کردم عالی بودن
اما تو این دمو که برای تست و خرید هست مسلما شرلوک رو بازی کرده باشید دقیقا استایل و کلو همه چیز عین شرلوک هلمزه
ولی خوب بقیش رو باید منتظر موند و دید این دمو کلا کاراگاه بازی و عین شرلوکه
 
دمو رو بازی کردم.به نظر من نتیجه کار فوق العاده میشه.
کیج رو سوژه خوبی دست گذاشته و از همین دمو مشخصه با چه داستان فوق العاده ای روبرو خواهیم بود.
چیزی که تو این دمو واسم خیلی جالب بود انیمیشن های بسیار طبیعی و فوق العاده شخصیت اصلی بازی بود.
 
ماهم بازی کردین کف کردیم دم کیج گرم امیدوارم بقیشم جذاب باشه.بچها کسی تونسته هم بچرو نجات بده هم کانرو با حرف زدن نه گلوله؟:D
بله من نجاتشون دادم(بدون اسلحه).دومین بار موفق شدم:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: aaa666 and porfesor
بازم که کنترل بازی داغونه :| انصافا انتظار نداشتم بعد از وجود همین مشکلات توی HR و Beyond دوباره مشکل کنترل تو بازی ببینم :| باید واسه حرکت کردن توی محیط با شخصیت کلنجار بری، واسه تعامل با محیط هم که دوباره همون دردسرهای قدیمی کوانتیک دریمی توی بازی دیده میشه...شخصیت هم که بعضی موقع‌ها کلا از کادر دوربین بیرون می‌زنه!
بدبختی اینه مشکل از طرز بازی کردن و... نیست، بین منتقدها هم دیدم که به این اشاره کردن...حتی اگه یادتون باشه توی PSX که همین دمو رو زنده به همراه هوادارا بازی کردن، خودِ Producer بازی چند بار با شخصیت رفت توی دیوار (!) یا اینکه دکمه‌ی اشتباه رو زد و مجبور شد که یه کار رو دوباره انجام بده. انتظار داشتم تا الان یه سروسامونی به کنترل بازی داده باشن.
واقعا نمی‌تونم بفهمم واسه یه بازی که هیچ مبارزه یا مکانیک پیچیده‌ای توی گیم‌پلی نداره، چرا نمی‌تونن یه سیستم حرکتی و تعاملیِ استاندارد درست کنن که باعث بشه زمان بازی کردن روی انتخاب‌ها و چندراهی‌های خفن داستانی تمرکز کنیم...نه اینکه به فکر این باشیم که شخصیت توی مسیر درست حرکت کنه و واسه تعامل با محیط، آنالوگ رو به سمت درستی بچرخونیم...وقتی داشتم بازی می‌کردم، بازم ناخودآگاه بازیو با Until Dawn مقایسه کردم که هم کنترل محکمی داشت و هم از دکمه‌ها و قابلیت‌های DualShock 4 توی جای مناسب خودش، به بهترین نحو استفاده کرده بود. کلا واسم عجیبه که QD از هیچ استدیوی دیگه‌ای یاد نمی‌گیره! به نظرم خیلی یه دنده و مغرور هستن...اینو سر تغییر ندادن باکس آرت هم دیدیم...خداوکیلی هر استدیوی دیگه‌ای بود، بعد از این همه اعتراض و حتی مطلب‌هایی که واسه باکس آرت داغون منتشر شده بود، به نظر طرفدارا احترام میزاشت و سریع کاور رو تغییر می‌داد.
میدونم اینجور مشکلات کنترل واسه خیلیا مشکل بزرگی نیست و همه مثل خودم دیگه به این چیزا از طرف QD عادت کردیم :D ولی انصافا در این زمینه انتظارم بیشتر بود چون به اندازه‌ی کافی توی بازیهای قبلی از این مورد ایراد گرفته شده بود و حیفه که بقیه‌ی ویژگی‌های خفن بازی، دوباره زیر سایه‌ی این مشکلات برن.
بقیه‌ی موارد مثل گرافیک و انیمیشن‌ها، صداپیشگی عالی بود... البته بعضی از دیالوگ‌ها یکمی عجیب غریب میزدن ولی چیز مهمی نیست :D
کلا امیدوارم توی بخش‌های دیگه‌ی بازی مشکلات کنترل توی چشم نباشه و منتقدا هم خیلی سر اینجور چیزا گیر ندن چون واقعا از همین الان هم مشخصه بازی از نظر تنوع انتخاب‌ها و مسیرهای داستانی خیلی وضعیت خوبی داره. نکته‌ی جالب اینه که توی این رویداد اخیر واسه پیش‌نمایش بازی، منتقد IGN از سازنده‌ها پرسیده که بازی چندتا اندینگ داره...دیوید کیج تعداد دقیقش رو نمیدوسته و گفته "زیاد!"...بقیه‌ی سازنده‌ها هم مطمئن نبودن و گفتن که اگه حتما لازمه بدونید، بریم اعداد و ارقام رو چک کنیم!!
 
بازم که کنترل بازی داغونه :| انصافا انتظار نداشتم بعد از وجود همین مشکلات توی HR و Beyond دوباره مشکل کنترل تو بازی ببینم :| باید واسه حرکت کردن توی محیط با شخصیت کلنجار بری، واسه تعامل با محیط هم که دوباره همون دردسرهای قدیمی کوانتیک دریمی توی بازی دیده میشه...شخصیت هم که بعضی موقع‌ها کلا از کادر دوربین بیرون می‌زنه!
بدبختی اینه مشکل از طرز بازی کردن و... نیست، بین منتقدها هم دیدم که به این اشاره کردن...حتی اگه یادتون باشه توی PSX که همین دمو رو زنده به همراه هوادارا بازی کردن، خودِ Producer بازی چند بار با شخصیت رفت توی دیوار (!) یا اینکه دکمه‌ی اشتباه رو زد و مجبور شد که یه کار رو دوباره انجام بده. انتظار داشتم تا الان یه سروسامونی به کنترل بازی داده باشن.
واقعا نمی‌تونم بفهمم واسه یه بازی که هیچ مبارزه یا مکانیک پیچیده‌ای توی گیم‌پلی نداره، چرا نمی‌تونن یه سیستم حرکتی و تعاملیِ استاندارد درست کنن که باعث بشه زمان بازی کردن روی انتخاب‌ها و چندراهی‌های خفن داستانی تمرکز کنیم...نه اینکه به فکر این باشیم که شخصیت توی مسیر درست حرکت کنه و واسه تعامل با محیط، آنالوگ رو به سمت درستی بچرخونیم...وقتی داشتم بازی می‌کردم، بازم ناخودآگاه بازیو با Until Dawn مقایسه کردم که هم کنترل محکمی داشت و هم از دکمه‌ها و قابلیت‌های DualShock 4 توی جای مناسب خودش، به بهترین نحو استفاده کرده بود. کلا واسم عجیبه که QD از هیچ استدیوی دیگه‌ای یاد نمی‌گیره! به نظرم خیلی یه دنده و مغرور هستن...اینو سر تغییر ندادن باکس آرت هم دیدیم...خداوکیلی هر استدیوی دیگه‌ای بود، بعد از این همه اعتراض و حتی مطلب‌هایی که واسه باکس آرت داغون منتشر شده بود، به نظر طرفدارا احترام میزاشت و سریع کاور رو تغییر می‌داد.
میدونم اینجور مشکلات کنترل واسه خیلیا مشکل بزرگی نیست و همه مثل خودم دیگه به این چیزا از طرف QD عادت کردیم :D ولی انصافا در این زمینه انتظارم بیشتر بود چون به اندازه‌ی کافی توی بازیهای قبلی از این مورد ایراد گرفته شده بود و حیفه که بقیه‌ی ویژگی‌های خفن بازی، دوباره زیر سایه‌ی این مشکلات برن.
بقیه‌ی موارد مثل گرافیک و انیمیشن‌ها، صداپیشگی عالی بود... البته بعضی از دیالوگ‌ها یکمی عجیب غریب میزدن ولی چیز مهمی نیست :D
کلا امیدوارم توی بخش‌های دیگه‌ی بازی مشکلات کنترل توی چشم نباشه و منتقدا هم خیلی سر اینجور چیزا گیر ندن چون واقعا از همین الان هم مشخصه بازی از نظر تنوع انتخاب‌ها و مسیرهای داستانی خیلی وضعیت خوبی داره. نکته‌ی جالب اینه که توی این رویداد اخیر واسه پیش‌نمایش بازی، منتقد IGN از سازنده‌ها پرسیده که بازی چندتا اندینگ داره...دیوید کیج تعداد دقیقش رو نمیدوسته و گفته "زیاد!"...بقیه‌ی سازنده‌ها هم مطمئن نبودن و گفتن که اگه حتما لازمه بدونید، بریم اعداد و ارقام رو چک کنیم!!
واقعا کنترل رو اعصابه باز HR بهتر بود BEYOND که تو دیوار بود کنترلش
این مشکل تا بوده هست و داوود اینجوری حال می کنه :D
یاد فارنهایت بخیر چقدر داستان خوبی داشت من با داستان HR حقیقتا حال نکردم یعنی تازگی نداشت واسم از روند داستان خوشم اومدا عالی بود ولی داستان تکراری بود که تویه خیلی از فیلم های هالیووووودی دیده بودم :D
 
  • Like
Reactions: FUTURE
منم دانلود کردم. دقیقا حس هوی رین رو برام زنده کرد. خیلی دوست داشتم. گرافیک بازی بینظیره. اصلا ورای تصوره. در مورد کنترل هم نمیدونم دوستان چی میگن. به هر حال فکر میکنم ده دقیقه بازی کنن دستشون میاد چکار باید بکنن. یه مقدار فکر میکنم از بس بازیهای اکشن و آنلاین بازی کردیم یادمون رفته بازیهای ادونچر رو چطور بازی کنیم:D به هر حال منکه مشکلی نداشتم

من دفعه ی اول نجاتش دادم. منتها دو سه حالت دیگه رو هم امتحان کردم. مثل اینکه این قسمت 6 تا پایان داره ببینم میتونم همه رو برم یا نه
البته یه نگرانی هم دارم. اینکه یه خورده بازی آسون بود. البته گویا این اولین قسمت بازی هست اگر اینطوره شاید جلوتر سختتر بشه.

فکر میکنم با یه بازی خاطره انگیز مثل HR روبرو بشیم
 
دمو عالی بود:D=P~>:D< ! دقیقا وقتی تموم شد ! به خودم اومدم دیدم کاملا هیجان زده ام !حتی ذره ای هم شده هیجان و استرس واقعی یه گروگان گیری رو بهم منتقل کرد\m/ ! من بچه رو نجات دادم و خودمم مردم !
و اخرش دیدم هیچ شتی برام قائل نشدن ! عمق بازی برام مشخص شد ! و این اندروید های بدبخت قراره تو چه مسیری قدم بزارن:((
........
انیمیشن کارکتر ها و خصوصا صورت پرفکت بود ! گرافیکش ناموسی بود ^:)^! من نمیدونم این عکسایی دانگرید رو کی میره میسازه پخش میکنه:-?:-B[-(
کنترل بازی خیلی بهتر شده ولی هنوز هم ایراد داشت و کمی خشک بود! ولی دیگه مقایسش با کنترل دیوانه کننده هوی رین هم عجیب بود !(:|
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or